• I really, really like Cosplaying, al heb ik nauwelijks ervaring- Maargoed, ik zou graag jullie Cosplay wel eens willen zien c:
    Post ze hier!


    Tijd voor koffie.

    Arlert schreef:
    (...)

    Wat misschien ook zo kunnen, nu we toch aan het brainstormen zijn... Allemaal iets lekkers meenemen en ergens gaan picknicken. :Y) Kost geen/weinig geld en is wel superleuk. (:



    Dat is echt awesome, maar ik heb geen idee waar/hoe ik zou moeten beginnen voor een cosplay.. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)


    Dat is echt awesome, maar ik heb geen idee waar/hoe ik zou moeten beginnen voor een cosplay.. (krul)


    Mijn eigen strategie zou zijn:
    - Cosplaykostuum patroon online kopen - ik zou zelf niet te ingewikkeld gaan, aangezien mijn ervaring met naaien niet echt groot is, maar dat deert niet als je een mama hebt die kan helpen :'D
    - Stoffen halen bij Jan Sikkes
    - Accessoires die écht bij de personage horen, bijv. oren, stukjes voor je haar, tasje, cepter e.d. online bestellen
    - Aan de slag gaan met het patroon en eventuele hulp van iemand met naai-ervaring

    Of bijvoorbeeld de rok online bestellen en het bovenstuk zelf naaien. Stoffen zijn niet duur bij Jan Sikkes. Als ik me niet vergis, woon je niet al te ver van Zwolle, toch? Je was in ieder geval met je vriendje bij de meeting in Zwolle. In Zwolle is vlak bij C&A een Jan Sikkes. Ik heb er stage gelopen; ze kunnen je heel goed adviseren en helpen en er is een ruim assortiment stoffen en materialen, of wel: kleinvak. :Y)

    EDIT: Sorry, ik verwarde je met iemand anders van die meeting. x] Maar ja, als je in de buurt van Zwolle woont of erin, klopt de informatie buiten die meeting alsnog. :'D

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 21:00 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Voor mijn eerste con had ik Happy gecosplayed.


    Ik hoop dat die foto het doet, want hij komt van facebook en ik zit op m'n telefoon. :'D

    En in november ga ik naar Nishicon en dan ga ik als Erza Scarlet in haar Robe of Yuen armor. Ik ga 'm zelf maken en ik ben al begonnen. :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Awesome! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Filettino schreef:
    (...)

    Mijn eigen strategie zou zijn:
    - Cosplaykostuum patroon online kopen - ik zou zelf niet te ingewikkeld gaan, aangezien mijn ervaring met naaien niet echt groot is, maar dat deert niet als je een mama hebt die kan helpen :'D
    - Stoffen halen bij Jan Sikkes
    - Accessoires die écht bij de personage horen, bijv. oren, stukjes voor je haar, tasje, cepter e.d. online bestellen
    - Aan de slag gaan met het patroon en eventuele hulp van iemand met naai-ervaring

    Of bijvoorbeeld de rok online bestellen en het bovenstuk zelf naaien. Stoffen zijn niet duur bij Jan Sikkes. Als ik me niet vergis, woon je niet al te ver van Zwolle, toch? Je was in ieder geval met je vriendje bij de meeting in Zwolle. In Zwolle is vlak bij C&A een Jan Sikkes. Ik heb er stage gelopen; ze kunnen je heel goed adviseren en helpen en er is een ruim assortiment stoffen en materialen, of wel: kleinvak. :Y)

    EDIT: Sorry, ik verwarde je met iemand anders van die meeting. x] Maar ja, als je in de buurt van Zwolle woont of erin, klopt de informatie buiten die meeting alsnog. :'D


    Ik denk dat je haar met mij door elkaar haalt. Ik woon in de buurt van Zwolle en was bij de meeting met mijn vriendje ^^


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Ik denk dat je haar met mij door elkaar haalt. Ik woon in de buurt van Zwolle en was bij de meeting met mijn vriendje ^^


    Yep, ik had het net nagekeken, omdat ik dacht dat je vanmiddag nog een andere username en profielfoto had. My bad. x]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Een Cosplay-Quizlet-Convention lijkt me super!

    De Cosplays vind ik er leuk c:


    Tijd voor koffie.

    Haha, dat is wel een awesome naam: The Cosplay Quizlet Convention :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Filettino schreef:
    (...)

    Mijn eigen strategie zou zijn:
    - Cosplaykostuum patroon online kopen - ik zou zelf niet te ingewikkeld gaan, aangezien mijn ervaring met naaien niet echt groot is, maar dat deert niet als je een mama hebt die kan helpen :'D
    - Stoffen halen bij Jan Sikkes
    - Accessoires die écht bij de personage horen, bijv. oren, stukjes voor je haar, tasje, cepter e.d. online bestellen
    - Aan de slag gaan met het patroon en eventuele hulp van iemand met naai-ervaring

    Of bijvoorbeeld de rok online bestellen en het bovenstuk zelf naaien. Stoffen zijn niet duur bij Jan Sikkes. Als ik me niet vergis, woon je niet al te ver van Zwolle, toch? Je was in ieder geval met je vriendje bij de meeting in Zwolle. In Zwolle is vlak bij C&A een Jan Sikkes. Ik heb er stage gelopen; ze kunnen je heel goed adviseren en helpen en er is een ruim assortiment stoffen en materialen, of wel: kleinvak. :Y)

    EDIT: Sorry, ik verwarde je met iemand anders van die meeting. x] Maar ja, als je in de buurt van Zwolle woont of erin, klopt de informatie buiten die meeting alsnog. :'D


    Ik wou net zeggen, hahaha. Mijn vriendje wil niet mee naar meetings, vermoed ik. Maar we hebben ook zo'n Jan Sikkes in Assen, volgens mij. (krul)
    Zal er eens serieus over na gaan denken, haha.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb een cosplay van Red en van Candice (7de Sinnoh Leader). Ben van plan nu eentje uit GoT te maken, misschien Margeary of Arya.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Draculea schreef:
    Ik ben bezig met een vrouwelijke versie van de Mad Hatter. c:
    Maar enige cosplay die ik gedaan heb is de sexy no jutsu van Naruto.


    Niet zo'n heel duidelijke foto :'D


    Ik vind deze trouwens wel echt heel vet.


    Tijd voor koffie.