• The First Day We Met ! ~ One Direction



    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn JavaddMalik:
    Louis William Tomlinson: Kraaijkamp- Lieke
    Harry Edward Styles:SecretlyMe - Jade
    Niall James Horan: IrishNialler- Yvonne
    Liam James Payne :Vipire- Anne
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): FlyWishes- Julian

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !! Eventueel kunnen er ook familieleden en/of vrienden gespeeld worden)

    Zayn's vriendin Paige Bradley : Vipire- Anne
    Harry's vriendin Evelynn Willington: Inside-Melissa
    Louis's vriendin Gabriella Moore: MyxLoubear- Merle
    Liam's vriendin :Chelsey Alli Campbell -Depay- Amy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon. Het liefst dan Jongen en Meisje
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen IrishNialler of FlyWishes maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 19:15 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Evelynn Willington.
    Ik merkte dat Harry me bestudeerde, maar ik voelde me niet ongemakkelijk. Bij een ander was dat misschien wel zo geweest, maar hij was mijn vriend. Iets wat ik voor altijd zou koesteren. "Dus, wil je voor het optreden ook iets doen?" Vroeg hij terwijl hij zijn broodjes belegde. Ik had mijn mond vol, dus kon niet meteen antwoorden. "Zullen we de stad in ofzo?" Ik had het eindelijk doorgeslikt, en knikte. "Ja, leuk." Zei ik met een glimlach. Toen ik klaar was met eten, stond ik op. "Het was heerlijk. Ik ga me even omkleden." Algauw was ik in het soort van 'kleedhokje', waar ik een schattig jurkje van een kruk haalde. Toen ik omgekleed was deed ik er nog een paar hakken onder en liep terug naar de keuken. "Hoe zie ik er uit?" vroeg ik met een soort pirouette erbij.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 19:48 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson.

    Samen met Niall plaatsen we alle boodschappen op de band en Niall rekent af, waarna hij alles in tassen gooit en hetgene wat hij laat liggen gooi ik er gauw bij. Als Niall als enige een zak snoepjes pakt om te gaan eten, schud ik lachend mijn hoofd, om vervolgens de tassen te pakken met de boodschappen en samen met Niall de winkel uit te lopen. Ik kon stiekem niet wachten om terug in de bus te zijn en Gabriella weer in mijn armen sluiten. In dat kleine uurtje had ik haar ontzettend gemist.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Kraaijkamp -> Ramazzotti.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall

    Ik glimlach even naar Liam en ik eet snel dopr en al gauw is de zak leeg en trek ik een pak koekjes open. Genietend prop ik een koekje in mijn mond. ' we zijn er al bijna LI' glinlach ik en kauw snel verder voor de koekjesprut uit mijn mond balt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    De jongens moeten opschieten, terwijl de jongens klaar gemaakt zullen gaan worden zo voor het optreden zullen de gelukkige fans hun meet and Greet hebben met de lads


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Edward Hendrikson

    Bijna is het zo ver. Over een paar minuten ontmoet ik de enige echte One Direction. Ik loop naar voren en ik vraag waar je heen moet als je een meet en greet heb. Ik loop de gene achter na en ik wacht een paar minuten. Ik kijk op mijn mobiel en ik maak een paar foto's . Ik giechel zachtjes en ik luister even muziek. Ik word eerst helemaal onder vraagt en ik moet bewijs laten zien dat ik echt een meet and greet met hun heb. Ik grinnik en ik laat alles netjes zien. Ze keuren het goed en ik wacht tot dat de jongens er zijn


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik kwam binnen en Paul zegt kort dat er iemand is voor de meet and greet. Ik knik en loop vrolijk naar binnen en plof bij LOu neer. De fan zal zo wel komen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 20:53 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Verleerde rpg schqtteke


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    holy shit


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Hendrikson

    Opeens word ik mee gevraagd en ik loop achter hun aan. Ik glimlach en ik doe mijn mobiel uit. De deur word open gedaan en ik zie Niall zitten. Okay Jim rustig blijven en niet gek gaan doen. Ik begroet hem rustig. '' ik... Ik ben J-jim '' stotter ik . '' Sorry normaal stotter ik nooit maar ik ben zo zenuwachtig '' giechel ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ik... Ik ben J-jim ''hoor ik als de deur open faat en vanuit de spiegel zie ik tot mijn verassing een jongen binnen komen '' Sorry normaal stotter ik nooit maar ik ben zo zenuwachtig '' ik gniffel even. ' geloof me je bent niet de eerste of enigste die stotterd of zenuwachtig word we hebben al veel types ehad' stdl ik hem gerust en sta op en geef hem een knuffel. ' voor de rest alles goed?trouwens was jij niet de jongen die vanochtend viel in de winkel?' vragend en onderzoekend kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik zucht opgelucht en ik begin te lachen . '' Ja dat was ik inderdaad. En ik was degene die koffie over je liet heen vallen '' bloos ik lichtjes. Van binnen begin ik te gillen als hij me knuffelt en NATUURLIJK knuffel ik hem terug. '' Ja hoor het gaat wel.. Denk ik.. En met jou ?'' vraag ik zachtjes en ik glimlach breed. Een paar minuten geleden was ik nog al onzeker maar ik voel me op mijn gemak bij hem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry E. Styles:

    "Hoe zie ik er uit?" Vroeg ze en ze voegde er nog een pirouette aan toe.
    Ik liet op mijn beurt mijn ogen over haar lichaam en outfit glijden en met twinkelende ogen keek ik haar vervolgens aan.
    "Prinses, je bent beeldschoon" zei ik gemeend voor ik een hand om haar een sloeg.
    "Gelukkig ben je de mijne want als je je zo zou vertonen op straat was je zo weggekaapt" grinnikte ik zacht. Ik wou aanstalten maken om weg te gaan, maar ik hoorde dat ik een berichtje had. Ik nam mijn mobiel uit mijn broekzak en scande het berichtje kort.
    "Fuck" vloekte ik in mezelf. "Sorry babe ik moet al weg voor een meet & greet. Wil je al mee backstage of kom je vanavond?' Vroeg ik met een duidelijk schuldige blik op mijn gezicht. Ik had me iets te vroeg verheugd op een leuk middagje, maar dit soort dingen gaf je op als je beroemd was. En eerlijkgezegd was het geweldig, ook al had het zo zijn nadelen.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 22:53 ]


    Dear heart, I know why you feel lonely. The people around you don't really know you, that's why they can't love you

    Niall

    Ik grinnik ' ow wel goed hoor beetje moebmaar dat hoort erbij. De rest zal zo ok wel komeme maar ja vriendonnen je weet hoe datvgaat' grijns ik. Lou spuit haarlak in mijn haar en smel wprd er poeder op mijn gezocht gegooid en het kastje bevestig met mijn oortje en ik was klaar. : hoe lang bem je al fan?' vragend kijk ik hem ssn en wenk jem om ook te gaan zitten op de bank


    Change is for weirdos ~ Niall Horan