• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson || Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta

    (maximaal 5 per lid)


    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:24 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    IrishNialler schreef:
    [doe maar hazza miss.]

    (Voor Liam? :) )


    How far is far

    [jaaaa]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [jaaaa]

    (Okee, stuur jij Hazza naar Leeyum?)


    How far is far

    [ehmmm hij is al bij ze alleen hij knuffelde lou om elkaar te troosten dus ik denk dat li beter naar haz kan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [ehmmm hij is al bij ze alleen hij knuffelde lou om elkaar te troosten dus ik denk dat li beter naar haz kan]

    (Okki)


    How far is far

    Liam James Payne:

    Ik zag dat lou en Harry elkaar knuffelde om elkaar te troosten, dat deden ze wel vaker. Ik huilde nog steeds, alles wat ik wou was naar mijn zusje toe. Ik liep naar Harry toe. "Hazz, ga je mee naar die ontvoerders? We zullen wel moeten doen wat zij zeggen, ik wil niet dat er nog meer doden vallen, en bovendien zei ze dat we op moesten schieten" Zei ik met een brok in mijn keel, en tranen over mijn wangen. Ik vond het zo erg voor Lou en Hazz. Daarom wilde ik voorkomen dat er nog meer doden vielen.


    How far is far

    HazzaBear

    "Hazz, ga je mee naar die ontvoerders? We zullen wel moeten doen wat zij zeggen, ik wil niet dat er nog meer doden vallen, en bovendien zei ze dat we op moesten schieten" hoor ik Liam en ik knik. 'Maar hij zei dat we zijn zusje meer aandacht moesten geven dan wie dan ook dus ik vroeg waar zijn zusje woonde of dat zij hier heen kon komen en toen was het van tweet maar eerst dat is dan toch een beetje raar' zucht ik en druk nog snel een kus op Lou zijn wang. 'We komen straks terug ofzo. "Ik denk dat we buiten de stad richting bos, akkers en grasvelden moeten zoeken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne:

    'Maar hij zei dat we zijn zusje meer aandacht moesten geven dan wie dan ook dus ik vroeg waar zijn zusje woonde of dat zij hier heen kon komen en toen was het van tweet maar eerst dat is dan toch een beetje raar' Zuchtte Harry. "Dat is inderdaad raar" Zei ik. Harry drukt nog snel een kus op louis wang. "We komen straks terug ofzo" Zei hij. "Ik denk dat we buiten de stad richting bos, akkers en grasvelden moeten zoeken" Zegt hij daarna. "Ja, ik denk dat ze in zo´n soort verlaten pand zitten" Zei ik. Bij die gedachten liepen de rillingen over mijn rug. Ik liep naar de auto, en stapte in, en ik wachtte tot Hazz ook in de auto kwam zitten.


    How far is far

    Harry Edward Styles

    'Dat is inderdaad' zegt Liam. Hij knikt even op mijn woorden "Ja, ik denk dat ze in zo´n soort verlaten pand zitten" ik knik en loop mee naar de auto en stap in. 'we moeten wel opschieten voordat ze het niet alleen bij Megan en Geo laten. Maar wat als het gewoon een val is en zij nog leeft?" vraag ik zacht. Van binnen geloofde ik het neit en ik had nog steeds hoop. Ik zou het pas geloven als ik haar zag en dan zou ik waarschijniljk ook compleet in een storten van verdriet. Tuurlijk Lou en ik hadden gay trekjes maar we waren gewoon beste vrienden omdat we elkaar zonder woorden begrepen. Maar Geo vond dat altijd cute


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson.

    Ik glimlach klein als Harry me ook stevig terug knuffelt. "Kom we gaan ze vinden en redden," verlaat zijn mond en ik schud mijn hoofd. Dat leek me nou niet zo'n goed idee, straks warden wij ook nog vermoord. Ik verborg mijn hoofd alleen maar meer in Harry's nek en ik hoor dat Liam erbij is komen staan. Ik slaak een kreetje als ik ze hoor praten over het redden van iedereen, Harry drukt een kusje op mijn wang en laat me dan los om met Liam naar buiten te gaan. Voordat ik ze uberhaupt tegen kan houden zitten ze al in de auto. "Zayn, Niall!" Gil ik door het huis heen. "We moeten ze tegenhouden," dat laatste komt er een beetje jammerend uit, maar ik wilde niet dat ook mijn beste vrienden wat zou overkomen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne:

    Harry knikte en kwam naast me in de auto zitten. 'we moeten wel opschieten voordat ze het niet alleen bij Megan en Geo laten. Maar wat als het gewoon een val is en zij nog leeft?" Vroeg hij zacht. "I-ik weet het niet, we komen het vanzelf te weten als we daar aangekomen zijn." Ik moest steeds aan het filmpje van Kyra denken, ze werd gemarteld dat is een ding dat zeker is. Ik pakte mijn mobiel en smste de ontvoerdster. Ik weet niet wat je met haar hebt gedaan, maar ik zou er maar mee kappen, ik kom er nu aan, waar moet ik heen? Ik zou alles doen om Kyra maar vrij te krijgen. Ik startte de motor, en reed richting de weilanden, zoals Hazza al zei, daar hadden we het meeste kans dat we ze vonden. "Ik hoop dat we ze snel vinden" Zei ik schor.


    How far is far

    Harry Styles

    "I-ik weet het niet, we komen het vanzelf te weten als we daar aangekomen zijn." Iik knik en ga weg in gedachte over de tijden met Geo. Het management hadden een meisje geregeld om van mijn vrouwen verslinder imago af te komen en het was liefde op het eerste gezicht al geloofde ik daar eerst niet in "Ik hoop dat we ze snel vinden" ik knik naar Liam 'Maar 1 ding, als we ze vinden nemen we iedereen mee want ik vind niet dat we alleen hn kunnen mee nemen. Lysan zit daar dus en dan, Kyra, Lauren, Sansa, LIna met Sam en dan Jack' lepel ik op en denk na. 'En ik wil Geo mee en Megan voor lou' mompel ik

    [iemand voor Lysan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    'Bang in het donker?' Ik schrok op door Joél's stem en voelde zijn lippen in mijn nek. Wat was hier serieus aan de hand? Ik voelde een andere hand mij naar buiten trekken en haalde rustig adem toen we weer buiten waren. "Het is al goed." Zei de stem van Tyler zacht. "Je hebt mijn vraag nog niet beantwoord trouwens." Zei ik en keek hem aan. Ik beet op mijn lip en pakte zijn kin zodat hij me aan kon kijken. En dan was er ook nog Joél, konden ze geen ander slachtoffer hebben? Rhine of Ryanne? Niet dat ik het niet leuk vond.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne:

    Hij knikte en zei 'Maar 1 ding, als we ze vinden nemen we iedereen mee want ik vind niet dat we alleen hun kunnen mee nemen. Lysan zit daar dus en dan, Kyra, Lauren, Sansa, LIna met Sam en dan Jack" 'En ik wil Geo mee en Megan voor lou' mompelde hij daarachteraan. "Tuurlijk nemen we die ook mee, het is de familie van onze beste vrienden, en dat is wel het minste wat we kunnen doen" Zei ik. Ik concentreerde me op de weg, en werd steeds zenuwachtiger, we reden steeds meer de afgelegen weilanden in. Ik hoopte de de ontvoerdster snel op mijn sms antwoordde, dan wisten we tenminste waar we heen moeten.


    How far is far

    Tyler Joël Valentino

    "Je hebt mijn vraag nog niet beantwoord trouwens." Zei ze en ze pakte mijn kin vast zodat ik haar wel aan moest kijken. Ik bijt net zoals haar op mijn lip. "Ja.. Ik vind je leuk.. Maar dat maakt niet meer uit.." zucht ik en stop mijn handen in mijn zakken..


    El Diablo.