• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 19:34 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    James Yaser
    "Misschien gaat ze dat nog wel zien." zei Yune.
    'Misschien wel, ja." zei ik twijfelend. "Misschien ook niet." Ik kom met moeite mijn tranen inhouden. Waarom moest het altijd zo met mij lopen? Waarom kon ik niet eens een normaal leven hebben?
    "Hoe was je reis?" vroeg ik maar aan Yune, om toch nog een beetje beleefd te zijn. Toen schoot me iets te binnen. "Ik ben nu toch al nat, wil je misschien gaan zwemmen? Ze hebben hier een best chill zwembad."


    Yune van Therme
    'Misschien wel, ja." zei James twijfelend, "Misschien ook niet.". 'Vast wel' glimlachte ik wat bemoedigend. Ik had best medelijden met hem, het koste geen moeite om te zien dat hij het zich best aantrok.
    Toen James vroeg hoe mijn reis ging haalde ik nonchalant mijn schouders op 'Best oke, het ging niet helemaal soepel maar ik houd wel van reizen' antwoorde ik. "Ik ben nu toch al nat, wil je misschien gaan zwemmen? Ze hebben hier een best chill zwembad." vroeg hij. Terwijl ik nadacht over mijn antwoord frunnikte ik met mijn vingers aan het dekbed, 'Ehm goed hoor, ik ga wel alleen met mijn benen in het water.' besloot ik uiteindelijk. Ik wilde niet dat hij me saai zou vinden maar ik kende hem niet en samen zwemmen was niet echt het meest comfortabele wat ik me kon bedenken. Niet dat zwemmen ooit echt leuk was, blauwe plekken vielen op in bikini en daar zat ik niet echt op te wachten. Helemaal niet eigenlijk.

    Sam Davis
    Ik liep naar beneden, trok mijn jas aan en liep naar buiten. Ik vond het altijd fijn om buiten te zijn, waar het rustiger was. Ik schopte met mijn schoenen de sneeuw voor me weg en ging zitten. Het was ijskoud en heel erg nat, maar dat maakte me niet uit. Ik ritste een van de zakken in mijn jas open en pakte mijn sigaretten eruit. Dat was eigenlijk ook mijn reden om naar buiten te gaan. Ik wist niet of het binnen mocht, maar ik wilde eigenlijk toch wel naar buiten. Ik stak mijn sigaret aan en liet mezelf achterover vallen. Sneeuw. Nat. Dat droogt toch wel weer op. Ik kon me niet meer herinneren waarom ik hier terug wilde, alles is anders nu. Iedereen is anders, iedereen heeft ondertussen mensen gevonden en ik ben alleen weggegaan. Er is nog steeds niemand die moeite doet, of in ieder geval blij is dat ze me weer zien. Ik sta weer op, klop de sneeuw van mijn rug af en loop een rondje om het huis. Net voor de deur gooi ik mijn sigaret in de sneeuw en loop weer naar binnen. Ik hang mijn jas op en loop meteen door naar de keuken, waar ik warme chocomel maak. Ik spuit de halve bus slagroom leeg op mijn kopje en ga dan in de woonkamer zitten, hopend dat er iemand met mij wil praten.

    [Iemand?
    Sorry dat ik even niet gereageerd heb, maar ik heb het ongelofelijk druk want november was heel druk voor mij en ik heb nu proefwerkweek.. ]

    Enface schreef:

