• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson || Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta

    (maximaal 5 per lid)


    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:24 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Harry Edward Styles

    Tuurlijk nemen we die ook mee, het is de familie van onze beste vrienden, en dat is wel het minste wat we kunnen doen" ik knik glimlachend en pulk wat aan mijn vingers.'en wat nou als iedereen zwaar toegetakkeld is enzo'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    "Ja.. Ik vind je leuk.. Maar dat maakt niet meer uit.." Mijn ogen worden groot en ik haalde diep adem. "War? Je vindt mij leuk?" Zei ik en beet weer op mijn lip. "Maar hoezo maakt het niet meer uit? Ik heb nog helemaal niks gezegd," zei ik met een glimlach op mijn gezicht. Ik haalde weer een hand door mijn haar en keek naar het huis. Joél had me zojuist in mijn nek gekust. Dit was mijn leven niet.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    "War? Je vindt mij leuk? Maar hoezo maakt het niet meer uit? Ik heb nog helemaal niks gezegd," zei ze glimlachend. Ik haal mijn schouders op. "Omdat iedereen Joél toch leuker vind... Zoals altijd.. Ik ben maar de jongen dir faalt als het om liefde gaat." zeg ik..


    El Diablo.

    [Nu lig ik ook in een deuk. AHAHAHA]


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne:

    Hij knikte glimlachend, en peuterde een beetje aan zijn vingers. .'en wat nou als iedereen zwaar toegetakkeld is enzo' Zei hij. "Nou... dan nemen we ze mee en verzorgen we ze met de rest." Zei ik. Als we ze tenminste mee krijgen, en zelf eerst niet gemarteld worden dacht ik.


    How far is far

    Jacelyn Aimee Everald

    "Omdat iedereen Joél toch leuker vind... Zoals altijd.. Ik ben maar de jongen die faalt als het om liefde gaat." Ik zuchtte diep en keek hem aan, waarna ik mijn hoofd schudde. "En ik dan? Ik faal pas in de liefde." Lachte ik zachtjes. Ik wist niet wat ik voor Tyler voelde, nor iets voor Joél. Ik beet op mijn lip, waarna ik weer naar hem keek. Dat gevoel knaagde aan me. Ik haalde mijn schouders op en ging op mijn tenen staan. "Kus me dan." Fluisterde ik zacht. Mijn armen liet ik in zijn nek hangen en glimlachte wat. Ik was hier slecht in, man.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles

    "Nou... dan nemen we ze mee en verzorgen we ze met de rest." mompelt hij. 'Li denk eens na. Het zijn ontvoerders die wat willen. Ze hebben al mensen vermoord en mensen toe getakeld. Denk je nou echt dat ze als ze ons zien ze mee geven aan ons.' barst ik uit en staar naar mijn handen. 'Sorry Li je bedoeld het ook goed ik ben gewono bang voor wat ik aantref.Ik.... Ik wil niet dat ze weg is Li'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne:

    'Li denk eens na. Het zijn ontvoerders die wat willen. Ze hebben al mensen vermoord en mensen toe getakeld. Denk je nou echt dat ze als ze ons zien ze mee geven aan ons.' Barstte hij uit. Waarna hij naar zijn handen keek. 'Sorry Li je bedoeld het ook goed ik ben gewoon bang voor wat ik aantref, Ik.... Ik wil niet dat ze weg is Li' Ze hij daarna. "Nee, inderdaad, tuurlijk geven ze ze niet aan ons mee, het was dom om dat te denken. En ik snap het, ik vind het zo erg voor je." Zei ik, en ik legde mijn hand op zijn schouder om hem enigszins te troosten terwijl ik aan het rijden was. Als ik niet aan het rijden was had ik hem ongetwijfeld geknuffeld.


    How far is far

    Harry Styles

    "Nee, inderdaad, tuurlijk geven ze ze niet aan ons mee, het was dom om dat te denken. En ik snap het, ik vind het zo erg voor je." ik knik en zucht zacht. 'Het is gewoon , ik vraag me af wat ze haaar aangedaan hebben want Geo zou never nooit zomaar opgeven' kippenvel loopt ove rmijn lichaam als ik er aan denk.'Ik wou haar ten huwelijk vragne omdat ze mijn ware is' fluister ik gebroken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne:

    Hij knikte. 'Het is gewoon , ik vraag me af wat ze haar aangedaan hebben want Geo zou never nooit zomaar opgeven' Zei hij. Inderdaad dat was waar, Geo had een ontzettend gaat uithoudingsvermogen, maar Kyra had dat ook, en haar hadden ze ook op de grond, kreunend van de pijn gekregen. 'Ik wou haar ten huwelijk vragen omdat ze mijn ware is' Fluisterde hij met duidelijk veel pijn. "Die mensen zijn echt gestoord! Moet je zien wat voor filmpje ze me stuurde." En ik gaf Hazz mijn mobiel met het filmpje van Kyra er op. "Ze maken onze levens helemaal kapot!" Zei ik met tranen in mijn ogen. Het verhaal van Hazz over het trouwen vond ik vreselijk, ik wist dat hij smoor op haar was, en alles voor haar zou doen. Wat zou ik die ontvoerders graag vermoorden, of in ieder geval goed pijn willen doen.


    How far is far

    Joél Lucas Lockwood.
    Ik zie niet hoe Jace reageert op mijn kus in haar nek, want al snel wordt ze mee naar buiten getrokken door Tyler. Ik wacht tot ze de kamer uit zijn. Dan opeens gaan de lichten weer aan en verdwijnt de koude lucht. Ik zie Lauren langslopen, maar ik heb geen zin om haar iets aan te doen. Ik ga op haar bed zitten en hou mijn hoofd in mijn handen. Ik ben zo dom geweest, waarom heb ik dat ooit gedaan? Ik had van te voren al kunnen weten dat Jace, Tyler leuk vond. Ach ja, ik heb het tenminste nog geprobeerd. Ik loop zuchtend de kamer uit en blijf staan in de kamer waar alle gevangenen zitten. Ik kijk even rond, opzoek naar dat broertje van Styles. Als ik hem vindt, grijns ik even, maar blijf ik wel staan. Ik heb op dit moment nergens zin in.

    - Joél wordt depressief :c -


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    "En ik dan? Ik faal pas in de liefde." Lachte ze zacht en ik grinnik zacht. Opeens ging ze op haar tenen staan en ik kijk haar aan. "Kus me dan." Fluisterde ze en ik bijt even op mijn lip. Ik voel haar armen om mijn nek. Ik bui naar voren en druk zachtjes mijn lippen op die van haar.


    El Diablo.

    Harry Styles

    "Die mensen zijn echt gestoord! Moet je zien wat voor filmpje ze me stuurde." Hij geeft zijn mobieltje aan me maar ik start het filmpje niet. "Ze maken onze levens helemaal kapot!" Ik knik en geef zijn mobiel terug 'sorry ik wil het liever niet zien' zeg ik zachtjes. IK zucht zacht en voel aan de ring in mijn jas zak. Ik had hem mee genomen, als ik haar vandaag zou vinden zou ik haar gelijk ten huwelijk vragen , dat was zeker. Al hoewel ik steeds meer twijfelde of ze nog leefde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne:

    Hij knikte, en gaf mijn mobiel terug. 'sorry ik wil het liever niet zien' Zei hij, en hij zuchtte. Ik gaf hem geen ongelijk, het was nou ook niet echt bepaald een vrolijk filmpje, En hij had het al zo moeilijk met de dood van Geo. Ik knikte, en zag even later een groot gebouw staan op een industrie terrein. "Hazz, zouden ze daar zitten?" Vroeg ik, terwijl ik naar het gebouw wees.


    How far is far

    Praattopic 6


    That is a perfect copy of reality.