• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 19:34 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    James Yaser
    Nog na grinnikend liep ik op mijn gemak door het huis. Ik liep door de woonkamer en zag een meisje op de bak zitten, wat ik vaag kende uit onze groep. Ik ging naast haar zitten en vroeg: "Hoe is het jou tot nu toe bevallen in dit huis?" Ik bekeek haar even, ze was knap. Maar niemand kon Abby vervangen. Ik had zo'n idee dat ze me aan het vermijden was. Wat ik tot ten treure betreurde.
    Ik zag dat ik nog steeds de mok koffie in mijn handen had en vroeg aan haar: "Wil je ook een mok koffie? Ik kan er zo een voor je halen als je wilt."

    (James heeft het tegen Laurinda)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Laurinda Pearl
    Na een tijdje voor me uit gestaard te hebben komt James naast me zitten. Zijn naam wist ik vanuit anderen en ik wist dat hij bij me in de groep zat... Maar echt contact had ik niet met hem gehad.
    "Het bevalt me redelijk" beantwoord ik hem en ik glimlach een keer maar schud mijn hoofd op zijn volgende vraag. "Ik ga nogal.... tsja stuiteren van koffie" grinnik ik. Ik wist dat ik uit mezelf vrij druk was, maar met koffie op, nee dat ging ik de anderen niet aandoen in dit huis.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Yaser
    "Ik ga nogal... tsja stuiteren van koffie." zei Laurinda grinnikend.
    "Hahaha, dat ben ik wel gewend." zei ik lachend. Mijn zusje had dat ook, maar drie dagen later had ze er nog last van. "Wil je dan wat thee?" vroeg toen maar.
    Ik wist niet waar we over moesten praten, dus begon ik over het eerste wat in mij opkwam: "Wie ken je al allemaal in dit huis?"
    Ik was best benieuwd naar de mensen, aangezien ik hier was gekomen om vrienden te maken met andere, goede kinderen. En ik hoopte dat dat iets zou worden...Ik zou niet te hard hopen. Als het al niet met Abby lukte, hoe moest het dan met de rest...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [ audgagzgahsvahabahwgeh John en Pete zijn cuties. Als ze geen koppel worden ga ik huilen.
    Sorry dat ik niet reageer met stukjes maar ja, school gaat voor, nog maar een weekje schatjes..,
    Daarbij ben ik ook druk bezig met mijn gevoelens voor een zekere lieve, knappe en ridderlijk galante jongen dus echt geen tijd.
    Zodra ik kan vraag ik wel even om te quoten en dan ga ik weer mee, droppen jullie links van nieuwe forums / topics wel eff in mijn gastenboek? Zou echt lief zijn
    Kusjes!]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 12:47 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    HelloSweety schreef:
    John Hunter Bell
    Hij bleef me aanstaren met twee grote verbaasde ogen. Zelfs zo was hij heel knap. Ik verontschuldigde me ervoor. Hij was vast geschokt. Mijn ogen werden groot toen hij zei dat het niet hoefde. Was hij toch wel homo? Ik snapte het even niet meer. En hoe zat het dan met al dat geflirt met de meisjes? Ik snapte het niet. Hij begon te stamelen en zijn wangen werden knalrood. Het was echt heel erg schattig. Hij opende zijn mond en sloot hem weer. Ik glimlachte naar hem. "Voel jij hetzelfde?" vroeg ik zacht. Nu zou hij in elk geval niet iets hoeven te praten, want het leek er niet op dat hij dat in zijn toestant kon. De angst was weg en ik voelde me warm en pluizig van binnen. Het was een heel fijn gevoel. Ik legde mijn hand op zijn wang. Hij was echt een schatje, al kende ik hem nog niet zo goed. Het voelde gewoon goed. Mijn ogen dwaalden van zijn ogen naar zijn lippen en weer terug. Toch zou ik hem niet kussen voor ik mijn antwoord had. Als hij dit namelijk niet wilde zou ik mijn afstand houden. Zo niet dan was ik denk ik de gelukkigste jongen van de wereld. Als hij me niet zou afwijzen zou hij mijn eerste vriendje ooit zijn. Dan was deze gok echt de moeite waard geweest.


    Pete Mikaelson
    Als John me na een korte stilte zachtjes vraagt of ik hetzelfde voel knik ik wat onzeker.
    Opnieuw doe ik mijn mond open in een poging wat te zeggen, maar dit keer komt er ook echt iets logisch' uit: "Maar.. ik durf niet.." begin ik zacht "Ik heb nog nooit iets gehad met.. een jongen en.. Laurinda.. de anderen.. ze zullen me haten" vervolg ik zacht. Ik heb mezelf goed in de nesten gewerkt, en dat alleen voor mijn eigen toedoen. Een diepe zucht rolt over mijn lippen.
    "Ik haat mezelf al.. ik zou het niemand kwalijk nemen mij te haten als dit uitkomt.." Ik maak een gebaar met beide handen van hem naar mij als teken dat ik het over een dergelijke 'ons' heb terwijl ik 'dit' zeg.
    "Maar ik wil niet gehaat en verafschuwd worden.. niet opnieuw.." fluister ik vervolgens. En opnieuw denkt Pete alleen maar aan zichzelf. verteld dat ene bekende stemmetje me weer in stilte.


    Zo, weer wat gepost ^-^


    Little do you know

    (Nooo ! They HAVE to be a couple! )


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Is er iemand die tegen Sam wil praten? Want ik krijg het gevoel dat niemand in deze RPG moeite doet om iets tegen hem te zeggen, want hij is net nieuw]

    [Sure, Ethan? Hij zit ergens in de woonkamer. Ik reageer wel eens keer. Ja, die keer is binnenkort.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    John Hunter Bell
    Ik glimlachte toen hij knikte, maar al snel kreeg ik medelijden met hem door wat hij zo stotterend vertelde. Ik snapte het wel. Het was niet makkelijk, maar als je iemand had die je steunde ging het vaak al een stuk beter. Toen hij klaar leek trok ik hem in een knuffel dicht tegen me aan. Mijn armen liet ik stevig om zijn lichaam gewikkeld liggen en ik drukte een kusje op zijn voorhoofd. "Het komt goed. Echt waar. Echte vrienden zullen je hier niet om veroordelen, ook Laurinda niet. En als mensen je er wel voor veroordelen zijn het geen echte vrienden." Ik keek hem aan met een zachte licht verliefde uitdrukking in mijn ogen. "Daarbij ben je nu niet alleen. Ik sta achter je, hoe lastig het ook wordt." Ik zuchtte zacht, maar wel gelukkig. Ondanks dat hij het niet durfde had hij wel ja gezegd. "Beloofd. Maar als je het echt zo vervelend vind kunnen we het ook nog even geheim houden. Als je wilt." Ik beet zacht op mijn lip. Dat wilde ik helemaal niet. Ik wilde mijn geluk van de daken schreeuwen dat eindelijk iemand die ik echt leuk vond mij ook zag staan, maar als hij dat echt niet wilde zou ik het voor hem stil houden. Tot hij er aan toe was om ervoor uit te komen.


    Bowties were never Cooler

    ( Ik heb met Yune nog op Sam gereageerd, volgens mij een pagina terug )

    Emiko schreef:
    [Is er iemand die tegen Sam wil praten? Want ik krijg het gevoel dat niemand in deze RPG moeite doet om iets tegen hem te zeggen, want hij is net nieuw]


    Yune van Enface zit tegen Sam te praten, ik zal het even quoten


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Enface schreef:
    Yune heeft het tegen Sam

    Yune van Therme
    Zo te horen was de rest van het huis nu ook wakker geworden, het geluid van servies was te horen en zo af en toe hoorde ik voetstappen voorbij komen. Na een tijdje liep ik de trap af naar beneden terwijl ik met een elastiekje een knot in mijn haar bond, wat losse plukjes waren uit de knot gevallen maar ik had het al een tijdje opgegeven dat ze bleven waar ik wilde. In de keuken begroette ik iedereen even kort met een glimlach en schonk een schaaltje vla in. Toen ik de jongen in de deur opening passeerde glimlachte ik ook even naar hem en liep toen snel door naar de bank. ´Goedemorgen´ zei ik tegen de donkerharige jongen voor ik mezelf ook op de bank liet vallen. Mijn benen trok in veilig naast me en begon aan het eten van mijn vla.


    Alsjeblieft


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    ( Wow dat was echt eng toevallig, precies in dezelfde minuut. Wel bedankt! )

    (Hahaha, ik zal wel bezig zijn geweest met reageren toen jij reageerde.)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    (Ik denk het ja! Pete en John zijn overigens echt heeeeeeeel schattig.)