• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 19:34 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Iemand voor Melody a.u.b ?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    HelloSweety schreef:
    John Hunter Bell
    Ik glimlachte toen hij zijn armen ook om me heen sloeg. Dat was voor mij een bevestiging dat hij niet loog. Niet dat ik dat had verwacht, maar goed. Ik beet op mijn lip toen hij me vertelde wat hij had gedaan met het meisje. Dat was echt niet slim of aardig, maar ik snapte het aan de andere kant ook wel. Zeker omdat hij het hier zo moeilijk mee leek te hebben. Ik aaide zacht door zijn haren en probeerde hem zo goed mogelijk gerust te stellen. We vonden wel een manier. Bij zijn woorden haalde ik mijn schouders op. "We slaan ons er samen wel doorheen. En als mensen me gaan haten omdat ik op zo'n leuke jongen als jij ben gevallen kan het me niets schelen." Het was echt zo. Ik stelde toch voor het even nog geheim te houden. Zelf vond ik het niets, maar omdat hij hier zo mee worstelde leek het me misschien wel beter. Toch weer hij het tot mijn geluk af. Bij de Laurinda questie kreeg ik toch wel een klein fronsje in mijn voorhoofd. "Nee, het was niet egoïstisch, misschien een beetje maar dat gebeurt nou eenmaal als je bang bent. Daarbij ben je ook geen klootzak. Je moet haar gewoon rustig de situatie uitleggen, want ze heeft wel recht op de waarheid. Dat je bang was voor alle haat als je uit de kast zou komen hier enzi. Ze zal het echt wel begrijpen... Of ze gaat met dingen gooien en dan kom je maar weer snel naar mij toe." zei ik met een glimlach. Mijn ogen dwaalden af naar het zwembad. "Zullen we anders eerst even zwemmen om tot rust te komen voor we terug naar boven gaan?" Het water was volgens mij verwarmt en als dat betekende dat hij tot rust zou komen en zichzelf niet in elkaar zou slaan over het heke Laurinda ding zou dat erg mooi meegenomen zijn.


    Pete Mikaelson
    Ik voel een hand door mijn haren gaan en niet veel later hoor ik de fijne, geruststellende woorden die John me verteld. Hij zegt dat we er ons samen wel doorheen slaan en dat het hem niets kan schelen als anderen hem gaan haten. Met een dankbare glimlach kijk ik hem aan.
    "Nee, het was niet egoïstisch, misschien een beetje maar dat gebeurt nou eenmaal als je bang bent. Daarbij ben je ook geen klootzak. Je moet haar gewoon rustig de situatie uitleggen, want ze heeft wel recht op de waarheid. Dat je bang was voor alle haat als je uit de kast zou komen hier enzi. Ze zal het echt wel begrijpen... Of ze gaat met dingen gooien en dan kom je maar weer snel naar mij toe." verteld hij me als ik mezelf af vraag hoe ik zo enorm egoistisch kon zijn en dat ik zo'n enorme klootzak ben.
    Dan vraagt hij me of ik misschien nog even wil zwemmen voor we terug naar boven gaan. Ik denk even na en knik dan wat twijfelachtig.
    "Maar ik heb geen zwembroek hier?" zeg ik dan grinnikend "En in me boxer kan wel, maar dan kan me broek niet meer aan, aangezien iedereen dan zal denken dat ik in me broek heb geplast" vervolg ik lachend.


    Moet ik trouwens ook weer met Denise reageren??


    Little do you know

    Dena Fields
    Thee, met een beetje melk. Met een klik ging de waterkoker en ik pakte twee mokken uit de kast. Ik plaatste in een mok een buideltje en hevelde het buideltje over toen de thee zwart genoeg was. Uit de ijskast haalde ik vervolgens melk en deed een dotje in een mok en in de andere mok deed ik een beetje suiker. Tot slot haalde ik nog eens twee lepeltjes uit een la en ik ging tegenover Denise staan, terwijl ik een mok voor haar neer zette. 'Dus, heb je zin om vandaag iets samen te gaan doen?' vroeg ik haar. Ik had behoefte aan een vrouwelijke vriend. John was gewoon ontzettend aardig, maar hij zou nu bezig zijn en Hunter, die was gewoon alleen om de seks en dat werd ook wel een beetje saai. Ik was nooit goed geweest in het maken van vrienden. Altijd was ik kwaad geworden op hen of maakten ze mij kwaad en dan kon ik maar beter geen vrienden met hen worden. Maar Denise leek op de een of andere manier anders. Misschien was het omdat ik vrienden probeerde te worden met extraverte mensen en Denise was meer introvert? Ik wist het niet. Misschien lag het ook aan de omgeving.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Okeyy, ik reageer morgen (:
    Nu me bed in, ben kapot moe en voel me nogsteeds niet echt lekker, enorm verkouden :c


    Little do you know

    John Hunter Bell
    Hij leek toch niet zo overtuigd van mijn woorden, al meende ik ze echt wel. Misschien was het maar gewoon het beste om het er niet meer over te hebben nu. Ik stelde dus maar voor te gaan zwemmen. We waren er nu toch en dan hadden we een alibi als hij het nog even stil wilde houden. Hij keek me erg twijfelachtig aan. Bij zijn woorden snapte ik waarom. Ik grinnikte zacht bij zijn opmerking. "Nou er zijn kleedhokjes, dus je kan zo ook in je broek zonder boxer naar boven en daar een schone aantrekken." zei ik vrolijk. Dat was ik in elk geval wel van plan, al zou het wel schuren. Ik schonk hem een stralende glimlach en trok toen mijn trui over mijn hoofd uit. Een echt sixpack had ik niet, maar wel een beetje. Ik was niet heel schaamtevol over mijn lichaam. Het zag er best goed uit, en dat vond ik erg fijn. Ik vouwde mijn shirt netjes op en legde hem bij de muur. Met mijn broek zou ik toch wachten tot hij ook mee zou gaan, want dat vond ik best genant. Je broek was toch wel anders dan je shirt. Ik glimlachte weer naar hem en liep naar hem toe om nog een kusje op zijn wang te drukken. Ik kon mezelf niet helpen. Hij was gewoon te kusbaar en te lief.Al was ik heel erg benieuwd hoe hij eruit zag zonder trui. Daar had ik alleen over kunnen dromen, tot nu toe.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 7:12 ]


    Bowties were never Cooler

    Denise Parks
    Terwijl Dena de thee klaar maakt eet ik mijn broodje op en zet mijn plankje netjes in de afwasmachine. Ik pak de warme mok vast als Dena het voor me neer zet en neem er een slok uit.
    ''Dus, heb je zin om vandaag iets samen te gaan doen?'' vraagt Dena me dan.
    Ik denk na "Alleen wij twee?" vraag ik haar dan met een knikje. Ze heeft de laatste tijd alleen maar rond die John gehangen, het zou me niks verbazen als hij ook mee gaat, wat we ook gaan doen.. Maar goed, ik heb wel zin om iets te doen.

    Pete Mikaelson
    John haalt mijn twijfels weg over het feit dat ik geen zwembroek bij me heb door te zeggen dat er kleedhokjes zijn en ik me dus gewoon in mijn broek kan hijsen, naar boven gaan en een schone boxer aantrekken. Achja, waarom ook niet?
    John trekt zijn shirt al uit en ik volg zijn voorbeeld. Ik loop naar één van de badstoelen en leg mijn shirt daar op om vervolgens mijn sokken ook op de stoel te leggen. Als laatst maak ik mijn broek dan maar los zonder blikken of blozen en loop in mijn boxer naar de rand van het zwembad.
    "En nu hopen dat het een beetje fijn water is" zeg ik dan grinnikend. Ik kijk John afwachtend aan en spring zelf al vast met een plons in het water.
    "Kom je nog?" vraag ik John met een glimlach.


    Zoww c;


    Little do you know

    Dena Fields
    'Alleen wij twee?' vroeg ze me toen. Ik nam ook een slok van mijn thee. Ze knikte toen. 'Oh, ja alleen wij tweeën, tenzij je nog iemand mee wilt hebben,' antwoordde ik een beetje verlaat. Ik had absoluut geen idee wat we überhaupt konden gaan doen. Ik had spelletjes gezien en er was een zwembad. Of we konden een wandeling gaan maken. Ik had geen idee eigenlijk wat. Misschien mochten we wel naar het dorp gaan van Sharp. Ze leek me streng, maar niet ontzettend erg. Ach, we zagen wel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    KLAINEISBACK schreef:


    Delilah Gerson
    Ik werd wakker van iets wat Lizzy grinnikte, slaperig knipperde ik met mijn ogen, Lizzy was zich alweer aan het verontschuldigen en ik kreunde, waarom dacht ze dat ze alles verkeerd deed? Langzaam kwam ik recht, waarop ik natuurlijk weer mijn hoofd stootte tegen het plafond.
    "Oew! Godverrrr! Goede morgen !" vloekte ik


    Lizzy Franklyn
    "Oew! Godverrr! Goedemorgen!" vloekte Delilah.
    Ik schrok, ik dacht dat ze het tegen mij had. Ik wist een moment niet wat ik moest doen, totdat ik de tranen in me op voelde komen. Ik sprak mezelf toe: ze had het niet over jou, ze is kwaad op zichzelf dat ze zich heeft gestoten. Kom trek het je niet aan. Dat hielp en ik hield de tranen tegen. Ik ging op bed zitten en pakte mijn gitaar en ik begon een deuntje te spelen. Misschien kon ik het hier mee goed maken, of dan had ik tenminste nog iets te doen terwijl Delilah langzaam wakker werd.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    VitaIncoluma schreef:
    (Iemand voor Melody a.u.b ?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Stuur Melody maar naar Tyler, mits ze hem niet de hersenen in slaat natuurlijk ;D
    Hij is in de woonkamer nonchalant aan het doen x'd

    Denise Parks
    Dena zegt dat we alleen met zijn tweeën gaan tenzij ik nog iemand mee wil, waarop ik stellig mijn hoofd schud.
    "Maar ehm, wat wil je gaan doen?" vraag ik haar dan nieuwsgierig "Alles wat we hier binnen kunnen doen lijkt me niet echt geweldig, op het zwemmen na maar zwemmen is leuker met meerdere" vervolg ik met een denkende frons op mijn voorhoofd "en naar het dorp zal vast wel weer niet morgen" sluit ik een beetje chagrijnig af. Als we het dorp echt niet in mogen dan voel ik me echt een gevangene hier. Ik vind het al niet fijn hier te zitten, en als we dan niet eens van het terrein zouden mogen..


    Little do you know

    Melody Black
    Opeens zag ik de jongen staan die naar mij zwaaide. De gelijkenis met dat mietje was groot, maar ik hoopte dat hij mij wél aardig vond en niet zo bang was voor meisje. Ik stond nonchalant op en liep elegant naar hem toe.
    "Heey, ik ben Melody. Het meisje waar je naar zwaaide onder, weet je nog wel? Dat was heel lief van je." ik vroeg me af of ik aardig of gewoon mezelf moest zijn, ik ging voor een mengeling. "Heeft je broer een fobie voor het vrouwelijke geslacht of zo? Iedere keer dat ik bij hem in de buurt kwam, keek hij alsof hij moest huilen. Kun je je dat voorstellen?"
    Hij zou vast en zeker ja gaan zeggen, hij had mij ook al met Rose gezien. Kon die hoer dat niets voor mij leuk laten. Ach ja, wat maakt het ook uit. Mijn reputatie was meteen al bekend hier, des te beter.

    (Ze heeft het tegen Tyler)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Tyler Devoné
    Na een tijdje verveelt voor me uit te staren komt er een meisje naar me toe met sierlijke passen. Als ze bij me staat verteld ze me wie ze is, Melody, het meisje dat de aandacht van Jeremy en mij wilde onderaan de berg bij de skilift. Ik had naar haar gezwaaid, maar meer ook niet.
    Als ze me dan vraagt of Jeremy een fobie voor 'het vrouwlijke geslacht' heeft en dat hij, elke keer als Melody bij hem in de buurt is, er uit ziet alsof hij moet huilen. Ik doe mijn mond open om te lachen en te zeggen dat dat vast wel zo zal zijn, maar dan bedenk ik me dat hij toch wel mijn broertje is en ik wel wat aardiger tegen hem mag zijn en ik zeg: "Ach, ik zou ook bang zijn voor iemand die maandelijks leeg bloed maar er niet aan dood gaat" zeg ik schouderophalend "Plus, zoveel ervaring heeft hij niet dus hij is snel bang om een blauwtje te lopen" vervolg ik grinnikend, oké een beetje neerbuigend over mijn broertje mag toch wel?


    Little do you know

    VitaIncoluma schreef:
    ^^Is goed.
    James Yaser
    Ik liep een beetje dromend door het huis, toen ik me bedacht dat luchtje scheppen wel goed voor mij zou zijn, nu, op dit moment. Ik liep naar de gang en deed mijn jas aan. De verdere dingen had ik niet nodig, ik wilde het koud hebben. Ik deed de deur open en liep naar buiten. Ik keek even rond en zag Abby zitten. Ik schrok een beetje en vroeg me af wat ik moest gaan doen, wat ik zou gaan doen. Ik besloot naast haar te gaan zitten.
    "Heey Abby." zei ik gemaakt vrolijk, om mijn opkomende tranen niet te laten horen. "Hoe gaat het met jou? Amuseer je je een beetje met Loki? Hoe vaak hebben jullie al ruzie gehad?" Oh mijn god, hoe kon ik zo stom zijn om dat te vragen. Het kwam vast door mijn jaloezie wegens Loki.
    Ik had de drang om met mijn hand langs haar appelrode wangetje te strelen. Ik kon de verleiding niet weerstaan en streek zachtjes met mijn hand langs haar wang. Ik was eigenlijk best wel benieuwd hoe ze hier op zou reageren.

    (Genoeg aanleiding voor ruzie?)

    DoctorDonna schreef:
    Ethan Brooks
    'Dit is niet gezond toch?' vroeg Jeremy mij en ik grinnikte. Nee, maar dit was wel normaal voor Rose. De afgelopen dagen had ik haar beter leren kennen en Rose was een heel extravert persoon. Dat was wel leuk, maar soms ook wel heel erg irritant. 'Nee, dit is helemaal niet gezond op de vroege morgen,' antwoordde ik rustig. Ik had behoefte aan ontbijt. Thee met een lekker knackebrood. Ik ging nu opstaan voor ontbijt. Stil bleef ik zitten. Opstaan. Nee. Ik probeerde het nog een keer, maar mijn lichaam had geen zin om op te staan. Zou ik Rose vragen om het te halen? Zij kon wel wat energie kwijt, maar die gedachte schudde ik nog harder mijn hoofd uit, dan dat hij er weer in kwam. Ondertussen ging Rose weer verder met praten over vanalles en nog wat. Ze verweerde zich ertegen dat het ongezond was. Oh well, ik lette niet echt op haar nu. 'Hee Jeremy, heb je zin om te ontbijten? Ik heb nog niet ontbeten,' vroeg ik uiteindelijk, hopend dat een beetje motivatie mij wel aan ontbijt hielp.




    Nu moet ik alleen nog iemand hebben voor Laurinda :D Enige slachtoffers die zich aanmelden?

    en NOUJA ZEG O.O LIEVE JEREMY GAAT WEL MET ROSE OM HOOR VOOR HUN NEUS O.O

    die zittenin de woonkamer op de bank ^^

    Abigail Pierce
    Ik had me buiten met mijn rug tegen de muur aan genesteld en genoot op dit moment van de stilte en rust om me heen. De koude lucht daar ergerde ik me niet eens echt aan nu. Nee waar ik me aan ergerde was het persoon dat even naar buiten kwam lopen ook ook nog naast me kwam zitten. Om het geirriteerde gevoel wat groter te maken kwam James nog naast me zitten ook en begon tegen me te praten. Hoevaak hebben jullie al ruzie gehad? God damn it... Ik wou net mijn mond lostrekken toen ik zijn hand langs mijn wang voelde gaan en ik sla zijn hand weg waarna ik me een kwartslag draai en hem aankijk. "Mocht de boodschap nog niet duidelijk geweest zijn, ik moet jou niet James. Get over it en stop je tussen mij en Loki te wringen. En hebben jullie al vaak ruzie gehad? " ik keek hem even ongelovig aan. "Let jij nou maar op of je lul links of rechts zit dan hou ik me wel bezig met mijn eigen zaken en met die van Loki" En na die woorden sta ik op en begin richting de deur te lopen.


    Jeremy Devone
    Ethan beantwoord mijn vraag met een nee wat me doet grinniken, het leek me inderdaad niet helemaal gezond nee. Terwijl Rose zich stevig begon te verdedigen waarom haar gedrag wel gezond was vroeg Ethan me of ik mee ging ontbijten waar ik vlug op knikte. Ook ik had nog niet gegeten en mijn buikje was toch inmiddels wel om voedsel aan het vragen maar voor ik daar tijd voor had moest ik even met een half oor mee luisteren wat er nog meer in de woonkamer verteld werd.
    Het meisje van voorheen stond met Tyler te praten over mij. Een fobie voor het vrouwelijke geslacht en Tyler ging er nog in mee ook.
    Ik kijk het meisje even aan "Met dat soort als jou hoef ik niet om te gaan ik heb gezien wat je deed bij dat meisje beneden" ze had zo onterecht iemand een bloedneus geslagen...
    Hierna kijk ik naar Tyler "En fijn dat wij zo'n goede band hebben" vertel ik hem sarcastisch waarna ik opsta en richting de keuken loop om iets eetbaard te zoeken.


    Hij heeft het tegen melody en tyler

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 17:32 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Loooool, James wordt dik geowned door Abby. Oeh, Laurinda kan zich misschien aansluiten bij Denise en Dena als Roww dat ook goed vindt.]

    Dena Fields
    'Maar ehm, wat wil je gaan doen? Alles wat we hier binnen kunnen doen lijkt me niet echt geweldig, op het zwemmen na maar zwemmen is leuker met meerdere en naar het dorp zal vast wel weer niet mogen,' zei Denise. Ze klonk niet echt vrolijk en gelijk had ze. Sharp was wel zo strict. 'Zwemmen kan wel, dan moeten we inderdaad andere mensen vragen. Ken jij mensen?' Toen bedacht ik me dat ik John en Pete zag vertrekken. 'Misschien moeten we eerst even checken onderen of het zwembad leeg is en dan, als het leeg is, kijken we wel of we gaan zwemmen. Wat vind je ervan?' Ik had anders geen idee wat we konden doen. Als we gingen wandelen moesten we praten en anders was het awkward als het stil was. En spelletjes, daar hield ik niet van, daar werd ik alleen maar kwaad van. Oh wacht, ze hadden ook nog een bibliotheek ietsachtigs, maar dat kon je alleen maar in je eentje doen. Dus, ik had anders geen idee wat we wel konden doen.

    Ethan Brooks
    'Absoluut,' zei Jeremy en ik stond op. Godzijdank, anders was ik niet van de bank af gekomen. Ik keek even twijfelachtig naar Rose, maar ze lijkt zich prima te vermaken in haar eentje. Ach, het was ook Rose. Ik volg Jeremy gauw de keuken in en deed een deurtje open. Het was ontzettend druk in de keuken en er is bijna geen doorkomen meer aan. Zoveel mensen, die konden allemaal zien wat ik at.. Ik haalde snel wat brood uit de kast en deed er wat kaas op. Uit de ijskast haalde ik de jus d'oranges en schonk wat voor me in, waarna ik wachtte totdat Jeremy klaar was. 'Zullen we in de eetkamer aan tafel gaan zitten?' vroeg ik hem toen. 'Het lijkt hier binnen wat druk.' Ik keek even naar de eetkamer. 'Alles goed?' vroeg ik Jeremy toen.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 17:38 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Melody Black
    "Ach, ik zou ook bang zijn voor iemand die maandelijks leeg bloed maar er niet aan dood gaat. Plus, zoveel ervaring heeft hij niet dus hij is snel bang om een blauwtje te lopen." zei de jongen.
    "Hahaha, dat is waar, daar wordt soms ook nog wel bang van. Stel dat dadelijk iemand rode plekken ziet? Ach ja, iedereen loopt in het begin blauwtjes, daar moet je je overheen zetten en gewoon vrolijk doorgaan toch?"
    De broer kwam aan tafel zitten en bemoeide zich ermee: "Met dat soort als jou hoef ik niet om te gaan ik heb gezien wat je deed bij dat meisje beneden."
    Hij vervolgde tegen zijn broer: "En fijn dat wij zo'n goede band hebben."
    "Autsj." zei ik lachend tegen de ene en vervolgde tegen het mietje: "Als je erbij was geweest had je geweten dat ik het recht had om haar te slaan en btw ze sloeg bij eerst. Als je er bij was geweest was je nu allang huilend van Rose weggerend, naar je mammie. " Hij leek mij niet te horen en hij liep gewoon doodweg de keuken in, nou ja zeg.
    "Gaat het altijd zo bij jullie dat als iemand iets tegen hem zegt dat ie dan wegloopt?" vroeg ik aan de broer waarmee oorspronkelijk aan het praten was.

    James Yaser
    Abby sloeg mijn hand en draaide zich naar mij, terwijl ze zei: "Mocht de boodschap nog niet duidelijk geweest zijn, ik moet jou niet James. Get over it en stop je tussen mij en Loki te wringen. En hebben jullie al vaak ruzie gehad? Let jij nou maar op of je lul links of rechts zit dan hou ik me wel bezig met mijn eigen zaken en met die van Loki."
    Autsj, die was raak. Ik kon er deze keer niet op lachen, ik moest er eigenlijk om huilen. Ze stond op en liep naar de deur. Ik stond ook op en liep achter haar aan
    "Abby, alsjeblieft. Geef me dan op z'n minst één kans." zei ik snikkend. "Alsjeblieft. Zie je dan niet dat ik echt om je geef?"
    Ik kon mijn tranen nu al helemaal niet meer binnen houden en ze stroomden vol over mijn wangen. Lekker was dat, een jongen die huilde om een meisje, wat nog niet eens de zijne was.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||