• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 8:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Komt voor elkaar' grijnsde ik. Ik stond op, tilde Mackenzie als een prinsesje op en nam haar mee naar boven. Na een lange gang door te hebben gelopen opende ik de deur van mijn kamer. Het was opgeruimd, gelukkig bestond er zoiets als een schoonmaakster inhuren. Mijn bed was eigenlijk een groot, rond tweepersoonsbed, maar ik sliep er bijna nooit in vanwege dat ik meer in mijn huis in Los Angeles zat. Ik legde Mackenzie erop neer en en trok mijn spijkervestje uit en het shirt daarna ook. De schoenen trapte ik uit terwijl ik een joggingsbroek pakte en mijn broek ook uittrok. Mijn joggingsbroek trok ik aan waarna ik een hand door mijn haar haalde, naast Mackenzie kwam liggen en het licht uitdeed doormiddel van een afstandsbediening.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 22:26 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Glimlachend lig uk half slapend en voel een qarm zaxht bwd. Ik kruip weer tegen Justin en voot ik het qeet ben ik al vertrokken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Slaap lekker' fluisterde ik waarna ik ook mijn ogen sloot. Ik viel niet in slaap maar begon na te denken. Wat ik vanochtend ik het vliegtuig had gezegd had ik gemeend. Als het kon zou ik zo stoppen met deze carrière. Met die gedachten maakte ik mijn hoofd leeg en viel ook in slaap.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 22:34 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nieuqe dag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik werd langzaam wakker met een gigantische stekende en zeurende koppijn. Een zachte kreun verliet mijn mond toen ik mijn ogen opende. Ik zag dat het infuus weg was en Niall nogsteeds in mijn armen lag. Ik voelde me ondanks de verschrikkelijke pijn in mijn hoofd me wel een stuk fitter. Ik aaide zacht over Niall's hoofd en keek hoe de jongen liefjes sliep.


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    Gapend werd ik wakker. Omdat Mackenzie naast me nog lag te slapen deed ik zo zacht mogelijk. Wat slaperig glimlachte ik even. Zo zacht als ik kon stapte ik het bed uit en liep naar beneden. Daar drukte ik op een knopje van de afstandsbediening zodat de grote tv aan ging en zapte wat. Tot ik opeens op een nieuwszender aankwam waar mijn naam stond en een foto van de AMA's. Gefronst luisterde ik. 'Slecht nieuws voor alle Bieber fans, er gaan geruchten dat de negentienjarige jongen gister uit Londen naar Miami ging met zijn privévliegtuig met de dertienjarige actrice Mackenzie Foy. De piloot had geklaagd dat hij bijna geen adem meer kon halen door de lucht van drugs' Mijn mond viel nog net niet open. De piloot die ons gister had overgevlogen verscheen in beeld. 'Ik had frisse lucht nodig, de lucht was zo sterk' zei hij. De rest wilde ik niet eens luisteren. Gewoon negeren, werd me altijd gezegd. Ik had niet eens een jointje gerookt! Fijn, een hoop haters erbij en teleurgestelde beliebers. Het was onmogelijk te leven als er zoveel van je verwacht werd. Niks was goed, je deed alles fout. Het was onmogelijk te leven met zoveel haat. Het was gewoon onmogelijk te leven met zo'n leven. Zuchtend liep ik maar naar de keuken om koffie te maken en in te schenken. Mijn telefoon ging al dus snelde ik met de hete kop koffie in mijn hand ernaar toe. Snel nam ik op zonder even te kijken wie het was. 'Justin Drew Bieber, kom onmiddellijk terug naar Londen en-' In stomme paniek liet ik de telefoon uit mijn handen vallen en keek naar de kapotte iPhone nummer twee die nu in mijn koffie zat. Het was Scooter geweest, maar alsof dat nu nog wat uitmaakte. Beteuterd staarde ik naar de kop koffie, haalde mijn telefoon eruit en proefde. 'Nog even lekker' mompelde ik waarna ik weer ging zitten en de koffie dronk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [oke sorry ik merkte niet dat jullie gereageerd haddenXD

    Niall horan
    Ik word langzaam wakker door zacht gewoel in mijn haar en ik knipper mijn ogen open. Ik kijk omhoog en zie daar mijn engel liggen. 'Goeiemorgen, hoe voel je je?" zeg ik met een hese ochtend stem en ik glimlach breed. Ik zag dat de infuus uit zijn hand weg was en grijns. Wat weg was was beter toch? Dus dan mocht hij vast al snel naar huis. En ik zou niet meer naar de kliniek hoeven want Alex zou me helpen en dan reizen we gewoon de wereld rond en later adopteren we kindjes en nemen we een mooi huis.

    Mackenzie Foy[haah justin]

    Langzaam word ik wakker en red me uit. Ik ga mijn of naja Justin zijn bed uit en voel me een mega panda beer. Ik loop naar beneden en zie Justin aan de koffie. 'Goeiemorgen' zeg ik zachtjes en wrijf nog na in mijn ogen. Waarom had ik gister avond eigenlijk make up op gedaan.? '
    Oke ik zie er waarschijnlijk verschrikkelijk uitmaar ja' mompel ik. Ik probeer mijn hand als kam te gebruiken wat niet lukt. 'Is het goed als ik heir douche want mijn haar is nogal aan het kutten' zucht ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte toen ik zijn ogen zag bewegen, maar zelfs dat deed pijn aan mijn hoofd. Zijn woorden leken wel messen. Hoe sexy zijn ochtendstem ook was, het deed zo veel pijn. "Knallende koppijn, maar ik voel me wel fitter. Het was of iemand schroeven in mijn hoofd had getimmerd, wat waarschijnlijk ook zo was. Ik drukte een kusje op zijn neus en drukte op het zusterknopje. Al snel stond een jonge damr in de kamer. "Mag ik alstublieft enige vorm van pijnstillers? De hoofdpijn is niet te harden." Ze knikte en verdween weer. Hopelijk om pijnstillers te halen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik zie in zijn ogen dat hij erge pijn had "Knallende koppijn, maar ik voel me wel fitter. geeft hij toe en ik voel me gelijk bezorgd worden maar hij drukt al op het knopje. "Mag ik alstublieft enige vorm van pijnstillers? De hoofdpijn is niet te harden." Ik ga wat rechter en op mijzelf zitten en druk een kusje opzijn wang. 'Het komt goed, ik ben er voor je' fluister ik zachtjes. Al snel is de zuster er en geef hem een tabletje en een glas water. Ik besluit dat het voor zijn hoofd beter is om het gordijn nog een klein stukje te sluiten en verlaat het warme bed. Gelukkig hadden de jongens al wat kleding mee genomen voor me en ik sluit de gordijnen. Ik pak wat nieuwe kleding en zeg zacht dat ik me omkleed. Ik poets even mijn tanden en leg mijn haar goed. Ik trek mijn One Piece aan en loop terug met een nat washandje. 'Ik ga jou gezicht wassen' mompel ik. Ik pak een handdoek en heel voorzichtig maar liefdevol fris ik zijn gezicht op met een koel was handje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik hoorde hem fluisteren en glimlachte licht, maar zelfs dat deed pijn. De zuster kwam terug met pillen en een glas water. Ik nam ze in en ging terug liggen in de hoop dat het zou werken. Zelfs mijn ogen meebewegen met Niall's bewegingen deed pijn, dus ik sloot mijn ogen maar en wachtte tot hij terug naast me kwam liggen. Dat hij de gordijnen sloot was wel prettiger en het feit dat de pil begon te werken en de ergste pijn deed afnemen tot die van een flinke kater was ook prettig. Ik opende mijn ogen weer en keek ongegeneerd hoe hij zich omkleedde. Wat, het was mijn vriendje, dat recht had ik. Hij zag er echt heel schattig uit in zijn one-piece. Net mijn eigen mascotte. Ik keek wat verbaast toen hij zei dat hij mijn gezicht ging wassen, maar toen het koude washandje mijn hoofd raakte kon ik niet ontkennen dat het heel fijn voelde. Een kleine glimlach lag op mijn gezicht en met gesloten ogen genoot ik van mijn handelingen.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik gniffel even door zijn verbaasde en daarna genietnde blik. ' mijn moeder deed dat ook altijd als ik ziek was met kruidenthee' zegbik zachtjes. Ik droog zijn gezicht af en leg zijn haren uit zijn ogen weg. Ik druk zacht een kusje op zijn voor hoofd en kruip tgen hem aan. Ik hield van mijn One Piece, die dingen waren gewoon geweldig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik luisterde naar zijn hoorden en genoot van zijn daden. Ik glimlachte licht toen hij klaar was en mijn gezicht afdebte. Toch hield ik mijn ogen dicht. Ik vond het heel fijn om zo gewoon met hem te liggen. Ik drukte mijn lippen op zijn haren en sloeg mijn armen om hem heen. Zijn haren roken heerlijk naar hem. Ik wilde nu gewoon zo met hem blijven liggen. Hopelijk mocht ik binnenkort terug naar de bus, maar voor nu lag ik wel lekker.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Glimlachend voelik zijn arm om me heen en leg mijn hoofd zachtjes op zijn borstkast. Zijn aanrakingen in nmijn haar maakte mijn rustig. Iedereen ging altijd door mijn haar, waarom Geen idee maar ik vond het wel prettig. 'Ik hou van je' zeg ik zahtjes en zoek zijn hand om die met mijn vingers te verstrengelen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik meld me weer na een lange en zware tijd. Malino = Adnane ]


    El Diablo.

    Alex Gaskarth
    Ik liet hem onze vingers verstrengelen. Ondanks dat zijn woorden pijn deden aan mijn hoofd, hoe zacht hij ze ook zei. Een zuster kwam binnen met twee kommen cornflakes en twee glazen water, asperines voor mij en een antibraakpil voor Niall. Daar had ik om gevraagd toen de kleine man sliep. Hij moest ze ook hier nemen. Ik bedankte haar en nam met een grote slok water de twee asperines in. Hopelijk kon ik hierna weer normaler functioneren.


    Bowties were never Cooler