• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 19:34 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Okee is er nog iets waar ik op moet reageren?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Ik kan Loki anders wel naar McEwan sturen als je wil... Misschien dat hij terug moet naar het ziekenhuis met zijn gebroken hand?]


    Bowties were never Cooler

    KLAINEISBACK schreef:
    Okee is er nog iets waar ik op moet reageren?


    Lizzy, I guess. Ik zal iets met haar schrijven.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 19:38 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Okidoki dan reageer ik zo


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Lizzy Franklyn
    Toen ik eindelijk klaar was op de badkamer zat Delilah nog steeds op bed.
    "Kom je er niet uit?" vroeg ik plagend. Meteen daarna sloeg ik een hand voor mijn mond en zeg zachtjes: "Sorry, dat was niet zo bedoeld."
    Ik zocht wat kleren uit mijn koffer en deed ze aan. Terwijl ik nog steeds geschokt naar Delilah stond te kijken. Hopelijk werd ze niet al te boos.
    "Het spijt me echt. Dat was niet mijn bedoeling." zei ik nog een keertje. Hopelijk werd ze echt niet boos. Ik kon er namelijk, als al die andere duizenden dingen, niet zo goed tegen als mensen boos werden.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [Op Sharp, zal alles even posten.]

    Anna Sharp
    'Wat gaan we de jongeren vandaag laten doen?' vroeg Gregory uiteindelijk, nadat ik een paar van zijn vragen niet beantwoord had. Ik dacht even na, terwijl ik zijn hand op de hotpack had gelegd ten teken dat hij hem vast moest houden. Ik pakte de chocomel en een beker en maakte Gregory wat warme chocomel klaar in de magnetron. Ondertussen had ik even kunnen denken. 'Ik denk dat ik begin met persoonlijke gesprekken vandaag. Of groepsgesprekken. Die kun je ook doen,' zei ik en pakte de warme chocomel uit de magnetron en gaf die aan Gregory, terwijl ik de hotpack weer overpakte. 'Ik ga niet nog een nacht in dat hok slapen, voordat het raam gemaakt is. En als je het niet maakt, eis ik een andere kamer,' hoorde ik plotseling iemand zeggen. Aan de stem te horen was het Melody. 'Goedemorgen Melody,' zei ik, zonder weg te kijken van Gregory. 'Zou je dat misschien ook op een andere manier kunnen vragen?' vroeg ik haar toen. Ik was niet stom. Als je makkelijk over je heen liet lopen kreeg je sowieso al geen respect.

    Melody Black
    "Goedemorgen Melody." zei Sharp. "Zou je dat misschien ook op een andere manier kunnen vragen?"
    Wat dacht zij wel niet. Ze had me toch verstaan of niet soms? Ik liet niet met me sullen, want als ik het aardiger ging vragen dat kreeg ik geen respect van dat mens.
    "Nee, dat kan ik niet." zei ik koppig. Ik ging hier wel eens laten zien wie hier het beste was, zij in ieder geval niet.
    "Ga je er nog wat aan doen, of hoe zit dat?" vroeg ik ongeduldig. "Of ga je hier gewoon zitten wachten tot de kabouters het komen doen voor je?"
    Ik had echt zin in ruzie, ik moest even mijn woede kwijt, en daar was zij geheel geschikt voor.

    Anna Sharp
    'Nee, dat kan ik niet,' zei Melody koppig. 'Ga je er nog wat aan doen of hoe zit dat?' vroeg ze ongeduldig, ik had nog niet eens een kans gekregen om te antwoorden. 'Of ga je hier gewoon zitten wachten tot de kabouters het komen doen voor je?' Ik glimlachte even naar Gregory, ik stond nog steeds naar Melody met mijn rug. Het leek erop alsof zich iemand vrijwillig stelde voor een persoonlijk gesprek. 'Nee Melody,' antwoordde ik toen. 'Nee, dat ga ik niet voor je doen.' Ik vroeg me af of ze ooit "nee" te horen had gekregen. Ik draaide me toen om, terwijl ik Gregory's vrije hand op zijn hotpack legde. 'Misschien als je het aardig vraagt, dan wel. Maar nu niet.' Ik wist wel dat ik met vuur speelde, maar soms moest je het vuur groter maken om het te kunnen blussen.

    Melody Black
    "Nee Melody. Nee, dat ga ik niet voor je doen. Misschien als je het aardig vraagt, dan wel. Maar nu niet." zei Sharp. Ik zag dat ze kwaad begon te worden.
    Dit was precies wat ik wilde, nu had ik eindelijk mijn kans om hier weg te komen.
    "Nou, dat zoek je je het zelf maar uit. Ik ben hier weg." Ik draaide me abrupt om en liep met grote passen terug de trap op, naar mijn kamer. Ik begon alle dingen in mijn koffer te gooien. Ik pakte mijn iPod en deed de oortjes in mijn oren en liet Sonne van Rammstein keihard in mijn oren galmen. Ik zeulde mijn koffer mee naar beneden en liep de gang door. Ik liep expres langs de keuken zodat Sharp mij zou zien. Ik was benieuwd of ze überhaupt iets zou doen.

    Melody Black
    Ik stond nog steeds in de deuropening van de keuken en nog niemand had mij gezien. Nou ja, zeg, stelletje fuckers.
    "Hé fuckers." Ik had het voornamelijk tegen Sharp. "Onzettend fijn hier geweest te zijn, maar mij zien jullie hier niet meer terug."
    Ik liep op mijn hoge hakken elegant richting de voordeur om mijn jas en andere dingen aan te doen. Hopelijk was mijn motor niet al te veel ondergesneeuw in dit kutoord hier. Wat had dit in godsnaam kunnen bedenken?


    [Hierop dus.]

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 19:43 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    "Sjonge, watheeft die een kort lontje zeg! " grinnikte ik tegen Anna, doelend op Melody, Anna grinnikte en toen zag ik Melody met haar koffer weggaan, verbaasd keek ik haar na, Anna zag haar nu ook, zou ze iets doen? Ik was benieuwd....
    ( ik zal straks / volgende post Loki laten binnenkomen in de keuken, ok? )

    Delilah Gerson
    Ik werd wakker van iets wat Lizzy grinnikte, slaperig knipperde ik met mijn ogen, Lizzy was zich alweer aan het verontschuldigen en ik kreunde, waarom dacht ze dat ze alles verkeerd deed? Langzaam kwam ik recht, waarop ik natuurlijk weer mijn hoofd stootte tegen het plafond.
    "Oew! Godverrrr! Goede morgen !" vloekte ik


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    'Sjonge, wat heeft die een kort lontje zeg,' grinnikte Gregor tegen mij en ik grinnikte met hem mee. Ja, het was waar. Maar daarom zat ze ook hier, als het goed is. Even later hoorde ik allemaal gestommel bij de trap en ik draaide me om. Het was Melody die met haar koffer naar buiten ging. Ik besloot niets te doen. Het was ten slotte Melody's verantwoordelijkheid. Als zij beter wilde worden, kon ze het beste hier blijven, maar als ze wilde gaan, dan ging ze toch gewoon. Ik was er niet om haar tegen te houden als ze niet wilde. Ik keek weer naar Gregory. 'Dus, wat zullen we ze vandaag inderdaad eens laten doen,' was mijn vraag toen. 'Zeg jij het maar. Met de groepen of persoonlijke gesprekken?'

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 19:57 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Loki Laufeyson
    Langzaam werd ik wakker. Met die gebroken hand kon ik toch niets. Ik wreef met mijn goede hand even in mijn ogen en ging rechtop zitten. Ik pakte mijn mitella van de plank naast mijn bed en deed die om, om vervolgens mijn arm erin te hangen. Ik voelde me heel erg kut. Vooral omdat ik mezelf in geen mogelijkheid kon uiten nu mijn goede hand ingegipst zat. Ik was dus ook maar weinig mijn kamer af gekomen. Daarbij had ik geen zin in een preek van Sharp of 'gezelligheid' met de anderen. De deur stond open, dus Abby was al weg. Ik zuchtte en pakte van de planken wat schone kleren. Met moeite klauwterde ik uit het bed en liep met de kleren naar de badkamer. Daar bedacht ik me dat ik een plasticzak nodig had voor om mijn gips. Ik zuchtte en liep in mijn pjama, bestaande uit een zwart hemd en een zwart voetbalbroekje met groene stiksels, naar de keuken. Daar stonden nog best wat mensen. Ik negeerde ze en ging in stilte opzoek naar een groot genoege plasticzak. Ik had al een paar keer gedouched, dus ze waren er wel, maar het leek wel of iemand voor de grap ze elke dag ergens anders legde. Ik was ze namelijk altijd kwijt.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 20:01 ]


    Bowties were never Cooler

    Gregory
    "De persoonlijke gesprekken dan maar." besloot ik, Anna knikte.
    "Wie neemt wie voor zijn rekening?" vroeg ik haar toen.
    Opeens zag ik Loki rondsluipen.
    "Hé Loki, wat ben je kwijt? " vroeg ik nieuwsgierig.
    Loki keek op en ging rechtstaan.
    "En waarom de mitella? " vroeg ik.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Loki Laufeyson
    Ik keek even over mijn schouder toen ik McEwan warlt hoorde vragen. "Grote plastic zakken." zei ik rustig. Tegen hem keek ik nogsteeds neutraal aan. Bij zijn tweede vraag rolde ik met mijn ogeb. Kon hij echt zo dom zijn? Hij had me zelf naar het ziekenhuis gebracht. Er waren nu twee opties: Of hij was gewoon echt dom en vergeetachtig, of hij had veel aan zijn hoofd, want voor altzheimer leek hij me toch te jong. Ik draaide me weer naar de keukenkastjes en ging verder met zoeken. "Er stond trouwens vanochtend een kop gloeiend hete koffie voor onze deur die niet van Abby of mij was." zei ik kort omdat ik wist dat Sharp er ook stond. Ik meed haar als de pest, maar ik had me lelijk kunnen verbranden en Abby ook. Daarbij leek dit me een streek van jaloerse James en ik vond het geensinds erg als hij straf zou krijgen.

