• We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Lothian - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,2
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marniered]?[/red - 1,1
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,1
    - Zayn Javadd Malik - Walsh - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - ?[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Beanies - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,1
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,1

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,1
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - Lothian - Liamred]?[/red - 1,1
    - - - Zaynred]?[/red -
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,1
    - - xAlways - -

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    De jongens zijn net terug van de tour en hebben een aantal weken vrij voor ze weer de studio in duiken. Elk van hen heeft andere plannen en de spanningen onderling zijn duidelijk merkbaar na zo'n lange tijd op elkaar's lip. Tijdens de tour zijn voor elk van hen dingen duidelijk geworden ten aanzien van hun relaties, maar hoe ze dit oplossen is aan hen zelf, want niemand weet er nog van.
    Het is theetijd en ze hangen nu allemaal wat in de woonkamer van Louis's appartement in London.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 17:24 ]


    Bowties were never Cooler

    Evana Bella Iones

    'Nee, juist niet. Het is alles behalve stom. Als ik zo goed kon tekenen had ik ook zoiets gemaakt hoor.' Ik bloos en zucht zachtjes. Ik vond het eigenlijk nooit leuk als ik complimenten kreeg ik weet ook niet echt waarom. Maar ik heb soms het gevoel dat het toch niet waar is. En als het niet waar is waarom zeg je het dan. Ik voel dat het bed wat in zakt en ik draai me om en zie Harry naast me liggen waardoor de vlinders in mijn buik weer beginne rond te fladderen. Hij gaat op zijn zij liggen en draait zijn hoofd naar het mijne toe zodat ik recht in zijn prachtige groene ogen keek. Zachtjes gaat hij met zijn hand onder mijn shirt waar door ik een beetje verstijf maar gewoon in zijn prachtige ogen blijf kijken. Hij begint zachtjes kringetjes met mijn vingers te draaien over mijn buik en ik begin me meer op mijn gemak te voelen. 'Vind je het goed als ik dit doe?'. Vraagt hij zachtjes. Waar op ik knik en verlegen in zijn prachtige ogen blijf kijken.

    (Sorry voor het slechte stukje heb nog al een moeilijk dagje maar had toch zijn om nog iets te posten dus hoopelijk valt het mee XD)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 17:03 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    ZaynNiall schreef:
    [Geeft niet.(:]

    Zayn Malik

    'Hmm, dat is goed om te horen, want ik wil niet zonder je,' had hij zachtjes gezegd waarna hij uiteindelijk zijn vingers onder mijn kin plaatst en mijn gezicht zo zijn kant opdraaien, maar ik was hem voor geweest.
    Zachtjes beet ik hem in zijn lip, ik vond het fijn om zo met Louis te zijn. Het was alsof hij altijd al in mijn leven aanwezig was, en ik zou nu niet meer zonder hem kunnen.
    'Ik wil ook niet meer zonder jou, Lou.' Prevelde ik zacht tegen zijn lippen aan. Een seconde later voelde ik hoe zijn handen zich langzaam een weg naar beneden toe zochten. Hierdoor grijnsde ik tegen de lippen van Louis aan. Zijn handen waren warm, en zacht. En op de plekken waar hij me met zijn handen raakten kwamen allemaal tintelingen. Een rilling ging over mijn rug heen en met mijn tong ging ik over zijn onderlip. Toen zette ik hem op de grond neer zodat ik allebei mijn handen kon gaan gebruiken.
    Mijn beide handen gingen onder zijn shirt en even streek ik met mijn hand net boven zijn broek. Toen trok ik het shirt dat hij aanhad uit en gooide het shirt op de tafel neer zodat ik een beter kijk had op zijn lichaam.
    Met een grijns trok ik hem weer tegen me aan en bracht mijn lippen weer op de zijne om vervolgens mijn handen weer naar zijn onderbuik te brengen om die zacht en een beetje plagerig te strelen.


    (Leuk stukje maar is het niet niall ? XD)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 17:02 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    JustLovegood schreef:
    (...)

    (Leuk stukje maar is het niet niall ? XD)


    [O, oeps.:$ Ik heb me vergist in personage, want bij de meeste One Direction RPG's waar ik aan mee doe, speel ik Zayn.:'D Ik zal het wel ff veranderen.^^]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    ZaynNiall schreef:
    (...)

