• Tweede topic!
    JOIN MEEEEEE! :'D



    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 21:34 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Shion schreef:
    (...)

    Hmm ze zegt ook nog eens; Was het mijn schuld doordat ik niet op tijd was ;o...
    Hoe nee.. Waarom dit einde o-O
    Dude i like you! Bam einde... Kon het niet even wachten op Banri's antwoord?
    Dat liedje is ook veel te vrolijk voor erna xd


    Ahh de preview ;D


    Ja, echt hè? >< Echt stomme eindes allemaal deze week... Coppelion al helemaal. D:
    Ik had de preview nog niet eens gekeken, maar ik had 'm net even snel gekeken, en die ziet er inderdaad wel veelbelovend uit. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    H2O Footprints in the sand is misschien wel iets voor jou. ^^ Hoort ook wel thuis in het rijtje van Angel Beats, Clannad en Ef enzo. Ik moet nog steeds een keer de laatste episode daarvan helemaal afkijken... Ik had 'm halverwege afgezet, omdat ik het toen te heftig vond. Maar dat is alweer een paar jaar terug, misschien kan ik het nu wel aan. ;p


    Hmmm kan leuk zijn, ben wel benieuwd nu of het echt zo heftig is.
    Ik zet hem op me to-watch-list en miss kijk ik die er wel na. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Shion schreef:
    (...)
    Gewoon kijken ;D This cute en er komen katten in voor ;d.

    Katten! Purrrr. :3.
    Okay, je hebt me omgehaald! ;D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ja, echt hè? >< Echt stomme eindes allemaal deze week... Coppelion al helemaal. D:
    Ik had de preview nog niet eens gekeken, maar ik had 'm net even snel gekeken, en die ziet er inderdaad wel veelbelovend uit. :Y)

    Uhu, ik zat echt van; Yeee ;d.
    Osaki schreef:
    (...)
    Katten! Purrrr. :3.
    Okay, je hebt me omgehaald! ;D.

    Awesome, missie geslaagd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zoo ;D Alweer bijna bij gekeken, straks alleen kuroko no basket & Phi Brain ;D




    Ok dat was nog eens een kut einde van kuroko no basket o-o

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 22:26 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Is er eigenlijk iemand die dit seizoen ook Yozakura Quartet volgt? Ik dacht echt dat het helemaal niks zou worden, omdat je op het begin maar weinig snapt van wat er allemaal gebeurt, maar ik ben helemaal fan nu. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hmm ik niet ;o Hij spreekt mij wel aan -zet op lijstje-
    ooit kijk ik hem ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yay! *O* Laat maar iets weten als 'm gaat kijken. ^^
    Ik heb trouwens Junjou Romantica bijna af; ik moet nog één episode, maar die kan ik nu niet kijken, want ik heb zo rijles. -.-


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Uhu zal ik doen ;d
    Ahww, zo irritant als je net het laatste niet kan zien xd haha.
    Maar tot hoe vond je het? :D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja echt kut. En nu moet ik bijna eten dus ik kan 'm nog niet zien. XD
    Ik vond 'm heel leuk! Niet zo goed als No. 6 en Loveless, maar ik vond 'm wel leuk. ^^
    Ik vond wel net als jij Akihiko en Misaki het leukste. ;D Daarna dat tweede stel en de derde vond ik het minste. ><
    Gaat seizoen 2 over andere personages, eigenlijk?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Seizoen 2 gaat over dezelfde 3 stelletjes ;d
    Trouwens wie waren stel 2 en 3? ik weet wel welke stellen er zijn maar niet wie bij wie hoort xd. Nja eigenlijk weet ik helemaal niets zeker meer want ze kunnen ook nog van Sekaiichi hatsukoi zijn xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Seizoen 2 gaat over dezelfde 3 stelletjes ;d
    Trouwens wie waren stel 2 en 3? ik weet wel welke stellen er zijn maar niet wie bij wie hoort xd. Nja eigenlijk weet ik helemaal niets zeker meer want ze kunnen ook nog van Sekaiichi hatsukoi zijn xd


    Oeeeeh, mooi zo! ;D
    Ehm, nu moet ik toch echt even namen op gaan zoeken...
    Twee is Kamijou en Nowaki en drie is Miyagi en Shinobu. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Oeeeeh, mooi zo! ;D
    Ehm, nu moet ik toch echt even namen op gaan zoeken...
    Twee is Kamijou en Nowaki en drie is Miyagi en Shinobu. ^^

    -gaat nu zoeken hoe het zit-
    Ik moet het weer eens gaan kijken..
    Ik weet alleen dat stel 2 elkaar leren kennen dankzij zweefvliegtuigjes..
    en was de derde met iemand van een boekenwinkel?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    -gaat nu zoeken hoe het zit-
    Ik moet het weer eens gaan kijken..
    Ik weet alleen dat stel 2 elkaar leren kennen dankzij zweefvliegtuigjes..
    en was de derde met iemand van een boekenwinkel?


    Tweede was inderdaad met zweefvliegtuigjes XD. Nowaki was meteen verliefd op hem, maar Kamijou wilde daar eigenlijk de hele tijd niets van weten, want hij was al die tijd verliefd geweest op Akihiko, van het eerste stelletje. En dan is Nowaki opeens voor een jaar weg, naar Amerika.
    Derde is vooral over Miyagi, hij werkt op de universiteit, waar Kamijou van het tweede stelletje ook werkt; je ziet hen ook de hele tijd samen in zo'n kantoortje. ;p Hij is net gescheiden, en dan komt ineens het broertje van zijn ex-vrouw hem vertellen dat hij verliefd op hem is, Shinobu. Maar hij is maar zeventien en Miyagi is 35 als ik het goed heb onthouden en blablabla.
    Weet je het weer? ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Tweede was inderdaad met zweefvliegtuigjes XD. Nowaki was meteen verliefd op hem, maar Kamijou wilde daar eigenlijk de hele tijd niets van weten, want hij was al die tijd verliefd geweest op Akihiko, van het eerste stelletje. En dan is Nowaki opeens voor een jaar weg, naar Amerika.
    Derde is vooral over Miyagi, hij werkt op de universiteit, waar Kamijou van het tweede stelletje ook werkt; je ziet hen ook de hele tijd samen in zo'n kantoortje. ;p Hij is net gescheiden, en dan komt ineens het broertje van zijn ex-vrouw hem vertellen dat hij verliefd op hem is, Shinobu. Maar hij is maar zeventien en Miyagi is 35 als ik het goed heb onthouden en blablabla.
    Weet je het weer? ;D


    Oh ja ;D dan is dat stelletje met de boekenwinkel van sekaiichi hatsukoi XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you