• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Drew Bray Quinn - Faisean
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Melody Jasons - MissCastle
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jaylee Bry Quinn - Faisean


    De groepen
    Komt eraan zodra de tijd rijp is!


    De kamerindeling:
    Hmm, jullie slapen buiten voorlopig, maar deze is al van wat er nú in het huis is.
    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: XXXX, XXXX, XXXX, XXXX
    Kamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: XXXX, Laurinda Pearl
    Kamer 7: XXXX, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 13:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Abigail Pierce
    Loki liet de mouwen van de trui los en gaf een aai over mijn hoofd. . "Zo bedoelde ik het niet." waarna hij een kus op mijn voorhoofd drukte.
    Terwijl zijn hand zacht over mijn rug wreef sloeg ik mijn armen om hem aan. "Sorry slechte ervaring met die mensen die nog altijd geloven dat ik psychisch gestoord ben..." Ik zucht een keer en leg mijn hoofd weer tegen zijn borst aan.
    Abigail durft geen vriendjes en vriendinnetjes te maken dus Abigail is psychisch niet in orde. Hij moest eens weten hoe vaak ik dat gehoord had. Ik was mijn leven lang uitgescholden en gekleineerd. Ze moesten eens weten...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufreyson
    Ik bleef zacht over haar rug wrijven, ook toen ze haar armen om me heen sloeg. Bij haar woorden schrok ik een beetje. "Ik snap het. Maar ik geloof dat niet. Je bent een geweldig mens en een goede vriend. Als er hier iemand in een gesticht hoort ben ik het wel." Ik blies een plukje haar uit mijn gezicht. Mijn ouders hadden thuis nog de papieren van de inrichting liggen, maar ze konden het niet aan om me erheen te sturen zolang ik geen poging tot moord had gedaan, en zo ver ging ik toch net niet. Ik keek haar aan met mijn grijsblauwe ogen en glimlachte weekjes. "En als iemand dat ooit nog zegt stop ik hen in een inrichting." mompel ik, niet alleen tegen haar maar ook al mental note.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce
    . "Ik snap het. Maar ik geloof dat niet. Je bent een geweldig mens en een goede vriend. Als er hier iemand in een gesticht hoort ben ik het wel." Ik trok mijn wenkbrauwen op maar haal mijn gezicht niet uit zijn borst. Ik lag wel lekker zo en had tot nu toe geen zin om mijn hoofd anders neer te leggen.
    Zodra ik hem hoor blazen kijk ik toch op en zie dat hij tegen een plukje haar blaast en een kleine grinnik verlaat mijn mond.
    "En als iemand dat ooit nog zegt stop ik hen in een inrichting." Ik knik uitbundig. "En als jij nog een keer zegt dat jij in een inrichting hoort dan krijg je vliegles... Wil je de trui vast lenen?? Bij mij werkt ie niet zo goed.." En ik begin opnieuw als een malloot te zwaaien terwijl ik nog op het bed lig . "Kijk ik stijg niet op... stomme trui.."


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Roww schreef:
    Tyler 'Ty' Jason Devoné
    Ik stap uit de auto en loop naar de kofferbak, om daar mijn koffers er eerst uit te halen om vervolgens de koffers van Nathan te pakken. Ik zet onze koffers neer waarna ik naar onze pleegouders loop om ze allebij een knuffel te geven. Sinds de ouders van Nathan en mij hebben zij ons in huis genomen, waar ik hun best dankbaar voor ben.
    "Ik ga jullie missen" zeg ik met een glimlach tegen de twee, oké dat is wel een beetje gelogen.. Ik ga het héerlijk vinden om even van ze af te zijn. Gewoon even een paar weken rust.. tenminste, dat hoop ik maar. Als ze hier nog meer gaan lopen zeuren over mijn zogenaamde 'drank problemen' ga ik echt mensen slaan of zo..
    Ik ga een eindje verderop staan wachten op Nathan, ik word een beetje ongeduldig van de koude hier. Het ergert me wel een beetje dat het hier zo enorm koud is, ik ben dat niet bepaalt gewend. Ik ben blij dat ik een dikke winterjas aan heb en een dikke Hoodie eronder.
    "Kom je nog?" vraag ik ongeduldig aan Nathan. Ik heb dorst, en aangezien die twee pleegouders niet zo graag zien dat ik drink wil ik snel weg hier.. Ik heb namenlijk een aantal flesjes bier mee gesmokkelt. Natuurlijk ook een fles zware drank, maar die bewaar ik voor het laatst..
    Die twee zijn echt zo onoplettend, ik zeg één keer dat ik niks mee heb dan controleren ze niet eens.. het domste wat je ooit kunt doen met een verslaafde.


    Zó c:


    Little do you know

    Ik typ al :/


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Bradley Miles
    Ik was bijna bij de skilift, toen ik het toch wel enorm warm begon te krijgen in de jas. Zin om hem uit te doen had ik niet, want dan zou ik tot op het bot verkleumen. Ik graaide in mijn jaszakken en viste er een pakje sigaretten uit. Ik graaide opnieuw en viste er een aansteker uit. Ik stak de sigaret aan met de aansteker en stopte hem in mijn mond. Vervolgens moffelde ik het pakje sigaretten en de aansteker weer weg in mijn jaszak. Ik inhaleerde diep en er kwam vervolgens bij het uitademen een gigantische walm rook uit mijn mond. Ik was het inmiddels wel gewend, ik was eigenlijk ook wel een klein beetje verslaafd, maar dat hoefde niemand te weten. Ik keek even om me heen of ik al iemand zag, maar ik zag nog niemand. Het was nu alleen ik en de skilift. Ik nam het laatste trekje van mijn sigaret en trapte hem vervolgens uit in de sneeuw. Gelijk raakten mijn schoenen, die niet geheel waterdicht waren, doordrenkt met water. Mijn sokken werden kletsnat en ik mompelde een verwensing. Ik voelde hoe mijn tenen koud werden en merkte dat ik des te meer verlangde naar iemand die maar dat huis toe bracht.


    26 - 02 - '16

    Loki Laufreyson
    Ik glimlachte naar haar en kriebelde zacht de achterkant van haar nek. Ze was zo'n schatje. Ik blies een plukje uit mijn gezicht en voelde haar knikken toen ze mijn woorden hoorde. Ik glimlachte bij haar woorden. "Daar zijn mijn 13 ex-psychologen het niet met je eens." Ik glimlachte bij haar volgende woorden en toen ze begon te flapperen sloeg ik mijn armen weer stevig om haar heen."Ik heb het niet zo op vliegen." Ik kriebelde weer zacht aan de achterkant van haar nek. Ze zag er zo echt heel schattig uit. Schattiger dan legaal zou moeten zijn. Ik keek uit het raam en keek dromerig uit het raam. Ik verveelde me aan de ene kant, maar aan de andere kant vond ik het zo heerlijk. De rust lag vreemd genoeg totaal over me heen terwijl we zo lagen.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 21:35 ]


    Bowties were never Cooler

    abigail Pierce

    "Maakt me newt uit of doe oelewappers het met me eens zijn. Ik vind dat gewoon"
    Toen ik opnieuw begon met wapperen sloeg Loki zijn armen weer stevig om me heen.
    " Nou ik hou van flapperen en vliegen... en nu voel ik me een vogeltje in een kooitje... " En ik druk mijn gezicht weer in zijn borst en sla mijn armen voor zo ver ik kan om hem heen.
    Toen ik iets in mijn nek voelde kriebelen gooide ik mijn hoofd achterover.
    " Niiet in mijn nek lieve Loki" ik vond dat zo verschrikkelijk.
    Toen hij uit het raam begon te staren qas hij te afwezig. Ging mijn verveling weer.
    " Waar denk je aan???"

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 21:37 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufreyson
    Ik glimlachte bij haar woorden, maar stopte haar toch al snel van het flapperen. Ik aaide even over haar achterhoofd. "Sorry, maar je slaat me nog in mijn gezicht en daar hou ik niet zo van." Ik voelde haar hoofd op mijn borst zakken en haar armen om me heen. Afwezig kriebelde ik aan haar nek, tot ze me zei te stoppen. Toen liet ik mijn handen maar gewoon weer over haar rug aaien terwijl ik naar buiten keek. Dit was fijn op een rare manier. Gewoon rustig liggen. Geen plannen, geen andere mensen, geen haast, geen problemen of zorgen. Helemaal niets. Ik schrok een beetje van haar vraag en keek naar haar. "Ik dacht eraan dat dit wel fijn lag... op een vreemde manier." Ik drukte nog een kus op haar voorhoofd. "Alles is zo kalm en rustgevend." Het was vreemd om dat uit mijn mond te horen, want normaal was ik altijd iemand die met minimaal 7 dingen tegelijk bezig moest zijn om zich niet te vervelen. Het was of mijn brein zich even had uitgeschakeld gewoon om te genieten van de rust.


    Bowties were never Cooler


    Ayden Riley Sanders.

    Met een zucht trok ik de sleutels uit het contact. Ik trok aan de hendel zodat de deur openging om er daarna uit te stappen en met een harde klap dicht te gooien. Ik haalde een hand door mijn donkerbruine haren en keek even rond. Het was hier koud, ik vond het vreselijk. Ik rolde met mijn ogen toen ik een hele groep mensen zag staan waarmee er dus verwacht werd van mij dat ik er contact mee ging maken. Voor iedereen zijn bestwil ging ik dat niét doen. Als ze wouden weten waarom moesten ze het maar aan Ella vragen, die zou wel zeggen dat ik niet zo'n zonnetje was als ik je niet kende. Ze kon het zelf getuigen. Toen ik haar pas kende haatte ik haar vanuit het diepste van mijn hart en nu kon ik niet meer zonder haar. Ze was mijn soulmate, 1 van de weinigen die me nooit had laten vallen en god ze was zo koppig en sarcastisch soms. Ik haalde mijn koffers uit de koffer en sloot ook de kofferdeur met een harde klap. Ik klikte op het knopje die bevestigd zat op mijn sleutel om mijn auto op slot te doen en begon naar de skilift te lopen waar iedereen stond. Ik zocht een boom om tegen te leunen waarna ik het kartonnen doosje met sigaretten uit mijn zak haalde en er 1 uitnam, om vervolgens de aansteker uit mijn zak te vissen en mijn sigaret aan te steken. Ik zou hier nog wel even moeten wachten, dus ik kon er maar beter gebruik van maken. Ik haalde mijn iPhone uit mijn zwarte broek en opende het gesprek tussen mij en Ella.
    Ik sta te wachten, zie je wel als ik in het huis ben x

    Kian Lucas Swann.

    Ik trok mijn beanie, iets wat ik altijd ophad, verder over mijn oren en haalde mijn vingers even door mijn zwarte kuif. Ik nam de koffers uit de auto en zei gedag tegen mijn ouders die erop hadden gestaan om mij af te zetten. Ik had werkelijk geen idee wat ik hier kwam doen. Ik had vernomen dat deze 'vakantie' eigenlijk een opvangcentrum was en voor zover ik wist had ik geen problemen. Ik had nooit drugs gedaan, was nooit dronken geweest voor mijn ouders hun ogen, ik had geen slechte vrienden, sloeg niet op mensen en was altijd vriendelijk. Mijn thuissituatie was niet fucked up en ik had genoeg vrienden thuis. Kortom, mijn ouders dachten dat er iets aan de hand was, maar ze zagen weer spoken. Geloof me, enig kind zijn was niet altijd zo'n pretje, al geloof ik wel dat het lastiger is om de jongste thuis te zijn op het moment dat al je broers of zussen vertrekken. Een moeder kennende zou ze je dan helemaal beginnen vertroetelen en al die dingen dat een kind niet wilt. Ik keek even rond en haalde toen mijn schouders op waarna ik gewoon naar de skilift begon te lopen waar een hele groep mensen stond. Ik gokte dat die ook bij de 'vakantie' hoorden, dus dan kon ik beter hier wachten.

    [Zou je Lizzy haar reactie nog eens kunnen quoten ? ^^]

    Adamo schreef:
    (...)

    [Zou je Lizzy haar reactie nog eens kunnen quoten ? ^^]
    [/face][/13]


    Is goed. Komt eraan.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    MissCastle schreef:
    Lizzy Franklyn
    Ze trok me haar kamer in waardoor ik schrok en ik weer een paar tranen in mijn ogen kreeg. Verman je, dacht ik. Ik antwoordde op haar vraag: "Nou ja, je bent de enigste vriendin hier, overal eigenlijk, en ik voelde me vertrouwt bij jouw. En ik had geen zin om alleen te ontbijten, aangezien ik dat niet echt durf. Had je het de eerste avond dan niet gezien?" Misschien had ze gezien hoe ik in groot gezelschap reageerde en kon ze me daarbij helpen. Ik hoopte het, ik merkte dat ik langzaam maar zeker een stap in de goede richting zette. Misschien werd ik ooit wel een open meisje. Nee, dat zou er nooit van komen.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 10:34 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Dude, waarom is het zo doowd :c
    Uit verveling ben ik gewoon me huiswerk aan het maken -.-
    En Sammy, je was aan het typen.. gisteravond.. hoe lang moet die reactie wel niet worden? Vijfduizend woorden?? :8


    Little do you know

    Ik heb hem opgeslagen in Pages :'D En raad eens wiens mobiel leeg was. Ga zo hem posten maar mijn mobiel is gewoon weg oud -.-'' Can you 2 minutes wait? -Verry bad English :/


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Yeah, I can wait.. cuz I waited almost a day.. and I waited almost a weak for Nathan :')


    Little do you know