• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Hackus
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Hackus
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Hackus maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 18:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik bloosde toen hij zei dat ik schatting drink. Dit was nou eenmaal hoe ik dronk door een rietje. Hij bloosde ook, wat hem echt heel schatting maakte. Zijn warme licht ruwe handen voelden fijn tegen mijn huid. Ik dronk nog een slok van mijn ijskoffie. "Jou handen zijn veel fijner." Ik kneep even zacht in zijn hand. Noah had gelijk. Gewoon mezelf zijn en het kwam wel goed. Ik zou haar later wel bedanken. Ik glimlachte toen hij zei dat ik speciaal was. Een verlegen en dankbaar twinkeltje schitterde in mijn ogen. "Nu wel. Jij bent zelf echt heel speciaal." Ik tilde zijn handrug naar mijn lippen en drukte ze er op voor een korte kus. Ik glimlachte weer naar hem. Een meisje en een vrouw keken ons raar aan. Ik wilde het negeren, maar Jim ging erop in. Ik zuchtte en kneep in zijn hand. "Wil je dat niet meer doen? Ik hou niet van confrontatie." Ik keek hem diep in zijn mooie ogen aan en boog weer voorover om een kusje van zijn lippen te stelen.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan
    '' Sorry Boo.. Maar ik kan er gewoon niet tegen'' zeg ik zachtjes. Ik kan er niet tegen omdat ik zelf homo's heb gepest.. Nou ja 2 weken terug heb ik er 1 in elkaar geslagen. Eigenlijk moet ik mijn excuses aan bieden niet waar ? Maar ja . Ik glimlach als hij mijn kusjes steelt . '' Dief '' grinnik ik . Er komt een meneer naar ons toe gelopen en vraagt als wij iets hebben . Ik zeg droog ja en hij begint te grijnzen wat ik eng vind . Hij loopt weg . Ik begin te lachen . En ik geef Scott een kus. Dan komt hij opeens terug met een grote beker . MET KOFFIE ! '' Alstu '' glimlacht hij


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik keek hem onschuldig aan toen hij me een dief noemde. Toch kon ik een lichte grinnik niet onderdrukken. Zo onschuldig was ik niet, al dacht iedereen het wel. Een man kwam naar ons toe en vroeg of we een stel waren. Jim gaf het direct toe en ik knikte. De man zag eruit als de manager. Niet veel later kwam hij terug met een grote ijskoffie met twee rietjes erin. Ik bedankte de man en hij zei dat het op het huis was, waardoor ik hem nogmaals bedankte. "Proost" zei ik vrolijk voor ik mijn lippen om het rietje sloot en rustig begon te drinken met een blik van een verliefd schoolmeisje in mijn ogen op hem gericht. Mijn normale zware platte accent had ik al de hele dag geprobeerd te verduisteren, en het lukte redelijk. Het was alleen ook vrij vermoeiend elke keer als je je mond open trok opte moeten letten. Later zou ik het wel laten lopen, maar zeker nu wilde ik nog wel dat hij me helemaal kon snappen en verstaan.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 23:49 ]


    Bowties were never Cooler

    Lex Huwerd

    'meen je dat nou' ze kijkt me vol ongeloof aan Echt waar? Dankjewel! Oh, echt bedankt. Echt heel gaaf, ik houd van karten, echt heel erg bedankt!' rateld ze blij en ik glimlach vrolijk en bloos door een kusje ip mijn wang 'Ik kijk er nu al naar uit' glimlachte ze en ik grijns. 'ik ben blij dat je zo enthiosiast bent'zg ik menend 'Maar eh, wanneer is het?' vraagt ze en ik begin te lachen.'het is morgen. We gaan in sessies karten. In totaal een uur maar we zijn er vier uur met borrelhapjes en een drankje per persoon' leg ik haar uit. 'de rest mieten we zelf beetalen maar mujn tante vond het wel een leuk cadeautje omdat we elkaar niet zo vaak zien. Ik was blij dat ze zo enthiosiast was er over dat was wel leuk. Niet lullug bedoeld maar Perrie zou alleen maar aandacht zoeken, zielig lopen doen en irritant zijn. Soms was ze echt een schat maar sons de laatste tijd wou ze alles van Zayn enzo en dat was niet alleen vokr Zayn irritant maar ook ik vond het aarsig lastig dat ze alle aandacht zocht van hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Timothy Horan
    Ik glimlach en ik begin ook te drinken . Waarom doet deze jongen toch zoveel met me ? Ik moet hem aanklagen voor ten eerste het stelen van mijn hart en ten tweede mijn verliefd te laten worden op hem . Naar een paar slokken zit ik al weer vol . Tjah dat is ook niet zo gek als je al meer dan 5 x koffie hebt gehad vandaag . ''Sorry maar ik moet even iets doen'' zeg ik . Ik pak mijn mobiel en ik verander mijn achtergrond naar een regenboogpony . Ik wil Niall nooit meer zien. Nou ja ik zou hem zeker nog wel eens zien op tv . Maar hij doet zo afstandelijk de broers van de anderen doen toch ook niet zo ? Ach ik laat het maar ik ga mijn eigen weg in en wat Niall doet dat boeit me niet meer


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis William Tomlinson
    'Als je wilt dat ik blijf, zal je me moeten helpen met alles,' hoor ik Harry achter me nog zeggen. Maar toch loop ik door. Ik kan nu niet zomaar meer teruggaan naar hem, ook al zou ik hem best willen helpen.
    Bovendien kan ik mezelf wel slaan. Ik bedoel, moest ik nu echt zo boos reageren? Als dit Harry's beslissing is, moeten wij dat aanvaarden. Het is zijn leven, niet het onze. En hij wilde wel contact blijven houden. Maar of hij dat nu nog steeds wil?
    Ik loop wat door de gangen en zie Noah staan.
    'Noah!' roep ik, blij haar gevonden te hebben. Ze was net tenslotte redelijk overstuur.
    Ik loop naar haar toe en sla mijn armen om haar heen. 'Sorry van net,' mompel ik.


    "Family don’t end in blood”

    Nicole 'Nicky' Deborah Payne
    Liam streelt geruststellend over mijn rug. Het werkt, want ik kalmeer al een beetje. 'Shh,' fluistert hij. Even blijven we zo staan. Dan duwt Liam mij ietsjes van zich af en kijkt me aan. 'Wat is er aan de hand Nickt?' vraagt hij me terwijl hij de tranen wegveegt van mijn wangen en mij een geruststellend glimlachje toezendt. 'Je kan me alles vertellen, dat weet je toch.'
    Ik glimlach, maar die verdwijnt al snel meer. 'Ik kan het je niet vertellen, Li. Hoe graag ik dat ook wil. Ik wil dat het stopt. Maar het kan niet. Ik kan het je niet vertellen,' fluister ik zachtjes.


    "Family don’t end in blood”

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Zelfs lurkend aan een rietje was hij leuk. Ik snapte niet eens hoe dat kon, want volgens mij zag ik, net als de meeste mensen, er nogsteeds uit als een kleuter als ik dat deed. Hij leek me op de een of andere manier wat afwezig. Hij stopte al snel met drinken en zei dat hij wat moest doen. Ik keek nieuwsgierig mee. Ik zag dat hij zijn achtergrond van hem en Niall veranderde in een regenboog pony. "Weet je het zeker? Dat is een van de enige manieren om toch je broer een beetje bij je te hebben." Mijn achtergrond was een foto van vorig jaar kerst samen in de truien die oma voor ons had gebreid met onze voorletter erop. Zo had ik altijd toch nog mijn grote broer een beetje in de buurt ondanks dat hij niet thuis was.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan
    '' Ja ik weet het zeker.. Ik hoef hem niet meer te zien . Ik weet heus wel dat hij druk is enzo maar hij heeft me sinds X-Factor nooit meer gebeld of gesms't . Joun broer is leuker dan die van mij .. '' zeg ik zachtjes . Ik drink weer een slokje van de koffie . Ik zucht zachtjes en een traan verlaat mijn ogen . Ik veeg hem snel weer weg. '' Hij kent me niet eens meer '' zeg ik snikkend . '' Je denkt nu zeker dat ik me aanstel wat ik misschien ook wel doe maar ik heb hem zo vaak briefen gestuurd en ik kreeg er maar eentje terug ! EENTJE ! Dat was op mijn verjaardag .. Maar die brief was niet om mij te feliciteren . Maar om te zeggen dat hij weer op tour gaat.. '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles
    Mijn tranen lieten alleen maar met een hogere snelheid over mijn wangen toen Louis gewoon door bleef lopen. Was mijn keuze dan zo verkeerd geweest? Of was dit tot het gene wat onze vriendschap op het spel zou zetten?
    Ik liet me via de muur naar beneden zakken, trok mijn benen op en verstopte mijn gezicht in mijn handen. Daarna begon ik automatisch harder te huilen, iets wat eigenlijk geen goed idee was. Ik was altijd nog in het gebouw van het interview en wat als het straks wel gehoord zou zijn? Dan was het al voor iedereen bekend zonder dat ikzelf iets te zeggen had of het echt zeker was. En daarbij moest ik opzoek naar zowel Liam en Zayn als naar mijn eigen familie. Al wist ik bijna zeker dat er zo wel weer iemand naast me zou ploffen van de laatste genoemde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Noah Louise Tomlinson

    'Noah!'Roept de vertrouwde stem van mijn broer. Ik voel twee armen om me heen en ik open mijn ogen. Met een klein glimlachje draai ik me om en leg mijn hoofd tegen zijn borst. En dat wil heel makkelijk aangezien hij groter dan mij is. 'Sorry van net.'Mompeld Louis zachtjes. 'Het geeft niet. Ik wil alleen niet dat jij je baan op geeft.'Fluister ik. Ik ben echt blij dat Louis weer terug is. Het moment toen hij weg ging was echt moeilijk voor me.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik had erg met hem te doen. Zelf had ik ook niet veel contact met Louis, maar we probeerden als het uit kwam met optredens en tijdsverschillen wel eens per twee weken kort met hem te Skypen. Ik kon gewoon niet geloven dat Niall dat niet zou doen. Van wat ik van hem wist was het een lieve jongen. Ik stond op en ging naast hem staan om hem dicht tegen me aan te trekken. "Het komt wel goed, schatje. Als je wil kunnen we zo even naar hem toe gaan om te praten, of ik vraag Louis om het te doen." Ik wreef zacht over zijn rug, terwijl ik hem nogsteeds dicht tegen me aan gedrukt hield. Toch kon het ook een andere reden hebben: dat hij wel had geschreven maar de brieven nooit waren aangekomen, dat Jim's brieven nooit of nooit optijd waren aangekomen of dat er veel vertraging in Niall's brieven zat. Ik kon namelijk niet geloven dat zijn broer hem zo zou verwaarlozen. Ik drukte een zachte kus op zijn kruin, maar liet hem niet los. Dat zou ik pas doen als hij weer helemaal rustig was.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan
    '' Is goed... Ik wil wel even met hem praten.. '' zeg ik zachtjes . Ik geef Scott een kus . '' Dank je Babe '' zeg ik glimlachend en ik veeg mijn tranen weg . '' Je mag me wel loslaten hoor '' zeg ik als ik bijna geen adem meer krijg. Ik grinnik als hij me los laat. '' Dankje '' grijns ik en ik geef hem nog een kus . '' Ik betaal wel even en je waagt het niet om die koffie te betalen want dat doe ik ! '' zeg ik en ik loop naar de kassa om te betalen . De vrouw glimlacht wat mij ook doet glimlachen . '' Jullie zijn zo schattig ''glimlacht ze . '' Dank je '' grinnik ik en ik loop weer naar Scott. ''Kom dan gaan we naar de brug'' zeg ik zachtjes en ik pak zijn hand en ik loop naar de plek waar we afgesproken hadden.''Het is hier mooi'' zeg ik zachtjes. Je hebt een prachtig uitzicht over Londen hier


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    -SUPAAH MIAA.-
    Mia Nevada Wright.
    Ik had Harry weg zien lopen met een brief, en dat hij naar Louis ging. Hij ging het vertellen. Stilletjes volgde ik hun ruzie, waarna Louis Harry achterliet. Hij plofte neer op een bankje, terwijl Louis gewoon wegliep. Ik wachtte even voordat ik naar Harry liep, voor het geval Louis nog terugkwam. Maar dat deed hij niet. Ik plofte naast Harry op het bankje neer. Ik schrok wel een beetje toen ik zijn tranen zag. Ik lifte zijn hoofd een beetje op, om daarna mijn armen om hem heen te slaan. "Shh. Je hebt de juiste beslissing genomen, Harry. Het voelde niet meer goed voor jou, en je moet niet iets doen wat je niet wilt. Je hebt voor jezelf gekozen, en daar ben ik trots op." Ik gaf hem een klein kusje, en veegde vervolgens zijn tranen weg.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson
    Noa draait zich om en legt haar hoofd tegen mijn borst. 'Het geeft niet. Ik wil alleen niet dat jij ne baan opgeeft,' fluistert ze.
    Ik knik. 'Geen zorgen, ik blijf in One Direction. Wat Harry doet moet hij zelf weten. Maar ik ga dit, waar ik al van droomde toen ik klein was en nu eindelijk bereikt heb, niet zomaar opgeven.'
    Ik hou wijselijk mijn mond over wat ik zei over wat ik precies voel voor Harry, dat ik niet weet of het vriendschap is of meer. Eerlijk gezegd hoop ik dat ze dat laatste alweer een beetje vergeten is.


    "Family don’t end in blood”