• De stelling van deze week luidt:
    Er moet een limiet komen aan het aantal buitenlandse spelers per voetbalelftal.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    1913 schreef:
    Maar eigenlijk is de stelling dan ook verwarrend voor sommige quizletters. Bij voetbalelftal denken zij aan het nationale elftal. Als er voetbalclub staat, is de stelling al duidelijker (lijkt mij dan).

    Nah, is niets onduidelijks aan. Een elftal is gewoon een ploeg van elf man, hoeft niet meteen gerelateerd te zijn aan een land toch? :')


    ars moriendi

    Ik vind voetbal sowiso al niet leuk, maar een limiet vind ik echt onzin.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 22:44 ]


    "You've got about as much charm as a dead slug" Haymitch Abernathy

    Robbery schreef:
    (...)
    Nah, is niets onduidelijks aan. Een elftal is gewoon een ploeg van elf man, hoeft niet meteen gerelateerd te zijn aan een land toch? :')


    Zo zie ik het ook, maar als je niks met voetbal hebt, ken je hoogstwaarschijnlijk alleen het nationale elftal


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    1913 schreef:
    (...)

    Zo zie ik het ook, maar als je niks met voetbal hebt, ken je hoogstwaarschijnlijk alleen het nationale elftal


    Ik heb ook niks met voetbal, maar kom op zeg, het is wel heel erg als je niet eens het verschil tussen het nationale elftal en die van een voetbalclub weet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nee.
    Of het nou om het Nederlands elftal gaat of om een elftal van een club in de buurt. Als men een Nederlands paspoort heeft, ongeacht zijn of haar afkomst, is diegene nog steeds een Nederlander.
    Plus ik heb er ook niks tegen, als je goed kunt voetballen is dit gewoon een pluspunt. Ongeacht je afkomst.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 7:28 ]

    Lol. Als ze dat in België zouden doen zou er helemaal niets meer van over blijven. xd


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Nee, dat vind ik onzin. Spelers moeten toch hoger op kunnen komen? Als je land geen topclub heeft vind ik het onzin dat je niet bij een topclub van een ander land zou mogen voetballen. Het is nu eenmaal een internationale sport.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind van niet, maar een elftal met alleen maar buitenlanders staat natuurlijk wel beetje raar :P

    Oneens. Iedereen moet zelf weten waar hij wil spelen.
    Ze zouden beter een limiet op het salaris van de voetballers kunnen zetten.


    Fuck the world, love yourself

    Animal2 schreef:
    Ik vind van niet, maar een elftal met alleen maar buitenlanders staat natuurlijk wel beetje raar :P


    ars moriendi

    Het os dubbel
    Het gaat net als bij zwarte piet effect krijgen dan
    Maar we moeten niet ineens met spelers van buitenland spelen en geen 1 nederlandere
    Dan moet het geen.nederlands elftal heten
    Dat slaat dan nergens meer op


    Believe in you, believe in life, believe in tomorrow, believe in everything you do ~ Bill Kaulitz

    Voetbal boeit me echt totaal niet. Maar dit vind ik toch wel een vorm van discriminatie. Alhoewel er tegelijkertijd ook wel een kern van waarheid in zit, aangezien de helft van het Nederlandse team bijvoorbeeld niet eens van Nederlandse afkomst is. Aan de andere kant zijn we een multicultureel land.
    Nah. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken.

    Hierbij maakt het me overigens niet uit wat voor elftal het is of uit welk land het komt. Ik geef maar een voorbeeld.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 9:37 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    - facepalm -
    Serieus mensen, lees nou eens wat er allemaal gezegd is voordat je een reactie gaat schrijven >.<
    Als je niet eens snapt waar het overgaat, reageer dan gewoon niet. (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Olicity schreef:
    - facepalm -
    Serieus mensen, lees nou eens wat er allemaal gezegd is voordat je een reactie gaat schrijven >.<
    Als je niet eens snapt waar het overgaat, reageer dan gewoon niet. (cat)


    Dat is een kwestie van interpretatie. Als het blijkbaar over iets anders gaat dan waar mensen op reageren, dan moet de stelling verduidelijkt worden. Iedereen interpreteert het op een andere manier, en vormt op basis van die interpretatie zijn mening. Het niet-snappen van deze stelling kan dus haast niet.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Nee, want als mensen een beetje nadenken, dan weten ze dat in een nationaal elftal alleen voetballers kunnen zitten met die nationaliteit, dus géén buitenlanders.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered