• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik

    Vragend kijkt Lex naar Jared. Op dat moment komt een zuster binnen en haalt het ijs van zijn oog af. 'Anders raakt je oog er gewend aan en hhet moet ook bewegen' mompelt ze. Ze controleert zijn hoofdwond en haalt het verband eraf. 'Vanavond word het er weer om gedaan zodat je het niet kunt open maken, hoe gaat het met je gekneusde rib?" vragend kijkt ze hem aan terwijl ze nog wat dingen controleert. 'Pijnlijk maar opzich gaat het wel' zegt hij met een rauwe stem. Ze maakt wat aantekeningen. 'Ik ga met de dokter even overleggen wanneer je naar huis mag en of je medicatie krijg't' Hij knikt voorzichtig. Ik kan me wel voorstellen dat het pijn doet.
    'Zayn.......... Dankje dat je er bent' zegt hij zacht. Ik glimlach breed naar hem, maar kijk hem dan even niet begrijpend aan.
    'Waarom zou ik niet komen? Je bent mijn beste vriend, natuurlijk kom ik hier dan wel voor je. Het maakt me echt helemaal niets uit dat je op jongens valt,' ik glimlach. 'En ik kan nu wel sentimenteel gaan doen en je een knuffel geven, maar ik denk niet dat je dat op prijs zal stellen vanwege de pijn.' Zeg ik er dan achteraan. Als je bij mij goed kijkt zie je dat ik gehuild hebt, maar je ziet het eigenlijk nooit goed bij mij. Waar ik heel blij om ben. Ik wil niet dat Lex weet dat ik heb gehuild.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Lex Huwerd

    'Waarom zou ik niet komen? Je bent mijn beste vriend, natuurlijk kom ik hier dan wel voor je. Het maakt me echt helemaal niets uit dat je op jongens valt,' hij grijnst even. 'En ik kan nu wel sentimenteel gaan doen en je een knuffel geven, maar ik denk niet dat je dat op prijs zal stellen vanwege de pijn.' Een grijns komt op mijn lippen 'Hmm normaal zou ik best een knuffel willen maar nee nu liever niet nee' ik grijns even breed. Ik was blij dat het onderwerp wie dit gedaan heeft even weg gevallen was want ik zou het er zo uitfloepen namelijk. 'Naja nu heb je weer vrije tijd na zo lang werken en ben je lekker weg en dingen' zeg ik glimlachend 'en dan dit, ik had het wel begrepen als je was blijven zwemmen' mompel ik. Nog steeds was ik onzeker en bang dat hij me toch maar niets vond en me zou laten vallen. Al wist ik nu dat ik Jared had en dat hij me zou gaan helpen met alles


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Een grijns komt op zijn lippen 'Hmm normaal zou ik best een knuffel willen maar nee nu liever niet nee' Hij grijnst even breed. Net als ik. 'Naja nu heb je weer vrije tijd na zo lang werken en ben je lekker weg en dingen' zegt hij glimlachend 'en dan dit, ik had het wel begrepen als je was blijven zwemmen' Mompelt hij.
    'Dude. Je weet best dat ik zwemmen haat en het ook nog eens niet kan,' zeg ik droogjes tegen hem. 'Natuurlijk zou ik niet blijven zwemmen. Jonge. Als jij in elkaar geslagen word ga ik toch niet vrolijk door met zwemmen? Wat voor een slechte vriend ben ik dan? Maar weet je wat ik me nu wel bedenk, vanavond geen wedstrijdje met sport. Dan blijf ik je hier wel stalken met sentimentele praat.' Zeg ik grijnzend tegen hem.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Lex Huwerd

    Dude. Je weet best dat ik zwemmen haat en het ook nog eens niet kan,' Ik grinnik zachtjes. Dat was waar, hij kon echt wel zwemmen aangezien hij verplicht zijn A diploma moest halen van het management aangezien hij een keer met de boys weg ging en bijna verdronken is. De bedoeling was toen een fotoshoot ofzo maar Niall had hem toen uit het bootje geduwd en toen zijn ze met zijn alle met kleding en al in het water gesprongen. Ik heb me suf gelachen toen ik dat hoorde maarja 'Natuurlijk zou ik niet blijven zwemmen. Jonge. Als jij in elkaar geslagen word ga ik toch niet vrolijk door met zwemmen? Wat voor een slechte vriend ben ik dan? Maar weet je wat ik me nu wel bedenk, vanavond geen wedstrijdje met sport. Dan blijf ik je hier wel stalken met sentimentele praat.' Ik begin zacht te lachen. 'stop Lachend doet pijn aan mijn oog en rib' mompel ik en probeer een lach tegen te houden. 'Dus ik verveel me' mompel ik mopperend. Opdat moment kwam de zuster. 'goed nieuws Over een uurtje doen we nog wat testjes en als alles goed is mag je na die testjes naar huis' ik begin weer dom te grijnzen. 'Zayn kom je dan naar mijn huis, ow ja Shit, mijn ouders weten nog niet dat ik hier lig en wat er gebeurd is' pruilend zucht ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Brynn Noah Styles

    Zoveel mogelijk op de achtergrond blijvend en glimlachend volgde ik het gesprek tussen de twee jongens. Mijn glimlach werd groter toen Lex bekende dat hij wat met Jared had. Vielen ze dan op jongens? Net als Jim. Dat was echt heel schattig. Al leek het me niet al te best als je broertje en je beste vriend een relatie hadden. Het was echt heel lief maar ik kon me voorstellen dat je beste vriend dan opeens heel close was met je broertje. Gelukkig pakte Zayn het goed op. Dit was veel beter dan de verdrietige Zayn van net. Een kleine 'aw' kwam er uit mijn mond bij het gesprekje wat volgde. Dat was echt zo lief. Ondanks het ziekenhuis zelf was de sfeer steeds beter aan het worden. Ik had een hekel aan ziekenhuizen. Niet om een goede reden, maar ik hield er gewoon niet van. Zelf had ik nooit echt voor iets ernstigs naar het ziekenhuis gemoeten. Heel stiekem maakte ik met mijn telefoon een snelle foto van de drie jongens. Het zag er gewoon zo leuk uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Ik hoorde aan 'awh' uit de mond van Brynn waardoor ik grijns. Lex begint zacht te lachen waardoor ik ook moet lachen. Waarschijnlijk dacht hij net aan het moment dat ik bijna verdronk. Ik was verplicht om mijn A diploma te halen van het management.
    'stop Lachend doet pijn aan mijn oog en rib' Mompelt hij. 'Sorry.' Mompel ik dan met een grijns tegen hem.
    'Dus ik verveel me' mompelt hij mopperend. Opdat moment kwam de zuster. 'goed nieuws Over een uurtje doen we nog wat testjes en als alles goed is mag je na die testjes naar huis' Lex begint weer dom te grijnzen. 'Zayn kom je dan naar mijn huis, ow ja Shit, mijn ouders weten nog niet dat ik hier lig en wat er gebeurd is' pruilend zucht hij.
    'Tuurlijk kom ik mee. Ik zal je ouders zo wel bellen. Wel fijn dat je straks alweer naar huis was. O ja, en nadat ik met je ouders gebeld hebt vertel je me wie het heeft gedaan.' Zeg ik tegen hem en loop dan even de kamer uit om zijn ouders te bellen. Even later kom ik weer terug en zeg:
    'Je ouders komen je ophalen. En jij gaat me nu vertellen wie het gedaan heeft.' Ik kijk hem afwachtend aan.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 17:25 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Lex Huwerd.

