• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lex Huwerd

    'Ja tuurlijk' zegt hij enthiosiast en ik begin vrolijk te lachen 'Kan je dat wel.. Met je... Verwondingen?' vraagt hij zacht. 'Het staat op mijn mobiel. Ik heb de dansen bewaard omdat het naja het was iets van mijn leven en dat zal het ook altijd blijven' Ik zoek het filmpje op en laat de Moderne dans op BIrdy Skinny LOve aan hem zien en glimlach


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jared Mason Malik

    'Het staat op mijn mobiel. Ik heb de dansen bewaard omdat het naja het was iets van mijn leven en dat zal het ook altijd blijven.' Zegt hij, en ik knik. Dat soort dingen ken ik. Iets dat je niet weg kan gooien. Hij danst in het filmpje op Skinny love, van Birdt. Het liedje zelf vind ik niet echt leuk, maar om Lex te zien dansen wel. Ik glimlach. 'Je bent echt goed. Als je weer beter bent, moet je echt doorgaan, hoor. En anders ga ik je dwingen.' Zeg ik, en ik grijns. Ik loop weer naar de keuken om een pannenkoek voor Lex uit de pan te halen, en er een nieuwe voor mezelf in te doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lex Huwerd

    'Je bent echt goed. Als je weer beter bent, moet je echt doorgaan, hoor. En anders ga ik je dwingen ik begin te blozen 'Dankje, ik ga morgen avond naar een dansles proeflessen om te kijken of het me bevalt en over 3 weken heb ik auditie' zeg ik glimlachen. 'dankje lieverd' zeg ik en druk een kusje op zijn wang en eet de pannenkoek op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (mijn topics)


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house. When things go wrong we can knock it down.

    [Sorry, ik had privé problemen thuis. Kan ik nog inspringen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Arratay schreef:
    [Sorry, ik had privé problemen thuis. Kan ik nog inspringen?]


    [Geeft niet.(: Dit is in ieder geval mijn laatste reactie en sindsdien had ik niet meer gereageerd.]

    ZaynNiall schreef:
    Zayn Malik

    Schuldig keek Brynn me aan. 'Ik ben echt erg, hé?' mompelde ze. 'Hij slaat gewoon iemand in elkaar het ziekenhuis in en ik ben hartstikke vrolijk en vergeef het hem ook nog. Wie doet nou zoiets? Als je beste vriend zoiets doet dan is het normaal om kwaad te worden' zuchtte ze. Ik haalde mijn schouders op en legde mijn arm om haar heen als een soort omhelzing.
    'Dat maakt helemaal niets uit. Ik zou blij zijn met een karakter zoals die van jou. Zelf vergeef ik mensen juist helemaal níét snel. Ik zou wel wat van jouw karakter kunnen gebruiken en jij die van mij,' zei ik tegen haar waarna ik op stond en haar aan keek.
    'Kom je. We gaan iets leuks doen. Dat kunnen we nu wel even gebruiken.' Zei ik toen met een kleine glimlach tegen haar.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Brynn Noah Styles

    Vanonder mijn wimpers keek ik Zayn aan. Met een instemmend knikje liet ik het weten dat ik het met hem eens was. Had ik maar wat van Zayn's karakter, dan zou ik nu niet zo'n verlegen meisje zijn die alsmaar op de achtergrond zit. Mijn ogen schoten omhoog toen hij zei dat we wat leuks zouden gaan doen. 'Echt waar?' Na twee seconden realiseerde ik me dat ik als een wanhopige puber had geklonken die helemaal verliefd was op een oudere jongen. Nu was dat ook wel zo, maar ik wilde het absoluut niet laten merken. Het rood kwam weer op mijn wangen te staan en ik keek gelijk weg. 'Ik uh, ik bedoelde-, wat wil je doen dan?' hakkelde ik er snel achter aan waardoor mijn wangen nu werkelijk vuurrood werden. In mijn gedachten vervloekte ik dat stomme gebloos, dat deed ik altijd wat iemand ook zei.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Vanonder haar wimpers keek ze me aan. Met een instemmend knikje liet ze het weten dat ze het met hem eens was. Haar ogen schoten omhoog toen ik zei dat we wat leuks zouden gaan doen. Ik voel mijn mobiel trillen ten teken van een bericht, maar ik opende 'ie nu niet. Eerste dit. Tenzij het Lex is....
    'Echt waar?' Zei ze, ik glimlach en knik. Zodra ik haar rood zag kleuren en haar weg zag kijken moest ik even lachen. Het zag er zo schattig uit.
    'Ik uh, ik bedoelde-, wat wil je doen dan?' Hakkelde ze er snel achteraan en haar wangen werden nu echt vuurrood. Ik grinnikte even en voor ik mezelf kon tegen houden streek ik even met mijn hand over haar rode wang. Haar huid tegen de mijne voelde goed, en ik moest mezelf ervan weerhouden om niet weer over haar wang te strijken. Ze zal wel denken dat ik gek ben....
    'Dat staat je schattig," zei ik toen lichtelijk grinnikend. Toen dacht ik even na. "Wat wil jij doen?"


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Brynn Noah Styles

    Ik voelde de vingers van Zayn over mijn wangen strijken waardoor nu niet alleen mijn wangen roder werden, maar nu mijn hoofd helemaal rood werd. Hij was zo lief, het feit dat het de beeste vriend van mijn broer was liet me alleen maar ongelukkiger voelen. Niet dat het nou zo erg zou zijn maar deels dat Zayn mij niet bepaald zag staan. Al het bloed in mijn lijf steeg naar mijn hoofd toe. Godzijdank vroeg hij wat ik wilde doen zodat ik normaal kon nadenken. 'Misschien een.. film kijken? We kunnen naar de bios, goede manier om je te verschuilen voor die doorgedraaide fans gelijk en voor de paparazzi. Maar als je wilt ook gewoon bij mij een film kijken? Of bij jou, als je dat liever hebt. Of helemaal niet als je het niet wilt. We kunnen ook wat anders doen, hoor! Wat vind jij leuk om te doen? We zijn al met zijn allen gaan zwemmen en dat was mijn idee, nu mag jij iets kiezen' ratelde ik maar door totdat ik op een gegeven moment mijn adem inhield om mezelf te stoppen. 'Sorry, dat gebeurd wel vaker' mompelde ik met een zwak glimlachje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jared Mason Malik

    'Dankje, ik ga morgen avond naar een dansles proeflessen om te kijken of het me bevalt en over 3 weken heb ik auditie.' Zegt Jared. Ik glimlach. 'En ik nog wel denken da tik ervoor had gezorgd dat je weer ging dansen. Als je dan op tv zou komen, had ik dingen kunnen zeggen van; Hij was nog erg onzeker, en op een dag heb ik hem het laatste zetje gegeven, en nu is hij al zo ver gekomen...' Ik glimlach en loop weer naar de keuken om het fornuis uit te zetten en alles even op te ruimen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lex Huwerd

    'En ik nog wel denken da tik ervoor had gezorgd dat je weer ging dansen. Als je dan op tv zou komen, had ik dingen kunnen zeggen van; Hij was nog erg onzeker, en op een dag heb ik hem het laatste zetje gegeven, en nu is hij al zo ver gekomen...' ik giechel even. 'Ik kan echt niet wachten om weer te kunnen dansen' glimlach ik. 'gaje mee naar boven dan kunnen we wel wat op mijn bed liggen' zeg ik wenkbrauwwiebelend en giechel weer zachtjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jared Mason Malik

    'Ik kan echt niet wachten om weer te kunnen dansen.' Zegt hij. 'ga je mee naar boven dan kunnen we wel wat op mijn bed liggen.' Meteen word ik rood. Bij dit soort onderwerpen begin ik al meteen te stotteren of kan ik al helemaal niets meer zeggen. 'W-w-wat bedoel je?' Vraag ik stotterend, en ik buig mijn hoofd zodat mijn rode wangen niet al te duidelijk te zien zijn. De meeste jongens van zestien zouden nu lachen ofzo, of ten minste weten hoe ze hiermee om moeten gaan. Maar ik niet. Ik ben zo gewoon niet


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lex Huwerd

    'W-w-wat bedoel je?' stottterd hij en kleurt rood. Ik begin te grinniken 'je bent schattig als je bloost en ik bedoel gewoon samen liggen op mijn bed, muziekje aan en een beetje kroelen ofzo' zeg ik hem geruststellend en giechel even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jared Mason Malik

    'Je bent schattig als je bloost en ik bedoel gewoon samen liggen op mijn bed, muziekje aan en een beetje kroelen ofzo.' Zegt hij. Meteen word ik een stuk rustiger. Ik knik. 'Maar hoe krijgen we jou dan naar boven?' Vraag ik terwijl ik terug naar de tafel loop en daar neerplof.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lex Huwerd

    Maar hoe krijgen we jou dan naar boven?' ik grinnik weer 'gewoon lopen het is alleen mijn hoofd en borst dus dat gaat me wel lukken hoor ik ben geen handicap' grap ik vrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan