• I really, really like Cosplaying, al heb ik nauwelijks ervaring- Maargoed, ik zou graag jullie Cosplay wel eens willen zien c:
    Post ze hier!


    Tijd voor koffie.

    Ik wil dat zo graag doen... Maar als je een goeie wilt, moet je er echt honderden euro's aan besteden :') En als student.. Eh, nee.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Ik wil dat zo graag doen... Maar als je een goeie wilt, moet je er echt honderden euro's aan besteden :') En als student.. Eh, nee.


    Dat is eigenlijk ook een beetje mijn probleem: Het is niet bepaald goedkoop. Misschien is zelf maken een beter plan voor mij.


    Tijd voor koffie.

    Ik vind Cosplay, manga en anime echt super vet, alleen ik kom er maar niet aan om te kijken en te lezen. Ik heb zelf nog nooit cosplay gemaakt, maar het lijkt me leuk om 'ns te maken - voor de leuk. Alleen dan doe ik er niets mee. Kunnen we niet een Cosplay meeting met Q'ers houden? :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb niet echt een goede foto ;( Maar ik ben dit jaar naar Tsunacon en Abunai geweest als Silica uit Sword Art Online. Dat was een gekocht kostuum, though.
    Het lijkt me echt heeeel erg awesome om zelf cosplay te maken, maar ik kan echt niet naaien enzo, dus dat gaat me nooit lukken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Filettino schreef:
    Ik vind Cosplay, manga en anime echt super vet, alleen ik kom er maar niet aan om te kijken en te lezen. Ik heb zelf nog nooit cosplay gemaakt, maar het lijkt me leuk om 'ns te maken - voor de leuk. Alleen dan doe ik er niets mee. Kunnen we niet een Cosplay meeting met Q'ers houden? :Y)


    Ik ben voor! *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Rivaille schreef:
    Ik wil dat zo graag doen... Maar als je een goeie wilt, moet je er echt honderden euro's aan besteden :') En als student.. Eh, nee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben bezig met een vrouwelijke versie van de Mad Hatter. c:
    Maar enige cosplay die ik gedaan heb is de sexy no jutsu van Naruto.


    Niet zo'n heel duidelijke foto :'D

    Arlert schreef:
    (...)

    Ik ben voor! *O*

    Same here, dat lijkt me awesome!

    Ik wil dan wel komen, maar dan moet ik eerst kostuum maken. Ik ga maar zelf aan de slag met de naaimachine en stoffen van Jan Sikkes. Lijkt me rete vet, moet alleen nog een personage vinden die niet Ash e.d. is. (krul)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gaan we dan serieus zoiets organiseren en allemaal in Cosplay komen? :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Filettino schreef:
    Gaan we dan serieus zoiets organiseren en allemaal in Cosplay komen? :Y)


    Ik wil wel. ;D Als er genoeg mensen geïnteresseerd zijn, waarom niet? :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Al is het een club van 5 mensen, dan is het volgens mij nog prima. Dan kun je met z'n alleen - niet al te duur - ergens eten en kom je met iedereen aan je trekken om mee te praten e.d. I don't know. Mij lijkt het wel heel erg awesome, al heb ik 0,0 ervaring met cosplay of veel kennis van manga, anime en cosplay. Komt dus wel goed, want eens moet de eerste keer zijn. :'D En het lijkt me bovenal ontzettend gezellig. ^.^

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 20:38 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Filettino schreef:
    Al is het een club van 5 mensen, dan is het volgens mij nog prima. Dan kun je met z'n alleen - niet al te duur - ergens eten en kom je met iedereen aan je trekken om mee te praten e.d. I don't know. Mij lijkt het wel heel erg awesome, al heb ik 0,0 ervaring met cosplay of veel kennis van manga, anime en cosplay. Komt dus wel goed, want eens moet de eerste keer zijn. :'D En het lijkt me bovenal ontzettend gezellig. ^.^


    Wat misschien ook zo kunnen, nu we toch aan het brainstormen zijn... Allemaal iets lekkers meenemen en ergens gaan picknicken. :Y) Kost geen/weinig geld en is wel superleuk. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    (...)

    Ik wil wel. ;D Als er genoeg mensen geïnteresseerd zijn, waarom niet? :Y)


    Dat lijkt me best vet!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Arlert schreef:
    (...)

    Wat misschien ook zo kunnen, nu we toch aan het brainstormen zijn... Allemaal iets lekkers meenemen en ergens gaan picknicken. :Y) Kost geen/weinig geld en is wel superleuk. (:


    Dat is ook een super leuk idee! Alleen wel koud nu de herfst eraan begint te komen. Maar even in de hypothese van warm weer of een degelijke, comfortabele plek die genoeg warmte en buitenlucht biedt - dan moeten we bij Jan Sikkes voor een paar euro zo'n groot picknickkleed kopen en de naden even snel maken met een naaimachine of een lockertje. :'D Of allemaal oude die we over elkaar heen leggen als een soort patchwork. :'D (man, ik zit nu al een soort IKEA decor te verzinnen :'D) Dan moeten we nog een meetingpoint afspreken die voor iedereen haalbaar en redelijk centraal is of waar een slaapplek voor is in de buurt of bij iemand thuis, mochten ouders het goedvinden of mocht je er afhankelijk voor kiezen. :'D

    - we gaan heel erg off-topic, oeps :'D NVM :'D -


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife