• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Drew Bray Quinn - Faisean
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Melody Jasons - MissCastle
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jaylee Bry Quinn - Faisean


    De groepen
    Komt eraan zodra de tijd rijp is!


    De kamerindeling:
    Hmm, jullie slapen buiten voorlopig, maar deze is al van wat er nú in het huis is.
    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: XXXX, XXXX, XXXX, XXXX
    Kamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: XXXX, Laurinda Pearl
    Kamer 7: XXXX, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 13:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    abigail pierce

    "Ja, nu ben ik happy" en ik voel zijn hand langs mijn onderug gaan waar ze bleven liggen.
    Ik knikte uitbundig.
    " I know, ik wil nog niet dood.. " en ik trek een pruillip.
    James had dikke vette pech. Zoals hij vanmorgen deed dat maakte geen pluspunten en hhelemaal niet bij mij.
    " Nee grapje hoor, ik ga helemaal niet dood want ik kan James wel.aan!"
    Ik was een klein onderkruipsel, met een grote bek maar maak mij kwaad en reken er op dat je er van langs krijgt.
    " Vind ik eigenlijk niet zo erg als hij binnenkomt... Ik lach me dood"
    Het leek me gewoon geweldig om dat gezicht dan te zien.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufreyson
    Ik glimlachte en luisterde naar haar geanimeerde woorden. "Ik geloof erg graag dat je hem aan kan. Dat kon je vanochtend namelijk ookal." Ik hield wel van een meisje die haar eigen haggie kon verdedigen en haar mannetje kon staan. Niets weerloos. Ik had nog nooit iets gevoelt voor een meisje, maar op eigen benen kunnen staan en zelfverzekerd zijn vond ik wel bewonderenswaardig. Ik glimlachte bij haar woorden. "Hij kan alleen maar heel erg boos op mijn worden. Hoe verder wij lijken te gaan hoe bozer hij zal zijn... en hoe verder je zijn hart breekt." Nu kon mij dit allemaal niet schelen, zolang mijn botten maar niet gebroken werden, wat heel lastig was. Ik vond het gewoon leuk om James te stangen, zeker nu hij me blijkbaar niet meer als vriend zag nadat wij hem van zijn kamer hadden gegooid.


    Bowties were never Cooler

    abigail pierce..

    "Is dat slecht?? Zo verliefdd zal hij toch niet zijn?"
    En ik haal mijn wenkbrauwen vragend iets op. Ik ken de jongen nu amper 3 dagen..
    Ik grinnik " En hijj is volgens mij al heel boos op jou..."
    Het leek Loki net als mij weinug te deren dat James zo hopeloos was.
    Dat was niu zo leuk aan vrienden zijn met Loki.
    " En daarbij kan hij wel kwaad op jou of mij of ons, op wie hij dan ook maar kwaad is kwaad zijn. Maar dat verandert diniks want ik doe gewoon niet aan relaties en helemaal.niet met bdat soort als James..."
    Bah hij had me ongeveer bedreigd zonder woorden deze morgen. En dan moet ik geloven dat hij smoor op me was, dacht het ook zeker.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    KiliOfDurin schreef:

    John Hunter Bell
    Ik zuchtte even bij zijn woorden. "Het spijt me." Bij zijn vraag beet ik op mijn lip en schudde mijn hoofd. "Nope. Nog nooit gehad. Nog nooit ook maar een zoen gekregen." Niet dat ik daarop zat te wachten, maar goed. Eigenlijk was het ook niet helemaal waar. Mijn lijf had natuurlijk meer dan genoeg lippen over zich gehad, maar ik had het nooit meegemaakt of ook maar gevoelt. Daarom was het vaak heel ongemakkelijk om 's ochtends naast een vreemd meisje, of meisjes, wakker te worden, niets meer te weten en ze proberen zo snel mogelijk, maar toch netjes, het huis uit te krijgen. gelukkig was het magische oplossings woord vaak 'kater' Dat liet ze vaak vertrekken en hielp bij het feit dat ik niets meer wist. Ik drukte ze dan vaak op het hart dat ik het me later wel zou herrinderen en ze zou bellen als ik er weer zin in had. Verschrikkelijk vond ik dat altijd, maar gillen en in paniek raken zoals in het begin was zeker ook geen optie. Ik nam nog een slok koffie en keek naar James. "Zin in toast?" Ik wist ook niet meer zo goed waar ik over moest praten en ik had nog best wel trek.


    James Yaser
    "Zin in toast?" vroeg John en ik knikte en pakte een toast en gooide er suiker op. "Wil je er ook een?" vroeg ik aan hem. "Mijn speciale toast. Zelfgemaakt. Familierecept. Nou ja, eigenlijk gooi er gewoon een kilo suiker op."
    Ik vroeg me af of er nog meer mensen zouden komen. Ik wist niet hoe laat we zouden vertrekken en als we nog lang zouden moeten wachten zou ik vandaag nog drie kilo bijkomen. Als ik moest wachten ging ik altijd eten. En als ik lang moesten wachten bleef ik eten. Maar eigenlijk kwam ik nooit aan. Gelukkig, anders was ik nu al 500 kilo en had ik overal vet hangen.

    (Sorry, dat ik zo laat reageer ik had het gisteren druk.)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Loki Laufreyson
    Ik haalde mijn schouders op. "Liefde kan vreemd lopen." Ik grinnikte bij haar volgende woorden. "Weet ik, maar ik heb nog geen knal voor mijn hoofd gekregen, dus dat zie ik maar als positief." Het kon me maar weinig schelen. Ik was nooit heel gehecht aan mensen. Ja, mijn ouders en misschien mijn broer en Abby. Al durfde ik het bij haar binnen deze 3 dagen nog niet helemaal te zeggen. Ik glimlachte bij haar woorden. "Ik geef je groot gelijk." Ik deed ook niet aan relaties... ja, om iemand dingen voor me te laten doen en ze daarna hard te laten vallen. Naast Abby nu dan had ik nog nooit iemand buiten mijn gezin zo vertrouwd of was zo oprecht met iemand geweest. Ergens diep in me had ik vast een hart van goed, maar dat lag wel verborgen onder ontelbare lagen duisternis. Duisternis die ik maar graag bij me hield en liet verschijnen als ik er zin in had.

    John Hunter Bell
    Ik schudde mijn hoofd naar hem toen hij een kilo suiker op zijn toast gooide. Zelf pakte ik gewoon een droge en smeerde er wat boter op voor ik erop begon te knabbelen. "Ik ben blij met mijn gewicht. dank je." zei ik tussen twee happen door. Zoveel suiker kon niet gezond zijn. Ik zag James lekker dooreten terwijl ik langzaam mijn toast op knabbelde en mijn derde kop koffie in schonk. Caffeine deed me niets en koffie was lekker, dus ik kon zo nog wel een paar mokken door drinken als ik zou willen en nog lang zou moeten wachten. Het was wel stom dat er geen kranten waren. Dat zou het namelijk wel helemaal afmaken.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce
    "Pff, dan laat hij het maar anders lopen.." Liefde kan vreemd lopen, sure. Nou was ik nooit verliefd geweest, thank god, maar ik had er ook geen interesse in dus dat scheelde.
    "Ja zie dat maar als positief en geniet er nog maar even van. Maar als je er graag een wil wil ik je wel even helpen hoor?" grijns ik. Iemand slaan was geen probleem al hoewel ik niet zeker weet of ik Loki nou zomaar een knal zou gaan geven..
    Stiekem ben ik wel heel lief, zie maar.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufreyson
    Ik grijnsde bij haar woorden. Ik geloofde niet in liefde en dat wist ze, maar ik had genoeg verliefde idioten gezien die er wel in geloofden en James was er een van. Toen ze over mij slaan begon aaide ik even over haar wang. "Abby toch. Ik hou liever mijn hoofd hersenschudding vrij als je het niet erg vind." zei ik met een brede glimlach. Abby was een hele goede vriendin. Ik had me niemand beters kunnen bedenken. "Dus, nog iets interesants te doen? of blijven we hier zitten tot we moeten gaan?" Dat zou wel erg saai zijn, maar goed. Als ze dat nou graag wilde.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce
    Loki aait langs mijn wang "Misschien vind ik dat wel heel erg"grinnik ik. Nee ik zou Loki niet zo maar slaan.
    "Dus, nog iets interesants te doen? of blijven we hier zitten tot we moeten gaan?" Mijn schouders haal ik op. Eigenlijk begon dit zitten mij ook wel te vervelen..
    "Loookiiiii iiik verveeeeeel meeeeeeee" roep ik grijnzend en ik keek hem aan van, was dat een duidelijk genoeg antwoord?
    Ik wou eigenlijk helemaal niet terug naar die skilift... door de sneeuw die kant op lopen en weer terug. Koud, en het duurde lang en ik zou wel weer met pijnlijke voeten terugkomen net als de vorige keer.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    ABN Nathalie :Y)


    Little do you know

    [ ik ga er niet eens op reageren verder -_-]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hahaha :Y)
    Sorry, ik erger me vaak aan andermans fouten.. dus zeg ik het.. :')

    Manon, ik had trouwens ook alweer gereageerd met Pete c:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 15:07 ]


    Little do you know

    Laurinda Pearl
    'Je verveelt je? Oh boy.' Ik trek mijn wenkbrauw op, "is dat zo erg dan..?." 'We kunnen praten. Over je hobbies. Welke hobbies had je in je vorig leven?'
    "Ik deed veel aan paardrijden, tekenen, lezen, wandelen, shoppen, uitgaan met vriendinnen eeh,,...ik deed zo veel eigenlijk.."
    Tot mam overleed... toen werd alles minder. Eens in de 2 maanden uitgaan was veel en voor winkelen was steeds minder geld en tijd.
    Mijn paard had ik moeten verkopen samen met die van mama en toen bleef er in mijn vrije tijd nog lezen en tekenen over...
    "En jij?" en ik laat me op mijn bed zakken. "Behalve seks" grinnik ik.