    [Zou je voortaan niet meer Loki willen besturen, hoe onschuldig ook, want het zet me een beetje vast]


    Bowties were never Cooler

    HelloSweety schreef:
    Loki Laufeyson
    Ik keek even over mijn schouder toen ik McEwan warlt hoorde vragen. "Grote plastic zakken." zei ik rustig. Tegen hem keek ik nogsteeds neutraal aan. Bij zijn tweede vraag rolde ik met mijn ogeb. Kon hij echt zo dom zijn? Hij had me zelf naar het ziekenhuis gebracht. Er waren nu twee opties: Of hij was gewoon echt dom en vergeetachtig, of hij had veel aan zijn hoofd, want voor altzheimer leek hij me toch te jong. Ik draaide me weer naar de keukenkastjes en ging verder met zoeken. "Er stond trouwens vanochtend een kop gloeiend hete koffie voor onze deur die niet van Abby of mij was." zei ik kort omdat ik wist dat Sharp er ook stond. Ik meed haar als de pest, maar ik had me lelijk kunnen verbranden en Abby ook. Daarbij leek dit me een streek van jaloerse James en ik vond het geensinds erg als hij straf zou krijgen.

    [Zou je voortaan niet meer Loki willen besturen, hoe onschuldig ook, want het zet me een beetje vast]


    ( okido , sorry, zelf had ik ook niet veel ideeën, vandaar, normaal probeer ik dat niet te doen.)
    Gregory McEwan
    Loki antwoordde dat ie plastic zakken zocht,en rolde met zijn ogen als antwoord op de tweede vraag. oh ja, juist, hij had zijn hand gebroken.... Pfft, ik was echt druk geweest.
    Wanneer moest hij eigenlijk terug naar de dokter?
    Ik hupte van het keukeneiland af en gaf hem wat plastic zakken.
    "Zo Loki, trouwens, weet jij wanneer je terug op controle moest met je hand? " vroeg ik hem toen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Loki Laufeyson
    Ik pakte de plasticzakken van McEwan aan en knikte even naar hem. Ik haalde mijn schouders op bij zijn vraag. Binnekort wel, maar ik wist het niet. De doctor had gezegd dat dit tijdelijk gips was en ik snel nieuw gips zou krijgen. Dit was ook echt heel zwaar gips. Ik propte de zakken in mijn mitella en haalde een hand door mijn haren. Ik had wel ergens opgeschreven wanneer ik terug moest, maar geen idee waar. Waarschijnlijk op een papiertje dat ergens tussen andere papiertjes. Maar goed, ik had veels te veel losse papiertjes. Misschien dat Abby het wist. Zo'n luttig ding vergat ik vaak al snel. Ik had wel belamgrijkere dingen aan mijn hoofd dan een afspraak met de doctor voor mijn stomme hand. Ik zuchtte. "Ik ga douchen en dan weet ik het wel weer." zei ik kil. Ik was niet warm tegen anderen, zeker niet tegen mensen die me tegen mijn wil wilden helpen op hun manier. Ik was geen normaal persoon en normale behandelingen maakte me dan ook alleen maar geirriteerd.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 8:03 ]


    Bowties were never Cooler

    Anna Sharp
    Gregory sprong van het keukeneiland af en gaf Loki wat plastic zakken. 'Zo Loki, trouwens, weet jij wanneer je terug op controle moest met je hand?' vroeg hij Loki toen. 'Ik ga douchen en dan weet ik he wel weer,' antwoordde Loki. 'Over vier dagen,' mompelde ik. 'Je moet over vier dagen terug. Meneer McEwan gaat dan wel met je mee.' Ik probeerde het niet al te opvallend te zeggen, wetend dat hoe opvallender ik het deed, hoe minder prettiger Loki dat vond. Ik wachtte toen totdat Loki uit de keuken verdwenen was, voordat ik Gregory weer het keukeneiland op commandeerde om hem een nieuwe hotpack te maken en die weer in zijn nek te leggen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Melody Black
    Ik liep met mijn koffer naar buiten en zeulde deze naar de skilift. Eenmaal onder aangekomen zocht ik naar mijn motor. Ik vond hem een eindje verderop en veegde de sneeuw eraf. Ik bond mijn koffer erop en ik wilde net opstappen toen het begon te sneeuwen. Gadverdamme, ik ging echt niet in dit weer rijden. Veel te veel files en politie op de weg. Ik kon beter een andere keer gaan. Vooruit dan maar, ik zuchtte en pakte het koffer van mijn motor en liep weer terug naar de skilift. Mijn ticket bleek niet meer geldig zei de jongeman achter de balie me, na een aantal malen proberen. "Wat nou, niet meer geldig!" schreeuwde ik hem. Dat ook nog! Ik gaf hem een klap voor zijn gezicht en dook onder het poortje door de skilift in. Boven aangekomen zocht ik de weg terug. Gelukkig had ik deze snel gevonden. Ik liep weer terug naar binnen en zette mijn koffer midden in de gang neer, zodat niemand er meer langs kon. Ik deed mijn jas uit en ging voor het haardvuur zitten.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 15:02 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||