• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 8:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ariana Grande - Butera

    Zachtjes zei ik mijn broer gedag. Even deed ik mijn ogen dicht. Pas toen ik ze open deed zag ik aan het einde van de straat de auto wegrijden. Met de enorme koffer in mijn rechterhand liep ik door de poorten door en de kliniek binnen. Het zachte getik van mijn witte ballerina's aan mijn voeten was op de grond te horen. Nieuwsgierig keek ik om me heen. Zo te zien was er bijna niemand - in deze gang dan. Vederlicht legde ik mijn hand tegen de muur aan naast me. Daar ging ie dan. Pas toen ik iemand zag durfde ik verder te lopen. Na even aarzelen tikte ik diegene aan. 'Hi. Weet je uh, waar mijn kamer is?' vroeg ik met mijn ogen naar de grond gericht. Als ik degene voor me nu zou aankijken zou de blos op mijn wangen van roze naar rood veranderen. Toch waagde ik het maar even om door mijn wimpers heen kijken.

    [Misschien iemand voor Ariana?]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 13:28 ]


    Every artist was first an amateur.

    Karim

    Ik gniffe l 'succes met de coach over te halen cris' lachend pak ik wat bier en geef hem ook een flesje en neem een slok. 'En nog lekkere chicks bij je'

    Louis Tomlinson
    'Ik ben ook blij, ik zeg het alleen.' ik knik, 'tijd om te gaan mensen.' ik pak mijn koffer met wortelen erop en ren naar de voordeur. 'zeg zayn gaan wij samen zitten ????" zieilg kijk ikh em aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [@Pharell. Ik kan Grant Gustin naar je sturen?]
    Cristiano

    'succes met de coach over te halen cris' zegt hij en ik knik. 'Zekers.' mompel ik. Ik kijk naar het bier en geef het terug. 'Ik drink niet, dat weet je.' zeg ik. Ik drink niet omdat mijn vader ook aan alcohol is overleden, het is algemeen bekend....

    Zayn

    'Als je naast een slapend persoon wil zitten.' zeg ik en ik haal mijn schouders op. Ik zet mijn koffer in de auto en wacht op de rest. Ondertussen steek ik een sigaret aan.


    El Diablo.

    [Is goed :] ]


    Every artist was first an amateur.

    Kiram

    "ow ja sorry wil je wat anders?" ik gniffel even zacht.

    Louis

    Ik knik stuiterend. Ik plof neer in de auto. 'We gaan Niall zien,Niall de blonde Ier, methem heb je veel plezier' zing ik vrolijken lachend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grant Gustin

    Het was stil in de kliniek, gewoon echt stil. Vooral omdat bijna alle sociale personen weg zijn, maar oké... Ik loop verveeld over de gangen en hoor in sommige kamers een zacht gemompel. Vast de mensen die zich proberen te kalmeren. Hmh... 'Hi. Weet je uh, waar mijn kamer is?' hoor ik opeens en ik kijk een beetje naar beneden. De rode haren herken ik bijna meteen en ik glimlach. Ariana Grande, ik vond haar wel grappig in Victorious. Ik keek het wel eens met mijn zusje. 'Uhm, nou ja... De helft van de kamers is leeg dus ja..' zeg ik en krab even in mijn nek...

    Cristiano Ronaldo

    Ik zucht even zacht maar moet toch lachen. 'Geef maar gewoon wat cola.' zeg ik zuchtend en pak mijn telefoon. Snel bel ik de coach op.

    Zayn

    'We gaan Niall zien,Niall de blonde Ier, methem heb je veel plezier' zingt Louis vrolijk en ik knik maar. Ik stap in mijn auto en rij snel naar het vliegveld....

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 13:42 ]


    El Diablo.

    kiram

    ik knik en geefh em cola 'bite seeehr' grijns ik en luister het gesprek

    Louis
    Gniffelend kijk ik op de borden 'kom we moeten hier heen' wenk ik de rest. Al snel zaten we in het vliegtuig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oh sorry, ik ga naar de film. Dadelijk reageer ik!]


    Every artist was first an amateur.

    Cristiano

    Ik neem een slok en dan neemt hij eindelijk op. 'Cristiano! Hoe gaat het?' vraagt hij. 'Ja goed, goed genoeg om te spelen.' grijns ik. 'Spelen, met die blessure?! Dacht het niet.' zegt hij en ik zucht. 'Kom op... Ik ben alleen wat minder snel, voor de rest kan ik alles.' zeg ik. Ik hoor hem wat mompelen. 'Goed dan, ik vertrouw je. Maar als het niet gaat komt Alvaro in je plaats!' zegt hij en ik grijns naar Karim. 'Oké, komt goed. Ik heb getraind in de kliniek dus...' zeg ik. 'Oké. Dan zie ik je morgen.' zegt hij. 'Yes, bye.' zeg ik en hang op. 'Told ya.' zeg ik tegen Karim..


    El Diablo.

    Kiram

    Grijnzend houd ik mijn hand omhoog. 'Je weet het wel te fixxen zeg' grijns ik.

    [ zullenwe doen dat ze eerder geland zijn dan verwacht en dan horen dat ze in het ziekenhuis zijn en daarheen gaan?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oké.]

    Cristiano

    'Tuurlijk, ik ben Cristiano Ronaldo.' grijns ik en kijk naar buiten. 'Maar waar gaan we heen dan.' zeg ik.


    El Diablo.

    Kiram

    Ik haal mijn shouders op. ' kom we gaan snacks bakken ik steef van de honger' grijns ik.

    Louis
    Lachend schud ik Zayn wakker. ' superLou heeft ezorgd dat we er een twee uur eerder zijn dus we hebben suprise voor Ni' grijns k
    nee we hadden gelogen om hem te verassen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano

    'Jij hebt altijd honger Benzema.' mompel ik. Ik stap uit de auto die nu op de parkeerplaats staat, ik grijns breed als ik het strandfeest zie. Mijn team en het team van LA Galaxy waren er allebei. Natuurlijk waren we vrienden met de meeste voetballers, alleen gek genoeg niet veel van andere Spaanse clubs...

    Zayn

    Ik werd ruw wakker geschud en ik zucht diep. ' superLou heeft ezorgd dat we er een twee uur eerder zijn dus we hebben suprise voor Ni' grijnst hij en ik knik. 'Chill.' zeg ik en sluit mijn ogen weer...


    El Diablo.

    Kiram

    Grijnzend stap ik uit en begroet wat mwnsj

    es. ' yeps ze hebben hicks uitgenodigd en zr.zijn gratis.' deel ik hwm grijnzend mee. Ik loop meteen naar de barbeque en vul voor ons een bord

    louis

    " gast kom nou we zijn er' ongeduldig til ik hem op en loop naar buiten en leg hem neer in de hal. Ik pak onze koffers en sleep Zayn met me mee. " naar warped' zeg ik de chauffeur die knik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Even alles aan elkaar typen]

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte naar Niall. De jongens kwamen dus hierheen. Ik was echt heel blij voor hem. Ik kuste kort zijn lippen, maar toen kwam de doctor binnen. Ik moet mee en na een kort onderzoek kreeg ik zijn bevindingen. Als ik een week rust nam mocht ik daarna weer het podium op, mits ik de komende maand nog wel rustig deed. Ik bedankte hem met een stralende glimlach en hij schreef me nog sterke pijnstillers voor voor deze week voor hij me terug stuurde om me aan te kleden in mijn normale kleren en weg te gaan. Ik liep terug naar Niall en trok hem in een knuffel. "Ik ben vrij." zei ik vrolijk. Ik kleedde me om in de skinnyjeans en het shirt wat de jongens hadden gebracht en trok een beanie beschermend over mijn hoofd. Ook mijn zonnebril zette ik op en toen vertrokken we samen richting het terrein. Daar werd ik opgewacht door alle bands en het hele team. Iedereen was blij me te zien, maar snapte ook dat ik het liefst rust wilde. Ik zat rustig in een stoel in de schaduw bij de bus en maakte wat praatjes tijdens de rest van de dag. Ik ging vroeg naar bed en weigerde alleen te slapen, dus Niall moest wel tegen me aan komen liggen in mijn compartiment. Ik viel rond tienen met mijn armen om de skeletmagere Ier in een diepe slaap.

    [Zal ik Liam spelen?]


    Bowties were never Cooler