• We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Lothian - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,2
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marniered]?[/red - 1,1
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,1
    - Zayn Javadd Malik - Walsh - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - ?[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Beanies - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,1
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,1

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,1
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - Lothian - Liamred]?[/red - 1,1
    - - - Zaynred]?[/red -
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,1
    - - xAlways - -

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    De jongens zijn net terug van de tour en hebben een aantal weken vrij voor ze weer de studio in duiken. Elk van hen heeft andere plannen en de spanningen onderling zijn duidelijk merkbaar na zo'n lange tijd op elkaar's lip. Tijdens de tour zijn voor elk van hen dingen duidelijk geworden ten aanzien van hun relaties, maar hoe ze dit oplossen is aan hen zelf, want niemand weet er nog van.
    Het is theetijd en ze hangen nu allemaal wat in de woonkamer van Louis's appartement in London.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 17:24 ]


    Bowties were never Cooler

    [Sorry, creppy stukje.:'D]

    Niall Horan

    Mijn tong voelde nog steeds verbrand aan, maar ik had niet het gevoel alsof ik er nog veel aan kon doen. Dus toen ik mijn tong onder het water vandaan wou halen voelde ik een paar armen die om mijn middel heen worden geslagen.
    'Heel soms--' Hoorde ik Louis in mijn oor zeggen. Ik glimlachte en draaide me in zijn armen om. Zachtjes streek ik een pluk haar uit zijn ogen.
    'Wat is er heel soms?' Vroeg ik zachtjes aan hem. Toen ik hem in de ogen keek leek het net alsof ik erin verdronk. Zijn ogen waren mooi, en niet zo'n beetje ook.
    Voor even vergeet ik dat ik eigenlijk honger heb en aan het eten was. Louis was er nu, en dat was meer dan genoeg.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Louis Tomlinson
    Niall draaide zich in mijn armen om waardoor ik mijn armen nog wat beter om hem sloot. Zijn glimlach, die zichtbaar werd, liet mijn mondhoeken nog verder omhoog krullen. Zachtjes streek hij een pluk haar uit mijn ogen waarna ik nog een stap dichter naar hem toe zette. Ik had zijn aanwezigheid gemist en dat terwijl hij toch zo dichtbij was.
    'Heel soms vraag ik me af waarom je toch zo leuk bent. Weet je hoe moeilijk het is om bij je uit de buurt te blijven?' mompelde ik zachtjes, mijn voorhoofd tegen de zijne leunend. Daardoor kruiste onze blikken en wist ik waarom ik voor de jongen was gevallen. Tenminste het aller, allereerste, want er waren nog veel meer dingen. Het was heel zijn persoonlijkheid, uitstraling en eigenlijk alles.
    Heel langzaam boog ik me voorover om een zacht kusje op zijn lippen te drukken. 'En zulke dingen niet te doen,' voegde ik broodnodig aan mijn eerdere woorden toe, maar nog veel onschuldiger.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan

    'Heel soms vraag ik me af waarom je toch zo leuk bent. Weet je hoe moeilijk het is om bij je uit de buurt te blijven?' mompelde hij zachtjes, zijn voorhoofd tegen de mijne leunend. Onze blikken kruisten en de blinkende ogen van Louis keken in de mijne. Ik had zijn nabijheid gemist.
    Heel langzaam boog Louis zich voorover om een zacht kusje op mijn lippen te drukken. Een grotere glimlach sierde toen mijn gezicht.
    'En zulke dingen niet te doen,' voegde hij broodnodig aan zijn eerdere woorden toe, maar nog veel onschuldiger. Ik maakte zacht een instemmend geluidje.
    'Misschien, maar lang niet zo leuk als jij bent,' zei ik zacht als antwoord op het eerste wat hij zei. 'Ik weet wel hoe moeilijk het is. Het liefst wil ik gewoon de hele tijd bij je zijn.' Fluisterde ik zacht tegen hem en drukte zachtjes en een beetje verlegen een kusje op zijn mond. Nog steeds kon ik niet geloven dat hij hetzelfde voor mij voelde als ik voor hem. En dat maakte me soms verlegen. Ik kon het niet bevatten dat Louis mij leuk zou vinden, het leek allemaal zo onwerkelijk. Maar toch stond ik daar met de geweldigste jongen in de wereld.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Louis Tomlinson
    Een groter glimlach sierde Niall zijn gezicht en dit was iets wat ik echt had gemist. Gewoon een knuffel en een kus die al snel volgde, maar ik moest zeggen dat dit toch beter was, dan dat het gevoel niet wederzijds was geweest. Dat was erger geweest, ook al lag de situatie dan weer anders. Al had ik nu natuurlijk het allerliefste dat we elk moment bij elkaar konden zijn, want dat wilde je toch sowieso?
    Een zacht instemmend geluidje verliet de mond van de jongen tegenover me waardoor mijn glimlach, voor zover dat nog kon, breder en breder werd.
    'Misschien, maar lang niet zo leuk als jij bent,' zei hij zacht als antwoord op het eerste wat ik zei. 'Ik weet wel hoe moeilijk het is. Het liefst wil ik gewoon de hele tijd bij je zijn.' verliet daarna als gefluister zijn mond en drukte zachtjes en een beetje verlegen een kusje op mijn mond.
    'Nee, want je bent veel, maar dan ook veel, leuker en schattiger,' ging ik weer tegen zijn woorden en wist dat dit nog wel eens een discussie kon worden, maar ik kon de jongen nu echt geen gelijk geven. In heel veel dingen kon ik mee, maar dit gewoon niet. Ik liet hem los, om op het aanrecht plaats te nemen en Niall gewoon weer naar me toe te trekken. 'Maar je bent wel een schat,' zei ik zachtjes en plantte zachte kusjes in zijn gezicht terwijl een zachte grinnik over mijn lippen rolde. Nu we samen waren, kon het toch met gemak?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Ik reageerde niet op Liam's weerwoord over de cassières, anders wist ik zeker dat er een hele discussie tussen ons tweën zou komen, daarvoor was Liam een veel te lieve jongen. Maar ik zweer, ik had een hekel aan die cassières, meer ging ik er ook niet over zeggen. Langzaam liepen we richting Liam's appartement, onderwijl floot Liam een deuntje en ik glimlachte. Volgens mij waren we twee kleine uurtjes op stap geweest en in die tijd had ik gewoon geen enkele fan gezien, wat nog best wel raar was, maar gelukkig wel fijn om gewoon wat tijd met alleen Liam heb door gebracht. Uiteindelijk kwamen we bij Liam's appartement aan, waar een paar dozen met boodschappen stonden. "Help even." Zegt Liam en ik knik. Ik pakte hetgene wat Liam niet meer had kunnen dragen en liep achter hem aan, om te zien hoe hij de lift knop met zijn kont indrukte. Een grinnik verliet mijn mond en ik schudde lachend mijn hoofd. "Gek," mompelde ik zacht, terwijl we wachten op de lift.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Eenmaal bij het appartementencomplex zag ik mijn boodschappen in een doos, een kratje en een aantal tasjes staan. Ik pakte zelf de tasjes en het kratje en gelukkig pakte zij de doos. Met mijn kont drukte ik op de liftknop, omdat ik even geen andere optie zag. Ik zuchtte toen ze me erom uitlachte. "Wat? Ik kan niet anders." zei ik met een vrij brede glimlach op mijn gezicht. De lift was er al snel. Ik stapte naar binnen en zette het kratje even neer om wel op de juiste knop te duwen naar de verdieping van mijn deur. Ik deelde de verdiepingen met 2 andere huurders die de andere helft hadden. Het waren volgens mij een stel acteurs. Ik zag ze niet vaak, maar ze waren wel aardig. Toen zij ook in de lift stond schoot deze omhoog tot hij stopte op de bovenste etage. De deuren schoven open en we konden zo de gang op lopen. Mijn sleutels viste ik uit mijn broekzak, toen ik het kratje weer had neergezet. Het slot sprong gemakkelijk open en achter de deur lag mijn huisje zoals ik het die tijd geleden achtergelaten had. Ik bracht rustig de boodschappen naar de keuken, liet de kleren daar ook liggen en liet me toen languit op de bank vallen. Zo. Rust.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    'Nee, want je bent veel, maar dan ook veel, leuker en schattiger,' ging Louis weer tegen mijn woorden in. Ik grinnikte even en voelde mijn wangen rood worden. Toch wou ik ertegen in gaan, ook al wist ik dat het een discussie zou gaan worden. Maar op het moment dat ik mijn mond open wou doen om tegen hem in te gaan liet hij me los en nam plaats op het aanrecht om me vervolgens naar zich toe te trekken.
    'Maar je bent wel een schat,' zei hij zachtjes en plantte zachte kusjes in mijn gezicht terwijl een zachte grinnik over zijn lippen rolde. Even vergat ik dat ik tegen hem in wou gaan en genoot van zijn lippen tegen mijn huid aan. Hier zou ik nooit genoeg van kunnen krijgen.
    Ik plaatste mijn handen naast de benen van Louis op het aanrecht en bracht mijn lippen naar zijn nek toe om vervolgens zachtjes zijn huid te zuigen. Er ontstond een zuigzoen en tevreden drukte ik er nog een kusje op. Toen bracht ik mijn lippen naar zijn oor toe om zacht erin te fluisteren:
    'Niemand is zo leuk en schattig als jij bent. Ik ook niet dus.'
    Teder drukte ik even mijn lippen op de zijne om mijn woorden kracht bij te zetten.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    [Geen commentaar, maar waarom doen Louis en Niall zo geheimzinnig? Ze zijn toch officieel samen?]


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Ik hoorde Liam zuchten toen ik hem uitlachte en ik kon natuurlijk een glimlach niet onderdrukken. "Wat? Ik kan niet anders." Zei hij, maar ik zag de glimlach rond zijn lippen. Binnen een paar seconde verscheen de lift voor onze neus en sprongen de deuren open. Ik stapte ook achter Liam aan de lift in, deze keer zette hij het kratje neer om op het goede knopje te drukken. De lift zoefde naar boven en stopte, natuurlijk, bij de bovenste verdieping. Ik was altijd al jaloers geweest op hoe mooi Liam woonde, maar goed, hij kon het ook betalen en zelf had ik natuurlijk niet bepaald veel geld. Eenmaal boven, zette Liam opnieuw het kratje neer om zijn deur met gemak open te krijgen. Ik liep achter hem aan naar binnen en duwde de deur zachtjes met mijn voet dicht. Ik legde de rest van de boodschappen naast die waar Liam ze neer had gezet en legde ook mijn stijltang even erbij. Als ik 'm dan straks maar niet zou vergeten... Mijn jas hing ik over een van de stoelen en mijn tasje legde ik erbij, waarna ik naast Liam in de bank plofte. "Heb je misschien wat te drinken met alcohol?" Mompelde ik, terwijl ik schuin richting Liam keek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Toen ik eenmaal naar binnen kon zette ik de boodschappen weg in de keuken en liet mezelf op de bank vallen.Ik lag daar even rustig voor Marnie over drank begon. "Kratje bier, fles wijn en volgens mij twee flessen vodka. De vodka is denk ik alleen nu niet zo slim." Ik liet mijn hoofd weer zakken en staarde naar het plafond. Ik had best wel zijn in een biertje. Vodka zou er ook wel in gaan, maar de jetlag zou de alcohol alleen maar een erger effect laten hebben. Ik wilde niet dronken worden vanavond. Ik moest die ober ook nog bellen. Ik haalde mijn mobiel en het papiertje uit mijn zak en typte het nummer in. Al snel nam de jongen op met zijn hele sexy stem. "Hey" zei ik vrolijk. "Ja... Tuurlijk... Waar wil je afspreken?... Klinkt goed... Is overmorgen goed?... Dan zie ik je dan... Love you... Bye" Ik blies hem nog een kusje toe door de telefoon en hing toen op. De kriebels gierden door mijn buik. Ik had nu dus echt een date. Ik vond het zo spannend. Ik was wel vaker op dates geweest, maar dit was toch anders. "Ik heb een date" piepte ik als een opgewonden schoolmeisje.


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Ik gaapte en trapte mijn schoenen uit. "Kratje bier, fles wijn en volgens mij twee flessen vodka. De vodka is denk ik alleen nu niet zo slim." Zei Liam en ik knikte. "Wil jij dan een biertje?" Ik wreef kort over mijn gezicht en ging opnieuw half overeind zitten, Liam wilde dat vast wel. Ik duwde mezelf omhoog en verdween richting zijn keuken, waar ik hem hoorde praten. Vast met iemand aan de telefoon. Ik viste een biertje uit de krat, waarna ik met de opener het dopje er vanaf haalde. Vervolgens pakte ik een fles wijn, om deze te openen en in een glas wat in te schenken. Met die twee dingen in mijn handen liep ik terug naar Liam, waar ik ze op de tafel zetten. "... Love you... Bye," was het enige wat ik nog mee nam van zijn gesprek en een kleine glimlach speelde rond mijn lippen. "Ik heb een date," piepte Liam daarna en mijn glimlach werd alsmaar groter. "Oh mijn god. Dat meen je niet? Met die barjong - uhm Craig, bedoel ik? En hey, zei je nou serieus 'love you' tegen die jongen? Li, je kent 'm amper." Lachend schudde ik mijn hoofd en zakte opnieuw wat onderuit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ik keek naar haar bij haar vraag. "Graag." mompelde ik. Ik neuriede zacht, maar stopte al snel, want stilte was ook wel fijn. Na even pakte ik mijn mobiel en besloot de knappe ober te bellen. Ik hing uiteindelijk op en pakte het biertje aan voor ik haar piepend inlichtte. Ik luisterde glimlachend, met de opening van het flesje aan mijn mond naar haar. Ik nam een slok en grinnikte bij haar woorden. "Als het een meisje was geweest had je er niets van gezegt." zei ik voor ik nog een slok bier nam. Heerlijk! Brits bier. Eindelijk weer. Ik ging wat rechter op zitten endronk de rest van het pijpje rustig leeg. "Maar ik heb inderdaad een date met Craig." zei ik vrolijk voor ik het laatste beetje uit uet flesje achterover sloeg. Ik zette het flesje neer en sloeg mijn benen van de bank. Ik stond op en haalde uit de keuken de fles wijn en nog een paar flesjes bier. Ik liep terug en zette ze op tafel. Ik sloeg de dop van het flesje op de tafelrand en nam een slok. Wat drank mocht wel vanavond, toch?


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Liam nam een slok van het flesje bier en grinnikte bij mijn woorden. "Als het een meisje was geweest had je er niets van gezegt." Zei hij, waarna hij nog een slok bier nam. Ik haalde mijn schouders op. "Ik weet het niet. Ik vind het eerlijk gezegd vrij normaal dat je homo bent, dus ik denk het niet. Maar het ging me er alleen maar om dat je die jongen nog amper kent," een flauwe glimlach speelde rond mijn lippen en ik nam een vrij grote slok van mijn glas wijn en zakte nog wat verder onderuit. Heerlijk. Lang geleden dat ik goede wijn op had. Liam ging juist wat rechterop zitten en al gauw had hij zijn eerste flesje bier leeg. Zo snel... Maar dat kon ook aan mij liggen. "Maar ik heb inderdaad een date met Craig." Zei hij vervolgens, wat vrolijker. Een grijns verscheen rond mijn lippen en ik keek toe hoe Liam het lege bierflesje op de tafel zette en op stond. Hij kwam terug met wat meerdere bier flesjes en de fles wijn, die hij op tafel zette. Ik slaakte een goedkeurend geluidje en nam nog een slok van mijn wijn. "En waarneer gaan jullie elkaar ontmoeten?" Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en keek Liam aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    Ik verplaatste mijn hand naar de wang van Niall, die langzaam rood kleurde, en liet een scheve grijns zien. De kans om tegen mijn woorden in te gaan kreeg de jongen niet, want al snel genoeg liet ik hem los, om vervolgens op het aanrecht plaats te nemen en hem zo dicht, en snel, mogelijk tegen me aan te trekken.
    Dit waren echt de momenten waar ik van genoot en alles om me heen kon vergeten, behalve Niall natuurlijk.
    Hij plaatste zijn handen naast mijn benen op het aanrecht en bracht zijn lippen naar mijn nek toe om vervolgens zachtjes mijn huid te zuigen. Daardoor vergat ik waar ik mee bezig was. Die jongen wist mijn zwakke plekken maar al te goed.
    Mijn ogen sloot ik terwijl mijn tanden zich in mijn onderlip boorde. Toch verliet een zachte zucht, gevolgd door zijn naam mijn mond.
    Duidelijk tevreden drukte Niall er nog een kusje op de plek waar inmiddels een zuigzoen was ontstaan. Toen bracht hij zijn lippen naar mijn oor toe om zacht erin te fluisteren:
    'Niemand is zo leuk en schattig als jij bent. Ik ook niet dus.'
    Expres trok ik hem nog dichter tegen me aan. 'Niemand is zo eigenwijs als ons, maar we zijn dan allebei even leuk en schattig,' zei ik zachtjes voor ik zijn lippen op de mijne voelde. 'Al moet ik zeggen dat je me zo veel vaker mag overtuigen,' voegde ik er onschuldig aan toe waarna ik mijn lippen weer op de zijne drukte.

    ( Ik heb eigenlijk geen idee^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ICantChange schreef:
    Louis Tomlinson
    Ik verplaatste mijn hand naar de wang van Niall, die langzaam rood kleurde, en liet een scheve grijns zien. De kans om tegen mijn woorden in te gaan kreeg de jongen niet, want al snel genoeg liet ik hem los, om vervolgens op het aanrecht plaats te nemen en hem zo dicht, en snel, mogelijk tegen me aan te trekken.
    Dit waren echt de momenten waar ik van genoot en alles om me heen kon vergeten, behalve Niall natuurlijk.
    Hij plaatste zijn handen naast mijn benen op het aanrecht en bracht zijn lippen naar mijn nek toe om vervolgens zachtjes mijn huid te zuigen. Daardoor vergat ik waar ik mee bezig was. Die jongen wist mijn zwakke plekken maar al te goed.
    Mijn ogen sloot ik terwijl mijn tanden zich in mijn onderlip boorde. Toch verliet een zachte zucht, gevolgd door zijn naam mijn mond.
    Duidelijk tevreden drukte Niall er nog een kusje op de plek waar inmiddels een zuigzoen was ontstaan. Toen bracht hij zijn lippen naar mijn oor toe om zacht erin te fluisteren:
    'Niemand is zo leuk en schattig als jij bent. Ik ook niet dus.'
    Expres trok ik hem nog dichter tegen me aan. 'Niemand is zo eigenwijs als ons, maar we zijn dan allebei even leuk en schattig,' zei ik zachtjes voor ik zijn lippen op de mijne voelde. 'Al moet ik zeggen dat je me zo veel vaker mag overtuigen,' voegde ik er onschuldig aan toe waarna ik mijn lippen weer op de zijne drukte.

    ( Ik heb eigenlijk geen idee^^)


    (Echt goed geschreven ik vind het altijd leuk om jou stukjes de lezen XD
    Weet iemand waneer Taormina gaat reageren niet dat ik haar wil puchen ofzo maar het is zinds dinsdag geleden en anders kan ik niet verderXD)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 19:59 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins