• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 8:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn

    Ik voel dat ik wordt meegesleept maar het boeit me niks. Ik grinnik zachtjes en lig al snel languit op de bank van de taxi. 'Nou, Warped. Woohoo.' mompel ik..

    Cristiano

    'Yush... Hopelijk zijn die niet chagrijnig.' grinnik ik. Ik loop ook naar de barbeque en schep een bord vol. Ik laat mijn blik schaamteloos over een meisje glijden. Lang blond haar, Curves, misschien net 19 ofzo.. Nice. Ik grijns breed en heb zo al gelijk een doel voor ogen...


    El Diablo.

    Jaaa
    A
    Niall

    Al snel mocht hij naat huis en ik was evht opgelucht. Na een uurtje ging ik naast hem liggen. Ze hadden hem met open armen ontvangen maar hij wou niet slapen. ' ik houd heel veel van je' zeg ik en wrijf door zijn haar

    Kiram
    Ik gnifgel ' ze zullen vast wel seks krijgen en dat is naar wat deze sletten verlangen dus.dat komt goed ' grijns ik breed.

    Louis
    Ik lach hard en pak het ijsklontje van Hazz aan uit zijn beker cola. Grijnzend stop ik hem in Zayn zijn strakke zwarte shirt en bgin hard te lachen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano

    Ik grinnik en kijk Karim aan. 'She has it, I want it. Do you hear me complain?' grijns ik. Bij Precilla kom je ook niet meer verder dan zoenen, dus die heb ik ook gedumpt. Ik loop naar het meisje toe en laat mijn adem over haar nek strijken. 'Do you like the party?' grijns ik.

    Zayn

    Opeens voel ik iets koud onder mijn shirt maar ik blijf liggen. 'Lekker man, het was al warm hier.' grijns ik. Ik geef me niet zomaar gewonnen.
    [Speel jij het meisje?]


    El Diablo.

    [Hij wilde juist wel slapen en sliep al om 10 uur 's avonds. Het is nu toch 7 u 's ochtends?]

    Liam Payne
    Ik keek er erg naar uit om Niall weer te zien. Ik hoopte maar dat het nu beter met hem ging, want de laatste keer dat ik hem zag was hij er echt heel erg slecht aan toe geweest. De hele reis had ik me wat rustig en afzijdig gehouden met Dan op mijn schoot. Ik schoof bij de andere jongens in de taxi en zag hoe Louis een ijsklontje in Zayn's shirt liet glijden. Man, die zou woest worden. Hij leek er nu al geen zin in te hebben. Aan de ene kant snapte ik het, hij ging terug naar zijn ex en nieuwe vriendje, maar aan de andere kant wat Niall ook zijn beste vriend geweest voor jaren. dat kon hij toch niet zomaar opzij zetten. Zayn bleek uiteindelijk niet heel erg boos, maar toch was ik wat op mijn hoedde. Dan keek ondertussen zijn ogen uit. Hier was het echt heel anders dan in Wolverhampton, waar we nu in het huis naast dat van mijn ouders woonden.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 18:50 ]


    Bowties were never Cooler

    Lysan
    'Do you like the party?' hoor ik en draai me om. Fucking Ronaldo stond voor mijn neus. Daarom had ik me als slet aangemeld. 'Hmm now your here its OK' mompel ik grijnzend

    [ow ahha ik veranderhem
    Niall
    Al snel mocht hij naat huis en ik was evht opgelucht. Na een uurtje ging ik naast hem liggen. Ze hadden hem met open armen ontvangen maar hij was al snel moe. ' ik houd heel veel van je' zeg ik en wrijf door zijn haar. Hij valt al in slaap en ik val ook al in slaap. De volgende ochtend was het 7 uur toen ik wakker was. Tot mijn grote ontdekking merkte ik dat ik zelfs wat hongerig wasw!! Ik was echt zo benieuwd naar de jongens hoe ze veranderd waren enzo. Kijk Liam en Zayn had ik nog wel een paar keer gezien maar Hazz, en Lou niet.

    Louis
    Lekker man, het was al warm hier.' ik grom even door zijn reactie en laat hem maar met rust. 'Kieeeeeekeboe Dannie' grijns ik en haal mijn handen weg en trek een gek gezicht waardoor hij begint te lachen. Wat hield ik veel van dat kind zeg. 'Zeg zijn we er al????????/?" ongeduldig keek ik Liam aan. 'ook zoveel zien om hem weer eens terug te zien'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Ik grinnik zachtjes en zet langzaam mijn zonnebril af waarna mijn ogen zich in de hare boren. 'Nou, zeg eens. Wat is de naam van deze schoonheid.' grijns ik en haak de zonnebril in mijn shirt...


    El Diablo.

    Liam Payne
    Ik keek toen Dan begon te lachen en zag dat Louis kiekeboe met hem aan het spelen was. het was echt heel lief om die twee samen te zien. Ze hadden ook ongeveer dezelfde mentale leeftijd. Ik zuchtte toen hij vroeg of we er al waren. "Dit is een miljoenen stad, Lou en ik ben nog nooit op het Warped terrein geweest. Ik heb dus geen idee. Maar ik heb wel zin om Niall weer te zien. ik hoop zo dat het beter met hem gaat." Ik zuchtte en keek weer naar Dan. "Heb je zin om ome Niall weer te zien, Danny?" vroeg ik vrolijk en het jongetje begon te kirren. Hij was echt een schatje en geen lastig kind. Ik had erg veel geluk gehad. De jongens waren nu zijn ooms. Echt biologische ooms had hij niet, alleen tantes. Daarbij voelde deze 4 jongens nogsteeds als familie, ondanks dat we nu allemaal ander werk hadden. Ik liet hem maar gewoon kirren en keek zelf uit het raam terwijl de bloedhete stad aan ons voorbij flitste.


    Bowties were never Cooler

    Lysan
    'Nou, zeg eens. Wat is de naam van deze schoonheid.' vraagt hij me als zijn zonnebril af is. 'De naam van deze schoonheid is Lysan' zeg ik breed grijnzend terug en haal een hand door mijn lange blonde haren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson

    "Dit is een miljoenen stad, Lou en ik ben nog nooit op het Warped terrein geweest. Ik heb dus geen idee. Maar ik heb wel zin om Niall weer te zien. ik hoop zo dat het beter met hem gaat." Ik gniffel even 'iK dacht daddy Payne weet alles' gniffel ik. "Heb je zin om ome Niall weer te zien, Danny?" Dan begint te kirren en vertederde geluiden verlaat mijn mond. Ik druk op Dan zijn neusje 'TOEEEEET' roep ik vrolijk en laat hem op mijnneus drukken 'Toeeeet' doet hij me na en ik begin te lachen. Ik merk gelukkig dat de taxi vaart minder . 'Dan, klap eens in de handjes blij bilj blij' begin ik te zingen ensamen met Dan doe ik het bij behorende dansje


    Had je Niall gezien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik sliep nogsteeds rustig met mijn armen stevig om Niall's lijfje geslagen. Het herstel kostte me veel energie en het was maar goed dat ik deze week niet hoefde te spelen, want dat zou ik niet laten liggen, ondanks dat ik waarschijnlijk halverwege de show, of direct erna, in slaap zou vallen.

    Liam Payne
    Ik grinnikte licht en schudde mijn hoofd. "Ik weet veel, maar niet alles. Sorry." Ik haalde een hand door mijn haren en keek naar buiten. We stonden in de file. lekker dan. Dan en Louis gingen ondertussen door met spelen. Dan begon druk op mijn schoot op en neer te hupsen. Ik wist niet van wie hij de ADHD had, maar van mij in elk geval niet. Ik pakte hem op en zette hem op Louis zijn schoot. Ik had niet gedurfd te slapen in het vliegtuig met dan op schoot. nu begon dat me op te breken. Vroeger kon ik echt overal slapen, maar met zo'n klein mannetje in je armen was dat toch anders. Mijn hoofd zakte tegen de deur aan en mijn ogen zakte toe terwijl ik in een diepe slaap viel.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 19:45 ]


    Bowties were never Cooler

    Adnane schreef:
    Grant Gustin

    Het was stil in de kliniek, gewoon echt stil. Vooral omdat bijna alle sociale personen weg zijn, maar oké... Ik loop verveeld over de gangen en hoor in sommige kamers een zacht gemompel. Vast de mensen die zich proberen te kalmeren. Hmh... 'Hi. Weet je uh, waar mijn kamer is?' hoor ik opeens en ik kijk een beetje naar beneden. De rode haren herken ik bijna meteen en ik glimlach. Ariana Grande, ik vond haar wel grappig in Victorious. Ik keek het wel eens met mijn zusje. 'Uhm, nou ja... De helft van de kamers is leeg dus ja..' zeg ik en krab even in mijn nek...


    Ariana Grande - Butera

    Een bekend gezicht kwam in mijn beeld waardoor ik wat verlegen glimlachte. 'Oh, oké. Dankjewel' knikte ik. Ik wilde weglopen en de knalroze koffer achter me aan slepen maar keek op toen ik even nadacht waar ik de jongen nou van kende. 'Oh mijn god! Jij bent van Glee, jij speelt Sebastian!' zei ik ineens toen ik hem herkende. Enthousiast was ik zowat bijna aan het springen en wees nog net niet als een idioot naar hem. 'Ik bedoel.. Hé' zei ik snel waarna ik mijn hand tegen de muur aanzette en zo nonchalant mogelijk ging staan om mijn gedrag net te verbergen. Het zou niet echt lukken - maar het viel toch te proberen?


    Every artist was first an amateur.

    lOuis

    . "Ik weet veel, maar niet alles. Sorry." ik gniffel en hij zet Dan op mijn schoot. ' Li, ga slapen ik zorg voor Dan oke' beloof ik hem en begin hobbelpaardje te doen en daarna knuffel ik hem waarna hij in slaap valt. Vertederd kijk ik naar Dan. Ik kon wel uren naar dat kind kjiken omdat hij nooit stil lag en nooit praatte, sarcasme, heb je hem?

    Niall HOran

    Ik glimlach door de greep van Alex. Ik kon zo in geen mogelijk heid weg maar het maakte me niet uit. Ik ging op zijn borst liggen en viel langzaam aan ook weer in slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grant Gustin

    'Oh, oké. Dankjewel' knikte ze en ik glimlach maar even. Ik wil net weglopen als ik haar weer hoor. 'Oh mijn god! Jij bent van Glee, jij speelt Sebastian!' zei ze en ik knik. 'That's me.' mompel ik en kijk haar grijnzend aan. 'Ik bedoel.. Hé' zei ze opeens rustiger en ze leunt tegen de muur. Ik grinnik zachtjes en schud mijn hoofd. 'Cute.' knipoog ik en draai me om. Vervolgens loop ik de keuken in en ik pak wat te drinken.

    Cristiano Ronaldo

    'De naam van deze schoonheid is Lysan' zegt ze grijnzend en ik grinnik zacht. 'Nice.' grijns ik en gooi een kauwgompje in mijn mond. Ik kauw wat en laat mijn blik wederom goedkeurend over haar heen gaan..


    El Diablo.

    Lysan

    Ik gniffel en kijk hem droogjes aan. Ikz ie hoe hij kauwgom pakt en begint te kouwen. Daarna vliegen zijno gen over mijn lichaam 'En ben ik goed gekeurd of niet' zeg ik spottend tegen hem. Een beetje Hart to get


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano

    Ik kijk haar weer aan en haal nonchalant mijn schouders op. 'Sure.' zeg ik nonchalant en ik grinnik zachtjes.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    El Diablo.