• De meeste fans zullen het vast al wel gehoord hebben, maar voor wie het nog niet wist: One Direction komt terug naar Nederland!
    Op 24 juni zullen de jongens met hun Where We Are-tour in de Amsterdam ArenA staan. Kaarten kosten 35 tot 65 euro en zullen op 28 september om 9.00 uur in de verkoop gaan. Er zijn zowel zit- als staanplaatsen, het voorprogramma is nog niet bekend.

    Ik ben in ieder geval heel blij, want het was me niet gelukt om kaarten te krijgen voor hun vorige concert hier.
    Wat vinden jullie, willen jullie er heen? c:

    Edit: Je kunt ook al kaarten winnen bij Q-music door te bellen wanneer je een liedje van 1D op de radio hoort. Elke dag van 16.00 tot 00.00 uur.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 18:17 ]


    The universal language of art.

    IrishNialler schreef:
    Met welk nummer kwamen ze pff wel vroeg miss straks nog n keer

    Little Things (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik spacede hem echt helemaal :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    xiheartharry schreef:
    (...)
    Little Things (:

    Ja, echt belachelijk. Dat ze dan zeggen. Ja, niet zo'n bekend nummer. ;o
    daarbij, voor een beetje fan, zijn alle nummers wel bekend. ;x

    [ bericht aangepast op 20 sep 2013 - 22:09 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Is het nog de moeite waard als ik ga luisteren? Of gaan ze niet meer draaien?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ik denk het niet.
    ik bedoel, ze zeggen dat ze niet zoveel kaarten hebben, maar doen dit nu nog een week. ik heb zo'n gevoel dat het er 3 per dag zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    ik denk het niet.
    ik bedoel, ze zeggen dat ze niet zoveel kaarten hebben, maar doen dit nu nog een week. ik heb zo'n gevoel dat het er 3 per dag zijn.


    Het is wel alleen de avond, hè. But idk. gisteren kwamen ze ook tegen 23uur. Maar ik probeer het morgen dan wel weer gewoon. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik luister nog wel.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Essink schreef:
    (...)

    Het is wel alleen de avond, hè. But idk. gisteren kwamen ze ook tegen 23uur. Maar ik probeer het morgen dan wel weer gewoon. ^^

    ik heb nu ook geen zin meer. 3x hartkloppingen van de zenuwen is wel genoeg voor me op een dag. daarbij. gaat mijn wekker lekker vroeg morgen, dus ga ik pewdiepie afkijken en naar me bedje toe!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    ik heb nu ook geen zin meer. 3x hartkloppingen van de zenuwen is wel genoeg voor me op een dag. daarbij. gaat mijn wekker lekker vroeg morgen, dus ga ik pewdiepie afkijken en naar me bedje toe!


    Ja, klopt, dat is niet goed. :x Oh ja, je mag er lekker vroeg uit, hahaha. Nou ja, succes met opstaan. :'D En welterusten. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Ja, klopt, dat is niet goed. :x Oh ja, je mag er lekker vroeg uit, hahaha. Nou ja, succes met opstaan. :'D En welterusten. ^^

    nee echt, toen ik eindelijk een keer voorbij die stomme prijzen shit kwam, dacht ik echt dat ik dood ging. ;'c
    ja hoor,. half 6 gaat mijn wekker en daar ben ik totaal nog niet op voorbereid.
    Gelukkig hoef ik maar tot 3 en kan ik daarna weer rustig luisteren. ;x
    ja dankje, jij ook alvast! ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ga ook dlapen morgen eerst leiding spelen daarna zelf lopen klote en nog n feestje thuis. En ok heb wel geboeng geveld ik ga zaterdag voor de kaarten hopelijk wilt iedereen veld kaarten dan heb ik een zitplekje ohhh zondag eindelijk naar This is us


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Styles schreef:
    (...)
    nee echt, toen ik eindelijk een keer voorbij die stomme prijzen shit kwam, dacht ik echt dat ik dood ging. ;'c
    ja hoor,. half 6 gaat mijn wekker en daar ben ik totaal nog niet op voorbereid.
    Gelukkig hoef ik maar tot 3 en kan ik daarna weer rustig luisteren. ;x
    ja dankje, jij ook alvast! ^^


    Omg, werd je door verbonden? ;o
    Oh, beter, tot 3 uur valt nog best mee dan. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Omg, werd je door verbonden? ;o
    Oh, beter, tot 3 uur valt nog best mee dan. :3

    Ja, maar ze weren in gesprek. Maar je kon het vanuit dat menu nog een keer proberen. Maar werd telkens weggedrukt. Dus ben nu wel geld kwijt. Maar het gevoel dat je dan zo dichtbij bent. Maar toch niet. Is echt heel kut ;(
    Ja, als je 7 uur begint. Mag je uiterlijk tot 4 werken. Maar omdat ik ondertussen praktisch de duurste ben op zaterdag. Proberen ze mij zo kort mogelijk in te plannen ofzo.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Ja, maar ze weren in gesprek. Maar je kon het vanuit dat menu nog een keer proberen. Maar werd telkens weggedrukt. Dus ben nu wel geld kwijt. Maar het gevoel dat je dan zo dichtbij bent. Maar toch niet. Is echt heel kut ;(
    Ja, als je 7 uur begint. Mag je uiterlijk tot 4 werken. Maar omdat ik ondertussen praktisch de duurste ben op zaterdag. Proberen ze mij zo kort mogelijk in te plannen ofzo.


    Oh, ja, dat heb ik ook constant. Als je echt doorverbonden word moet je 1 intoetsen ofso zodat je dan met de studio in aanmerking komt, dacht ik...
    Oh nou ja, beter, toch? Ben je wel eerder klaar, haha. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Oh, ja, dat heb ik ook constant. Als je echt doorverbonden word moet je 1 intoetsen ofso zodat je dan met de studio in aanmerking komt, dacht ik...
    Oh nou ja, beter, toch? Ben je wel eerder klaar, haha. :'D

    Ja, dat is wat ik bedoel. Ik moest een 1 intoetsen om doorverbonden te worden naar de studio. En dan hoor je je gewoon weggedrukt worden. En dan krijg je te horen dat alle lijnen vol zijn en nog een keer op 1 moet drukken om het nog een keer te proberen. Maar toen werd ik weer weggedrukt ;(
    Maar normaal kom ik niet eens voorbij dat prijzenpraatje en zegt die al meteen dat die in gesprek is. Of het lukt me helemaal niet en breekt hij al meteen af.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2013 - 23:00 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''