• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 19:34 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dena Fields
    'En jij? Heb jij lekker geslapen?' zei Denise terwijl ze een oordopje uit haar oren haalde. 'Prima,' antwoordde ik. Blijkbaar wilde Denise niet zoveel praten, dus wormde ik me tussen de mensen door naar een kastje waar een kopje stond om er thee van te maken. 'Thee?' vroeg ik Denise vanaf een afstandje. Ik zette het water ondertussen al op en nu was het nog wachten op antwoord van Denise en op de waterkoker. Ik keek even om me heen. Mevrouw Sharp en meneer McEwan stonden ook in de keuken. Meneer McEwan had blijkbaar iets aan zijn nek, dat zag er niet prettig uit. Mijn blik viel toen op John en Pete die samen de keuken uit gingen. Fijn voor hen, dacht ik met een glimlach.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Melody Black
    Ik stond nog steeds in de deuropening van de keuken en nog niemand had mij gezien. Nou ja, zeg, stelletje fuckers.
    "Hé fuckers." Ik had het voornamelijk tegen Sharp. "Onzettend fijn hier geweest te zijn, maar mij zien jullie hier niet meer terug."
    Ik liep op mijn hoge hakken elegant richting de voordeur om mijn jas en andere dingen aan te doen. Hopelijk was mijn motor niet al te veel ondergesneeuw in dit kutoord hier. Wat had dit in godsnaam kunnen bedenken?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    HelloSweety schreef:
    John Hunter Bell
    Ik glimlachte toen hij knikte, maar al snel kreeg ik medelijden met hem door wat hij zo stotterend vertelde. Ik snapte het wel. Het was niet makkelijk, maar als je iemand had die je steunde ging het vaak al een stuk beter. Toen hij klaar leek trok ik hem in een knuffel dicht tegen me aan. Mijn armen liet ik stevig om zijn lichaam gewikkeld liggen en ik drukte een kusje op zijn voorhoofd. "Het komt goed. Echt waar. Echte vrienden zullen je hier niet om veroordelen, ook Laurinda niet. En als mensen je er wel voor veroordelen zijn het geen echte vrienden." Ik keek hem aan met een zachte licht verliefde uitdrukking in mijn ogen. "Daarbij ben je nu niet alleen. Ik sta achter je, hoe lastig het ook wordt." Ik zuchtte zacht, maar wel gelukkig. Ondanks dat hij het niet durfde had hij wel ja gezegd. "Beloofd. Maar als je het echt zo vervelend vind kunnen we het ook nog even geheim houden. Als je wilt." Ik beet zacht op mijn lip. Dat wilde ik helemaal niet. Ik wilde mijn geluk van de daken schreeuwen dat eindelijk iemand die ik echt leuk vond mij ook zag staan, maar als hij dat echt niet wilde zou ik het voor hem stil houden. Tot hij er aan toe was om ervoor uit te komen.


    Pete Mikaelson
    John trekt me in een knuffel en al snel voel ik hoe hij een kusje op mijn voorhoofd drukt. Een klein glimlachje siert mijn lippen terwijl ik mijn armen ook om zijn lichaam heen sla. Hij verteld me dat het wel goed komt en dat als het echte vrienden zijn dat ze me niet zullen oordelen. Hierop schud ik mijn hoofd.
    "Nee, dat is het niet.. nou ja, ook wel maar.. ik heb Laurinda laten denken dat ik haar leuk vind" leg ik zuchtend uit "Ik ben echt zo'n sukkel.." vervolg ik waarna ik mijn gezicht tegen zijn schouder leg. Als hij me dan verteld dat ik niet alleen ben siert die glimlach mijn lippen weer.
    "Maar ik wil jou niet in de problemen brengen.. straks dan.. dan haat iedereen mij en dan haten ze jou ook omdat jij mij wel mag?" ik kijk hem vragend aan. Dat moet niet gebeuren! Dat verdient hij niet.. Dan komt hij met het voorstel dat hij 'ons' wel geheim wil houden voor me. Maar ik zie aan hem dat hij nu iets zegt wat hij eigenlijk zelf niet wil. Met een glimlachje kijk ik hem dan aan.
    "Dat is lief van je.. maar.. het zal iedereen uiteindelijk toch wel op vallen" zucht ik wanhopig "Hoe moet ik Laurinda uit gaan leggen dat ik op jongens val en haar alleen maar uit eigen belang gebruikte als dekmantel.." vervolg ik zacht "Ik had er nooit aan moeten beginnen.. ik schaam me dood! Waarom ben ik toch zo'n egoïstische klootzak?" vraag ik dan aan niemand in het bijzonder. Het is officieel, ik haat mezelf.


    Little do you know

    John Hunter Bell
    Ik glimlachte toen hij zijn armen ook om me heen sloeg. Dat was voor mij een bevestiging dat hij niet loog. Niet dat ik dat had verwacht, maar goed. Ik beet op mijn lip toen hij me vertelde wat hij had gedaan met het meisje. Dat was echt niet slim of aardig, maar ik snapte het aan de andere kant ook wel. Zeker omdat hij het hier zo moeilijk mee leek te hebben. Ik aaide zacht door zijn haren en probeerde hem zo goed mogelijk gerust te stellen. We vonden wel een manier. Bij zijn woorden haalde ik mijn schouders op. "We slaan ons er samen wel doorheen. En als mensen me gaan haten omdat ik op zo'n leuke jongen als jij ben gevallen kan het me niets schelen." Het was echt zo. Ik stelde toch voor het even nog geheim te houden. Zelf vond ik het niets, maar omdat hij hier zo mee worstelde leek het me misschien wel beter. Toch weer hij het tot mijn geluk af. Bij de Laurinda questie kreeg ik toch wel een klein fronsje in mijn voorhoofd. "Nee, het was niet egoïstisch, misschien een beetje maar dat gebeurt nou eenmaal als je bang bent. Daarbij ben je ook geen klootzak. Je moet haar gewoon rustig de situatie uitleggen, want ze heeft wel recht op de waarheid. Dat je bang was voor alle haat als je uit de kast zou komen hier enzi. Ze zal het echt wel begrijpen... Of ze gaat met dingen gooien en dan kom je maar weer snel naar mij toe." zei ik met een glimlach. Mijn ogen dwaalden af naar het zwembad. "Zullen we anders eerst even zwemmen om tot rust te komen voor we terug naar boven gaan?" Het water was volgens mij verwarmt en als dat betekende dat hij tot rust zou komen en zichzelf niet in elkaar zou slaan over het heke Laurinda ding zou dat erg mooi meegenomen zijn.


    Bowties were never Cooler

    [Oh, ik had er dus overheen gelezen. Sorry.]


    Yune van Therme
    Zo te horen was de rest van het huis nu ook wakker geworden, het geluid van servies was te horen en zo af en toe hoorde ik voetstappen voorbij komen. Na een tijdje liep ik de trap af naar beneden terwijl ik met een elastiekje een knot in mijn haar bond, wat losse plukjes waren uit de knot gevallen maar ik had het al een tijdje opgegeven dat ze bleven waar ik wilde. In de keuken begroette ik iedereen even kort met een glimlach en schonk een schaaltje vla in. Toen ik de jongen in de deur opening passeerde glimlachte ik ook even naar hem en liep toen snel door naar de bank. ´Goedemorgen´ zei ik tegen de donkerharige jongen voor ik mezelf ook op de bank liet vallen. Mijn benen trok in veilig naast me en begon aan het eten van mijn vla.


    Sam Davis
    Een meisje dat ik niet kende plofte naast mij op de bank. 'Goedemorgen,' zei ze. Haar stem klonk alsof ze net wakker was, dat was ook te zien aan haar haar. 'Goeiemorgen,' zei ik glimlachend terug. 'Vla in de ochtend? Apart. Meestal ga ik voor boterhammen,' zei ik lachend. Misschien moest ik ook ontbijten. Mijn maag rommelde toen ik haar zag eten, ook al vond ik vla in de ochtend wel een beetje raar. 'Ik ben Sam trouwens. Ik denk niet dat ik je hier nog eerder gezien heb, dus hallo.' Ik ging met mijn hand door mijn haar zoals ik altijd doe als ik nerveus ben. Ik wist niet waarom ik nerveus was, het is toch een normaal persoon dat gewoon heel normaal naast mij gaat zitten? Ik snapte mezelf niet.

