• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jared Mason Malik

    'Jared' Fluistert hij, en ik glimlach. 'Yup, dat ben ik.' Zeg ik terwijl ik op de stoel naast zijn bed ga zitten. Ik heb wel duizende vragen, maar mijn mond wil er geen doorlaten. Ik kan alleen maar fluisteren. 'Wie.. Wie deed dit?' Vraag ik op fluistertoon, terwijl ik de zak ijs weer goed leg. Als hij knippert zie ik de pijn, en ik krimp vanzelf in elkaar. 'Ik sla die gene in elkaar.' Zeg ik terwijl ik met mijn hand over zijn haar streel. Nu twijfel ik wel een momentje, maar dat neemt niet af dat ik hem gewoon weer zoen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lex Huwerd

    'Yup, dat ben ik.' zegt hij en gaat naast mijn bed zitten op de stoel. 'Wie.. Wie deed dit?' FLuisterd hij en legt de zak ijs weer goed waardoor het gelijk weer wat minder pijn doet 'Ik sla die gene in elkaar.' Ik bijt op mijn lip. Ik wou het zo graag zeggen, maar het kon niet, het mocht niet. Straks deed hij hem pijn en dan deed hij me mij wat aan. Ik kijk op als hij me zoent en verward blijf ik hem aan staren. 'Hoe, waarom , hoezo' stamel ik en staar hem niet begrijpend aan. Hij wou toch niets met mij te maken hebben? Hij wou toch niets met me dat heeft hij toen gezegd... Ik vroeg me van binnen af waar Zayn was, omdat hij normaal altijd bij me was als er iets aan de hand was. Waarschijnlijk wa shij me zat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Laoch schreef:
    (Sorry, ik ben er weer naar een hopeloze week D; Waar moet ik met Hazz op reageren?)


    [Brynn heeft in een berichtje gevraagd of Zayn bij hen mag komen logeren, maar ik denk niet dat -dat genoeg is om te reageren o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jared Mason Horan

    'Hoe, waarom , hoezo.' Zegt hij, en hij kijkt me niet-begrijpend aan. 'Nou.. Eerst dacht ik dus dat je gewoon een vriend was, en ik voelde me schuldig, dus ging ik je vertellen dat ik heel graag vrienden met je wil zijn, en toen... Toen... Toen vond ik je.. zo...'Ik moet even stoppen om na te denken, aangezien ik het zelf allemaal niet precies meer weet. 'Toen ik je zo zag.. Besefte ik denk ik pas dat je veel meer voor me betekend, dat..' Ik moet weer nadenken. Het is lastig om te vertellen wat ik voel. 'Dat ik meer voel dan vriendschap.' Zeg ik. 'Maar wie was het nou?' Vraag ik ongeduldig. Ik wil het zo graag weten. 'En als je niet wil dat ik hem in elkaar sla, doe ik het niet hoor, maar ik zou dat graag willen.' Ik merk dat ik mijn handen tot vuisten heb gebald, en ontspan me weer.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Laoch Nicole heeft ook weer gereageerd op Hazzaaaaa!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Lex Huwerd

    Nou.. Eerst dacht ik dus dat je gewoon een vriend was, en ik voelde me schuldig, dus ging ik je vertellen dat ik heel graag vrienden met je wil zijn, en toen... Toen... Toen vond ik je.. zo...' Hij stopt even en kijkt even moeilijk. 'Toen ik je zo zag.. Besefte ik denk ik pas dat je veel meer voor me betekend, dat..'Weer stopt hij, blijkbaar vond hij het moeilijk om over zijn gevoelens te moeten praten. 'Dat ik meer voel dan vriendschap.' Zegt hij en een zwakke glimlach verschijnt om mijn lippen.. 'Maar wie was het nou?' Ongeduldig kijkt hij me aan 'En als je niet wil dat ik hem in elkaar sla, doe ik het niet hoor, maar ik zou dat graag willen.' 'Dus dus, je, jij, en ik zou , kunnen?" fluister ik met een stem vol geluk ondanks de pijn voelde ik me momenteel erg gelukkig. 'Ik kan enht niet zeggen' zucht ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Het gaat aan een waas voor me voorbij. Ik weet niet meer hoe ik ons levend in het ziekenhuis heeft gekregen, want ik was echt in paniek al probeerde ik dat niet te laten zien. Toch ben ik blij dat ik geen ongeluk heb veroorzaakt.
    En nu sta ik samen met Brynn voor een lift terwijl ik zojuist te horen heb gekregen op welke kamer Lex ligt. Om eerlijk te zijn, ik voel me klote. Nog erger dan dat. Als ik erachter kom wie hem dat heeft aangedaan is hij nog lang niet jarig.
    Opeens kan ik het niet meer houden en beginnen de eerste tranen over mijn gezicht te rollen. Met mijn handen voor mijn gezicht plof ik neer op de grond en ga tegen de muur aanzitten. Ik zou het mezelf nooit vergeten als hij doodgaat. Waarom gebeurt hem dit?
    Zachtjes snik ik. Ik heb het gevoel alsof ik dit had kunnen voorkomen. Door hem niet uit het oog te verliezen of opgelet te hebben. Wat voor vreselijke vriend ben ik?


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Brynn Noah Styles

    De reis hierheen was doodeng maar daar lette ik niet op omdat ik te druk was met scènes te bedenken in mijn hoofd. Wat als het echt erg was? Jared sprintte weg wat ik echter niet snapte. Het was toch de vriend van Zayn? Ineens gaat Zayn op de grond zitten en hoorde ik hem zachtjes snikken. Het brak je werkelijk als je zo'n lieve jongen zo'n pijn zag hebben. Ik huilde altijd mee als iemand huilde, maar dat probeerde ik nu zo erg mogelijk tegen te houden. Ik ging in een kleermakerszit naast Zayn zitten en sloeg mijn armen om hem heen. Ik had echt heel erge medelijden met de broertjes Malik, en met Lex al helemaal natuurlijk. In troosten was ik niet de beste maar zo slecht kon ik toch niet zijn? Ik deed mijn best, in ieder geval. 'Ssh. Het komt allemaal wel weer goed, er is vast bijna niks aan de hand. Hij houdt er vast niets ernstigs aan over' fluisterde ik in Zayn's oor. 'Dadelijk komt er vast een dokter en die zegt dat het allemaal wel meevalt. Misschien weet Jim wie het gedaan heeft. Of kan Lex het zich nog herinneren. Dan kunnen we meteen contact met diegene opzoeken' zei ik zachtjes. Er waren meerderen mensen maar daar trok ik me niks van aan. Die konden gewoon hun eigen gang gaan en wij ook de onze.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Ik schok een beetje toen ik de armen van Brynn om me heen voelde. 'Ssh. Het komt allemaal wel weer goed, er is vast bijna niks aan de hand. Hij houdt er vast niets ernstigs aan over' fluisterde ze in mijn oor. 'Dadelijk komt er vast een dokter en die zegt dat het allemaal wel meevalt. Misschien weet Jim wie het gedaan heeft. Of kan Lex het zich nog herinneren. Dan kunnen we meteen contact met diegene opzoeken' Zei ze zachtjes. Gek genoeg werd ik al wat rustiger en na een paar keer goed ademgehaald te hebben huilde ik niet meer. Nog even genoot ik van haar armen om me heen, hoe slecht de situatie nu ook was. Toen maakte ik me voorzichtig los uit haar armen en glimlachte waterig naar haar.
    'Bedankt.' Zei ik met een zwakke glimlach tegen haar. Ik stond op en hielp haar ook omhoog. Toen stapte ik samen met haar de lift in en even later stonden we voor kamer 415. Ik haalde even diep adem en klopte op de deur die ik vervolgens zacht opendeed. Daar waren Jared en Lex.
    'Hé,' zei ik met een schorre stem.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Lex Huwerd.

    Ik kijk even rond in de kamer voor zover het lukte. Mijn hoofd kon ik namelijk niet bepaald bewegen. Ik hoor een klopje die pijnlijk galmt in mijn hoofd en zie de deur open gaan.'Hé ' hoor ik de schorre stem van Zayn. 'heey' zeg ik zachtjes terug. MIjn hele lichaam deed pijn. Mijn benen zaten onder de wonden en blauwe plekken, mijn borst hetzelfde en er was zelfs een rib gekneusd door het agressieve gedoe van Jim. Mijn armen hezelfde als mijn benen maar dan meer blauwe plekken die mijn armen opgevangen hadden voor mijn hoofd. Mijn gezicht was er gewoon erg aan toe. Gezwollen lip , blauwe gezwollen oog, mijn neus was gebroken, blauwe plekken en dan nog het gat achter bij mijn hoofd dat gehecht was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Brynn Noah Styles

    Ik glimlachte breed toen Zayn niet meer huilde na even diep ademhalen. Ik was dus misschien wel goed in troosten. Alleen maar goed voor mij, niet? Maar dit was niet het moment om daar blij mee te zijn. Ik knikte even toen hij me bedankte. Toen was het mijn beurt om even zacht hem te bedanken aangezien hij me meehielp met opstaan. In de lift bleef ik dicht bij Zayn staan, niet alleen omdat ik natuurlijk zoveel mogelijk bij hem wilde zijn maar ook om serieuze medelijden te tonen. Ik liep zachtjes mee met hem naar de kamer en mijn adem bleef in mijn keel stokken. Wijselijk hield ik mijn mond dicht, wetend dat er gelijk een 'oh, wat erg!' uit kwam, of een 'wat heeft hij met je gedaan?'. Beiden zouden niet bepaald aardig opgepakt worden. Dus het enige wat er uit mijn mond kon komen was een zachte 'hi', om vervolgens netjes op een stoel te gaan zitten en medelevend naar de jongens te kijken. Het was echt erg. Maar gelukkig zou Lex vast wel snel opknappen. Toch vroeg ik het maar. 'Kan je -je herinneren wie het gedaan heeft?' vroeg ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jared Mason Malik

    Zayn en Brynn komen binnengelopen. Ik zeg niets en blijf zitten. Dat ze er zijn maakt me niet echt veel uit, ik ben allang blij dat er niets echt mis is, nou ja, buiten het feit dan dat Lex net in elkaar geslagen is. Ik glimlach en pak Lex' hand vast. Mijn blik rust op zijn ogen, hopend dat hij weer naar mij kijkt in plaats van naar de rest. Een steek van jaloezie schiet door mijn hoofd, maar die jaloezie druk ik weg. Komop zeg, natuurlijk mag hij wel naar Brynn en Zayn kijken. En toch moet ik even duidelijk maken dat ik zijn vriendje ben, en de rest niet, dus druk ik nog een kus op zijn mond. Deze keer stop ik niet na een seconde ofzo, maar pas na een stuk of zeven. Ik ga weer zitten en kijk de kamer rond alsof er niets gebeurt is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lex Huwerd

    Ik hoor nog een zachte Hi en het duurt even voor ik doorheb van wie die vandaan komt. Ik zie dat het Brynn is, die kwam vast hier voor Zayn om te steunen want mij kende ze nog maar een dag. 'Kan je -je herinneren wie het gedaan heeft?' Vraagt ze en ik sla mijn ogen neer. Ik wist dat ik het moest zeggen dat het Jim was zodat er wat tegen gedaan word maar dan was ik de lul. En ik had ervaring genoeg als ze de blik hadden als die Jim had in zijn ogen dat ze het dan ook echt zouden gaan doen. Als je twee keer na die woorden het toch zegt of door gaat en je word dan twee keer het ziekenhuis in geslagen ja dan snapte je wel dat je beter je mond kon houden. En dat was deels een reden waarom ik bang was en in het begin geen moeite deed om vrienden te krijgen. ze zouden mijn verleden willen weten en als er iets mis was dan zouden ze vragen wat is er, wie deed dit? Dan moest je liegen. Ik voel Lippen op de mijne en zie dat Jared me kust waardoor ik glimlach.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 20:54 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    "Hi." Zegt Brynn zacht. Ik glimlach even naar haar en kijk dan weer bezorgd naar Lex. Welke idioot heeft hem dit aangedaan?!
    'Kan je -je herinneren wie het gedaan heeft?' Vraagt ze en Lex slaat zijn ogen neer. Hij antwoordt niet iets wat me zorgen baart. Dan zie ik hoe Jared naar Lex toegaat en zijn lippen op de zijne drukt om hem te kussen. Ik zie hoe er een glimlach ontstaat op het gezicht van Lex. Na een paar seconde gaat Jared weer zitten en kijkt de kamer rond alsof er niks was gebeurt.
    Lichtelijk verbaasd kijk ik naar hun. Jared was toch niet op Lex verliefd? Maar ik glimlach wel.
    'Dus jullie hebben iets met elkaar? Ik dacht dat je Lex niet leuk vond, Jared?' Zeg ik tegen hun en schenk ze een glimlach. 'Ik ben blij dat jullie gelukkig zijn met elkaar. Jullie zijn een leuk koppel.' Zeg ik er dan met een brede glimlach achteraan. Ik zou ook wel een koppel willen zijn met Brynn.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Lex Huwerd

    'Dus jullie hebben iets met elkaar? Ik dacht dat je Lex niet leuk vond, Jared?' . 'Ik ben blij dat jullie gelukkig zijn met elkaar. Jullie zijn een leuk koppel.' Vraagt Zayn en vragend kijk ik aan naar Jared. Ik wist niet of hij iets wou met mij of dat hij eerst vrienden wou zijn. Ik bijt hard op mijn lip als ik me een beetje verleg. Dat was dus pijnlijk, hoe ging ik hier zo lang zo blijven liggen. Een zuster komt binnen en haalt het ijs van mijn oog af. 'Anders raakt je oog er gewend aan en hhet moet ook bewegen' mompelt ze. Ik voel een paar pijnsteken door mijn oog gaan als ik deze knipper. Ze controleert mijn hoofdwond en haalt het verband eraf. 'Vanavond word het er weer om gedaan zodat je het niet kunt open maken, hoe gaat het met je gekneusde rib?" vragend kijkt ze me aan terwijl ze nog wat dingen controleert. 'Pijnlijk maar opzich gaat het wel' zeg ik met een rauwe stem. ZSe maakt wat aantekeningen. 'Ik ga met de dokter even overleggen wanneer je naar huis mag en of je medicatie krijg't' ik knik voorzichtig ja wat best pijniljk is. 'Zayn.......... Dankje dat je er bent' zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan