• De stelling van deze week luidt:
    Er moet een limiet komen aan het aantal buitenlandse spelers per voetbalelftal.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nee want dat zal pas racistisch zijn. Mensen kijken inderdaad raar op als ze een buitenlander in een elftal zien, maar om nu een limiet op te zetten gaat wel erg ver.


    -

    -- dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 4:35 ]


    -

    Daar ben ik het niet mee eens. Dat zou Racistisch zijn. Dit is echt flauwekul. Het slaat helemaal nergens op. Ze gaan inderdaad wel erg ver.

    nee, wat boeit het nou hoeveel buitenlandse voetballers ineen voetbalelftal spelen.


    Everything is possible,you just had to believe

    Gylvie schreef:
    Nee want dat zal pas racistisch zijn. Mensen kijken inderdaad raar op als ze een buitenlander in een elftal zien, maar om nu een limiet op te zetten gaat wel erg ver.


    Eh.. Mensen kijken daar niet raar van op, dat is hartstikke normaal. In bijna elk goed team spelen buitenlanders en ik vraag me af of je deze stelling wel snapt. Ik vind het niet racistisch, en het 'importeren' van die buitenlanders hoort gewoon bij het spelletje.



    Oh god jongens dit heeft echt niks met racisme te maken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Volgens mij bedoelt ze met limiet dat er niet ineens 10 Spanjaarden voor Nederland spelen. Ik heb duidelijk geen verstand van voetbal


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Euhm nee! Gaat het bij voetbal niet om hoe goed iemand speelt of niet? Daar moet dan toch naar gekeken worden en niet naar de afkomst van een speler? het gaat er uiteindelijk om dat het team wint en daar heb je de beste spelers voor nodig, dus maakt het niet uit waar die vandaan komen.


    Hamartia

    Ik twijfel. Discriminatie vanwege enige reden is nooit goed. Aan de andere kant gaan teams voor de beste spelers telkens nóg torenhogere loonstrookjes aanbieden, en dat terwijl voetbal al zo peperduur is...

    Imagined schreef:
    Euhm nee! Gaat het bij voetbal niet om hoe goed iemand speelt of niet? Daar moet dan toch naar gekeken worden en niet naar de afkomst van een speler? het gaat er uiteindelijk om dat het team nujewint en daar heb je de beste spelers voor nodig, dus maakt het niet uit waar die vandaan komen.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Voor mij maakt het niks uit. Ik heb niks met voetbal. Waar ze van mij wel iets aan mogen doen zijn de belachelijk hoge bedragen die sommige voetballers ontvangen.


    26 - 02 - '16

    Imagined schreef:
    Euhm nee! Gaat het bij voetbal niet om hoe goed iemand speelt of niet? Daar moet dan toch naar gekeken worden en niet naar de afkomst van een speler? het gaat er uiteindelijk om dat het team wint en daar heb je de beste spelers voor nodig, dus maakt het niet uit waar die vandaan komen.


    Some people are art and do art at the same time

    Who cares..
    Dus oneens.


    Alleen maar tranen van geluk

    I don't care. Ik kijk alleen het WK en EK, en dan moet iedereen voor zijn eigen land spelen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Troll schreef:
    Voor mij maakt het niks uit. Ik heb niks met voetbal. Waar ze van mij wel iets aan mogen doen zijn de belachelijk hoge bedragen die sommige voetballers ontvangen.


    Queer zijn is gewoon alles