• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Reservatie || MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne:


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 17:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ryanne Lucy McGurr


    Nee, daar had onze slimme blondine dus nog niet over nagedacht. 'Maar dat zou gewoon laf zijn en dat weet je zelf ook.' zei ze terwijl ze mij aankeek.
    'Vind je?'
    Net op het moment dat ik haar echt wil steken, hoorde ik de stem van Kathy. 'Ryanne, laat het. Ze is het niet waard,' zei ze zuchtend. Ze liep onze kant op
    'En trouwens, áls ze sterft ben ik de oorzaak, niemand anders. Want wij hebben nog wat onafgemaakte zaakjes, he Lysan?' ging ze verder. Ze duwde mij aan de kant waarna ze haar hand rond Lysan's keel sloot.
    'En wie zei dat je mocht praten?' siste ze en gaf haar een klap.
    'En wat betekend dat, dat ik niet mee mag helpen met iemand pijn doen. Laat mij ook genieten.'
    Toen viel mijn oog op Lina. Die was er natuurlijk ook nog. 'Laat maar, ik ga baby's vermoorden. Dat is nog leuker.'
    Ik liep op Lina af. 'Dus... Wat denk je te gaan doen met dat kind van je? Ooit moet het eten, ooit moet..'
    Ik maakte mijn zin niet af door de stank die ik ook. 'Gadver, en zijn luier moet hoog nodig verschoond worden.'


    Do what people say you can't.

    Kathy Rose Jones


    'En wat betekend dat, dat ik niet mee mag helpen met iemand pijn doen. Laat mij ook genieten.' zegt Ryanne en ik grinnik even.
    'Je mag haar best pijn doen, alleen het omleggen is mijn taak.' zeg ik rustig. Ze liep naar Lina toe.
    'Laat maar, ik ga baby's vermoorden. Dat is nog leuker. 'Dus... Wat denk je te gaan doen met dat kind van je? Ooit moet het eten, ooit moet.. Gadver, en zijn luier moet hoog nodig verschoond worden.' Ik begon te lachen.
    'Dát, lieve schat, is jouw taak. Ik ben geen babysitter.' nog steeds lachend trok ik mijn neus op omdat de stank mij ook bereikte.
    'Dus, allerliefste Lysan. Omdat ik aardig ben mag je -je eigen manier van vermoord worden kiezen. Aan jouw de keus...'


    Because I love him, do I need another reason?

    Lysan Horan

    'En wat betekend dat, dat ik niet mee mag helpen met iemand pijn doen. Laat mij ook genieten.' mompelt Ryanne en vernietegend kijk ik haar aan.
    'Je mag haar best pijn doen, alleen het omleggen is mijn taak.'
    'Laat maar, ik ga baby's vermoorden. Dat is nog leuker. 'Dus... Wat denk je te gaan doen met dat kind van je? Ooit moet het eten, ooit moet.. Gadver, en zijn luier moet hoog nodig verschoond worden.'
    'Dát, lieve schat, is jouw taak. Ik ben geen babysitter.' 'Dus, allerliefste Lysan. Omdat ik aardig ben mag je -je eigen manier van vermoord worden kiezen. Aan jouw de keus...'zegt ze liefjes en pissig kijk ik haar aan. 'Je blijft met je poten van Sam af en i blijf gewoon vrolijk hier levend dus ga jezelf maar vermoorden dan zjin we van wat ellende af. Doe dan trouwens Tyler ook, hij is irritant' sis ik naar haar en tuf vervolgens in haar gezicht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    Zoveel herrie... Nou ja, dat was eigenlijk wel te verwachten. Ik slinger mijn benen van de tafel en sta op terwijl ik mijn mobiel in mijn zak laat glijden. Eens kijken wat er nu weer aan de hand is, want als we met wapens gaan beginnen is er wel wat aan de hand. Tja, de meiden kunnen ook zonder dus dat ze die dingen erbij pakken zegt genoeg. Ik loop de kamer in en zucht diep. 'Serieus Kath?' zeg ik en loop naar haar toe. 'Als iemand dat kind hier omlegt ben ik het.' zeg ik en blaas de rook van mijn sigaret uit in het gezicht van Lysan..


    El Diablo.

    lysan Horan

    De deur ging open en tuurlijk TYler kwam binnen, alsof het nog niet erg genoeg was. 'Serieus Kath?' . 'Als iemand dat kind hier omlegt ben ik het.' Ik hoest even door het vieze rookg edoe in mijn gezicht. 'Dan wens ik je veel plezier aangezien niemand mij gaat omleggen' sis ik en ook bij hem tuf ik in zijn gezicht. Ze konden mooi de pot op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    'Dan wens ik je veel plezier aangezien niemand mij gaat omleggen' sist ze en nog geen tien seconden later tuft ze in mijn gezicht. Ik sta een paar seconden stil en veeg het dan van mijn gezicht. 'Kathy, laat eens los.' zeg ik en maak ondertussen haar vingers los van Lysan's keel. Met de hand waar de sigaret in rust grijp ik Lysan's keel en ik duw haar omhoog via de muur. 'Weer zo'n domme actie... Je brengt jezelf en dat stinkende mormel daar ernstig in gevaar weet je.' sis ik recht voor haar gezicht. Ik druk de brandende sigaret ondertussen tegen haar keel en vernauw mijn ogen een beetje. 'Als je zo doorgaat schat ik dat jullie twee nog maar een dag hebben.' mompel ik met een gevaarlijk toontje.


    El Diablo.

    Lysan Horan

    In stilte veegt hij mijn tuf van zijn gezicht en ik word bang van binnen, dit was dus zo niet slim van me maar ik heb er ook niet over nagedacht. Kathy, laat eens los.'ik haal adem tot hij me aan mijn keel omhoog tegen de muur duwt. Spartelend probeer ik los te komen voor adem. 'Weer zo'n domme actie... Je brengt jezelf en dat stinkende mormel daar ernstig in gevaar weet je.' Sist hij en met zijn hoofd voor mijn hoofd. Dan voel ik een vreselijke brandende pijn in mijn huid en begin te schreeuwen. Hij drukte gewoon zo zijn sigaret in mijn keel!' Laat me los laat me los' krijs ik en begin harder te spartelen aangeizen ik mijn adem verbruikt het met schreeuwen en krijsen. Tranen rollen van pijn over mijn wangen. Met mijn armen probeer ik zijn hand los te trekken van mijn keel maar dat lukt nou niet echt bepaald 'Als je zo doorgaat schat ik dat jullie twee nog maar een dag hebben' mompelt hij 'laat..... Sam................metrust' hijg ik en zwarte vlekken beginnen te verschijnen in mijn ogen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    Ik grijns klein als ze begint te schreeuwen en krijsen en laat mijn blik op haar gezicht branden. Ik weet hoeveel pijn het deed om een brandende sigaret tegen je aan te hebben. Ik kreeg er ooit een tegen mijn arm aan en ik dacht dat ik een hele brandwond zou hebben. Laat staan als het tegen je aan wordt gedrukt. 'laat..... Sam................metrust' hijgt ze en ik grijns gemeen naar haar. 'Zijn leven ligt in jouw handen, aangezien jij toch zijn heilige beschermer bent. Denk daar maar aan.' sis ik.


    El Diablo.

    Lysan Horan

    Grijnzend kijkt hij me aan, hij was echt ziek in zijn hoofd, hij genoot hier gewoon kapot hard van en vond het gewoon grappig. Zijn leven ligt in jouw handen, aangezien jij toch zijn heilige beschermer bent. Denk daar maar aan.' grijnst hij sissend. 'alsjeblieft' fluister ik heigend en voel da tik binnen een paar seconden buiten bewustzijn ga raken. Ik probeer te slikken en op mijn ampere ademhaling te letten maar aangezien hij het te ver dicht knijpt komt er gewoonweg geen lucht meer naar binnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    'alsjeblieft' fluistert ze en mijn ogen vernauwen nog even terwijl mijn dreigende blik erin blijft staan. Ik wist dat ze buiten bewustzijn zou raken binnen een paar seconden, en daar was ook weinig aan. Ik gooi haar op de grond en kijk met een harde, koele blik naar haar terwijl ik boven haar uit toren. 'Neem dit maar aan als een waarschuwing.. Misschien denken voor je iets doet?' zeg ik met een kille stem en ik zet wat stappen naar achter. 'Veel plezier met dat geval, meiden.' zeg ik en steek rustig nog een sigaret aan. Het was slecht voor dat mormel, maar wat boeide mij dat nou?


    El Diablo.

    lysan Horan

    Hij gooit me pijnlijk op de grond en begin als een vis op het droge te happen naar adem. Hijgend heb ik mijn ademhaling terug. . 'Neem dit maar aan als een waarschuwing.. Misschien denken voor je iets doet?' . 'Veel plezier met dat geval, meiden.' Ik knik zwak en sluit moe en hijgend naar adem. Ik begin te hoesten als hij rustig een sigaret aan steekt. In eerste instantie wou ik vragen of hij ergens anders wou roken maar ten eerste hij doet toch wel waar hij zin in heeft en ten tweede blijf ik liever nog levend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    KiliOfDurin schreef:
    Roth schreef:
    Megan Jade Tomlinson
    Ook Daenerys pakte Jacelynn aan, ik wist zeker dat ze daar later problemen mee zou krijgen, maar daar zou ze zelf wel achter komen. Oppeens valt de spiegel naast ons aan diggelen en hoor ik Jace schreeuwen 'Wat is jullie probleem?!' Ik keek haar kil aan en zei dat ze zich er buiten moest houden. Ik had mijn aandacht nu op haar gericht, maar omdat Daenerys ook nog wel sterk was, gaf ik haar een harde trap tussen haar ribben, alleen vloog daarbij ook de zakmes uit mijn handen. Ik richt me dan weer op Jace en zeg dan 'Ons probleem is, of nou ja, haar probleem is dat ze alleen maar tegen zwakkere op kan, en dat ik daar iets van zei. Dat vond zij niet leuk en begon ze aan mijn haar te trekken, en dan heb je een probleem bij mij. Duidelijk genoeg?' Ik klink redelijk geïrriteerd, waarom moet iedereen zich er de hele tijd mee bemoeien?


    Daenerys Sansa Malik
    Op de achtergrond gebeurde van alles, maar dat had ik al lang weer buiten gesloten. Ik schoof een stuk achteruit van een trap tegen mijn ribben, die me dwong wat oppervlakkiger adem te halen. Op het zelfde moment voelde ik een steek in mijn sleutelbeen. Toen ik keek zag ik dat het zakmes een snee over het bot had gemaakt en bij mijn schouder was blijven steken. ik trok het eruit en pakte het eens goed vast in mijn linker hand. Een sadistische grijns verscheen op mijn gezicht. Megan stookte me ondertussen nog meer op met haar woorden. 'ow, dus jij vind jezelf ook zwakker dan ik. Mooi, want dat ben je ook." zei ik terwijl ik richting haar liep met een lichte mankheid. Dat was trouwens niet de druppel die de emmer deed overlopen, maar jij je zin. Dan snijd ik daarom je nek wwel open." siste ik voor ik met het mes uithaalde en een grote jaap over haar jukbeen trok, die direct goed begon te bloeden. Het mes hield ik stevig vast. Die liet ik me echt niet meer afpakken. Mijn rechter arm greep ik haar rechter arm heel erg strak vast en stak het mes er erg diep in voor ik hem langzaam door de spiermassa heen trok, tot er een mooie lange bloederige lijn stond en ik terug ging staan met het mes voor en mijn rechter arm bij mijn lijf als bescherming.


    Bowties were never Cooler

    Lina

    Ik wist niet goed wat te doen, Georgia had duidelijk hulp nodig en Lysan was weer zo slim om zich in de nesten te werken, Als ik dan zie hie Tyler een sigaret in haar nek drukt loop ik toch naar haar toe. 'Gaat het?'vraag ik bezorgt, Ik heb Geiorgia een kussen gegeven en geprobeert uit te leggen dat ik zo terug kwam.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan.

    Nog steeds hijg ik hard voor mijn longen te vullen met zuurstof. Door het snelle ademen deed de brandwond ongelofelijk veel pijn. 'Gaat het? ; vraagt Lina zachtjes en bezorgt. 'Het... Brand .. en .........steekt' zeg ik langzaam tussen het ademhappen door


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    Ik til de armen van Lysan omhoog, zoals ik altijd van mijn moeder had geleerd, en zorg zo dat haar longen meer zuurstof opnemen. Ik zie al een klein beetje dat het helpt en zeg, 'Hou het maar zo, en ik til haar zachtjes op, rekening houdend met de baby die in een doek aan mijn nek bungelt, en til haar op hetzelfde bed als waar Georgia ligt. Ik moet kiezen tussen Lysan en Georgia en beslis dat Georgia er net iets erger aan toe is, Ik sla dan toch, om allebei de meisjes een arm. Eigenlijk wist ik niet wat ik met beide aanroest, en alsof het nog niet erger kon begon Sam ook nog te huilen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!