• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Atalay
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xZiall
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || HaIcyon - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Kayal - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xZiall - Bedreigt Liam Payne

    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||HaIcyon
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Kayal
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xZiall
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xZiall
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||HelloSweety
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||HaIcyon
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xZiall



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 20:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Lothian -> 1946.
    Wat kan ik met Louis?]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall

    Ik kijk naar Lysan en hoor dat ze iets vraagt. Ik was even in gedachten verzonken en vroeg of ze het wou herhalen. Wanneer ze dat deed knikte ik en legde haar hand naast haar neer. Ik liep naar de gang, waar ik rond keek om te zien of er ook dokters of artsen waren. Als ik er geen zie loop ikmaar naar de bal waar we een uur geleden zo met spoed hadden gevraagd om een dokter. Als ik er ben vraag ik of er ergens een dokter is. De vrouw achter de bal net standaard opgestoken haar en donkerblauwe oogschaduw schudde dat ze niet wist of er eentje was, of waar hij dan moest zijn. Ik keek om me heen en zag in de andere gang iemand lopen met scrubs aan. Misschien was dat iemand die me kon helpen. K liep naar hem toe en legde mijn hand op zijn schouder in de hoop dat hij zich om draaide. Maar dat deed hij niet. Even leek het of het hele ziekenhuis tegen mij ge keert was. Maar dan zie ik een man net Lysans kamer in lopen. Snel loop ik er ook heen in de hoop dat het een dokter is.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan.

    Ik herhaal even wat ik zei omdat Niall blijkbaar in gedachte verzonken was. Hij knikt en gaat opzoek naar een dokter voor mij. Ik lag half in gedachte op het bed en schrik op als ik een stem hoor. 'Ik dacht dat hier Lisa lag.. sorry ik ben bij de verkeerde kamer, het spoijt me' de man die ik niet kende glimlach even naar me en loopt daarna weer weg en ik zie NIall ook de kamer binnen komen. 'hij was bij de verkeerde kamer' mompel ik moe. Ik voelde me van binnen echt klote. Ik wist niet hoe het met Jack ging. Ik wou Niall het dolgraag vertellen maar ik was bang dat hij boos werd. En ik voelde me gewoon simpel weg gezegd kut doro alles wat gebeurd is en mijn hele lichaam die pijn deed. Een ding wist ik wel, ik zou never nooit meer alleen de straat op durven te gaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall

    Als de man niet een dokter blijkt te zijn heb ik nog steeds geen enkele dokter gezien in dit ziekenhuis. Een ziekenhuis zonder dokter? Ik loop nu de andere kant van de gang ui en kom bij een andere balie. Ik vraag weer hetzelfde als dat ik net aan de vrouw met opgestoken haar en donkerblauwe oogschaduw heb gevraagd. 'Ze hebben pauze.' zegt ze op haar gemak. Pauze? En mijn zusje ligt pijn te leiden? 'Mag ik er eentje spreken?' vraag ik als ik een klein beetje gekalmeerd ben. Ze loopt weg en komt twee minuten later weer terug. 'Hij komt zo,' zegt ze en ze gaat gemakkelijk achter haar bureau zitten en gaat door met een kaart spelletje. Wat een flut ziekenhuis zeg. Ik ga op de dichtstbijzijnde stoel zitten en wacht nog eens 5 minuten. Als er dan eindelijk een dokter verschijnt sta ik snel o. 'Uhgum' zeg ik om zijn aandacht te trekken. 'Kunt u met mij meelopen?' vraag ik en ik begin te lopen richting de kamer van Lysan. Ik heb geen idee of hij achter me aankomt maar Lysan ligt nu al 10 minuten alleen op die kamer en dat vind ik geen fijn gevoel.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    Hij gaat weer weg en en blijft echt lang weg. Bezorgd zucht ik even. Na een poos hoor ik wat stemmen en komen ze binne. 'het duurde lang ik was ongerust ik was bang, dat.......dat' ik snik zachtjes. De dokter doet wat morfine in het infuus zakje. Ik voel de pijn wat weg nemen en slaperig kijk ik Niall aan. 'wil je misschien komen liggen bij mij' vraag ik zachtjes en moe. Vroeger lag ik ook heel vaak bij hem in bed of hij bij mij. Ik heild er heel erg van om gewoon lekker tegen hem of June aan te liggen en omhelsd door de warmte in slaap te vallen en wakker te worden. Ik glimlach en ven en ik schuif wat op en probeer de pijn niet te laten merken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    ''Ja, maar ik blijf nu even hier. Mijn hoofd doet pijn en ik heb geen zin meer in alles.'' mompelde ze zacht en ik knik even. Ik bijt op mijn lip en blijf even naar haar kijken. ''Joél, word alsjeblieft wakker.'' mompelde ze en ik hoorde een licht hopeloze klank in haar stem. Ik slik even en kijk naar de grond. Je verpest ook altijd alles.. Niet? Als jij deze kamer niet had verlaten was er nu waarschijnlijk niks aan de hand. Maar nee... Jij wou weer de dingen in je voordeel hebben.... schiet er door mijn gedachten en ik sluit mijn ogen. Mijn schuld.. Alweer.. 'En nu?' zeg ik zonder van de vloer weg te kijken


    El Diablo.

    Niall
    Ik wist niet precies wat te doen. Lysan vroeg me of ik bij haar wou liggen maar het was een klein bed. Thuis lag ik ook wel eens bij haar in bed of andersom maar wij hadden allebei een tweepersoonsbed. Ik bedank de dokter die. Wegloopt en er niks van zegt dat het niet mag. Dan knik ik naar Lysan en klim ongemakkelijk op bed. 'Als je er pijn van krijgt hoeft het niet hoor' zeg ik als ik mijn arm om haar heen sla en zie dat ze.er een beetje moeite mee heeft om op te schuiven. Ik druk haar tegen me aan als een troost en ik voel me direct ook veel beter. Ik sluit mijn ogen, ik had de laatste dagen slecht geslapen en kon hier zo wel in slaap vallen. Ik val bijna in slaap en schrik steeds wakker. Ik zei niks in de hoop dat Lysan ook ging slapen, zij had het ook nodig en dan kon ze haar pijn even vergeten.Ik gaf haar even een kus op haar kruin en ging nu weer zo liggen dat ik per ongeluk in slaap viel.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Kendizzzzle schreef:
    Liam James Payne:

    'Het was toch saai. Ik ben veel leuker.' Zegt ze. Ze knikte 'Het is nog geheim voor jou. Ik wil dat je overdondert wordt op de bruiloft.' Zei ze met een glimlach. 'Dat gaat vast wel lukken.' Glimlachte ik. 'Dat ik ervoor zorg dat je echt verliefd op me word.' Voegde ze er zacht aan toe, maar toch hoorde ik het. Misschien, maar hoe kan ik nou verliefd worden op het meisje dat mijn zusje iets aan heeft gedaan? Al zou ik dan echt verliefd op haar worden, hoe moest dat dan als ik op bezoek bij mijn ouders met haar ga, en mijn zusje daar ook is, hoe moeten hun dan ooit normaal met elkaar om gaan? Ik wil nog steeds graag het verhaal aan mijn ouders vertellen, maar dan doet ze Kyra iets aan, en als zij het niet doet dan doet een van haar enge vriendjes het wel. Toch vind ik dat mijn ouders recht op het verhaal hebben, het is toch hun dochter. Het boeit me niet zo zeer wat er met mij gebeurd, als het allemaal maar goed komt met Kyra en mijn ouders. 'Maar wat wou je nou doen?' Vroeg ik gapend.


    Rhine Jessica Mason

    'Dat gaat vast wel lukken.' Glimlacht hij. Ik kijk naar de grond. 'Maar wat wou je nou doen?' Vraagt hij gapend. Ik rol met mijn ogen. 'Het is allemaal zo rommelig waar Kyra is. Iedereen vecht met elkaar en er zijn er al een paar dood. Kyra niet trouwens. Maar Joel en Emily hebben bijna het loodje gelegd.' Zeg ik. Ik laat achterwege dat als Jace me vind, ze de eerste beste kans grijpt om me te vermoorden. Ik geef haar geen ongelijk. 'Liam, heb je een bodyguard?' Vraag ik. Misschien kan ik gewoon schuilen achter die bodyguard van Liam en dan kan ze me niet vermoorden. Hoop ik. Ik slik even en kijk Liam aan. Ik weet dat hij me waarschijnlijk haat, maar ik kan hem niet haten. Ik ben ontzettend gemeen tegen hem, maar toch... Het voelt allemaal raar, nep. Maar ik wil het niet kwijt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn Javvad Malik

    Ik knik en ren naar buiten. Ik zoek June en vind haar uiteindelijk... Met Sam. 'Hey. Bedankt, duizend maal bedankt dat je Sam mee hebt genomen. Het betekend veel voor me, ongelooflijk veel.' Zeg ik, en ik neem Sam over. Hij huilt omdat hij me niet kent, maar ik wieg hem heen en weer. 'Als er iets is wat ik kan doen om te helpen bel je me maar. Nogmaals bedankt.' Zeg ik, en ik loop weg. Ik ga naar mijn auto en rij naar huis. Sam leg ik op de stoel naast me, zo meteen krijgt hij alle aandacht die hij maar wil. Ik moet alleen wel aan baby spullen komen. En ik geef toe dat ik echt geen idee heb hoe ik deze baby moet verzorgen. Echt niet. We komen aan en ik stap uit. Ik zorg dat ik niet gezien word zodat niet meteen alle kranten vol staan over Sam. Eenmaal binnen roep ik Daen. Ik loop naar de keuken en kijk wat Sam wel zou kunnen hebben. Ik ga achter mijn computer zitten en kijk even rond. Flesvoeding. Ah heerlijk, ik had dat net gehaald. Niet dus. Wat nu?

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 14:28 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam James Payne:

    Ze rolt met haar ogen 'Het is allemaal zo rommelig waar Kyra is. Iedereen vecht met elkaar en er zijn er al een paar dood. Kyra niet trouwens. Maar Joel en Emily hebben bijna het loodje gelegd.' Zei ze. 'Ehm.. wie zijn Joel en Emily?.' Vroeg ik. Ik kende Lysan, Lina, June Lauren, Daenerys, Jack, en mijn zusje, Kyra. En ik kende Megan en Georgia. Maar ik had nog nooit van Emily en Joel gehoord, waarschijnlijk waren dat de andere ontvoerders. Ik was allang blij dat Kyra nog leefde. 'Liam, heb je een bodyguard?' Vroeg ze. 'Uhm, ja, wat dan?.' Vroeg ik.


    How far is far

    Lysan Horan

    Hij kijkt even ongemakkelijk omdat het een klein bed is maar komt uiteindelijk wel naast me liggen. 'Als je er pijn van krijgt hoeft het niet hoor' ik gilmlach even als zijn warme arm om me komt en al gauw voel ik zijn warme lichaam, mijn koude lichaam verwarmen. Hij blijft even stil en geef daarna een kusje op mijn kruin wat me gaat glimlachen. Ik glimlach als hij slaa;pt en druk een kusje op zijn wang terug en nestel me tegen zijn heerlijke lichaam aan en val daarna langzaam in slaap.Enkele minuten later word ik al weer schreeuwend wakker uit een nachtmerrie. De tranen beginnen te stromen, door de angst van mijn nachtmerrie had ik mijn hele lichaam bewogen en nu voelde ik de pijn ervan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Daenerys Sansa Malik
    Ik was uiteindelijk onder de douche in slaap gevallen. Het warme water kletterde nogsteeds op me neer toen ik wakker werd van gegil van beneden. Met moeite rekte ik me uit en stond weer op. Mijn wonden waren nu schoon, maar alle bewegingen deden verschrikkelijk veel pijn. Ik waste mijn haren en lichaam waarna ik het water uitdeed en mezelf in een dikke warme stoffen handdoek wikkelde. Mijn natte haren hingen lang en slap over mijn benige schouders. "Ik kom eraan." zei ik hoog en schor. Ik schoof mijn kamer in. Mijn kleren die ik voor de bewuste trainingssessie aan had gehad lagen nog op mijn bed. Ik gooide het in de was. Ik haalde schoon ondergoed en sokken uit mijn kast en trok die aan. Ik was echt heel dankbaar voor alleen al mijn schone kleren. Ik trok een warme legging aan en een warm rood jurkje tot op mijn knieen met lange mouwen en zoals altijd met een hoge nek. Vroeger sloot het netjes aan en zat het jurkje als gegoten, maar nu hing ik erin. Zo veel was ik afgevallen, ondanks dat ik al erg mager was. Ik hing de handdoeken op en borstelde nog even mijn haren voor ik naar beneden schoof. Ik zag er wel beter uit, maar lopen ging nogsteeds niet. Ach, als alles goed ging met Sam moest Zayn straks toch naar het centrum voor voedsel. Dan kon hij me ook afzetten bij de huisarts leek me zo. Ik schoof de keuken in en zag daat Zayn met Sam staan. "Hebben we asperientjes?" vroeg ik stilletjes. Het was echt heel erg lief om mijn stoere broer met zo'n klein kindje in zijn armen te zien staan. Ik wilde het moment niet verpesten, maar de pijn was echt niet leuk meer.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 15:23 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik droomde eindelijk na een paar weken weer maar mijn droom werd verstoord door een angstaanjagende gil. Lysan, wist ik meteen. Ik schrok zo dat ik mijn hoofd stootte aan iets dat boven mijn hoofd zat. 'Wat is er?!' vroeg ik terwijl ik met mijn hand over de plek ging die pijn deed. Ik kwam wat meer overeind en zag het gezicht van Lysan vertrekken. Gelijk stopte ik met bewegen en bleef in deze positie. Ze kroop wat dichter naar mij toe en begon te huilen. Ik wist niet wat te doen dus knuffelde maar terug 'SS, stil mar' zeg ik wanneer ik haar heen en weer wieg. Het duurde niet lang of er kwam een dokter aangerend. Gelukkig maar, ik wist niet wat ik met Lysan moest doen. Wat het beste zou zijn. Ik denk dat ik haar even met rust moet laten en met June naar huis moet gaan, op deze manier kan Lysan goed opknappen en het ziekenhuis was best een veilige plek. Niet een plek waar zomaar mensen uit ontvoerd zouden worden. Maar tegelijkertijd wist ik dat Lysan wou dat ik bleef. Ik keek de dokter een beetje smekend aan en gelukkig begon hij te praten.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    Niall schiet overeind tegen een plankje en zijn ogen schieten naar mij en sluit zijn armen om mij 'SS, stil maar' zegt hij en wiegt me zachtjes heen en weer. Er kwam een dokter binnen en ik zag dat Niall twijfelde om weg te gaan. 'Niet weg gaan Niall, alsjeblieft' smeek ik hem nog steeds snikkend en tegen hem aan geklemd. Ineens bedenk ik me wat en schiet omhoog wat een reeks vloekwoorden mijn mond verlaat en ik met pijn terug in bed val.'Waar is June, Niall, zeg me dat June veilig is. alsjblieft Niall zeg dat Tyler haar niet heeft' snik ik hard en overstuur. De dokter kijkt bezorgd en krabbelt wat op een blokje. Snikkend en met smekende ogen kijk ik naar Niall. Als June daar weer heen gebracht was zou ik het echt niet trekken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall
    June, veilg. Ik wist het niet. 'Ik..Ik weet het niet sorry. Ik ga wel even kijken.' zeg ik en ik zie de dokter weer weg lopen. Wat een flutziekenhuis. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd. 'Geen zorgen maken' zeg ik terwijl ik me zelf ook zorgen maak. Ik klim het bed uit en probeer dat zo zachtjes mogelijk te doen zodat Lysan geen pijn krijgt. Ik loop door de deur en doe deze dicht zodat Lysan niet afgeleid word en gaat slapen. Ik loop de gang door die oneindig lijkt te zijn. Als ik eindelijk bij de balie kom heb ik June of Zayn nog niet gezien. Ik kijk naar buiten waar de auto geparkeerd staat ik zie niemand. Als ik snel naar de auto ren en naar binnen kijk zie ik iemand staan aan de andere kant van de auto. Ik loop snel om de auto heen en zie gelukkig June. Ik knuffel haar en neem haar bij de hand. 'Kom alsjeblieft mee en blijf niet alleen buiten staan' zeg ik en ik sleur haar mee het ziekenhuis in, naar Lysans kamer.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!