    [O, oeps.:$ Ik heb me vergist in personage, want bij de meeste One Direction RPG's waar ik aan mee doe, speel ik Zayn.:'D Ik zal het wel ff veranderen.^^]


    (Haha is niet erg maar ik dacht ik laat het even weten XD)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Louis Tomlinson
    'Je hoeft ook niet meer zonder mij, Nialler,' Ik zou me ook niet meer in kunnen denken dat ik zonder deze jongen zou moeten leven, want daarvoor betekende hij veel te veel voor me. Uiteindelijk liet ik mijn handen langzaam naar beneden toe zoeken wat zorgde voor een grijns van de jongen tegenover me. Het feit dat ik niet veel later zachtjes in mijn onderlip voelde, liet mijn grijnzen. Daarna opende ik mijn mond een klein stukje.
    Deze momenten bleven als de eerste keer, maar dan zonder de zenuwen, want deze waren wel heel ver te zoeken. De rode wangen daarin tegen waren van mijn kant wel weer terug te vinden, net als de brandende plekken op mijn huid waar de vingers van Niall langs gleden. Dat zou waarschijnlijk ook niet meer veranderen.
    Het duurde niet lang voor ik met beide voeten weer op de grond stond en heel langzaam duwde ik Niall deze keer achteruit. Dat had het gevolg dat hij deze keer klem stond tussen mijn en de muur.
    Ik was degene die uiteindelijk nog een klein kusje op zijn lippen plaatste, nadat hij mijn shirt had uitgetrokken, om daarna kleine kusje op zijn huid te drukken in de richting van zijn nek. Mijn handen bleven daarna niet achter, want deze liet ik ook weer net zo langzaam afzakken tot de zoom van zijn shirt. Hij vergat volgens mij dat ik zijn zwakke plekken ook wist, dus daar ging ik zo ook eens gretig gebruik van maken, als de jongen het zo wilde spelen.

    ( Yay, nu alleen nog door de regen fietsen en ik ben thuis ;p
    Dan heb ik ook mijn laptop + betere stukken ^-^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Sorry, niet zo'n geweldig stukje. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Maar ik moet eten.^^]

    Niall Horan

    'Je hoeft ook niet meer zonder mij, Nialler,' had Louis gezegd voordat hij me langzaam achteruit duwde zodat ik deze keer klem stond tussen hem en de muur.
    Dit had voor een glimlach op mijn gezicht gezorgd. De woorden die hij zei maakte me de gelukkigste jongen op de wereld.
    Louis was uiteindelijk degene die nog een klein kusje op mijn lippen plaatste om daarna kleine kusjes op mijn huid te drukken richting mijn nek. Zijn handen liet hij weer zo langzaam afzakken tot de zoom van mijn shirt. Ik genoot onder zijn aanrakingen die zo precies leken. De huid waar hij me aanraakte tintelde en brandde na. Die jongen deed wat met me. Mijn ogen sloot ik, want ik wist precies wat hij wou gaan doen. Doordat ik van zijn zwakke plekken gebruik had gemaakt, wou hij dat nu ook bij mij doen. En hij wist mijn zwakke plekken maar al te goed...
    'Lou...' Zei ik zacht toen hij mijn nek kuste. Mijn nek was een van mijn zwakke plekken, en dat wist hij heel goed. 'Je speelt niet eerlijk, je weet dat mijn nek een zwakke plek is.' Mompelde ik toen zacht, terwijl ik van elke aanraking genoot. Maar eigenlijk had hij er het recht wel op, ik had namelijk hetzelfde met hem gedaan.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Louis Tomlinson
    De glimlach op het gezicht van Niall liet me keer op keer weer smelten. De jongen was gewoon een schatje en ik had dan ook geluk om te kunnen zeggen dat hij de mijne was.
    De jongen genoot, zo te zien, onder mijn aanraking wat mij juist weer door liet gaan. Het was goed om te zien wat je voor elkaar kon krijgen bij degene die toch wel het dichtste bij je stond, maar tegelijkertijd was het ook precies het omgekeerde verhaal. Mijn zwakke plekken waren ook bekend.
    Ik wist dat hij wist wat mijn plan was, maar dat betekende niet dat het er minder leuk op werd, want het bleven wel zijn zwakke plekken. Dat werd duidelijk toen mijn naam over zijn lippen rolde toen ik mijn lippen zachtjes in zijn nek plaatste. Want behalve dat -dat mijn zwakke plek was, was het ook de zijne. 'Ik ben net zo oneerlijk als dat jij bent en daarom moet je het slim spelen,' Mijn adem sloeg tegen zijn nek aan voor ik mijn lippen weer tegen zijn huid plaatste. Als hij het recht had, dan had ik dat ook. Mijn koude vingers gleden zacht over zijn huid waarna ik deze liet rusten net onder de rand van zijn broek. Ik kon het niet laten om ook nog iets dichter tegen hem aan te kruipen. 'Daarbij verdien je ook wel straf,'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles
    Ik voelde dat ze wat verstijfde door mijn aanrakingen maar toch knikte ze als teken dat ik door mocht gaan. Langzaam ging ik wat hoger met mijn hand terwijl ik haar ondertussen in haar ogen bleef aankijken. Vlak voor het randje van haar bh stopte ik, en ging ik weer langzaam terug naar beneden. Ik zuchte even omdat ik naar de wc moest. 'Sorry, ik ben zo terug.' Zei ik verontschuldigend tegen Evana. Ik twijfelde of Aedan al klaar was met douchen, en of ik dus in de badkamer naar de wc kon gaan. Langzaam liep ik naar de badkamer. Hij was niet op slot en ik hoorde ook niks, maar het licht stond nog wel aan, dus besloot ik om toch maar even te kloppen. 'Uhm Aedan, kan ik... uh... misschien binnenkomen? Ik bedoel, even naar het toilet? Tenminste, als je... uh... klaar bent natuurlijk.' Ik vervloekte mezelf op het stomme hakkelen.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Evana Bella Iones

    Langzaam voelde ik dat Harry hoger ging met zijn hand en ik kreeg het er best warm van. Terwijl hij dat deed bleef hij in mijn ogen kijken. Zijn blik hield me vast en ik had niet de kracht om weg te kijken en bleef gehypnotiseerd in zijn ogen staren. Vlak voor het randje van mijn bh stopte hij, en ging langzaam weer terug naar beneden. 'Sorry, ik ben zo terug.' Zei Harry verontschuldigend en liep mij kamer uit. Ik zuchten en liep naar mijn nachtkastje waar ik mijn schets boek uit haalden en Harry begon te schetsen zoals hij net voor me lag. Ik begon met zijn ogen want dat vond ik 1 van de belangrijkste en mooiste dingen van hem. Ik weet dat het misschien vreemd is om ineens te gaan tekenen. Maar ik had even afleiding nodig tot dat hij terug was als hij nog wel terug komt. Ik weet dat hij waarschijnlijk gewoon moest plassen maar toch blijft dat stemmetje in mijn hoofd roepen. “Evana hij gaat weg omdat hij je saai vind en stom en lelijk en heus wel beter kan krijgen!” Ik zucht weer en probeer het stemmetje te negeren en probeer verder aan zijn ogen te werken. Maar het lukt niet echt en er ontsnapt een kleine traan die een plek maakt op mijn blad. Ik zucht en ga snel met mijn hand over mijn wang om het natte spoor weg te vegen zodat Harry het niet zo merken.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Aedan Tomas Iones
    Ik stond lekker onder de douche en zong King For A Day met mijn ogen gesloten. De screaming stukken deed ik ook gewoon mee, hoe slecht het ook voor mijn stem was. Ik was net bezig met mijn lichaam inzepen toen ik een stem hoorde. Ik stopte met zingen en keek om de hoek van het douchegordijn. Ow god. Moest dit nou? Ik stond hier in mijn naakie en dan kwam het vriendje van mijn zus, wie eigenlijk best leuk was, zomaar binnen. Kon het nog beter worden? Het was niet dat ik me schaamde voor mijn lichaam, dat zeker niet, maar toch. Hij was aan het hakkelen, wat eigenlijk heel erg schattig was. Ik voelde mijn wangen rood worden, maar gelukkig hingen mijn knalrode haren over mijn gezicht. "Toe maar. Ik zal niet kijken." zei ik voor ik terug achter het gordijn ging staan en verder ging met me wassen. Ik moest wel moeite doen om niet weer verder te gaan. Ik deed de shampoo in mijn wilde haren en ging toch zachtjes verder. Ik kon het echt niet laten. Douchen zonder zingen was niet leuk.


    Bowties were never Cooler

    Zayn's vriendin en nog 2 meisjes komen vrij


    Bowties were never Cooler

    [Sorry voor de late reactie.:$ En het is een beetje een crappy post....]

    Niall Horan

    'Ik ben net zo oneerlijk als dat jij bent en daarom moet je het slim spelen,' Zijn adem sloeg tegen mijn nek aan voor hij zijn lippen weer tegen mijn huid plaatste. Voor een seconde sloot ik mijn ogen om te genieten van zijn lippen die mijn nek aanraakten. Een huivering trok over mijn rug heen van genot zoals altijd wanneer hij me aanraakte.
    Zijn koude vingers gleden zacht over mijn huid waarna hij deze liet rusten net onder de rand van mijn broek, een rilling van genot trok door mijn lichaam heen. Ik wist dat hij dat expres deed. Louis kroop nog wat dichter tegen me aan waardoor er een glimlach op mijn gezicht kwam te staan. 'Daarbij verdien je ook wel straf,' had hij gezegd.
    'Boo bear,' fluisterde ik in zijn oor. 'Straf me dan gelijk.' Ik trok hem nog verder tegen me aan en kuste een plekje bij zijn kaak. Louis was alles wat iemand anders niet was, hij was de ware.
    Ik pakte voorzichtig zijn kin vast zodat hij me aan moest kijken en ik drukte mijn lippen op de zijne. Mijn tong liet ik over zijn onderlip glijden en zachtjes beet ik erin. Louis maakte me helemaal gek, op een positieve manier, en dat wist hij. En ik had er geen probleem mee.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Louis Tomlinson
    Ik hoefde de jongen niet aan te kijken om te weten dat hij genoot van mijn lippen die zijn nek raakte, want ik wist zijn zwakke plekken, maar de huivering die over zijn rug trok vertelde me ook genoeg. Het was dezelfde huivering die hij net bij mij veroorzaakte toen zijn warme vingers in contact kwamen met mijn huid.
    We kende elkaar goed genoeg om te weten hoe of wat en namen daar negen van de tien keer dan ook nog een gretig gebruik van om de ander mee te pesten.
    En ondanks we dan gek konden worden van de andere, was dat toch geen probleem en vaak genoeg positief, maar dat nam niet weg dat ik ook heel veel van deze jongen hield.
    'Boo bear,' fluisterde Niall in mijn oor. 'Straf me dan gelijk.' Hij trok hem nog verder tegen zich aan en kuste een plekje bij mijn kaak.
    'My dear Nialler,' begon ik zachtjes tussen de kusje door. 'Je weet dat ik geen half werk verricht en als ik je gelijk straf doe ik dat dus wel,' mompelde ik zachtjes, maar met een enorme grijns, terwijl mijn greep om hem ietwat verstrakte.
    Ondertussen had ik mijn lippen weer van zijn huid verwijderd, om hem met onschuldige oogjes aan te kunnen kijken. Dat was alleen niet van lange duur, want al snel voelde ik zijn lippen op de mijne.
    Ik ging daarin tegen gewoon weer met hem plagen, want hield het bij een klein kusje om hem vervolgens gewoon weer met onschuldige ogen aan te kijken. 'Je straf zit er nog niet op, Horan,' murmelde ik zachtjes, om zacht een kusje om zijn neus te drukken en mijn handen weer onder zijn shirt te laten verdwijnen.

    ( mijne ook^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik hoop dat je er wat aan hebt.:'D]

    Niall Horan

    'My dear Nialler,' had Louis zachtjes gezegd tussen de kusje door. 'Je weet dat ik geen half werk verricht en als ik je gelijk straf doe ik dat dus wel,' had hij zachtjes gemompeld met een grote grijns terwijl zijn greep om me was verstrakt. Waarna hij me onschuldig aankeek, iets waardoor er een glimlach op mijn gezicht kwam. Daarna had ik mijn lippen op de zijne gedrukt. Maar hij ging door met plagen, want hield het bij een klein kusje om me vervolgens gewoon weer met onschuldige ogen aan te kijken.
    'Je straf zit er nog niet op, Horan,' murmelde hij zachtjes, om zacht een kusje om mijn neus te drukken en zijn handen weer onder mijn shirt te laten verdwijnen.
    Zijn koude handen branden op mijn huid, maar het was fijn. Ik genoot onder zijn aanrakingen en liet hem z'n gang gaan. Want hij wist even goed als ik wat mijn zwakke plekken waren. Net zoals ik wist wat zijn zwakke plekken waren. En daar maakten we van elkaar graag gebruik van.
    "Hit me with your best shot," murmelde ik uitdagend in zijn oor. Om vervolgens mijn lippen snel in zijn nek te plaatsen en een zuigen te plaatsen. Toen keek ik hem uitdagend aan.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    (Helluw everybodyyy
    Soo what happened 'till now ?
    Aangezien ik nu moet inspringen ergens ofzo?)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing