• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 8:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla

    Ik gniffel 'ik ben blij dat je het lekjer vind. Ging het voetballen nog goed?' vvraag ik en ga op zijn bed zitten en kijk ehm aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    en toen kwam waar hij mee zat. Ik luisterde in stilte. "Justin kan je denk ik niets aan doen, maar de rest nog wel, Niall. Je fans houden nogsteeds van je, echt waar. Ze willen alleen de oude mollige blonde ier terug, net als ik trouwens. De jongens zullen je ook echt wel vergeven als jullie gewoon een keer met z'n allen bij elkaar gaan zitten en het uitpraten. Als het dan weer goed gaat tussen jullie 5 en de fans dat weten zullen Simon en het management ook wel bijdraaien... En anders zoeken jullie een ander management. Wij zijn al heel vaak gewisselt, maar hebben nu toch ons plekje echt gevonden bij Hopeless." ik drukte nog een kus op zijn haren en hoopte maar dat het wat geholpen had.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik zucht zachtjes door zijn woorden. ' dan denk ik dat ik ze maar eens zal bellen zo. Zouden ze het ergvinden als we bij jullie bus dan praten. We kinnen ookm egens anders maar ik heb eigenlijk graag dat jij bij me bent want ja ik heb wel hun succes naar de klote geholpen' zeg ik zacht. Ik besloot dadelijk gelijk te bellen voor ik van gedachte veranderde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte bij zijn idee. "Zijn ze in de buurt dan? Anders kan ik altijd nog regelen dat je tussendoor naar London kan. Anders gaan we over anderhalve maand naar de uk." Ik aaide door zijn haren. Hij was zo lief. Het zou erg goed zijn als ze weer bij elkaar kwamen. Dan had hij ook weer iets om zich op focussen behalve niets eten en dan waren er nog meer mensen die hem dwongen te eten. Het was een goed idee. "Zij willen denk ik net zo graag hun vriend terug als dat jij hen terug wil."


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik glimlach. ' ik ga ze bellen want ik weet niet goed waar ze zijn' ik pak mijn mobiel en zet hem p luidspreker en bel naar Zayn. nerveus freumel ik mijn vingers. ' halo met Zayn Malik' ik bijt jard op mijn lip bij zijn stem. ' m m met Niall' zg ik schor. En mijn onderlip begint te trillen.

    Miss. Kan je zayn ook besturen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Is het niet beter dat Adnane zelf dat doet?]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 10:59 ]


    Bowties were never Cooler

    Vergeten dat ie bezet was heb denize gevraagd. Omg ik hen kaartjes voor 1d


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ook :D


    Bowties were never Cooler

    Rchtt wanneeer en eaar zit je en en en en en stuiter
    Gister mama had bewijs uitgeprint en ik zag m eruit komen en toen benee was ik aan het huilen dus ik tegen mama zo dankje dankje want t is mn sinterklaas kudo en torn moest xe lachen aangezoen ik deze week zei dat sommihe fans hysterische huilers zijn naja ik syond dus zelf te janken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    24 juni, vak groen


    Bowties were never Cooler

    Ahh oke 24 vak 401


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano

    Ik kijk haar aan. 'Nou, ik lig geblesseerd op een bed. Dus ik denk het niet.' zeg ik. Tja, ik was niet in mijn beste bui momenteel..

    Zayn

    Ik druk nog op een paar knopjes en grijns dan breed als ik het potje win. 'Ik zei het toch Styles. Ik maak je in met Fifa,' grijns ik. Opeens hoor ik mijn ringtone en ik neem op. 'Hello, met Zayn.' zeg ik. ' m m met Niall' hoor ik een schorre stem zeggen. 'Niall? Hoe gaat het home boy.' grijns ik en doe ondertussen wat aanpassingen aan mijn spelers.


    El Diablo.

    Niall

    Ik slik moeilijk ' wel goed. Ehm zouden jullie misschien hier heen willen komen of dat wij dnaar jullie komen ik wil graag met jullie praten' zeg ik zacht en zoek met trillende handen de hand van Alex.

    Precilla.

    Ik zucht zacht ' ik snap het al. Als het over us regel ik wel wat voor je' zucht ik ik sta op en ga maar de keuken waar ik egin te koken. Dat hij ziek was was geen reden om zo te doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano

    Ik kijk haar na en frons. Wat heeft zij dan weer? Als zij in mijn situatie zat zou ze hetzelfde doen. Ik zucht diep en vis mijn telefoon uit mijn zak. Verveeld begin ik met wat mensen te appen.

    Zayn

    ' wel goed. Ehm zouden jullie misschien hier heen willen komen of dat wij dnaar jullie komen ik wil graag met jullie praten' zegt hij en ik kan nog net een geërgerde zucht tegenhouden. Die Alex zou er dus bij zijn, kon ik verwachten.. Ik mag hem nog steeds niet, ook al ben ik erover.. 'Waar zitten jullie dan?' zeg ik..


    El Diablo.

    Alex Gaskarth
    Ik luisterde stil mee en aaide ondertussen rustig door zijn haren. Uiteindelijk zag ik hem mijn hand zoeken. Ik pakte zijn hand en kneep er zacht in. Hij was een schatje. Ik hoopte zo dat het goed met hem kwam. Ik drukte mijn lippen zacht in zijn nek.


    Bowties were never Cooler