• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 8:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Za is alleen qua woorden erger. Zane spoort niet' grijnsde ik. Even later zaten we in de lucht en zuchtte ik genietend. 'Ook al vind ik het dood eng, ik houd van vliegen' glimlachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie
    Ik gniffel " af en toe heb jij echt een fucking onlogische gedachtengang Biebsel" lach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Moet ik weer over logische logica beginnen?' lachte ik. 'Ik weet al wie mijn voorprogramma wordt. Miley! Ze kan eerst We Can't Stop zingen en daarna Twerk met mij!' kwam ik op het idee.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mckenzie

    Ik giechel " zal ik komen zingen, nee ik kan alleen vals zingen" mompel ik en gniffel. " ik zing graag maar het is vals al zegt mijn moeder van niet maar he het is mijn moeder en moeders vinden alles goed, giechel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte naar Niall en zag hoe de zuster binnen kwam met twee kommen cornflakes en twee glazen sinasappelsap. "Dank u wel." zei ik vriendelijk en ze verliet de kamer weer. "Het is gewoon cornflakes, net als in de bus. Maak je dus maar geen zorgen." zei ik voor ik hem met veel moeite naast me op mijn bed hees en het dienblad voor ons schoot op het uitschuiftafeltje. "Eet lekker. Hoe beter het met jou gaat, hoe beter het met mij gaat. Echt waar." Ik drukte nog een kusje op zijn neus en begon toen zelf ook aan mijn ontbijt.


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    'Nou, Lolly vond die van mij echt heel wat minder' grinnikte ik. 'Maar dat is niet geschikt voor jouw leeftijdscategorie' Al fluitend keek ik weg. Het was gewoon een liedje waarvoor een muziekvideo was gemaakt. En een echt liedje voor alle leeftijden was het niet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Pff lichte kater en optreden brooke roy is hier aahahha

    Niall
    Het is gewoon cornflakes, net als in de bus. Maak je dus maar geen zorgen." ikbijt op mijn lip en ga naast hem zitten. Met tegenzin kijk ik naar het kommetje Eet lekker. Hoe beter het met jou gaat, hoe beter het met mij gaat. Echt waar." ik schud mujn hoofd. 'nee hooor'mompel ik. Ik had gewoon geen honger


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackz

    Ik grinnik 'ik begrijp hem al'giechelvik.
    Ik kijk even naar buiten en maak een foto. Ik had een besy oud mobieltje. Een van de eerste smartphonesmaar ik hoefde niet een nieuwe hij werkte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Zeg hem dat ie een geweldig mailmaatje is]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Justin Drew Bieber

    'Wat voor een telefoon heb jij?' Ik moest mijn lach inhouden. Mijn anderen waren allemaal de nieuwste, toch bleef de iPhone vijf het beste. En de allernieuwste zou snel uitkomen dus dan kon ik daar ook gelijk eentje van kopen. Of twee. Drie was altijd handig, niet? Momenteel was mijn telefoon die ik altijd mee had vernield door een psychisch gestoorde rapper genaamd Twist.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hij slaapt nog hahaaha
    Mackd zie
    Ik gniffel ' ehm de eerste smartfoon zolang die het doet is dat prima. Ik spaar voor later een huis en een trouwerij dus dan ga ik niet werkende mobieltje weg doen zodat ik bij de tijd ben. Hij werkt super'grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Serieus? Dat ding?' vroeg ik verbaasd. Eigenlijk had ik het niet te zeggen want vijf jaar geleden had ik helemaal niks. Ik woonde alleen met Pattie in Stratford, we hadden weinig geld en ik was nog nooit op vakantie geweest. Behalve die ene zomer toen ik twaalf was, dan. Toen had ik in één dag driehonderd dollar opgehaald door te zingen en gitaar te spelen. Heel de zomer lang had ik gespaard en had mijn moeder meegenomen naar een vakantie in Disney. Oh, wat was dat mooi. Helaas was er nu weinig speciaals meer aan. Ik had geen mobiel zoals iedereen, ik had geen laptop of computer. En nu? Nu had ik alles wat ik wilde. De achtergrond muziek wat tot nu toe Beyonce was, ik was door haar geobsedeerd, veranderde naar mijn eigen muziek en tot grote toeval kwam Lolly op. Mijn wangen kleurden rood en mijn ogen zochten een weg naar buiten. Schamen deed ik me er niet voor, maar misschien was de tekst wat te. Heel zachtjes zong ik mee.

    [Ik hou van Lolly en ik weet niet eens waarom om het is gewoon erg, haha. Misschien omdat het gewoon zo'n leuk deuntje heeft. Ik ben gewoon erg]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hajajja

    Mackenzie

    Ik grinnik even en zie hem rood woden. Ik geinnik even en zucht. Ik mistte mijn kuders


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Heel zachtjes zong ik mee. Maejor Ali zong ook mee, wat het nog leuker maakte. 'Als je het allemaal terug zou kunnen draaien, geen haatbrieven enzovoort, dat je nooit mee had gedaan in Twilight. Zou je dat dan doen?' vroeg ik. Ik zou mijn leven vaak genoeg terug willen draaien, maar als het echt kon dan niet.

    [Ik zit me hier kapot te lachen. Zit Lolly te luisteren en nou net komt mijn zevenjarige zusje binnen. Gelijk weer naar haar kamer gegaan. Op dat soort momenten heb ik geen geluk dat iedereen hier Engels spreekt. Je moet de tekst maar opzoeken :Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Macksnzie

    Ik dacht even na maar schud mijn hoofd. ' nee ik hrb zulke dingen altijd al willen doen en het was evht een wens om in iets groots te spelen dus nee ik zou niets terug willen draaien ten slotte ik heb wel problemen maar ik heb wel leuke dingen hier mee genaakt hoe moeilijk het soms is' ik kijk hem aan 'en jij?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan