• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Reservatie || MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne:


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 17:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lina

    Als ik merk dat ik Lysan pijn doe vers lap ik mijn greep. Ze zegt dat ik moet persen. Jezus, wat een snelle bevalling. Denk ik bij mezelf. Ik doe maar gewoon wat ze zegt en pers. Het doet meerpijj dan ik denk en toch knijp ik weer in de hand van lysan. Als ddebaby maar niet vast komt te zitten.

    Weer zie ik een flits, Zayn ,Ryanne en de baby staan. Ik gil, meer naar Ryanne dan van de pijn. Als het maar niet al te lang duurde, ik werd er vehoorlijk moe van.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jacelyn Aimee Everald

    Megan negeerde me en schreeuwde naar me, 'Jacelynn, hou je erbuiten' Daarna sloeg ze het pistool uit mijn handen en begonnen ze weer hevig te vechten. Ze hadden beiden nog geen eens een goede reden om elkaar te bevechten, als ik Malik zou lokken in een gevecht zou het nogal logisch zijn. Ik werd uit mijn gedachten gehaald door Malik die me omver liet vallen met haar been en stootte mijn hoofd tegen het rand van een bed. Vloekend stond ik weer op en keek naar Ryanne. "Ryanne! Jij moet beter opletten op je gevangenen!" Riep ik kwaad en pakte mijn vuurwapen van de grond, waardoor ik mijn hoofd opnieuw stootte. Fijn. Vloekend laadde ik het ding en schoot op een spiegel in de kamer. De spiegel kwam in stukjes op de grond terecht en hoopte zo hun aandacht te trekken. "Wat is jullie probleem?!" Schreeuwde ik en keek ze aan.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 10:55 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lysan

    Lina begint te persen en knijpt aardig hard in mijn hand. ' goed je doet het goed' moedig ik haar aan. Er zat niet echt beweging in. Misschien had ik me vergist of was het te laat. Ik raak bijna in paniek maar zie dan het hoofdje. Zoals geoefend op school pak ik het hoofdje vast. 'goedzo ik het het hoofdje nu komt het pijnlijkdte maar daarna ben je er van af'beloof ik haar. Ik laat haar hard persen en pak snel de deken en leg die zo zodat de baby er straks gelijk op kon. Ik negeer al het geschreeuw van ons heen maar ik slaak een schrikkreet als ik een pistool hoor afgaan. Bamg day iemand dood is blijf ik me concentreren op de baby.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 10:30 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    Er gebeurde zoveel om me heen dat ik wel moest kijken. Ik schrik van het pistool en sluit mijn ogen als ik zie dat de spiegel uiteen spat. Ik heb geleerd dat je anders misschien een stukje in je oog kan krijgen en blind kan worden. Nog even hou ik mijn ogen open en merk dat het persen nu veel beter gaat. Ze zegt dat ze en hoofdje ziet en ik word opeens bang. strak is het dood. ik durf haast niet te persen maar als ik weer een hevige kramp voel moet dat wel.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    Ze bwgint weer te persen en ik moedig haar aan. 'a ga door het kindje is er bijna' glimlach ik. Mijn handen zaten helemaal onder het bloed maar ik deed het voor Zayn en Lina en ik wist zeker dat ze me wel dankbaar zouden zijn als alles goed gaat. ' kom op het kindje is er bijna alleen de benen nog en de onderbuik' glimlach ik. Na ren wat langere poos is het kindje eruit. Ik leg het kind in de deken en maak als eerst het mondje en gezichje schoon. Daarna de rest en wikkel hem im een schonere deker . ' Lina het is een jongetje. Gefeliciteerd' zeh ik zacht. Blij dat het over was en trots dat ik haar kind op de wereld gezet heb. Ik geef Lina een kus op haar wang en leg haar zoontje bij haar. Owja de nageboorte naja ik moest maar hem opzij leghen en hopen dat het goed was. Lina zat nog met de bavelstreng aan haar kindje. Ik beeg mijn vieze handen wat af en loop naar Jacelynn toe. 'zou ik misschien mijn handen mogen wassen? En is er iets van een schaar of mes want de navelstreng moet eraf eigenlijk?' vraag ik zacht. Mijn toon was tustig en totaal niet aanvallend aangezien ik er genoeg van had en als ik luisterde misschien etem lreeg en ik wou het beste voor LIna en haar zoon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    Ik keek maar niet naar wat Lysan aan het doen was, ik vond het te ranzig. Als ze dan zegt dat het klaar is voel ik me direct al wat beter. Ik kijk nu wel, ik wil hem zien. 'Het is een jongen' zegt Lysan. Even moet ik slikken, niet omdat ik er niet blij mee ben, maar aangezien ik de hele tijd heb dat het een meisje was. Mijn tranen die eindelijk gestopt waren kwamen weer omhoog. Het was wel een raar gevoel die navelstreng nog aan elkaar verbonden. Ik krijg de doek met Hem erin in mijn armen gedrukt. Ik kijk hem aan en ben meteen verliefd. Wat een popje. Ik streel over zijn bruine haartjes, net als Zayn. "Hallo Sam' zeg ik tegen het kleintje. Ik wist dat Zayn dit een leuke naam vond dus besloot ik hem deze naam te geven.

    http://abcnews.go.com/images/Health/gty_baby_boy_circumcision_nt_120821_wmain.jpg

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 12:00 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Sorry voor mijn afwezigheid, had wat problemen thuis.]
    Tyler Joël Valentino

    Verveeld leg ik mijn benen op de tafel en leun wat naar achter met mijn stoel. Er was een hoop gegil in die kamer, maar Lysan heb ik amper gehoord dus het is niet mijn probleem. Ik ontgrendel mijn telefoon en grijns als ik een berichtje van Niall zie. Snel open ik hem en mijn blik glijd over de tekst. Wat heb ik jou ooit aangedaan? En lysan, waarom lysan? Laat haar met rust. Als je haar ook met een vjnger aanraakt zal ik je villen. Ik grijns en tik snel iets terug. Jij en je homovriendjes hebben genoeg gedaan, maar ik bespaar je de details anders wordt dit nog een lang bericht.. En over het aanraken? Te laat... Oh en die aandacht moet toch wat meer zijn... Anders was het wel heel makkelijk.. stuur ik terug. Vervolgens sta ik toch maar op en loop naar de kamer. Ik frons even. 'Wat gaan we nou weer krijgen...' mompel ik als ik de baby zie...


    El Diablo.

    Lysan Horan

    Ik hoor de deur en versteen even als ik Tyler zie. Wat gaan we nou weer krijgen...' hoor ik jem mompelen maar ik loop naar hem. 'Tyler heb je iets van een schaar de navelstreng moet doorgeknipt worden en mag ik alsjeblieft even ergens mijn handen wassen.' vraag ik rustig en ik kijk hem aan. Ik wou graag het bloed van mijn vingers af hebben en snel ook. Eogenlijk moest de baby en de moeder ook in bad maarja ik denk niet dat ze ons lieten douchen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    Ik kijk Lysan kil aan als ze voor me staat. 'Tyler heb je iets van een schaar de navelstreng moet doorgeknipt worden en mag ik alsjeblieft even ergens mijn handen wassen.' vraagt ze. Ik zucht even diep en kijk nog kort naar de baby. 'Het moet maar, anders hebben we straks infecties of weet ik veel wat en dan zijn we nog verder van huis.' mompel ik. Ik pak haar bij de achterkant van haar nek en trek haar mee naar de keuken voor de wasbak. 'Ik geef je twintig seconden.' mompel ik..


    El Diablo.

    Lysan Horan

    'Het moet maar, anders hebben we straks infecties of weet ik veel wat en dan zijn we nog verder van huis.'mompelt Tyler nors en kijkt me dodelijk aan. Hij grijpt me hard aan mijn nek vast aan mijn vel maar ik geef geen kik. Hij sleurt me mee en gelijk zie ik dat het een mega groot huis is maar waarschijnlijk best oud en afgelegen in het bos ofzo. Hij stopt bij een keuken voor de wasbak. 'Ik geef je twintig seconden.' Ik knik en ik maak mijn handen nat, zeep ze goed in en spoel ze daarna snel af. Ik droog ze met de handdoek die ik gekregen had en mijn handen voelde gelijk beter. 'Dankje Tyler' bedank ik hem maar. Misschien dat hij zo minder boos en pijn zou doen. 'En ik snap als je me egen schaar geeft maar anders kan jij het of iemand anders ook doen maar anders kan het echt fout gaan met de baby en Lina' zeg ik zachtjes en ik kijk hem voorzichtig aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino\

    'Dankje Tyler' mompelt ze nadat ze klaar is. 'Hmhm.' mompel ik maar. 'En ik snap als je me egen schaar geeft maar anders kan jij het of iemand anders ook doen maar anders kan het echt fout gaan met de baby en Lina' zegt ze zacht en ik zie dat ze me voorzichtig aankijkt. Ik haal mijn wenkbrauw een beetje op en vis een schaar uit de la. Ik draai me snel om richting haar en ga met de punt van de schaar langs haar gezicht. 'En probeer maar niks met dit ding... Je wilt toch niet dat er iets met dat mormel gebeurt?' zeg ik kil. Ik grijp haar nek weer en trek haar mee. Eenmaal in de kamer duw ik haar naar binnen en gooi de schaar voor haar. 'Ik zou maar opschieten ik ga je geen uren de tijd geven.' zeg ik...


    El Diablo.

    Lysan Horan

    . 'Hmhm.' Tyler haalt zijn wenkbrauwen op en pakt uit een la een schaar. Met de punt van de schaargaat hij langs mijn gezicht en ik krimp inelkaar. 'En probeer maar niks met dit ding... Je wilt toch niet dat er iets met dat mormel gebeurt?' Ik schud mijn hoofd. Pijnlijk grijpt hij me weer vast en ik sluit kort mijn ogen. Bijna stuikel ik telkens en ik word de kamer ingeduwd.Hji gooit de schaar voor mij neer en ik pak hem op. 'Ik zou maar opschieten ik ga je geen uren de tijd geven.' Ik knik en loop naar Lina. 'Lina ik knip de navelstreng door, hij gaat dan huilen maar dat is goed, het valt er vanzelf af' beloof ik haar. Ik trek de streng stak en knip hem door midden. Daarna geef ik Tyler de schaar 'dankje wel' zeg ik zacht. Met een mini zuchtje ga ik naast Lina zitten. 'Hij is lief' glimlach ik kijkend naar de baby.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    Ik kijk toe en pak de schaar weer aan als Lysan terug is. 'dankje wel' zegt ze zacht waarna ze terug loopt. 'Hmh.' verlaat mijn mond. Ik loop weer terug naar de keuken en sluit onderweg de deur van de kamer weer. 'Als dat kind maar niet denkt dat ik alles ga doen om dat mormel in leven te houden..' mompel ik tegen mezelf en ik gooi de schaar in de wasbak. Ik leun nonchalant tegen het aanrecht en steek een sigaret op. Met die tussen mijn lippen geklemd scroll ik door mijn dashboard op tumblr.


    El Diablo.

    Niall

    Ik voel mijn mobiel trillen uit mijn zak en het duurt maar even voordat ik hem eruit gevist heb. Ik druk op het aan knopje en zie dat ik een bericht heb van een onbekend nummer. Tyler, denk ik bij mezelf. Ik ontgrendel mijn mobiel snel en klik op het bericht. Mijn mobiel is niet helemaal nieuw dus het duurt even voordat hij geladen is.

    Jij en je homovriendjes hebben genoeg gedaan, maar ik bespaar je de details anders wordt dit nog een lang bericht.. En over het aanraken? Te laat... Oh en die aandacht moet toch wat meer zijn... Anders was het wel heel makkelijk..

    Te laat? Hij heeft haar dus al iets aan gedaan, klootzak. Wat wou hij dat ik nog meer deed dan? Ik kon eigenlijk niet zo veel met zn lelijke mooiboy.

    Wat moet ik doen? Ik weet niks! En hoe gaat het met Lysan, Lina en Daenerys?

    Ik vroeg direct ook maar naar Lina en Daenerys, ik had tenslotte nu contact en Zayn zou heel graag weten hoe het ging. Ik ging kijken op Tumblr en Youtube. Ik klikte o phet 'delen' icoon en deelde een paar videos en fotos van hem:
    ~Voor iedereen die hem nog niet heeft gezien
    schreef ik erbij, als ik op enter druk walg ik van de plaatjes.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lina

    Lysan kwam op me af en ik was opgelucht toen ik zag dat ze een schaar bij zich had. Ze verteld me rustig wanneer ze de navelstreng doorknipt en ik voel me echt al een stuk beter. Sam begint te huilen en ik zing een liedje. Hij was prachtig. Mijn bezweette hoofd maakte het er niet beter op. 'Kan ik misschien nog een douche krijgen?' vroeg ik aan iemand in de kamer niet speciaal op een persoon gericht. Ik doe het dekentje wat meer om zijn kleine lichaampje heen en gebruik een puntje van de deken om zijn neusje en mondje nog wat schoon te maken. ''Hij is lief' hoor ik Lysan zeggen, die naast mij is komen zitten. 'Bedankt' zeg ik en buig om haar heen om haar een knuffel te geven.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!