• De stelling van deze week luidt:
    Dingen als de gaypride moeten verboden worden. Het is onzin dat geaardheid op zo'n manier getoond moet worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oneens. De mensen die daar zijn, durven hun geaardheid te uiten. Verbieden zou ik dus niet doen.
    Ik begrijp het standpunt van de mensen die het ermee eens zijn ook wel, maar alsnog ben ik oneens.


    Tijd voor koffie.

    Oneens, als mensen dat nu willen doen, dan is dat hun beslissing, ik heb er niets op tegen...
    Je neemt toch alleen deel als je dat zelf ook wil??

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 12:08 ]


    Why so serious? :]

    Dubbel reactie...:$

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 12:08 ]


    Why so serious? :]

    Ohara schreef:
    'Verbieden' is een groot woord, maar ik vind het wel onzin dat er zo'n groot gedoe van gemaakt moet worden. Het is maar een geaardheid en het verandert helemaal niks aan de samenleving. Mensen die iets tegen homo's hebben, zullen de homo's nog meer haten met hun gedrag op de gaypride en de mensen die er niks op tegen hebben, zullen er waarschijnlijk hierna ook niks op tegen hebben. (of sommigen net wel) Ze doen maar,. Ik ben van mening dat je jezelf mag zijn op wat voor manier dan ook en als het gedrag op de gaypride zichzelf zijn is, dan heb ik daar niks op tegen.


    Pretty is just a pretty word.

    Nee, absoluut niet. Zoiets verbieden zou een ontzettend homofobische actie zijn, hoe je het ook beargumenteert. Wat voor mijn part wél verboden zou mogen worden zijn "straight pride" groepen, want die hebben geen enkele reden voor hun bestaan behalve het bespotten van gay pride. Het hele leven is een straight pride parade, dus gun eeuwenlang (en nog steeds, ondanks alle vooruitgang) onderdrukte minderheden dan tenminste die ene feestdag.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ohara schreef:
    'Verbieden' is een groot woord, maar ik vind het wel onzin dat er zo'n groot gedoe van gemaakt moet worden. Het is maar een geaardheid en het verandert helemaal niks aan de samenleving. Mensen die iets tegen homo's hebben, zullen de homo's nog meer haten met hun gedrag op de gaypride en de mensen die er niks op tegen hebben, zullen er waarschijnlijk hierna ook niks op tegen hebben. (of sommigen net wel) Ze doen maar,. Ik ben van mening dat je jezelf mag zijn op wat voor manier dan ook en als het gedrag op de gaypride zichzelf zijn is, dan heb ik daar niks op tegen.


    Dit


    Queer zijn is gewoon alles

    Bull-shit. Oneens.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 13:15 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 13:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 13:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, holy fuck. Kut internet. I'm sorry, guys.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 13:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het wel te veel van het goede ja. Als ze willen dat homo's en lesbiënnes als normaal behandeld worden, waarom worden ze dan wel speciaal behandeld tijdens zo'n evenement etc? Daarbij vind ik het vaak niet echt smakelijk om die oude mannen in van die rare pakjes te zien, ik heb ook het idee dat het meer om het feest en idiote kostuums draait dan echt een standpunt innemen tegen homofobie.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Square schreef:
    Nee, absoluut niet. Zoiets verbieden zou een ontzettend homofobische actie zijn, hoe je het ook beargumenteert. Wat voor mijn part wél verboden zou mogen worden zijn "straight pride" groepen, want die hebben geen enkele reden voor hun bestaan behalve het bespotten van gay pride. Het hele leven is een straight pride parade, dus gun eeuwenlang (en nog steeds, ondanks alle vooruitgang) onderdrukte minderheden dan tenminste die ene feestdag.


    Hier ben ik het helemaal mee eens.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ohara schreef:
    'Verbieden' is een groot woord, maar ik vind het wel onzin dat er zo'n groot gedoe van gemaakt moet worden. Het is maar een geaardheid en het verandert helemaal niks aan de samenleving. Mensen die iets tegen homo's hebben, zullen de homo's nog meer haten met hun gedrag op de gaypride en de mensen die er niks op tegen hebben, zullen er waarschijnlijk hierna ook niks op tegen hebben. (of sommigen net wel) Ze doen maar,. Ik ben van mening dat je jezelf mag zijn op wat voor manier dan ook en als het gedrag op de gaypride zichzelf zijn is, dan heb ik daar niks op tegen.


    Precies dit. Hetero's doen dit toch ook niet en hoeven toch ook niet duidelijk te maken hoe trots ze zijn op hun geaardheid? Ik vind dat het enkel ervoor zorgt dat de kloof tussen heteroseksuelen en homoseksuelen groter word, terwijl het je niet anders maakt. Het is hetzelfde als een feest geven voor enkel Afrikanen, of Aziaten. Ik vind het gewoon onzin om te doen, maar van mij mogen ze als ze het zo graag willen. Ik doe er in ieder geval niet aan mee, ik ben Nikki, een mens en niet een geaardheid, of een ras.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 14:01 ]


    Your make-up is terrible

    Ik snap serieus niet dat mensen het over de top vinden. Laat die mensen zich lekker uitdossen als zij dat willen, Nederland is gewoon veel te preuts en te schuchter bezig. In Rotterdam is er ook altijd carnaval met een enorme optocht van halfnaakte wijven en daar hoor je nooit iemand over zeiken.
    Dik oneens dus.


    "Well, well. Look who we've got here!"