    Yune van Therme
    'Misschien wel, ja." zei James twijfelend, "Misschien ook niet.". 'Vast wel' glimlachte ik wat bemoedigend. Ik had best medelijden met hem, het koste geen moeite om te zien dat hij het zich best aantrok.
    Toen James vroeg hoe mijn reis ging haalde ik nonchalant mijn schouders op 'Best oke, het ging niet helemaal soepel maar ik houd wel van reizen' antwoorde ik. "Ik ben nu toch al nat, wil je misschien gaan zwemmen? Ze hebben hier een best chill zwembad." vroeg hij. Terwijl ik nadacht over mijn antwoord frunnikte ik met mijn vingers aan het dekbed, 'Ehm goed hoor, ik ga wel alleen met mijn benen in het water.' besloot ik uiteindelijk. Ik wilde niet dat hij me saai zou vinden maar ik kende hem niet en samen zwemmen was niet echt het meest comfortabele wat ik me kon bedenken. Niet dat zwemmen ooit echt leuk was, blauwe plekken vielen op in bikini en daar zat ik niet echt op te wachten. Helemaal niet eigenlijk.


    James Yaser
    "Ehm, goed hoor, ik ga wel alleen met mijn in het water." zei Yune tenslotte.
    "Oeee. Ben je bang voor water?" vroeg ik speels. Ik pakte haar Yunes hand in de ene hand en mijn zwembroek en handdoek in de andere. Ik leidde haar de trappen af naar de kelder, naar het zwembad. Daar aangekomen zei ik: "Mag ik even een mannelijk minuutje om me om te kleden? Dankjewel."
    Ik verdween in een van de hokjes en kleedde me snel. Ik bekeek mezelf in de spiegel die er hing. Nu kwam mijn sixpack goed uit. Ik trainde veel de laatste tijd.
    Ik liep het pashokje uit en dook met een sierlijke boog het water in. Toen ik boven kwam rilde ik een beetje van het koude water. Ik grinnikte duivels en begon Yune nat te spetteren.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Is het goed dat we naar de ochtend skippen??
    Het is nu wel erg lang avond en er zijn ook al bij die al slapen x')


    Little do you know

    Ik vind het prima


    Bowties were never Cooler

    Roww schreef:
    Is het goed dat we naar de ochtend skippen??
    Het is nu wel erg lang avond en er zijn ook al bij die al slapen x')


    [Ik was aan het wachten totdat er een aantal hun ding hadden gefinished, maar ik vind het ook prima.]

    Er is nu een week voorbij gegaan, het is maandagochtend om 10u in de ochtend en iedereen is al op.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ehh okay dus het is een nieuwe week, toch dus ik moet niet meer reageren op de laatste posts? Want ik had echt geen tijd. Sorry
    Maar ik heb examens en ja, niet veel tijd, snorry knorry


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Oh nee, we gaan gewoon verder bij het nieuwe punt vanaf nu. De rest -indien nodig- verzinnen er wel bij. Of niet?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Whovian box!]


    Bowties were never Cooler

    Ok is goed.

    Delilah Gerson
    Slaperig ging ik rechtzitten en keek de kamer rond, aangezien Lizzy nu ook kalm lag te slapen, nam ik aan dat ze gisterenavond toch terug rustig was geworden na ons puddingavontuur, ik had gelukkig alles opgeruimd gekregen zonder dat iemand het zag én ik had weer wat calorieën verbrand. Beter kon het niet.

    Gregory McEwan
    Ik werd wakker met mijn hoofd op het bureau, ik had gisteravond nog even gekeken wat ons budget was dit jaar en mijn nek deed ongelooflijk veel pijn.
    "Annaaaaah. " zei ik zielig, waarna ze slaperig rechtkwam.
    "Nekpijn " pruilde ik.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    James Yaser
    Na ons potje zwemmen gisteren, was ik die avond uitgeput naar bed gegaan. Ik had diep geslapen en was blij dat ik die morgen weer opgetogen wakker kon worden. Ik zag dat Yune nog aan het slapen was, dus stond ik zachtjes op en kleedde me aan. Toen ik klaar was, was Yune nog steeds aan het slapen en ik besloot een kussen naar haar te gooien. Pakte een groot, dik kussen en gooide het recht op haar hoofd. Raak! Bam! Dat zou Yune niet leuk gaan vinden. Ik sloop proestend van het lachen de deur uit en besloot Loki ook eens flink te gaan plagen. Ik pakte een kan met klaargemaakte, verse koffie, schonk eerst een kopje voor mezelf in en zette toen de open kan bij Loki en Abby voor de deur. Dat zouden ze leuk vinden! Lekker voor Loki, bij boeide het niet meer.

    Lizzy Franklyn
    Ik werd langzaam wakker en rekte me uit. Ik schrok meteen en keek verwilderd om me heen. Ik zag dat alleen Delilah op de kamer was en zuchtte opgelucht. Ik kon me nog heel goed alles van gisteren herinneren en vroeg slaperig aan Delilah: "Heb je nog alles kunnen opruimen? Is er iets wat ik voor je terug kan doen?"
    Ik stond langzaam op, om me heen kijkend of er echt niemand was en ik glipte snel de badkamer op. Ik ging op de wc zitten en zag dat mijn onderbroek vol met bloed zat. Dat ook nog. Had ik wel maandverband bij me? Gelukkig stond er een pakje naast de wc. Ik haastte me snel de badkamer uit, om een schone onderbroek te pakken.

    Melody Black
    Ik werd wakker en meteen stroomde de kou door me heen. Ik rilde en ik deed mijn ogen open en zag dat het raam nog steeds kapot was. Ik besloot me snel om te kleden en Sharp te gaan zoeken. Toen ik aangekleed was, ging ik op pad. Het duurde niet lang, dat ik haar gevonden had. Ik zei niet al te vriendelijk, omdat ik een kuthumeur had van het in de kou slapen: "Ik ga niet nog een nacht in dat hok slapen, voordat het raam gemaakt is. En als je het niet maakt, eis ik een andere kamer."
    Zo ja, nu wist zij ook weer van mijn probleem. Hopelijk zou ze het snel oplossen, of mij naar huis sturen. De laatste het liefste.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Anna Sharp
    Ik kwam uit de badkamer gehold toen ik plotseling een zielig geluidje hoorde. 'Anaaaaah,' hoorde ik een zielige stem. 'Nekpijn.' Het was Gregory. Verdorie, was hij toch nog in slaap gevallen boven het bureau. Ik had hem nog zo gezegd dat hij in bed moest komen liggen, maar hoe eigenwijs hij ook was, was hij in slaap gevallen boven het bureau. 'Gregor toch,' mopperde ik een klein beetje. Eigenlijk was het meer medelevend, maar zo was ik nu eenmaal niet ingesteld. 'Kom maar mee naar de keuken, dan maak ik je een warme pad klaar, dan kun je dat in je nek leggen. En dan doe je de rest van de dag maar een lekker warme sjaal of coltrui aan.' Ik liep gauw terug naar de badkamer om mijn tandpoetsspullen op te ruimen. Ik had al ontbeten en was net klaar met mijn tanden te poetsen. Ik streek Gregor even over zijn hoofd toen ik terug in de kamer kwam. 'Arme jongen,' zei ik met een bemoedigende glimlach.

    [Whoo! Whovian box terug!]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mensen, er is een week voorbij gegaan ongeveer!
    [1. Ik doe zo even de andere.
    2. Ik reageer na Gregory ook op Melody, ik had dat niet gezien.]

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 20:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Delilah Gerson
    "Ja hoor Lizz, niemand weet er iets van. " glimlachte ik als antwoord op haar vraag, Lizzy glipte snel de badkamer in en pakte iets later iets uit haar koffer, ik haalde slaperig mijn schouders op, als er iets was, zou ze het wel zeggen, ik keek nog even loom naar de sneeuw en viel toen terug in slaap.

    Gregory McEwan
    "Krijg ik ook warme chocolademelk? " vroeg ik hoopvol toen Anna de warme pac in mijn nek had gelegd, ze keek me even vreemd aan en ik haalde mijn puppyeyes boven, niets hielp beter tegen mijn pijntjes dan warme chocolademelk.
    "Heb je je broer nou al gebeld?" ze antwoordde niet.
    " Wat gaan we de jongeren vandaag laten doen? " vervolgde ik toen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Denise Parks
    Met een diepe, verlichtende zucht stap ik onder de hete stralen van de douche vandaan. Laurinda is een leuke kamergenoot. Ze is aardig, best wel hyper maar daar kan ik wel tegen. Ik ben zelf soms ook enorm druk, als mijn hoofd ernaar staat dan.
    Snel sla ik een handdoek rond mijn lichaam om vervolgens mijn haren in een andere handdoek te wikkelen zodat die niet in de weg zitten.
    De afgelopen vijf dagen heb ik niet veel met de anderen gepraat, enkel nog wat met Dena, Laurinda en af en toe met James. Hij is aardig, maar ik vertrouw hem nog niet.. Hij heeft niets bij me geprobeert ofzo, daar niet van, maar vertrouwen moet verdient worden en ik vind niet zo snel dat mensen mijn vertrouwen verdienen. Al gedraag ik me wel snel alsof ik ze vertrouw, schijn bedriegt enorm bij mij.
    Als mijn lichaam droog is trek ik een skinny Jeans aan en een losse trui met leuke, winterse print er op. Lekker warm. Dan pak ik mijn make-up tasje uit mijn reiskoffer, die ik nog steeds niet uit heb gepakt-ik ben nogal lui en vergeetachtig- en loop weer terug naar de badkamer om mijn make-up op te doen: Een dun streepje Eyeliner boven mijn ogen en een laagje mascara om mijn wimpers mooi te laten opvallen. Als ik daar klaar mee ben haal ik de handdoek rond mijn haren weg en hang deze op aan de kachel.
    Het knorrende geluid dat van mijn buik afkomstig is zorgt er voor dat ik besluit iets te gaan eten.. Op naar de keuken dan maar.

    Tyler Devoné
    "Hallooo iedereen!" roep ik vrolijk door het huis als ik in de ingang van de woonkamer sta. Met een glimlach kijk ik naar de mensen om me heen. Yup, je verwacht het niet van me, maar met een beetje drank op ben ik echt een ochtendmens. Gister ben ik er even tussenuit geknepen en heb ik in het dorp wat drank gehaalt, mijn voorraad was al weer op. Dat is al de tweede keer dat het op was.. Alleen niet meer dan Wijnogen maken het makkelijk voor de anderen om te zien dat ik gedronken heb, vreselijk irritant.

    Pete Mikaelson
    Schuldgevoel.. dat begint nu omhoog te komen. Is het wel eerlijk Laurinda te laten denken dat ik haar leuk vind? Dat ik alles behalve homo ben? Nee.. dat is het niet. En toch doe ik het. Alleen maar om mezelf te redden. En wat nu als zij er achter komt dat ik John wel zie zitten? Niet dat hij mij zal zien staan aangezien hij steeds om Dena hangt. Nee.. zolang ik niets laat merken zal zij er niet achterkomen. Zolang zij er niet achter komt breek ik haar hart niet.. breek ik haar hart uberhaupt wel als ik haar vertel dat ik haar eigenlijk helemaal niet leuk vind? Niet meer leuk dan vrienden tenminste.. Ik hoop het niet.. want als ze er achter komt en ze breekt dan vergeef ik het mezelf nooit. Ik had beter meteen eerlijk kunnen zeggen dat ik homo ben. Nu verdrink ik alleen maar in mijn leugens.
    Pete, je bent een enorme Sukkel. klinkt de bekende stem van mijn geweten weer in mijn hoofd.
    Ik zet mijn elleboog op de leuning van de bank en zet mijn hand tegen mijn hoofd als steun. Een diepe zucht rolt over mijn lippen terwijl ik, mezelf hatend in het vuur van de open haard staar.


    Zo :')
    Ik heb weer wat te schrijven x'D


    Little do you know