• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Drew Bray Quinn - Faisean
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Melody Jasons - MissCastle
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jaylee Bry Quinn - Faisean


    De groepen
    Komt eraan zodra de tijd rijp is!


    De kamerindeling:
    Hmm, jullie slapen buiten voorlopig, maar deze is al van wat er nú in het huis is.
    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: XXXX, XXXX, XXXX, XXXX
    Kamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: XXXX, Laurinda Pearl
    Kamer 7: XXXX, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 13:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Loki Laufreyson
    Ik genoot even van de warmte die door mijn lange dunne ledematen liep vanaf mijn handen onder haar woorden. "Ik weet het, maar als ik geen koffie ruik rook ik ook eigenlijk niet, of ik moet in een kamer zitten vol mensen die aan het roken zijn." Ik nam nog een slokje en ging naast haar zitten. Ook mijn knieen trok ik op en ik leunde de onderkant van mijn mok op ze. Ik luisterde weer geamuseerd en keek met mijn grijsblauwe ogen naar haar. "Anders wil ik het wel van je overnemen, maar ik denk dat ze het juist hebben gedaan dat je er wat van kan leren." Dit waren mijn wijze woorden. Al was ik nogsteeds de zondebok en het kwade in de hele groep. Ik nam nog een slok thee en keek wat verward op toen ze opeens druk begon te doen. "Hey Abbs." Ik glimlachte bij haar woorden. "Mag ik je haren invlechten? Dan kan jij in m'n schetsboek tekenen." Ik haalde het boekje uit mijn broekzak, samen met een potlood en een paar haarelastiekjes. Die kwamen soms wel eens van pas tijdens streken, en nu om even rustig te worden en te blijven was het ook handig.


    Bowties were never Cooler

    Adamo schreef:
    [Heb ik iets speciaals gemist ?]


    Nee, volgens mij niet (:


    Little do you know

    Abigail Pierce

    "Anders wil ik het wel van je overnemen, maar ik denk dat ze het juist hebben gedaan dat je er wat van kan leren." Jaja, die heb ik vaker gehoord.
    "Pff dat zeggen ze altijd" en ik nam nog een slok van mijn thee die inmiddels al weer bijna op was. Had ik dan echt zo snel gedronken?
    "Hey Abbs., Mag ik je haren invlechten? Dan kan jij in m'n schetsboek tekenen." En hij haalt een schetsboekje, een potlood en haarelastiekjes uit zijn broekzak.
    Even kijk ik hem verward aan, Loki mijn haren invlechten? Wtf? Ach waarom om niet.
    "Prima, maar als ik mijn haar niet meer uit de knup krijg straks word je morgen kaal wakker denk ik,.." grijns ik grinnekend waarna ik het blokje en het potlood van hem aanneem en de mok naast me neer zett.
    Ik leg het blok op mijn wat opgetrokken benen en begin te schetsen.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufreyson
    Ik glimlachte een beetje bij haar geklaag. Ik zou er geen probleem mee hebben de leider te zijn. Het was alleen een feit dat het heel vaak mis liep als ik een leidens figuur was. Ik zag haar wat vreemd kijken bij mijn vraag, maar ze stemde toch toe. Ik gaf haar het blokje en het potlood en schoof zelf achter haar. Mijn lange dunne benen legde ik aan weerskanten van haar neer en ik haalde even een paar keer mijn handen door haar haren voor ik begon te vlechten. "Rustig maar. Ik help je vanavond ook wel met het eruit halen. Of eerder als je het niet mooi vind." Ik begon rustig met de voorste plukken van de bovenkant van haar haren in te vlechten. Ik had al in gedachten hoe ik het wilde doen, maar ging vooral mee met hoe het ging. Ging het vlechten makkelijk, dan zou ik er een moeilijker vlechtwerk van maken, dan als het lastiger zou gaan. Ik vlocht rustig door met de koelte van de sneeuwwind op mijn gezicht.

    [Dit wordt het]


    Bowties were never Cooler

    [ O.O kan loki niet even bij mij langs komen?? o.O]

    Abigail Pierce
    Ik begon op mijn gemak verschillende lijnen te tekenen terwijl ik Loki zijn handen door mijn haar voelde gaan. Als dat dan toch maar goed kwam.
    "Rustig maar. Ik help je vanavond ook wel met het eruit halen. Of eerder als je het niet mooi vind." Ik wou gaan knikken maar bedacht me net op tijd dat dat niet al te verstandig was als Loki met mijn haren bezig was dus hield ik het bij een simpel " Oke" .
    Mijn lijnen veranderden mee in de vormen van een gezicht. Ik had spontaan een idee gekregen, Loki tekenen!
    Twee ogen, een neus, een mond dat was alles wat ik nodig had. De rest zou ik invullen met verschillende lichttinten en schaduwen waardoor er uiteindelijk een gezicht uit kwam.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hahaha x'D
    Dat dachy ik dus ook :')
    Ik kan heel goed vlechten, maar niet bij mezelf -.-

    Maar ik ga weer.. Tis hier toch zo dood als de pest en ik heb niks te doen, niemand mee te Rpg'en dus ja :c
    Even nog een stukje van een verhaal dat ik herschrijf uploaden en dan ben ik Gone c:

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 20:59 ]


    Little do you know

    url=http://www.youtube.com/watch?v=aG0zVOG27Xo]Astu[/url

    Loki Laufreyson
    Ik concentreerde me volledig op het invlechten van haar haren. De wereld viel langzaam weg tot alleen zij en ik over waren. Mijn brein calculeerde verder met elke slag die mijn lange precieze vingers maakten. Ik was bang om haar pijn te doen, maar aan de andere kant moest dit ook niet te losjes zitten. Mijn vingers gingen verder en verder. Het werd echt wel mooi. In de achtergrond hoorde ik het potlood over het papier gaan, maar ik liet mijn ogen niet afdrijven. Als ik het mocht zien zou ze het wel laten zien, anders niet. Nu moest ik me hierop concentreren, anders zou het scheef komen te zitten en dat wilde ik zeker niet. Ik bond steeds stukjes af, of hield ze vast om er later verder mee te gaan. Ik deed heel erg mijn best. Vroeger deed ik dit ook vaak om bezig te zijn en rustig te worden. Het was als een soort bezigheids meditatie voor me.


    Bowties were never Cooler

    [O.O ikke proberen morgen :'D]

    Abigail Pierce
    Ik voelde Loki zijn handen verschillende plukken haar pakken, ermee knoeien en vervolgens weer los laten om aan een andere te beginnen. Zou hij dit vaker gedaan hebben? Of gewoon zo maar iets erin gooien?
    Mijn potlood begon zijn ogen op het papier in te kleuren, de pupil en de iris, de schaduwen in het oogwit, waterlijn, wimpers, oogleden en zo verder. Af en toe laat ik mijn vinger iets uitvegen zodat het wat beter en mooier in elkaar overloopt terwijl ik verder ga met inkleuren langs de neus, van donker naar licht. En weer uitvegen.
    Als ik tekende ging ik er helemaal in op. Mijn volle aandacht ging naar het potlood, het papier en mijn hand die de lijnen neerzette. Verder was er niks meer.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufreyson
    Mijn handen gingen verder en verder door haar haren. In plaats van een paar losse vlechtjes begon het er nu echt heel gaaf uit te zien. De eind vlechten bond ik af en zette ik vast met enkele van mijn dozijn haarspeldjes die ik nog wel gebruikte voor het forceren van sloten. Slokhaken waren namelijk te duur. Ik trok mijn benen weer in en ging weer naast haar zitten. "Je moet zo maar even in de spiegel kijken." zei ik zacht. Ik kon het nu toch niet laten mijn ogen naar haar tekening te laten glijden. Mijn mond viel bijna open van verbazing. Het was echt heel goed, al had ze mijn littekens en andere oneffenheden en lelijke plekjes uit mijn huid en van mijn hoofd wel weggelaten. "Dit moet je voor geld gaan doen." bazelde ik, nogsteeds wat overdonderd door haar tekenkunsten. Ik had gezien dat ze goed kon tekenen, maar dit was echt bizar. het was alsof ik in een spiegel keek. Wel een spiegel die mijn uiterlijke foutjes wegwerkte, maar goed.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce
    Ik ging rustig door met mijn tekening terwijl Loki doorging met mijn haar. Ik begon aan de details van de mond en de schaduwen er omheen. Toen ik bezig was met het laatste deel van de mond voelde ik Loki mijn haar vaststeken "Je moet zo maar even in de spiegel kijken." en hij kwam naast me zitten.
    Nog altijd geen ik niet op en ik begon met de laatste delen van zijn gezicht, de wangen en de kaken die eigenlijk vrij snel gedaan waren.
    "Dit moet je voor geld gaan doen."
    Ik schud mijn hoofd.
    " Nee, tekenen is mijn hobby. Ik wil van mijn hobby mijn werk niet maken. Als ik van mijn hobby mijn werk maak is het geen hobby meer" vertelde ik hem terwijl ik de laatste puntjes op de i deed en daarna het blokje en het potlood terug aan hem gaf.
    " Alstublieft "
    En ik keek hem aan met een grote grijns " En nu wil ik mijn haar zien, alé meekomen"en ik sta op en trek hem aan zijn arm omhoog waarna ik hem achter me aantrek naar binnen, de trap op en onze badkamer in waar zich een spiegel bevind.
    Mijn haar zat in verschillende vlechten die aan het eind in 2 stuks overgingen. "Hoe kun jij dit zo goed... Jij gaat dus in het vervolg mijn haar doen dat snap je toch wel he? "en ik keek hem breed grijnzend aan.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufreyson
    Ik luisterde een beetje afwezig naar haar woorden terwijl mijn ogen gefixeerd waren op haar handen. Nu begon ze alle kleine dingetjes die mijn gezicht zo imperfect maakte toe te voegen. Een paar littekentjes van het scheren, de rimpeltjes tussen mijn wenkbrauwen, dat soort dingen. Ik keek alleen maar met volle bewondering toe. Ik pakte nogsteeds wat overweldigd het blokje en potlood op en stopte ze terug in mijn broekzak. Voor ik het wist had ze me op mijn benen getrokken en liepen we door het huis. Door de koffielucht, en daarom de drang om een cigaret op te steken, werd ik losgerukt uit mijn waanwereld en liep verder achter haar aan. Ik glimlachte toen ze mijn werk leek te waarderen. "Ik vlocht altijd mensen hun haar om rustig te worden op school. Zo heb ik veel dingen uitgeprobeerd en geleerd." Ik glimlachte en tilde haar zo op dat ze op de wasbakrand zat en we bijna op ooghoogte waren. "Dat snap ik en ik doe het met alle plezier." Ik glimlachte zelf ook en gaf haar een knuffel. "Fijn dat je het mooi vind." Ik had ook vaker dan eens gehad dat mensen boos op me waren geworden omdat het niet zo was geworden als dat ze hadden gewild.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce
    "Ik vlocht altijd mensen hun haar om rustig te worden op school. Zo heb ik veel dingen uitgeprobeerd en geleerd."Hij glimlacht en tilt me op de wasbakrand. En toen had ik een rand in mijn kont...
    "Dat snap ik en ik doe het met alle plezier." En Loki trok me in een knuffel waarbij ik mijn armen om hem heen sloeg. "Fijn dat je het mooi vind."
    Ik begin uitbundig te knikken " Hoe kun je dat nou niet mooi vinden..?"
    En ik grinnik waarna ik even aan de wasbak onder mijn kont denk..
    " Maar eeh.. Lokii, ik wil niet met mijn dikke kont door die wasbak zakken eigenlijk... Mag ik er weer af?" zeg ik met een bigsmile aangezien hij in mijn weg stond om er af te springen.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufreyson
    Ik glimlachte bij haar woorden en liet mijn hoofd even rustig op haar schouder rusten. Dit was gewoon even heel erg prettig en rustgevend. Bij haar woorden keek ik haar even aan en trok een wenkbrauw op. "Je hebt helemaal geen dikke kont, maar als je dat graag wil." Ik legde mijn handen onder haar binnen en tilde haar een stukje op en naar me toe zodat haar benen nu alleen nog op mijn heupbeenderen hingen. Ze was niet het lichtste veertje, maar ze was nog goed te houden. Voor mij zou ze echt niet hoeven afvallen. Ze was perfect zoals ze was. Dat ik nou alleen botten en huid was, betekende niet dat ik meisjes het liefst zo zag, in tegendeel. Een meisje, zelfs mensen in het algemeen, hoorden wat vlees op hun botten te hebben. Ik was gewoon een freak die het niet voor elkaar kreeg. Ik liep heel langzaam en voorzichtig terug richting onze kamer. Ondanks dat ik mijn armspieren, die ik niet echt had, nu moest laten werken, was dit wel handig. Zo waren we ten minste min of meer op gelijke hoogte in plaats van tientallen centimeters van oogcontact verwijdert.


    Bowties were never Cooler

    abigail pierce

    "Je hebt helemaal geen dikke kont, maar als je dat graag wil." en Loki tilt me op van de wasbak en hield me vast. Ik sloeg mijn benen om zijn middel voor meer grip en mijn handen leg ik op zijn schouders. "Dat bedoelde ik niet Loki.." Nu zakken we straks door jou heen.
    Loki kwam in beweging en liep onze kamer in, waar nog altijd een bordje voorhing met James en Loki en ik grinnikte. Als ik erover na dacht hoe makkelijk we hem zijn eigen kamer uit gekickt hadden.
    "Ik had zelf kunnen lopen hoor.." gniffel ik. Maar ik was nu wel bijna even groot als hem en daar moest een opmerking over geplaatst worden.
    "Hehehe, ik ben bijna even groot" waarna ik opnieuw begin te lachen. "Mag ik nu weer staan? Je krijgt nog een hernia.. en dan moet ik me schuldig voelen.. En dat wil ik niet." Helemaal niet door mijn dikke gat... maar als ik dat hardop ging zeggen kreeg ik toch weer een protest dus ik besloot dat binnen te houden.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufreyson
    Ik glimlachte toen ze haar benen om mijn middel sloeg en begon rustig richting onze kamer te lopen. Het was nog best goed te doen, ondanks haar geklaag. "Niet?" vroeg ik grinnikend met een opgetrokken wenkbrauw. Midden in de kamer bleef ik staan. Ik denk even na over of ik op mijn bed zou gaan zitten of niet, maar eigenlijk stond ik wel best. "Weet ik, maar dit ging prima." zei ik opgewekt. Dat ik geen spieren had betekende niet dat ik geen meisje aankon van minimaal 3 koppen kleiner. Ik grijnsde bij haar woorden en ging met een hand over haar rug. Nu ze zo met haar benen om mijn middel hing durfde ik dat wel. "Bijna, maar nog niet helemaal." lachte ik. toen ze over een hernia begon liet ik me toch op mijn bed zakken. "Is mevrouw nu helemaal vrolijk?" vroeg ik met een glimlach op mijn gezicht. Eigenlijk zat ik wel lekker, al lagen haar schoenen nu wel op mijn bed. Ach ja. Wat maakte het ook uit. De sprei was zo uitgeklopt. Ik liet mijn handen nu op haar onderrug rusten. "Als James ons nu zou zien zijn we er geweest." mompel ik grijnzend. Het kon me eigenlijk niets schelen, maar dat mannetje wat plagen kon hij vast wel tegen. Daarbij had hij volgens mij aan tafel al een nieuwe vriend gemaakt.


    Bowties were never Cooler