    Ik glimlach even door Brynn 'sorry ' mompelt Zayn grijnzend en ik schud lachend mijn hoofd en zucht diep. 'Tuurlijk kom ik mee. Ik zal je ouders zo wel bellen. Wel fijn dat je straks alweer naar huis was. O ja, en nadat ik met je ouders gebeld hebt vertel je me wie het heeft gedaan.' Met een zucht geef ik toe. Of ik het nou zei of over vijf dagen, het verschil maakte toch niets uit. Als snel is Zayn terug 'Je ouders komen je ophalen. En jij gaat me nu vertellen wie het gedaan heeft.' Ik knik zachtjes en kijk naar mijn handen met mijn hoofd omlaag. 'Het ehm het zit zo. Iemand had me een geheim verteld en ik had de persoon gezegd dat ik vond dat hij of zij het gewoon moest zeggen dat ik het ook gedaan had en waarschijnlijk heeft diegene me verkeerd begrepen. Maar eigenlijk wil ik het niet zeggen Zayn. D-dan vermoord hij me' fluister ik. ' Mijn leven gaat nu eindelijk goed dat kan hij niet zomaar verwoesten. ' zeg ik wat harder. 'JIm kan toch niet mij vermoorden omdat hij me verkeerd begreep' vraag ik hopeloos. Langzaam dringt het me door dat ik zijn naam zij. Bangig bijt ik op mijn lip terwijl mijn tranen beginnen te vormen in mijn ogen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Timothy Horan
    Ik zucht en ik kijk in het rond. Ik heb Lex's nummer. Ik besluit maar om hem een smsje te sturen . Ahww lig je in het ziekenhuis? Poor boy. Nou je verdiende het ! Hoe durf je om zomaar tegen iedereen te zeggen dat ik homo ben? Of begrijp ik het verkeerd? Ik bedoel als ik het verkeerd begrijp dan sta ik nu echt voor lul.. Jim. Ik druk op verzenden en ik druk de tv uit . Ik loop naar de badkamer en ik stap onder de douch. Ik droog me na het douchen me weer af en ik trek schone kleren aan . Ik loop naar mijn bed en ik pak mijn sleutels en ik laad snel nog even mijn mobiel op


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd

    Ik hoor mijn mobiel en bangig pak ik hem van het kastje af. Ik slik even zou hij het al weten. hww lig je in het ziekenhuis? Poor boy. Nou je verdiende het ! Hoe durf je om zomaar tegen iedereen te zeggen dat ik homo ben? Of begrijp ik het verkeerd? Ik bedoel als ik het verkeerd begrijp dan sta ik nu echt voor lul.. JimOke waarom sms'te hij me. Ik begreep het niet maar sms toch terug. Ik ilg in het ziekenhuis ja, en geloof me ze zullen niet bepaald blij zijn als ze weten wie dit mij aangedaan heeft. Maar ja je hebt mij verkeerd begrepen blijkbaar. Ik had getypt dat IK uit de kast gekomen ben en dat Ik vond dat JIJ dat ook moet doen. Een voordeel dat ik hier lig, Ik heb sinds zojuist een relatie Ik druk op verzenden. Wacht waarom sms'te ik hem eigenlijk terug. OM hem voor de gek te houden als of niemand dit wist. Nee daar kwam hij toch wel achter


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Timothy Horan

    Ik zuchtte toen ik mijn mobiel weer voelde trillen . Ik keek wat ik nou weer hand ontvangen. Ik ilg in het ziekenhuis ja, en geloof me ze zullen niet bepaald blij zijn als ze weten wie dit mij aangedaan heeft. Maar ja je hebt mij verkeerd begrepen blijkbaar. Ik had getypt dat IK uit de kast gekomen ben en dat Ik vond dat JIJ dat ook moet doen. Een voordeel dat ik hier lig, Ik heb sinds zojuist een relatie KUT VERDOMME VIEZE KUT !!! Godver ! Ik heb hem gewoon zomaar in het ziekenhuis geslagen omdat ik hem verkeerd heb begrepen . Goed gedaan Jim ! Ow.. Kut.. Haha met Jared niet waar? Ik weet dat ze boos zullen zijn. Van mij mogen ze me slaan het boeit me allemaal niks meer. Mijn broer negeert me en ik verveel me dood. Dus in het ziekenhuis heb ik misschien nog wel wat te doen. En ik heb ook een vriendje hoor ! Dus ga nu niet stoer doen ik druk op verzenden en ik laat mezelf op bed vallen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd

    Ow.. Kut.. Haha met Jared niet waar? Ik weet dat ze boos zullen zijn. Van mij mogen ze me slaan het boeit me allemaal niks meer. Mijn broer negeert me en ik verveel me dood. Dus in het ziekenhuis heb ik misschien nog wel wat te doen. En ik heb ook een vriendje hoor ! Dus ga nu niet stoer doenLas ik en werd chagerijnig. Dat was toch geen reactie, oh kut, oh jammer van je gekneusde rib, gat in je hoofd en alle andere shit maar ik had je verkeerd begrepen. In plaats van dat hij nou sorry ofozo gezegd had. Dat gun ik je niet, en ik zal ze je niet laten slaan. Ik hoop dat ze je negeren dan voel je eens hoe pijnlijk dat is. Dankzij jou heb ik nu dus wel mooi een gat in mijn hoofd en een gekneusde rib waardoor ik de komende tijd niet te actief mag doen dus misschien is het slim om voortaan eens vbeter te lezen Ik gooi mijn mobiel neer op het kastje. 'Wat een lullige klootzak is het ook' sis ik bozig 'Zijn enige reactie is dus serieus Ow kut meer niet, niet eens een sorry' roep ik gefrustreerd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Timothy Horan

    Ik slik even als ik het berichtje lees. Hij heeft gelijk . Heb ik dat allemaal ver oorzaakt ? Het spijt me.. Ik wist niet dat ik zo erg was geweest.. Uhmm hoe kan ik het goedmaken ? Ow dat kan ik natuurlijk niet.. Ja misschien verdien ik het wel om genegeerd te worden.. Het spijt me echt.. . Ik zucht en ik pak een mes. Ik pak een mes en ik snijd mezelf in mijn pols. Ik verdien deze pijn. Ik heb mensen altijd pijn gedaan en nu verdien ik deze pijn. Dat noemen we Karma..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd

    Ik hoor weer een sms toon en ik besluit nog een keer te kijken en daarna te negeren. Heb ik dat allemaal ver oorzaakt ? Het spijt me.. Ik wist niet dat ik zo erg was geweest.. Uhmm hoe kan ik het goedmaken ? Ow dat kan ik natuurlijk niet.. Ja misschien verdien ik het wel om genegeerd te worden.. Het spijt me echt.. lees ik en ik zucht. Zoals je zelf al zegt dit is niet goed te maken. Je moet eens nadenken voo rje wat doet, eens nadenken hoe ik me hierover zou voelen, hoe jij je zou voleen als je mijn verleden hebt en dan dit gebeurt net nu alles goed leek te gaan. Maar wees niet bang, ze weten het en je merkt vanzelf wel hoe ze erop reageren typ ik terug en zonder dat ik het door heb barst ik in huilen uit. Ik had er even genoeg van dit alles.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nici schreef:
    Noah Louise Tomlinson

    'Hij heet Jim en jij kent volgens mij zijn broer heel erg goed, Lou.'Zegt Scotty. Wacht even....wat? Hij heeft met het broertje van Niall. 'Niall's kleine broertje en mijn kleine broertje, wie had dat ooit verwacht? Als ik en Niall dan een keertje samen op stap zijn, kunnen jullie mooi mee! Als een soort dubbeldate, behalve dat Niall en ik niet daten,'Rateld Louis enthousiast. 'Ik ben blij voor je Scotty! Als jij gelukkig bent ben ik dat ook.'Zeg ik tegen mijn broertje. In eens komt Jim aan lopen en loopt met Scotty weg. Fuck...nu gaat Louis het vast vragen. 'En nu jij,No wat is er aan de hand?'Zegt Louis zacht. Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. 'Ik ging naar Liam toe...E-En vroeg waarom hij zo raar deed bij het interview. Hij zei dat er niks was. En ik vroeg waarom hij tegen mij loog. Hij werd boos en riep dat ik met de waarheid niks beter af ben. Waarna hij weg liep. Ik weet het ik stel me aan....Maar ik heb het echt verpest!'Stotter ik. Ik kijk recht in Louis zijn ogen en wacht op zijn reactie...]


    [K ben ongeduldig haha.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    KiliOfDurin schreef:
    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Na nog een paar kussen keek ik mijn vriendje na en keek daarna met een lichtelijk rood hoofd van schaamte naar mijn broer en zus. "Sorry daarvoor. We kunnen het niet veel ergens anders doen omdat hij het Niall nog niet heeft durven vertellen, maar nu is alles over." Ik ging weer zitten en keek naar Noah en Louis. "Zullen we in het café de wedstrijd Newcastle - Doncaster gaan kijken? Net als vroeger?" Ja, toen smokkelden ze me ook al mee het café in om voetbalwedstrijden te kijken. In Doncaster deden ze er nooit moeilijk over zolang ik niet dronk, wat ik niet deed. Ik had nu gewoon zin om even weer dingen te doen net als vroeger. Met Lou in zijn toys-r-us uniform en ik in mijn basisschool uniform voor de tv voor de voetbalwedstrijd.


    Bowties were never Cooler