• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 19:34 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    John Hunter Bell
    Toen Pete dan toch zijn shirt uittrok kreeg ik een grijns op mijn gezicht, die alleen maar groter werd door zijn prachtige lijf dat hij eronder verschool. Het kostte me wat moeite om door te gaan met zelf mijn sokken en broek uit te doen en netjes bij mijn shirt weg te leggen. Ik moest me er echt op concentreren anders kwam dit niet goed. Toen ik eenmaal klaar was lag hij er al in. Ik liep naar de rand en liet me in het prettig warme water zakken. "Ik ben er. Maak je geen zorgen." zei ik met een glimlach. Ik zwom naar hem toe en bleef bij hem staan voor ik mijn armen om hem heen sloeg. Zijn huid brandde op de mijne en ik was me maar al te bewust dat we hier op twee dunne natte lapjes na naakt waren, waardoor mijn hart best wel hard aan het kloppen was. Ik glimlachte naar hem en kuste hem zacht. Een bom vlinders ontplofte in mijn buik en een euforisch gevoel trok door mijn lichaam. Dit voelde zo goed. Mijn armen sloten zich als vanzelf strakker om zijn nek. Dit kon ik wel de hele dag doen.


    Bowties were never Cooler

    Laurinda heeft melodyhelemaal niet geslagen???


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    O....M....F.....G.....
    John en Petey zijn zooooooooooooooo cuteeeeeeeeeeeeeeee werkelijk jzbsUIGXiuskdbgolahohsolHPHDOAHDO

    Did I missed someyhingg ?
    Ben nu klaar met examens dus kan nu schrijven


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    Gregory sprong van het keukeneiland af en gaf Loki wat plastic zakken. 'Zo Loki, trouwens, weet jij wanneer je terug op controle moest met je hand?' vroeg hij Loki toen. 'Ik ga douchen en dan weet ik he wel weer,' antwoordde Loki. 'Over vier dagen,' mompelde ik. 'Je moet over vier dagen terug. Meneer McEwan gaat dan wel met je mee.' Ik probeerde het niet al te opvallend te zeggen, wetend dat hoe opvallender ik het deed, hoe minder prettiger Loki dat vond. Ik wachtte toen totdat Loki uit de keuken verdwenen was, voordat ik Gregory weer het keukeneiland op commandeerde om hem een nieuwe hotpack te maken en die weer in zijn nek te leggen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind het goed, Laurinda is kamergenoot van Denise dus moet wel kunnen d:
    Denise Parks
    Dena zegt dat zwemmen goed is. Maar plots bedenkt ze zich erover en zegt dat we eerst maar moeten kijken of er al iemand is en zo ja, dat we dan maar niet gaan zwemmen. Iets wat ik best raar vind, ze zei net nog dat zwemmen leuker is met meer mensen en dat we dan maar iemand erbij moeten halen.
    Ik grinnik zacht en knik dan maar instemmend.
    "Lijkt me goed, misschien kunnen we Laurinda vragen, ze is mijn kamergenoot en we kunnen best goed met elkaar opschieten" stel ik dan glimlachend voor.


    En dan komen ze daar met zijn drieën, Pete en John zijn net aan het zoenen, Laurinda flipt ehm helemaal x'D

    Tyler Devoné
    Plots gebeurd er iets wat ik niet had verwacht, je zou toch denken dat ik me wederhelft wel zou zien zitten voor ik over hem begin. Jeremy staat op en begint tegen Melody, iets over slaan. Dan draait hij zich naar mij om te zeggen dat hij het fijn vind dat wij zo'n goede band hebben. Vervolgens hoor ik Melody weer tegen hem praten, maar ik luister al niet meer. Ik voel me schuldig tegenover mijn broertje.
    Ik kijk even naar Melody, maar zeg niets meer tegen me om vervolgens weg te lopen achter Jeremy aan. Ja, Melody, dat doen wij in onze familie.
    "Jer, kom op zeg, ik maakte maar een grapje. Zo erg was dat toch niet?" vraag ik mijn broertje zuchtend.

    Pete Mikaelson
    John komt het zwembad in gezakt en verteld me dat ik me geen zorgen hoef te maken omdat hij er al is. Vervolgends slaat hij zijn armen om mijn nek en glimlacht naar me. Als ik zijn lippen op de mijne voel ontploft er een bom van vlinders in mijn buik.
    Dit voelt zó raar.. nog nooit hem ik met een jongen gezoent, en het voelt zoveel beter dan met een meisje.. Met een meisje is het gewoon, lippen op elkaar en that's it. Dit voelt gewoon heerlijk. Dit maakt wel duidelijk dat ik écht wel homo ben en niet alleen denk dat ik het ben. Nu heb ik bewijs, en ik ben er zelfs blij mee dat ik het ben. Als onze lippen weer van elkaar af zijn kijk ik hem glimlachend aan.
    "Ik ben blij dat je het me verteld hebt.. ik had het namelijk zelf nooit gedurft" vertel ik hem dan glimlachend.


    Als ik iets gemist heb moet je het even zeggen, dan pas ik het wel weer aan d:

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 19:18 ]


    Little do you know

    Appelboompje schreef:
    Laurinda heeft melodyhelemaal niet geslagen???


    {Maar Rose wel. Ik dacht dat je het over Rose had, moet ik het nu veranderen of niet? Want het staat ook in mijn post dat ik het over Rose heb...}

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 19:16 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    VitaIncoluma schreef:
    (...)

    {Maar Rose wel. Ik dacht dat je het over Rose had, moet ik het nu veranderen of niet? Want het staat ook in mijn post dat ik het over Rose heb...}


    Maakt toch niet uit? Ze hebben het beide over iemand anders, kan gebeuren d:


    Little do you know

    nevermind


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Jeremy Devone
    Ik pak snel een boterham met jam en draai me om naar Ethan die voorstelt om in de eetkamer te gaan zitten en ik knik instemmend. Ook als hij vraagt of alles goed gaat knik ik weer. Er stonden inderdaad teveel mensen hier in de keuken including Tyler die me verteld dat het enkel een grapje is en dat dat echt niet zo erg is. "Ik moet niks met dat kind oke? Ik heb gezien wat ze beneden deed. Ze twee meisjes geslagen zonder reden, vervolgens loopt ze naar jou, hangt een of ander verhaal op en jij stemt er mee in. " Lekker broer ben jij en met die woorden loop ik door richting de eetkamer waar ik me neerzet op een stoel.


    Abigail Pierce
    Ik had toch verwacht dat hij in iedergeval daar zou blijven zitten, maar nee hoor nu liep hij jankend achter me aan. "Ga iemand anders vervelen James, ik heb jou niet nodig en ik hoef jou niet. Je bent nog aanhankelijker dan die puppy binnen!"
    en ik kijk hem aan "Je kent me niet eens dus heb niet het lef om te zeggen dat je om me geeft" daarmee draaide ik me opnieuw om en liep naar binnen waar ik mijn jas op de kapstok hang en me een weg baan naar boven. De slaapkamerdeur van mijn kamer sla ik dicht en ik laat me met een zucht op bed vallen.
    Kwal..


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    DoctorDonna schreef:
    (...)

    Gregory McEwan.
    Ik knikte en liet me door Anna terug op het keukeneiland dirigeren.
    Anna legde een nieuwe hotpack in mijn nek, ik genoot van de warmte.
    "Maar wie gaat wie spreken?" vroeg ik toen, ik dacht na , met wie wilde ik praten ?
    Ik kende de jongeren niet zo goed als Anna.

    Delilah Gerson
    (Sorry ik kom de lovebirds even storen.)
    Ik liep naar de kleedkamer van het zwembad, lekker even wat calorieen verbranden, toen ik binnenkwam zag ik John en Pete in het wembad, knuffelend, hé?
    John had toch iets met Dena? En pete flirtte toch met dinges... Hé irritant als je zo slecht bent in namen... Oh ja , Laurinda, was het dacht ik.
    Daar stond ik dan in mijn rode badpak, blozend naar de jongens kijkend.
    "Het...Het spijt me..."stamelde ik.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    (Ik reageer morgen, denk ik, weer. Sorry...)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    VitaIncoluma schreef:
    (Ik reageer morgen, denk ik, weer. Sorry...)

    Niet erg meiss, sweet dreams


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    John Hunter Bell
    Toen hij terug trok keek ik hem even aan. Toen ik de glimlach op zijn gezicht zag glimlachte ik ook. Zijn woorden deden me licht blozen. "Het was voor mij ook niet makkelijk, maar het is makkelijker als je al uit de kast bent." mompelde ik. Ik bleef gewoon even rustig aan zijn nek hangen. Ik was toch niet zo zwaar in het water. Plots schrok ik op van een stem. Fuck! Ik keek om en zag een tutje. Hoe ging ik ons hieruit redden. "Het is niet wat het lijkt. Ik heb kramp, dus kan je even helpen?" zei ik tegen haar. Ik ging Pete niet de kast uit jagen. Dat kon ik hem niet aan doen. Zeker niet omdat hij het er zo moeilijk mee had. Kramp kon toch wel een reden zijn dat ik om zijn nek hing, toch? Vast. Met mijn vingers bleef ik rustig en onopvallend met de losse haartjes in zijn nek spelen. Gelukkig hing ik zo dat het meisje, wiens naam ik niet wist, het niet kon zien.


    Bowties were never Cooler

    Delilah Gerson
    De jongens keken nu beiden naar me en ik voelde me erg ongemakkelijk, ik stond maar wat te draaien...
    John had blijkbaar kramp en greep zich daarom aan Pete vast, hij vroeg me te helpen, kijk , dat kon ik wel, als hij het niet erg vond door een lelijk meisje gered te worden tenminste.
    "Als je het niet erg vind om niet door zo'n knappe blondine gered te worden, help ik je graag." mompelde ik, waarna ik ht water in ging en Pete hielp om John aan de kant te krijgen.
    Ik dirigeerde de jongens naar een ligbedje en vroeg John waar hij kramp had.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    Delilah Gerson
    De jongens keken nu beiden naar me en ik voelde me erg ongemakkelijk, ik stond maar wat te draaien...
    John had blijkbaar kramp en greep zich daarom aan Pete vast, hij vroeg me te helpen, kijk , dat kon ik wel, als hij het niet erg vond door een lelijk meisje gered te worden tenminste.
    "Als je het niet erg vind om niet door zo'n knappe blondine gered te worden, help ik je graag." mompelde ik, waarna ik ht water in ging en Pete hielp om John aan de kant te krijgen.
    Ik dirigeerde de jongens naar een ligbedje en vroeg John waar hij kramp had.


    1, wil je in het vervolg wachten tot ik ook gepost heb, aangezien ik nu op 3 posts moet reageren,
    en 2, wil je mijn personage niet besturen? Dit doe je wel vaker met anderen en er word steeds om gevraagd het niet te doen maar toch blijf je het doen. Ik ben online dus je had ook wel even kunnen wachten tot ik wat postte voor je reageerde.
    In feite keek Pete helemaal niet om aangezien ik nog niet met hem had gereageerd.


    Little do you know