• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Hackus
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Hackus
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Hackus maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 18:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    Niall springt boos op en gooit hopeloos zijn armen in de lucht. 'Nee. Dit kunnen jullie de band niet aan doen. Wat is One Direction zonder jullie? Niets. Denk aan alle fans, die ons zover hebben gebracht. Jullie kunnen gewoon niet stoppen. Desnoods lassen we een pauze in? Een lange pauze.'
    Ik schrik een beetje van Niall's uitbarsting. Maar alweer heeft hij wel gelijk.
    Ineens klinkt er nog een stem achter me. Noah. Ik zie tranen op haar gezicht.
    Ze doet een stap naar voren. 'Harry en Louis jullie gaan niet stoppen met de band! Denk aan al jullie fans. De duizenden of zelfs miljoenen directioners? En Harry denk aan Brynn jij bent vast haar voorbeeld. Louis...jij bent altijd mijn en Scotty's voorbeeld geweest. Stop niet met de band. Alsjeblieft...'
    Nog meer tranen glijden via haar gezicht naar beneden. 'En misschien kunnen we zorgen dat Niall's idee ook echt kan. Dan kan iedereen nadenken over alles wat hem dwars zit.
    Ik bijt op mijn lip en laat mijn blik even heen en weer glijden tussen Niall en Noah. En daarna naar Harry. Ze hebben wel gelijk. Ik wil helemaal niet stoppen met de band. Ik hou van mijn leven, ondanks alles wat me dwars zit. Maar ik wil ook niet verder gaan zonder Harry. Hij hoort er ook bij. De jongen met de vrolijke krullen, misschien nog wel de meest geliefde onder de fans.
    'Jullie hebben gelijk. Ik wil niet stoppen. Ik hou van mijn leven. Maar Harry mag ook niet stoppen. Zonder hem weet ik niet of ik het nog wel even leuk vind. Eigenlijk weet ik wel zeker van niet. Zeker nu...'
    Mijn adem stokte even. Moest ik vertellen over mijn twijfels?
    'Nu ik niet zeker weet of mijn gevoelens voor Harry meer dan vriendschap zijn of niet.'


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Louis ging naast me zitten en legde zijn hoofd op mijn borst, waarna hij zijn gezicht in mijn t-shirt begroef, die daardoor nat werd van zijn tranen. Ik slikte terwijl langzaam maar zeker de tranen ook over mijn wangen liepen. Als automatisme sloeg ik mijn andere arm ook om de jongen hem, om hem dichter naar me toe te trekken.
    'Niall heeft gelijk, Hazz. One Direction is niet hetzelfde zonder jou.' Louis schraapte mijn keel. 'Als jij stopt, stop ik ook.'
    Bijna direct schudde ik mijn hoofd waarna ik mijn mond opende om iets te zeggen. Alleen Niall zijn uitbarsting zorgde ervoor dat ik deze weer sloot en erna pas weer opende. 'Boo, jij hebt geen enkele reden om te stoppen en ik wil dat niet op mijn geweten hebben ook. Jullie moeten doorgaan zonder mij, want een pauze gaat niet helpen. Het is heel lief bedoeld allemaal, maar ik kan het niet. Het zal allemaal anders worden, maar het gaat jullie lukken, want jullie zijn geweldig.'
    Ineens klonk er nog een stem achter me. Noah. Ik zag tranen op haar gezicht.
    Ze doet een stap naar voren voor de woordenstroom begon. 'Louis gaat niet stoppen met de band, want dat verbied ik hem persoonlijk. Maar ik..Ik weet dat ik het voorbeeld ben voor Brynn, maar ik kan geen voorbeeld zijn als ik iets doe waar ik uiteindelijk zelf aan onderdoor ga. Het zal op een of andere manier dan toch gaan veranderen.'
    Ik beet op mijn lip terwijl mijn greep rond Louis onbewust verstrakte en mijn ogen sloot. Dit was dus het probleem waar ik meezat. Niet zozeer het stoppen, maar de reacties van iedereen. De reacties die me weer lieten twijfelen aan alles terwijl ik net zo zeker was geweest van mijn zaak. Moest ik mezelf nu weer op een tweede plek zetten, om iedereen tevreden te houden? Of ging dat deze keer echt niet lukken? Ik wilde op dit moment echt heel de boel bij elkaar schreeuwen, maar in plaats daarvan zat ik hier in een hoekje bij de andere te huilen.
    Mijn ogen opende ik weer toen ik de stem van Louis hoorde, maar het drong niet tot me door wat hij nu precies zei. Nou ja, of wat tot me doordrong klopte. 'Sorry, wat zei je, Boo?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    'Sorry, wat zei je, Boo?' vroeg Harry. Ik slikte. Ik had nu al spijt van mijn woorden. Ik had het beter voor me gehouden.
    'Laat maar, het is... Niks. Laat maar,' bracht ik uit. 'Ik eh.. Moet weer naar mijn familie.'
    Ik veegde mijn tranen weg, stond op en liep weg. Onderweg schopte ik kwaad een steentje weg, die in mijn weg lag. Ik was kwaad op Harry, dat hij uit de band wilde stappen. Of nee, ik was kwaad op mezelf, voor wat ik er net uitfloepte. In Harry was ik vooral terleurgesteld, maar als hij dit wilde, konden wij daar niets aan doen. Al zou ik willen dat ik hem wel kon overhalen.


    "Family don’t end in blood”

    -Harry may come to Mia and cry. She's very alone at the moment.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Louis slikte. 'Laat maar, het is... Niks. Laat maar,' bracht hij uit. 'Ik eh.. Moet weer naar mijn familie.'
    Ik beet op mijn lip en wilde dat ik beter opgelet had. Ik wilde weten wat de jongen net zei.
    Louis veegde zijn tranen weg, stond op, toen ik hem losgelaten had, en liep weg.
    'Sorry, ik moet even..' Zonder mijn zin af te maken krabbelde ik overeind en zette het op een lopen. Regelrecht in de richting van Louis die kwaad een steentje wegschopte, die in zijn weg lag. 'Louis!'
    Ik pakte de jongen zijn pols vast, om vervolgens te stoppen met lopen. 'Louis, wat zei je net?' vroeg ik terwijl ik een zwakke glimlach niet kon onderdrukken. Dat terwijl de tranen nog altijd over mijn wangen liepen. Met de volgende woorden was de glimlach alweer verdwenen. 'En met mijn verhaal..Het spijt me, maar ik kan niet anders. Ik wil het ook niet, maar je weet dat ik mijn keuzes niet zomaar maak, dat ik er altijd een goede reden voor heb. Hier heb ik dan heel lang over getwijfeld en dat is nog altijd het geval, zeker nu ik jou zo zie. Je bent mijn beste vriend en ik wil voor een goud zonder je. Alleen..' Verder kwam ik niet, want ik wist niet goed wat te zeggen. Het enige wat ik op dit moment goed kon, was iedereen laten huilen.

    ( Hij komt zo ^^)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 11:54 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    'Louis!' hoorde ik achter me. Ik hoorde zijn voetstappen snel dichterbij komen en niet veel later sloot zijn hand zich om mijn pols.'Louis, wat zei je net?'
    Ik draaide me om en zag een zwakke glimlach op zijn gezicht, maar die verdween al snel weer. 'En met mijn verhaal..Het spijt me, maar ik kan niet anders. Ik wil het ook niet, maar je weet dat ik mijn keuzes niet zomaar maak, dat ik er altijd een goede reden voor heb. Hier heb ik dan heel lang over getwijfeld en dat is nog altijd het geval, zeker nu ik jou zo zie. Je bent mijn beste vriend en ik wil voor een goud zonder je. Alleen..'
    'Harry, ik snap het niet. Waarom? Ik dacht dat je het altijd naar je plezier had.'
    Ik keek hem even aan. Teleurgesteld. Onbegrijpend.
    'Denk aan je fans, Harry. Ooit deed je mee aan X Factor. Om beroemd te worden, van het zingen je werk te kunnen maken. En dankzij al onze fans heb je dat nu bereikt. En dan wil je stoppen? Is dat hoe jij je dankbaarheid aan de fans toont? Is dat wat ze er voor terugkrijgen na alle steun die ze ons gaven?'
    Mijn blik veranderde, naar kwaad. 'Als jij niet eens een beetje dankbaar kunt zijn voor al die dingen, gaat het jou ook niks aan wat ik net zei. Want ik meende het toch niet,' siste ik. Ik rukte me los en liep opnieuw weg.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    'Harry, ik snap het niet. Waarom? Ik dacht dat je het altijd naar je plezier had.'
    Louis keek me even aan. Teleurgesteld. Onbegrijpend.
    'Denk aan je fans, Harry. Ooit deed je mee aan X Factor. Om beroemd te worden, van het zingen je werk te kunnen maken. En dankzij al onze fans heb je dat nu bereikt. En dan wil je stoppen? Is dat hoe jij je dankbaarheid aan de fans toont? Is dat wat ze er voor terugkrijgen na alle steun die ze ons gaven?'
    Zijn blik veranderde, naar kwaad. 'Als jij niet eens een beetje dankbaar kunt zijn voor al die dingen, gaat het jou ook niks aan wat ik net zei. Want ik meende het toch niet,' siste hij.
    Ik slikte en sloeg mijn ogen neer. Mijn tranen liepen alleen maar met een hogere snelheid over mijn wangen voor ik mijn mond opende.
    'Ik had ook altijd plezier.'
    Een trillende zucht verliet mijn mond voor ik verder sprak.
    'Maar ik kan het niet meer aan. Ik kan niet in de buurt zijn van iemand die me keer op keer weer breekt zonder dat het voor iemand opvalt. Ik wil niet nachten wakker liggen en mezelf in slaap huilen, omdat mijn leven een zooitje is en ik mezelf niet mag zijn. Ik wil niet leven in een leugen, om zo iedereen gelukkig te maken. Deze keer moet ik aan mezelf denken voor het helemaal de verkeerde kant met me opgaat. Tuurlijk ben ik jou, Zayn, Niall, Liam, fans en iedereen dankbaar en zou ik het liefste doorgaan, maar wat zou je doen als je in mijn situatie zou zitten? En dan moet je weten dat dit pas een klein deel is.'
    Het verliet zonder enige besef mijn mond terwijl ik keek naar een weglopende Louis. Net als de woorden 'Als je wilt dat ik blijf, zal je me moeten helpen met alles.' Het was niet dat ik het contract niet zo ondertekenen, want dat was sowieso wel het geval.Er kon niets aan veranderd worden. Aan geen van de dingen. En misschien deed ik Louis meer pijn met deze actie en zou hij het me nooit vergeven, maar op dit moment wilde ik hem gelukkig zien, net als de andere.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik grijnsde. "Als dat je al opgeilt heb ik geen idee hoe ik je dan nog normaal kan aanraken." zei ik vrolijk. Stiekem was ik erg blij dat ik als rooie kabouter ook eens zo'n effect op iemand had. Ik kuste hem terug en genoot er gewoon erg van. Toen onze lippen weer van elkaar gingen keek ik hem recht aan met mijn vaal blauwe ogen. onder mijn hand voelde ik zijn hart snel kloppen. Mijn hart ging ook hard te keer in mijn borst, zo hard dat ik bang was dat die eruit zou springen. Ik glimlachte even kort tegen zijn lippen toen hij me weer kustje. In de verte, aan het einde van de gang waarschijnlijk, hoorde ik voetstappen. Straks zou ik wel kijken, Ik wilde nu gewoon nog van mijn vriendje genieten nu het nog redelijk zonder kans op huisarrest kon.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan
    '' Ik hou van je . Ik wil met je trouwen en kinderen krijgen en mijn leven met jou delen '' glimlach ik . Ik hou zo veel van deze jongen . Ik wil samen met hem in een huis wonen . En ik wil een 2 persoonsbed zodat hij er bij kan liggen. Ik hoorde voetstappen wat me een beetje liet schrikken . Maar ik probeer het te negeren .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Ik zal vast melden dat ik straks weg ben, en pas vanavond weer terugkom.]


    "Family don’t end in blood”

    (ik ben zo naat scouting en vanaaf naar de kermis in de stad. Morgen feest van mn pa)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ben nu weg tot een uurtje of 5]

    Scott 'Scotty' George Tomlinson.
    Zijn woorden deden me deels schrikken en deels grijnzen. "Zullen we het gewoon een stapje tegelijk doen? Ik hou ook van jou." Ik drukte nog een kusje op zijn lippen. tuurlijk wilde ik graag mijn leven met hem delen, samenwonen en alles, maar ik was pas 15 en hij niet veel ouder volgens mij. "Daarbij lijkt kinderen krijgen me lastig, aangezien ik geen meisje ben en jij volgens mij ook niet." zei ik met een ondeugende glinster in mijn ogen. Ja, ik moest inderdaad zo nodig de wijsneus uithangen. Even keek ik toch nieuwschierig wie er aan het eind van de gang stonden. Het waren Louis en Harry. Hopelijk hadden ze het niet gezien, maar ze leken zo druk in gesprek dat ze ons waarschijnlijk niet eens hadden opgemerkt. Ik schoof met tegenzin van zijn schoot en kneep nog even in zijn hand. " Ik zie je zoizo vanavond bij de brug. Onze kamer heeft een balkon waaruit ik weg kan sluipen en omdat ik met Noah en Lou op een kamer slaap moet dat wel lukken." Vandaag zouden we nog in london zijn, waarna we morgen naar Doncaster zouden rijden om daar samen een paar dagen door te brengen als familie.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan
    '' Wijs neus '' grinnik ik . Ik kijk verbaasd als hij opstaat. '' Is goed babe '' glimlach ik en ik geef hem een kus. Ik kan gewoon weg lopen niemand die me zou missen . Toch ? ik bedoel Niall mist me niet anders had hij me wel eens gebeld en mijn ouders? Idk waar die zijn . Waarom ben ik hier eigenlijk heen gegaan ik heb er geen spijt van maar ik zie Niall haast nooit dus waarom zou ik nu wel hier heen komen ? Ik vind het stom . Ik loop naar mijn kamer en pak mijn koffer. Hij was gelukkig nog niet uitgepakt ik laat een briefje achter voor mijn 'broer'. Vas Happenin ?! Ik ben weg . Ga me niet zoeken ofzo . Dat doe je normaal ook niet. Eigenlijk deed / doe je dat nooit . Veel plezier in One Direction ik hoop dat je nog lang door zult gaan x Jim Timothy Horan ik verlaat het gebouw


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Noah Louise Tomlinson

    Harry antwoord op mij em Louis begint te praten.''Jullie hebben gelijk. Ik wil niet stoppen. Ik hou van mijn leven. Maar Harry mag ook niet stoppen. Zonder hem weet ik niet of ik het nog wel even leuk vind. Eigenlijk weet ik wel zeker van niet. Zeker nu...' Raar kijk ik mijn broer aan. Zeker nu hij wat? 'Nu ik niet zeker weet of mijn gevoelens voor Harry meer dan vriendschap zijn of niet.'Eindigd Louis zijn zin. Wat? Verstond ik dat nou goed? Of hoorde ik het verkeerd.'Sorry wat zei je,Boo?'Vraagt Harry aan Louis. 'Laat maar,het is niks...Niks. Laat maar'Zegt Louis terleurgesteld.'Ik eh...Moet weer naar mijn familie.' Louis veegt zijn tranen weg en staat boos op,waarna hij weg loopt. Harry staat ook op en loppt achter hem aan. 'Louis!'
    Spik veeg mijn tranen weg,en kijk Niall aan. 'Ik haal het uitgelopen mascara weg. Eumm ik zie je nog wel.'Zeg ik tegen hem waarna ik naar de meisjes wc loop. Daar haal ik al het uitgelopen mascara weg en doe nieuwe op. 'Beter...'


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik glimlachte en aaide nog even door zijn haren. Hij was zo lief. Ik drukte mijn lippen even op de zijnen toen hij me even kuste. "Tot vanavond." ik gaf hem nog een kusje op zijn wang. Ik stond op en liep weg. Bij de meisjeswc zag ik Noah haar make-up bijwerken. Ze leek gehuild te hebben. "Wat is er, Noah?" vroeg ik terwijl ik tegen de deurpost leunde. Ik verveelde me heel erg en moest wachten tot vanavond om Jim weer te zien. Ik zuchtte en keek voor de rest wat rond.


    Bowties were never Cooler