• De meeste fans zullen het vast al wel gehoord hebben, maar voor wie het nog niet wist: One Direction komt terug naar Nederland!
    Op 24 juni zullen de jongens met hun Where We Are-tour in de Amsterdam ArenA staan. Kaarten kosten 35 tot 65 euro en zullen op 28 september om 9.00 uur in de verkoop gaan. Er zijn zowel zit- als staanplaatsen, het voorprogramma is nog niet bekend.

    Ik ben in ieder geval heel blij, want het was me niet gelukt om kaarten te krijgen voor hun vorige concert hier.
    Wat vinden jullie, willen jullie er heen? c:

    Edit: Je kunt ook al kaarten winnen bij Q-music door te bellen wanneer je een liedje van 1D op de radio hoort. Elke dag van 16.00 tot 00.00 uur.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 18:17 ]


    The universal language of art.

    Ik laat allebei mijn zussen het proberen
    En hopen dat ik wifi heb op de camping


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Iedere keer die reclame. akdjsfkljsdfklj. Ik word gek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik moet kaartjes hebben (':
    Zit op dit moment Q-music te luisteren.
    Ik denk telkens als er een liedje is afgelopen dat 1D komt


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Styles schreef:
    (...)
    Dat is gewoon zo. het geluid van de kwaliteit is gewoon verschrikkelijk daar.
    helemaal als je iets achteraan staat, dan is het gewoon niet meer leuk om naar te luisteren.

    Oh lol, ik werk bij de ArenA en heb al heel wat concerten meegemaakt waarbij ik helemaal achterin de ruimte drank verkocht als bardame. Heb elk concert volledig en goed mee kunnen krijgen en nooit klachten gehad. :')


    ars moriendi

    Luxuriant schreef:
    Ik moet kaartjes hebben (':
    Zit op dit moment Q-music te luisteren.
    Ik denk telkens als er een liedje is afgelopen dat 1D komt


    Iedere keer aan het einde van een liedje open ik m'n telefoon zodat ik direct kan bellen, haha. Ik win toch nooit, maar goed. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Hahaha, dat heb ik ook, iedere keer na zo'n reclame denk ik; 'omg nu komt het!' en dan steeds een ander liedje. ):
    Ja, klopt, kan best gezellig zijn! Met alle mensen van Q, of sommige dan, zou ik best wel naar 't concert willen, hehe. Ik zo leuk om ze te meeten dan. (:
    Oh, beter! Ik heb nog steeds niemand, HAHA. Maar ik regel toch eerst wel kaartjes denk ik.


    omg, ze moeten echt stoppen hoor! al dat fucking gepraat over die tickets en one direction. speel nou godverdomme gewoon dat nummer ;'(
    ja ik ook, hoop echt dat ze meewilt. want ze zegt het nu wel, maar wil het even duidelijk hebben man, anders word ik gek! ;'x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Essink schreef:
    (...)

    Iedere keer aan het einde van een liedje open ik m'n telefoon zodat ik direct kan bellen, haha. Ik win toch nooit, maar goed. :'D

    Ik heb mijn telefoon gewoon bij mijn hand (':


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Ribery schreef:
    (...)
    Oh lol, ik werk bij de ArenA en heb al heel wat concerten meegemaakt waarbij ik helemaal achterin de ruimte drank verkocht als bardame. Heb elk concert volledig en goed mee kunnen krijgen en nooit klachten gehad. :')

    idk, ik zelf heb er nooit echt goede ervaringen met het geluid, net als bijna iedereen die ik ken.
    maar omg, ik wil ook zo'n baan! ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    idk, ik zelf heb er nooit echt goede ervaringen met het geluid, net als bijna iedereen die ik ken.
    maar omg, ik wil ook zo'n baan! ;o

    Haha, is keihard werken, vooral met voetbalwedstrijden (; Maar erg leuk. Wie weet zie ik sommigen van jullie daar dan, want waarschijnlijk werk ik ook tijdens 1D. (;


    ars moriendi

    ik dacht echt even dat dat meisje aan de telefoon ook al kaartjes zou krijgen. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)

    omg, ze moeten echt stoppen hoor! al dat fucking gepraat over die tickets en one direction. speel nou godverdomme gewoon dat nummer ;'(
    ja ik ook, hoop echt dat ze meewilt. want ze zegt het nu wel, maar wil het even duidelijk hebben man, anders word ik gek! ;'x


    INDERDAAD. ZE MOETEN ZE GEWOON DRAAIEN. IK FLIP HIER ECHT.
    Inderdaad, dat snap ik!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Luxuriant schreef:
    (...)
    Ik heb mijn telefoon gewoon bij mijn hand (':


    Hij ligt voor me, hoor, daar niet van, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ja, ik was zo blij toen k het las! Ik wil er zooo graag heen! Amsterdam is voor mij zo'n 20 minuutjes met de trein.. :3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Styles schreef:
    ik dacht echt even dat dat meisje aan de telefoon ook al kaartjes zou krijgen. ;x


    Dat dacht ik dus ook...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    pfff schiet op ik wil naar bed ahahah
    Telkens tegen het einde zet ik het nummer klaar om gelijk te kunnen bellenXDXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan