• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 8:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall

    ' waar zijn jullie dan?' hoor ik hem vragen. Achter hem hoor ik wat stemmen en kom tot conclussie dat dat Harry moet zijn. ' wij zijn nu bij Warped dat is in de buurt van de kliniek' leg ik hem uit. Ik glimlach even door Alex die alles mee luisterd en met mijn ene hand speel ik wat net zijn vingers

    Precilla
    Al snel is alles klaar en loop ik naar mijn kantoorje. ' eten'is het enigste wat ik zeg hij zoekt het maat yut als hij wou eten moest hij komen..ik deed mijn best en werd alleen maar qfgesnauwd of alles was sarcastisch bij meneer de ego


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn

    ' wij zijn nu bij Warped dat is in de buurt van de kliniek' zegt hij en ik knik even zacht. 'Oké... Wie komt naar wie want wij zijn in de uk..' zeg ik.

    Cristiano

    Ik kijk haar na en haal mijn schouders op. Chagrijnig much? Ik bel snel wat mensen op van mijn team, ze zijn in de buurt door de wedstrijd van LA Galaxy. Al snel heb ik alles geregeld en ik loop zonder problemen de kliniek uit. Ik hang wel met hun rond, ik vind het best...


    El Diablo.

    Niall

    'uhm zeg maar wat jullie het beste uitkomt morgen heeft Alex ook vrij dus het maakt eigenlijk niets uit. Maar ik denk dat wij dan komen vanavond mag Alex uit het ziekenhuis en ik denk dat dat dam makkeliker is' ratel ik zenuwahtig

    Precilla
    Als ik zelf ggeten heb besluit ik te gaan badderen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn

    Ik kijk naar Harry en zie dat hij al vliegtickets bestelt. Sneaky fucker.... 'Ik denk dat dat niet hoeft, Harry bestelt al tickets.' zeg ik lachend.

    Cristiano

    Grijnzend kijk ik naar de bekende Ferarri die voor mijn neus stopt en ik stap in. 'Wat was er nou? Meestal kan je je vermaken daar.' grijnst Sergio. 'Ja, ik vraag het me ook af.' grinnikt Karim. 'Het is een vrouw, een onmogelijk, chagrijnig wezen. Vooral deze hier.' grinnik ik. 'Nou, wat gaan we doen.' zeg ik en kijk naar de straten die voorbij vliegen...


    El Diablo.

    Niall

    Ik gniffel even door Zayn zijn woorden. ' jij weet wel waar het is toch. Vanuit de kliniek de straat rechtdoor dan detweede rechts en eerste links. Als he weet rond hoelaat jullie er morgen zijn zorg ik dat ik buiten wacht' beloof ik ze


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn

    Ik vraag even aan Harry hoe laat we vertrekken. Half twaalf he? 'Even zien we vertrekken hier om half twaalf 's avonds.. Plus reistijd... Dan zouden we daar rond negen uur moeten zijn toch?' mompel ik...


    El Diablo.

    niall

    'negen uur oke dat is goed. Dan zorg ik voor ontbijt en dat ik er ben' glimlach ik. En kijk blij naar Alex. ' tot morgen dan' glimlach ik.

    Kiram
    ' maaate' juih ik en klop cris op zijn scouder

    Miss moet ik hazza doen of li of lou voor zayn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    O.o
    Ik dacht dat dit topic dood was gelopen.. :o


    Little do you know

    Zayn

    'Oké, is goed.' glimlach ik. 'Tot morgen.' zeg ik en hang vervolgens op. 'Nou, inpakken lads.. We moeten onze home boy bezoeken... En zijn liefje die ik nooit ga mogen...' grijns ik. 'Malik, doe eens lief.' lacht Liam en ik grijns alleen maar terwijl ik mijn kamer in loop...

    Cristiano

    'Ja ja.' grijns ik en zak wat onderuit. Ik zet een zonnebril op mijn neus en kijk even naar buiten. 'Zeg asjeblieft dat Morata niet voor me invalt.... Het is een goede jongen, maar hij kan nog geen hele wedstrijd aan.' mompel ik...


    El Diablo.

    Kiram

    Ik niffel even ' sorry ik ga het niet zggen' lah ik.

    Louis Tomlinson

    Stuiterend loop ik naar Zaynieboy. ' gaan we naar onze Ierse Nialler gaat hij terug komen' juih ik hhper en knucfel Zayn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano

    'Sergio...' mompel ik, op een toontje dat hij het beter kan vertellen. Als die gozer de eerste 30 minuten speelt oké, maar ik laat hem geen hele wedstrijden spelen. Dan ga ik wel het veld op.

    Zayn

    ' gaan we naar onze Ierse Nialler gaat hij terug komen' zegt een hypere Louis. 'We zien wel Lou, tot nu toe weet ik alleen dat ik het moet uithouden met die andere gozer...' mompel ik...


    El Diablo.

    Louis Tomlinson
    We zien wel Lou, tot nu toe weet ik alleen dat ik het moet uithouden met die andere gozer...' mompelt Zayn. 'Gast we gaan eindelijk Blondie weer zien en heel misschien gaan we weer touren en alle shit erbij' juich ik. 'KOFFEEERS' ik ren als een vliegtuig naar mijn kamer en al snel ren ik met een volle koffer naar Zayn

    Kiram
    'hij mag een begin stuk mee spelen' glimlach ik wetend dat hij dat goed vond. 'daarna mag ehm weet ik niet. ikvond het niet zo intressant eigenlijk' gniffel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn

    Ik knik zachtjes en sluit ondertussen mijn koffer. Louis staat er al snel weer naast, 'nu ik erover nadenk, die gozer heeft nog een paar klappen van me tegoed.' mompel ik. Ik zou me inhouden hoor, ik zeg het alleen maar.

    Cristiano

    Ik knik, maar mijn ogen worden groter als ik het tweede hoor. 'Karim, we hebben maar vier aanvallers. eigenlijk drie omdat Jese in Spanje zit. Ga je me nou serieus vertellen dat ze een verdediger ofzo in gaan zetten?' mompel ik..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson

    'nu ik erover nadenk, die gozer heeft nog een paar klappen van me tegoed zegtt Zayn. 'Zaynie komop nou, Niall geeft toe dat hij ons mist en misschien weer verder wilt gaan en blijkbaar helpt die gozer hem met alles dus verpest de kans nou niet gast. Ik ben wel blij dat Niall doorheeft wat hij gedaan heeft en hopelijk is hij weer zoals voorheen en niet de eng magere Niall' mompel ik zacht

    Kiram
    "nope ze halen Jese uit Spanje dat is geregeld en daarom krijgt hij nog een week langer vakantie omdat hij plots moet invallenn' grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano

    "nope ze halen Jese uit Spanje dat is geregeld en daarom krijgt hij nog een week langer vakantie omdat hij plots moet invallenn' zegt Karim en een geërgerde zucht rolt over mijn lippen. 'There's no way he's gonna play... Fuck die blessure, I'm in.' grijns ik. Het was niet dat ik niet kon spelen, alleen was ik iets langzamer. Maar sinds het niet links was kon ik nog prima schieten...


    Zayn

    'Zaynie komop nou, Niall geeft toe dat hij ons mist en misschien weer verder wilt gaan en blijkbaar helpt die gozer hem met alles dus verpest de kans nou niet gast. Ik ben wel blij dat Niall doorheeft wat hij gedaan heeft en hopelijk is hij weer zoals voorheen en niet de eng magere Niall' mompelt Louis en ik knik. 'Ik ben ook blij, ik zeg het alleen.' zeg ik kalm. Ik kijk op de klok, 'tijd om te gaan mensen.' zeg ik en loop met mijn koffer naar de voordeur...


    El Diablo.