    (Geeft niet joh)

    Yune van Therme
    Knikkend slikte ik een hap vla door voor ik begon met praten, 'Ik wist eigenlijk niet het gek zou zijn, maar omdat ik in de ochtend meestal geen eten naar binnen krijg en dit werkt dan het beste' vertelde ik lachend en ik haalde mijn schouders op. 'Hoi Sam dan, nee ik weet bijna zeker dat ik je nog niet gezien heb' zei ik bedenkelijk. Nee als ik hem gezien had dan had ik het nog wel geweten ik was goed in gezichten onthouden, namen was dan weer een ander verhaal. 'Oh ik ben Yune trouwens' glimlachte ik. Way to go Yune, vergeet jezelf te stellen is niet raar of zoiets. Ik wat voorzichtig nog een lepel vla in mijn mond, ik wilde niet morsen dat zou zo stom zijn. 'Hoe vindt je het hier?'

    DoctorDonna schreef:
    Dena Fields
    'En jij? Heb jij lekker geslapen?' zei Denise terwijl ze een oordopje uit haar oren haalde. 'Prima,' antwoordde ik. Blijkbaar wilde Denise niet zoveel praten, dus wormde ik me tussen de mensen door naar een kastje waar een kopje stond om er thee van te maken. 'Thee?' vroeg ik Denise vanaf een afstandje. Ik zette het water ondertussen al op en nu was het nog wachten op antwoord van Denise en op de waterkoker. Ik keek even om me heen. Mevrouw Sharp en meneer McEwan stonden ook in de keuken. Meneer McEwan had blijkbaar iets aan zijn nek, dat zag er niet prettig uit. Mijn blik viel toen op John en Pete die samen de keuken uit gingen. Fijn voor hen, dacht ik met een glimlach.


    Denise Parks
    Dena zegt dat ze prima geslapen heeft en ik glimlach wat naar haar waarna ik weer een hap van mijn brood neem. Als Dena zich dan tussen de mensen door wurmt om naar een kastje te lopen waar een kopje stond om thee te maken grinnik ik zacht naar haar. Vervolgens vraagt ze me of ik ook thee wil en ik knik.
    "Met een beetje melk" zeg ik er nog snel bij. Wanneer Dena de kamer rond kijkt zie ik haar plots glimlachen, nieuwsgierig als ik ben volg ik haar blik om twee jongens de keuken uit te zien lopen. Waarom glimlacht ze daar bij? Hadden die twee eerst ruzie of zo? Ik haal mijn schouders er maar bij op en neem weer een hap van mijn broodje.


    Ik post Pete binnenkort wel weer, heb er nu echt geen fut meer voor :c


    Little do you know

    zijn er mensjes vrij voor Abby en Jeremy?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Ja, ik heb Rose Black en Ethan Brooks vrij. Ethan en Rose waren toch eerst zo met Jeremy bezig?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Appelboompje schreef:
    zijn er mensjes vrij voor Abby en Jeremy?


    James is vrij voor Abby^^


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ethan Brooks
    'Hee, skinnyboy, wakker worden,' hoorde ik naast me. Het gezicht van Rose hing nog geen tien centimeter bij mij vandaag en een frisse muntgeur kleurde haar adem. Beschaamd ging ik rechtop zitten. Mijn haren waren helemaal door elkaar en mijn t-shirt was helemaal gekreukt. Van te voren wist ik al dat het niet prettig was om met een meisje op een kamer te slapen -al helemaal niet Rose- maar nu wist ik het zeker. 'Kom op, Brooks, de dag lacht je aan,' spoorde Rose me aan en ze trok de dekens weg, waarna ze naar de badkamer liep. Ik pakte mijn hoopje kleren en liep achter haar de badkamer in. 'De badkamer, juist,' zei ze toen en liep met de borstel in haar handen naar buiten.
    Toen ik klaar was met alles, was Rose nog steeds aan het wachten in de slaapkamer. Nog slaapdronken legde ik de spullen op mijn bed en liep achter haar aan naar onderen toe. 'Wie zullen we vandaag eens lastig vallen? Tyler? Melody? Nee!' Opgewonden draaide ze zich om, maar ik liep langs haar heen de woonkamer binnen waar ik naast Jeremy plofte. 'Goedemorgen,' mompelde ik. 'Alles goed?' 'Jeremy! Natuurlijk!' Ze ploft aan de andere kant naast Jeremy neer. 'Jeremy, goedemorgen jongen. Heb je lekker geslapen? Ben je al lang op? Skinnyboy hier niet, ik heb hem juist uit bed geplukt. Uiteraard had hij wat motivatie nodig,' grinnikte ze. Hoe in hemelsnaam kon zij zo hyper zijn? Dit was menselijk niet mogelijk.

    Dena Fields
    Thee, met een beetje melk. Met een klik ging de waterkoker en ik pakte twee mokken uit de kast. Ik plaatste in een mok een buideltje en hevelde het buideltje over toen de thee zwart genoeg was. Uit de ijskast haalde ik vervolgens melk en deed een dotje in een mok en in de andere mok deed ik een beetje suiker. Tot slot haalde ik nog eens twee lepeltjes uit een la en ik ging tegenover Denise staan, terwijl ik een mok voor haar neer zette. 'Dus, heb je zin om vandaag iets samen te gaan doen?' vroeg ik haar. Ik had behoefte aan een vrouwelijke vriend. John was gewoon ontzettend aardig, maar hij zou nu bezig zijn en Hunter, die was gewoon alleen om de seks en dat werd ook wel een beetje saai. Ik was nooit goed geweest in het maken van vrienden. Altijd was ik kwaad geworden op hen of maakten ze mij kwaad en dan kon ik maar beter geen vrienden met hen worden. Maar Denise leek op de een of andere manier anders. Misschien was het omdat ik vrienden probeerde te worden met extraverte mensen en Denise was meer introvert? Ik wist het niet. Misschien lag het ook aan de omgeving.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    VitaIncoluma schreef:
    (...)

    James is vrij voor Abby^^



    klopt manon :D

    zal ff schrijven


    and yeah problem
    abby doesn;t like James...

    Ruzie? :D

    i need drama. o.O


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Jeremy Devone
    Ik had met net goed en wel aangekleed en al op de bank laten ploffen om toch nog even rustig wakker te worden. Ondanks dat mijn ochtendroutine, die niet erg lang was, al gedaan was was ik toch nog niet helemaal wakker maar dat zou wel snel komen want aan beide kanten ploften er twee bekende gezichten naast me.
    Ik knik nog wat slaperig naar Ethan als antwoord op zijn vraag en kijk dan richting de stuiterbal aan mijn andere zijde waarna ik me weer op Ethan richt... "Dat is niet gezond toch?" vraag ik doelend op Rose haar gedrag waarna ik weer richting Rose kijk.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    ^^Is goed.
    James Yaser
    Ik liep een beetje dromend door het huis, toen ik me bedacht dat luchtje scheppen wel goed voor mij zou zijn, nu, op dit moment. Ik liep naar de gang en deed mijn jas aan. De verdere dingen had ik niet nodig, ik wilde het koud hebben. Ik deed de deur open en liep naar buiten. Ik keek even rond en zag Abby zitten. Ik schrok een beetje en vroeg me af wat ik moest gaan doen, wat ik zou gaan doen. Ik besloot naast haar te gaan zitten.
    "Heey Abby." zei ik gemaakt vrolijk, om mijn opkomende tranen niet te laten horen. "Hoe gaat het met jou? Amuseer je je een beetje met Loki? Hoe vaak hebben jullie al ruzie gehad?" Oh mijn god, hoe kon ik zo stom zijn om dat te vragen. Het kwam vast door mijn jaloezie wegens Loki.
    Ik had de drang om met mijn hand langs haar appelrode wangetje te strelen. Ik kon de verleiding niet weerstaan en streek zachtjes met mijn hand langs haar wang. Ik was eigenlijk best wel benieuwd hoe ze hier op zou reageren.

    (Genoeg aanleiding voor ruzie?)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 17:14 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ethan Brooks
    'Dit is niet gezond toch?' vroeg Jeremy mij en ik grinnikte. Nee, maar dit was wel normaal voor Rose. De afgelopen dagen had ik haar beter leren kennen en Rose was een heel extravert persoon. Dat was wel leuk, maar soms ook wel heel erg irritant. 'Nee, dit is helemaal niet gezond op de vroege morgen,' antwoordde ik rustig. Ik had behoefte aan ontbijt. Thee met een lekker knackebrood. Ik ging nu opstaan voor ontbijt. Stil bleef ik zitten. Opstaan. Nee. Ik probeerde het nog een keer, maar mijn lichaam had geen zin om op te staan. Zou ik Rose vragen om het te halen? Zij kon wel wat energie kwijt, maar die gedachte schudde ik nog harder mijn hoofd uit, dan dat hij er weer in kwam. Ondertussen ging Rose weer verder met praten over vanalles en nog wat. Ze verweerde zich ertegen dat het ongezond was. Oh well, ik lette niet echt op haar nu. 'Hee Jeremy, heb je zin om te ontbijten? Ik heb nog niet ontbeten,' vroeg ik uiteindelijk, hopend dat een beetje motivatie mij wel aan ontbijt hielp.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt