• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 8:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall

    Ik zucht even als ik het eten zie maar ik had het beloofd. Ik help Alex oveteind en ga zelf ook recht zitten en neem de pil in. Daarna pak ik weer zuchtend de cornflakes em begin langzaam way te eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte toen hij zijn pil nam en langzaam begon te eten. Zelf begon ik ook te eten. Het zou me goed doen. Hij was heel lief en schattig, maar moest ook echt meer vlees op zijn botten krijgen als hij mee wilde op tour naar andere landen dan Amerika. Ik drukte mijn lippen even op zijn wang. "Goedzo schatje." moedigde ik hem aan voor ik zelf ook verder ging met het eten van mijn cornflakes.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik glimlsch zwakjes en probeerde een beetje zijn eettempo aan te houden. Toen ik drievierde op had zat ik echt vol dat ik haast kotsnijgingen kreeg en stopte ermee. Ik zet het schaaltje opzij en drink nog wat warer en wacht tot hik klaar is met eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik at rustig terwijl ik hem in de gaten hield. De kom was even groot als die bij ons, dus hij kon hem makkelijk leeg eten. Ik zag hem het wegschuiven toen hij bijna klaar was. "Niall, wil je alsjeblieft die laatste paar happen ook eten? Voor mij? Anders mag ik straks uit het ziekenhuis en moet jij hier blijven." Ik zette mijn grote ogen op en pruilde een heel klein beetje. Zelf was ik bijna klaar met de kom. Het vulde goed, maar dat was geen reden om niet alles op te eten. het was maar cornflakes.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    "Niall, wil je alsjeblieft die laatste paar happen ook eten? Voor mij? Anders mag ik straks uit het ziekenhuis en moet jij hier blijven." ik zucht zachtjes. 'Dan gaik echt kotsnijgingen krijgen Alex, ik wil het morgen proberen oke maa rnu niet' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik zuchtte. "Gister lukte het je wel, lief. Probeer het vanmiddag anders weer." Ik drukte een kusje op zijn wang en zette de kommen weg. Ik trok Niall dicht tegen me aan. "Wat wil je doen tot de doctor komt?" Ik had nogsteeds wat hoofdpijn, maar na de asperines ging het wel.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik knik maar dat het goed was. ' ik weet niet. Hoe voel jij je?' vraag ik zacht. Iets wat Alex gelukkig niet door had was dat ik erg in de knoop met mezelf zat en erg onzeker was bij hem. Ik was bang dat zijn vrienden hem zouden latrn kiezen en me niet mochten. Dat Justin mee het nooit neet zou vergeben en ik voelde me gewoon schuldig tegen over de lads


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Oh, dit is geweldig. Echt waar. Een kleine blessure aan mijn enkel waardoor ik twee wedstrijden mis, mijn bro die uit de kliniek is en ook nog is lekker ziek worden. Geweldig... Hoor je niet hoe blij ik ben? Ik zucht even diep en loop mijn kamer in. 'Godver...' vloek ik als ik mijn enkel tegen het bed stoot en ik laat me op mijn buik vallen. Ik leg mijn hoofd in het kussen en vloek zachtjes. Geweldig...


    El Diablo.

    Precilla

    Vrolijk loop ik naar de kamer van Cris die weer bonnen was. Het was hier zo saai. Alex was ontslagen, Niall weggepest, Justib en Mackenzie gevlucht. ' hoooooikki


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik aaide nog rustig door zijn haren. Ik voelde stres in hem, maar dacht dat dat gewoon kwam door de schok van gister met Justin en daarna met mij. "Nu voelt het als een kater." Ik drukte een kus op zijn haren. "Ik hou van je, manneke." zei ik zacht. "En wat is er nou niet aan jou lief te vinden? Iedereen oud van je. Je bent de grootste schat die er is." Ik drukte nog een kusje op zijn wang. Ik wilde hem echt nooit meer kwijt. Gelukkig hoefde dat ook niet, want de jongens mochten hem heel graag.


    Bowties were never Cooler

    Cristiano

    Ik kijk kort op en leg mijn hoofd dan weer in het kussen. 'Hey.' mompel ik en steek mijn hand kort op. Blugh, ik voel me echt vreselijk... Ik gok erop dat Benz me had aangestoken, maar oké...


    El Diablo.

    Niall

    Ik bloos even ' behalve Justin, Directioners, Simon en Modest zal me ook wel haten met de lads. ' mompel ik zachtjes. Ik knik op zijn antwoord ' ik lig eigenlijk prima wabneer mag je naar huis ook alweer?' vragend kijk ik hem aan.

    Precilla

    ik druk een kus opzijn wang en voel dat hij warm is. ' je word ziek mannetje' ik dek hem lekker onder en trek snel zijn shoenen uit.

    Oeps iets te veel peachtree op hihihihhi


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano

    Ik knik lichtjes en voel de warmte van de deken. 'Karim's schuld.' mompel ik, niet dat ze het goed zal verstaan. Ik zit immers nog steeds met mijn gezicht in een kussen verstopt.. Ik zet mijn kin op het kussen zodat ik weer een beetje zichtbaar ben. 'Ik wil voetballen.' mompel ik, maar als ik het kloppende gevoel in mijn enkel voel zakt de moed me weer in de schoenen...


    El Diablo.

    Niall

    ' zo twrug " on de keuken warm ik groentesoep op en maak een kop thee en loop terug . ' hier knap je van op" glimlah ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano

    Ik kijk langzaam naar de kop thee en neem een kleine slok. ´Kamillethee, heerlijk.´ zeg ik sarcastisch en kijk uit het raam..


    El Diablo.