    Pete David Mikaelson
    ''Ik heb het ook wel koud, maar niet ongezond koud," zegt hij dan. Ik grinnik zacht.
    "Ik heb het eigenlijk bijna altijd koud, alleen binnen en in de lente en zomer niet" grinnik ik. Als Ethan naar boven kijkt volg ik zijn blik naar de skilift.
    Snel werp ik een blik om me heen om te zien dat er nog niet zoveel mensen staan, hoe veel zouden er moeten komen..?
    "Dus, heb jij er zin in?" vraag ik Ethan dan maar om een gesprek gaande te houden "Ik eigenlijk niet zo.." mompel ik vervolgens, ik zal toch niet van mijn probleem af komen.. Homo-zijn is namenlijk geen aandoening dus het lijkt me niet geneeslijk..


    Dena Fields

    'En jij?' Laurinda zakte neer op het bed en ik zakte naast haar neer. 'Behalve seks,' grinnikte ze. Ik keek haar aan met een gezicht vol positief ongeloof en ik lachte hard. Dit was echt grappig. 'Dan wordt het echt moeilijk,' zei ik en lachte toen weer ten teken dat het een grapje was. 'Maar buiten dat, euh, tekenen, schilderen, schr- eigenlijk alles wat creatief is. Ik ben creatief.' Weer moest ik lachen. Het klonk gewoon eigendunkerig. 'Maar ja, wat teken je het liefst? Ik teken het liefst ogen of landschappen.' Ik keek haar even afwachtend aan, maar net toen ze haar mond open deed schoot het me te binnen. ' Oh ja, en ik fotografeer ook graag!'

    Ethan Brooks

    'Waarom niet?' vroeg ik hem verbaasd. Toen bedacht ik me, er waren ook mensen die het niet als een tussenuitje of zoiets zagen. Er waren er ook die het als een soort straf zagen. 'Ik bedoel. Het gaat vast wel vet gezellig worden. Waar ben je bang voor? Op een huis van twintig man is er vast wel een iemand waar je mee kunt opschieten.' Ik zei het meer als geruststelling voor mij dan voor hem. Ookal zag hij eruit alsof hij het wel kon gebruiken.

    [Oké, spelfouten eruit gehaald. Ik had het met een hand moeten typen omdat een vogel aan mijn andere vinger zat te kluiven.]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 17:36 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Pete David Johnson
    Ethan vraagt waarom ik er geen zin in heb en ik haal kort mijn schouders op waarna hij al weer praat:
    ''Ik bedoel. Het gaat vast wel vet gezellig worden. Waar ben je bang voor? Op een huis van twintig man is er vast wel een iemand waar je mee kunt opschieten.''
    "Ja.. vast wel" zeg ik met een glimlachje. 'Tot ze erachter komen dat ik op jongens val, dan zullen ze me allemaal haten..' voeg ik er in stilte aan toe.
    Ik kijk nog een keer om me heen, er is nog niemand bij gekomen..
    "Er zijn nog niet heel veel mensen hier.." mompel ik tegen Ethan "Hoeveel moeten er nog komen denk je? Twee meiden en vier jongens ons mee geteld" mompel ik vervolgens.


    Oké, ik verveel me :c


    Little do you know

    James Yaser
    Ik lachte bij zijn antwoord en hij pakte een toast en smeerde er boter op. "Ja, dat is ook mijn probleem. Nou ja, eigenlijk niet. Ik ben dus zo'n raar persoontje wat veel kan eten en nauwelijks aankomt. Heb jij dat ook of wordt bij elke vette hap een kilo zwaarder?" Er waren best veel jongens en meisjes die jaloers waren op mijn uiterlijk en buikomvang. Ze verbaasden zich er dan ook allemaal om hoeveel ik naar binnen kon proppen voordat ik eindelijk genoeg had. Een jongen uit de afkickkliniek had ooit eens voorgesteld om mee te doen aan een eetwedstrijd. Ik vroeg me af hoe het met hem zou gaan.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ja joh. Jullie beginnen te leven als ik op school zit -.-" Stelletje paragraven :') Oke dat laatste woord was niet goed xD Ik ben dood op. ik ga reageeren met Eleanor ;)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial