• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 8:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik keek hoe hij met zijn soep zat te klooien. "Hoe sneller je het opeet, hoe sneller het weet uit je systeem is." Ik drukte een kusje op zijn wang en at toen verder.


    Bowties were never Cooler

    Nial

    Ik zucht zacht en knik. :het is zoveel'mompel ik en neem nog n hapje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik aaide even door zijn haren met mijn vrije hand. "Dat lijkt maar zo. Neem gewoon hapje na hapje en het komt vanzelf op." Ik nam zelf ook nog een hap en genoot van de warme vloeistof in mijn lijf.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 11:16 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Zuchtend pak ik mini hapjes achter elkaar tot ik vol zit en niet meer kan. Ik zie dat ik eenderde op had en schuif het opzij. 'ik zit vol,ik heb genoeg' zeg ik zachtjes. Stiekem vond ik dat ik het goed gedaan had


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik had mijn kom leeg toen hij zijn kom wegschoof. Hij was halverwege. "Ben je dat zelf of is dat het duiveltje op je schouder?" Ik aaide door zijn haren en schepte nog een lepel soep om die zo bij hem binnen te schuiven.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    'zelf' zeg ik eerlijk" ik heb dat mensje weg geduwt maar ik weet als ik nog een hap neem dat ik gegarandeerd over mijn nek gaan" ik kijk hem aan zodat hij kan zien dat ik echt niet lieg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik zuchtte toen hij zei dat hij het zelf was. "Ik geloofde hem, maar ik wang nogsteeds bang voor zijn leven. "Okay" Ik legde de lepel terug en ging in bed liggen. "Elke dag een extra hapje, okey, lief?" Ik trok hem naar me toe en kuste hem zacht.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik glimlach en knik 'dat is goed' ik geef een kusje en kruip weer tegen hem en zijn warmte aan. 'i love you"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte toen hij ermee instemde en sloeg mijn armen om hem heen. "Ik ook van jou" Ik kuste zijn voorhoofd nog even voor ik mijn hoofd liet zakken en als een blok in slaap viel met mijn armen stevig om hem heen.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Vertederd kijk ik naar Alex die in slaap ligt. Rustig maak ik met mijn vingers fguurtjes op zijn borst en door zijn rustige ademhaling val ik ook in slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    De avond was aangebroken en het was al laat. Net waren we terug van het restaurantje en ik had heerlijk gegeten, zo te zien had Mackenzie het ook wel lekker gevonden. Eenmaal binnen in huis liep ik naar de keuken om op de klok te kijken. 'Twaalf over tien' mompelde ik. Een gaap verliet mijn mond. 'Wil je nog wat doen?' vroeg ik. Mij maakte het niets uit. Al zou ze nog een filmmarathon willen houden of even naar Parijs vliegen, ik vond alles best.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Ik gaap weer. ' ik denk dat ik zo va pitte' mompel ik tegen de borsy van Justin wsar ik lag. Hij voelde aan als mijn broer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Super awesome een oudr quiz van me staat in de top


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Beschermend sloeg ik mijn armen om Mackenzie heen. 'Waar zou je willen slapen? Er zijn meer dan zeven slaap kamers' grinnikte ik. Ik streelde door haar haren en glimlachte.
    Dit was fijn om met Makenzie hier te zijn, alsof ik een nieuw klein zusje had. Ik zou dan ook alles voor haar doen. Natuurlijk wist ik dat ik morgen gebeld zou worden door Pattie, Jeremy, Scooter, Twist, Erin en ga zo maar door. Alfredo zou me willen overhalen om te gaan want hij wilde wat het beste voor me was, complete onzin. De paparazzi had vast weer het een en het ander verzonnen en er zouden weer roddels komen over waarom Justin Bieber "ontsnapte" uit de kliniek. Maar nu had ik Mackenzie die bijna in slaap viel wat zo vredig was dat alle problemen weg waren.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    ' een geoot warm bed met jou is goed' murmel ik al half slapend. Mijn hoofd zakte al naar beneden wat ik niet besfte. Mijn ogen waren dicht maat ik was bog op de echte wereld. Maar ik was ook hard op weg naar mijn droomwereld. Ik was blij dat nadat we geland waren dat ik toen een One Piece aangedaan had dat sliep lekkerder dan broek of jurkje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan