• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Atalay
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xZiall
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || HaIcyon - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Kayal - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xZiall - Bedreigt Liam Payne

    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||HaIcyon
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Kayal
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xZiall
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xZiall
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||HelloSweety
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||HaIcyon
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xZiall



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 20:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Daenerys Sansa Malik
    Ik glimlachte toen Zayn wegrende om de rolstoel te halen. Ik drukte een kusje op zijn wang toen hij binnenkwam met de rolstoel. "Je bent een schatje, Zazu. Lina is echt de gelukkigste van de wereld dat ze jou heeft en je zal een geweldige vader voor Sam zijn." Ik ging in de rolstoel zitten en bewoog me wat onwennig in het ding. Het was wel een stuk beter dan staan. Zayn begon over dat Niall's oma met mij en Sam mee zou gaan en dat Sam mijn broertje was. Ik knikte en strekte mijn armen naar hem uit om Sam van hem over te nemen. Het moest toch gebeuren, ookal wilde hij het niet. Ik snapte dat hij voorzichtig moest zijn, de anderen wilde helpen en Sam uit de schijnwerpers wilde houden. Toch vond ik het minder prettig om met Niall's oma te gaan. Ik kende haar wel, maar ik kende haar niet heel goed. Toch zou ik haar voor nu moeten vertrouwen. Anders kwam ik nergens en ik zal zoizo naar de doctor en het consultatieburo moeten.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik kom eraan

    Stuur ik snel naar Zayn. 'Rustig maar, ik regel dit wel, ga maar slapen.' zeg ik geruststellend als ik naar de gordijnen loop en ze dicht doe. Ik schrik als ik geklop hoor. Als ik me omdraai zie ik mijn blonde vriend. 'Brandon!' zeg ik een beetje blij. Eerlijk gezegd was ik blij dat ik uit deze plek met die nare geur mocht. 'Kan jij op ze passen?' vraag ik en en hij knikt op zijn geruststellende manier. 'Bedankt man' zeg ik en ik geef Lysan een kusje op haar voorhoofd. 'Doeg lieverd' zeg ik en loop naar June. Die ik ook een knuffel en kus geef. Ik negeer Jack die binnen was gekomen en na mijn beurt Lysan een kus had gegeven. Ik knipoogde nog even naar Lysan. 'Ik zie jullie gauw' zeg ik en zodra ik de deur dicht heb gegooid ren ik naar mijn auto die nog steeds op dezelfde plek staat geparkeerd waar je helemaal niet mag parkeren. Ik rij naar mijn oma, die zoals gewoonlijk al buiten staat, en laat haar in de auto. Onderweg vraagt ze mij de oren van mijn hoofd over wat voor jongen het is en ze drukt me een zuurtje in mijn mond. Ik ben blij als de rit eindelijk voorbij is en ik voor Zayns huis stop. Ik laat Oma uit en parkeer de auto op de parkeerplaats tegenover Zayns huis en loop dan ook zelf naar de voordeur. Ik bel aan en sta een beetje ongeduldig te wachten.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 21:45 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lina

    Ik kijk verbaasd naar de doorgedraaide Jack die voor mijn ogen te snelle bewegingen maakte. 'Nee' roep ik maar hij was al het raam uit geklommen. Ik voelde me nu echt eenzaam en liet me nog verder inzakken. Ik begon te snikken en dat veranderde al gauw in hard huilen. Ik wist niet wat te doen. Ik kon ook door het raam vluchten maar ik zou niet ver komen met mijn voet. Daarbij zou ik ook een spoor achterlaten van bloed, en ik kon de rest hier echt niet achterlaten. Ik leunde op mijn andere been en hinkelde huilend naar mijn bed waar ik erg vermoeid op val. Ik begin te gillen. Ik weet niet waarom maar ik doe het gewoon. Misschien kan het het kwaad wegnemen of mijn pijn verzachten maar er moet wel iets gebeuren als ik gil. En ik blijf gillen in mijn eenzaamheid.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    Rustig maar, ik regel dit wel, ga maar slapen.' zegt hij eruststellend en sluit dw gordijnen. Ik hoor een klopje en wat angstig blijf ik liggen maarbzie dat het een vriend van NIall is.d. 'Brandon!' Niall lijkt opgelucjt dat hij even weg kon,hij had totaal niks met ziekenhuizen wat ik sel begreep. Ik glkmlach zwak naar Brandpn. 'Kan jij op ze passen?' vraagt niallen ik lach van binnen,dat klonk dom.er. 'Bedankt man' zegt hij en gerfg me een kusje 'Doeg lieverd' zegt hij. Ik schrik op als de deur open gaat en mijnbnaam egilt word. Mijn ogen wirden groot als Jack binnen komt. Hij geeft mij een kusje enbik begin hard te snikken. " Jack" snik ik hard en bloos even lichtjes door NIall. 'Ik zie jullie gauw' zegt hij en ik klem Jack voor zo ver het gaat in mijn armen. ' Kom bij mebliggen' zeg ik en schuif op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    - Evolution -- > HaIcyon. De 'I' is geschreven met de i, degene met de L was al bezet.-


    That is a perfect copy of reality.

    Jack Matthew Styles

    'Jack,' Zegt Lysan. Ze begint hard te snikken en ik knuffel haar. Niall staat op. 'Ik zie jullie gouw.' Hij loopt weg. 'Kom bij me liggen,' zegt Lysan. Ik doe dat meteen, maar kijk wel uit voor alle wonden. 'Hoe is het met de rest?' Ik leg mijn arm om haar heen. Ik ben ongelooflijk blij dat we nu weer samen kunnen zijn. Ik vind het erg vervelend voor Kyra en Lina, maar daar kunnen we vrij weinig aan doen. Helaas. Ik zou zo graag willen dat we allemaal weer vrij kunnen zijn. Dat Lina Zayn weer ziet en Kyra Liam weer ziet. 'Ik moest Lina en Kyra achterlaten. Het spijt me Lysan, maar ik moest naar je toe. Ik hou van je, en ik wil je niet kwijt. Het spijt me ongelooflijk dat ik haar achtergelaten heb.' Een traan verlaat mijn oog. Ik zie Lysans mobiel liggen. Ik pak het op en stuur een berichtje naar Harry. Ik ben veilig. Ben in het ziekenhuis bij Lysan. Groetjes Jack Stuur ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    | Het is HaIcyon, met de hoofdletter I, niet Hycylon, haha :3. |


    That is a perfect copy of reality.

    O sorry, verkeerd gezien:$


    Spoiler alert: you will save yourself

    We maken opnieuw een tijdsprong. Aangezien nu bijna alle gevangenen ontsnapt zijn en de RPG nu aan het doodlopen is, maken we deze tijdsprong:

    Het is twee weken later. Alle gevangenen zijn weer ontvoerd, en de ontvoerders zijn er weer voor een groot gedeelte bovenop. Iedereen heeft nog wel last van zijn/haar wonden enz. Sam is nog bij Zayn. Het is weekend, de leden van 1D hoeven niets te doen. Ze weten al dat de gevangenen weer ontvoerd zijn. Ze kunnen naar elkaar toegaan. De ontvoerders zijn naar een nieuwe plek gegaan. Het is een loods (waar boten lagen) die dus redelijk donker en koud is. Er zijn wat bedden in gezet. Veel plezier allemaal!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Daenerys Sansa Malik
    Ik werd langzaam wakker op een van de veldbedden. Ik was wel geopereerd aan mijn knie en bezig met revalideren, maar lopen zonder krukken ging nog niet zonder pijn. Wel was ik naar training gegaan om weer wat aan mijn kracht te doen. Dat was een fout geweest. Ik had voorzichtig wat dingen gedaan en mijn partner had alles goed in de gaten gehouden. Toch was ik verdomme weer ontvoerd. Mijn krukken lagen naast me. Ik pakte ze op en stond voorzichtig op. Ik liep rustig door de koude donkere loods. Het getik klonk vrij hard door de holle ruimte. Ik voelde me verschrikkelijk, maar het fijt dat mijn knie niet meer helemaal vercrapped was was wel fijn. Ook dat Sam nog wel bij Zayn was deed me goed. Toch was ik hier zelf liever niet. Ik was net weer wat aangekomen. Dat was nu allemaal voor niets. Ik zuchtte nog eens en liet me tegen een muur op de grond zakken. De grond was ijskoud. De kou trok snel door mijn botten. Toch voelde het best goed. Ik was alleen en kon zo mijn angst en verdriet even de oop laten zonder dat iemand het zag. De tranen liepen stil over mijn wangen. "Zayn, kom me alsjeblieft halen." fluisterde ik zacht.


    Bowties were never Cooler

    Joél Lucas Lockwood

    Finally, na twee weken, mog ik eindelijk het ziekenhuis verlaten. Ik heb ongeveer anderhalve week in een soort coma gelegen en ik heb nog steeds last van wat Rhine me heeft aangedaan. Alleen is het bij mijn hart nog het ergste. Het verband zit er nog steeds en de wond schiet nog wel is open. Gelukkig zijn alle gevangenen weer gevangen genomen door de andere ontvoerders en zijn we weer van huis veranderd. Ze zullen nu niet meer zo sne kunnen ontsnappen. Ik loop naar de woonkamer en zie daar tot mijn verbazing Jace. 'Allo Jace, hoe vind je het nieuwe huis?' Roep ik vragend tegen haar. Jace en de andere weten nog niet dat ik het ziekenhuis uit mog, dus ik ben zéér benieuwd naar hoe zij gaat reageren. Ik loop haar richting op en ga dan naast haar zitten.


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    Zuchtend plukte ik wat aan mijn nagels en deed mijn jas dicht. Het was veel te koud hier en het was niet bepaald mijn idee om hier te gaan, het zag er veel te eng uit voor mijn doen en veel te koud. Ik had een topje, een shirt, een sweater en een dikke jas aangetrokken. Ik had het veel te koud, mijn muts maakte mijn dag iets beter sinds ik van mutsen hield. 'Allo Jace, hoe vind je het nieuwe huis?' Ik schudde mijn hoofd. ''Ik háát dit huis. Het is veel te koud en-'' Wat? Dat was Joél.. Mocht hij het ziekenhuis uit? Mijn ogen werden groot en ik keek naast me, waar Joél nu zat. Ik wist dat hij anderhalve week in een coma lag en opeens.. Opeens was hij hier. ''Joél!'' Riep ik blij en knuffelde hem voorzichtig. ''Ik heb je gemist.'' mompelde ik en glimlachte licht. De verdomde gevangenen waren gewoon ontsnapt, maar we kregen het voor elkaar om ze weer te ontvoeren, dit werk maakte me echt moe.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lysan Horan.

    Langzaam word ik weer wakker en slaak een harde zucht als ik de kou voel. Ik had heerlijk gelegen tegen Jack zijn warmte. Zijn wonden waren verzorgd en we mochten bij elkaar op een kamer. June en Niall waren en eigenlijk heel de tijd en het was fijn. Langzaam ging het beter met de wonden. Bij mijn onderbeen had ik wel een mega litteken van de operatie maar die van mijn pols was erg klein. Ook kon ik in tussen tijd de dood van het ongeboren kind verwerken want het had me meer geraakt dan het eigenlijk nodig was, dat waarschijnlijk door de situatie was. Maar toen ik wakker werd en Niall en June niet waren en het bed van Jack leeg wist ik dat er iets fout was. En de fout was groot. We waren weer mee genomen, dit keer naar een donker en koud gebouw. Ik had mazzel dat ik in het ziekenhuis een sweater van Niall gekregen had en een joggingsbroek maar nog was het koud. De ontvoerders had ik niet gezien, althans nog niet sinds ik wakker was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Joél Lucas Lockwood

    Jace schudde haar hoofd op mijn vraag hoe ze dit huis vond. 'Ik háát dit huis. Het is veel te koud en-.' Toen stopte ze opeens met praten. Had ze gemerkt dat het mijn stem was en niet die van Tyler of Rhine? Haar ogen werden groot en ze keek naast haar, waar ik nu zat. Ze wist dat ik anderhalve week in een coma lag. 'Joél!' riep Jace blij en ze knuffelde me voorzichtig. Helaas niet voorzichtig genoeg, want ik krimpe alsnog in van de pijn. 'Ik heb je gemist.' mompelde Jace en ze glimlachte licht. 'Ik jou ook, waar is Tyler en de rest? Wat heb ik de afgelopen twee weken gemist? Oh ja trouwens, jullie moeten nog wel helpen met het verversen van het verband om de drie dagen ongeveer' zeg ik met een lichte glimlach. 'Kan je trouwens de volgende keer wat rustiger knuffelen, ik ben nog steeds niet hersteld. Je kan me net zo goed zwak noemen' zeg ik licht bedroefd. Voorlopig moeten Jace, Tyler of Rhine, Jack van me overnemen, want ik kan op dit moment niks.


    That is a perfect copy of reality.

    Jack Matthew Styles

    Ik open mijn ogen. Meteen krijg ik een flashback. Ik werd midden in de nacht wakker van een geluid. 'Wie is daar?' Geen antwoord. Sinds de ontvoering ben ik erg bang. 'Hallo?' Nee, niemand. Ik sta op en doe het licht aan. Ik schrik me kapot, er staat een grote man voor me. Ik voel een klap tegen mijn hoofd. Ik kreun en voel aan mijn hoofd. Een grote bult. Ach, ik kom er wel overheen. Ik kijk om me heen. De rest is ook alweer ontvoerd. De laatste twee weken zijn veel te snel voorbij gegaan. Ik heb wel meteen gezorgd dat er genoeg beltegoed op mijn mobiel staat. Ik rijk meteen naar mijn zak, maar daar zit niets in. Blijkbaar zijn ze dit keer slimmer geweest. Ik zie Lysan en loop naar haar toe. 'Hey. Hoe gaat het?' Ik sla mijn arm om haar heen.


    Spoiler alert: you will save yourself