• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 19:34 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    VitaIncoluma schreef:
    (...)


    Lizzy Franklyn
    "Nu maar hopen dat er niets aanbrand of Meneer McEwan schiet uit z'n slof." giechelde Delilah.
    Ik knikte en roeide langzaam in de pudding. Toen die klaar was wilde ik kommetjes ik liep met de kommetjes naar het fornuis toen er een uit mijn handen viel.
    "Oho. Wat nu? Kutkutkut. Ze gaan zo uitflippen op mij. Oh my god, oh my god." flipte ik uit terwijl ik de tranen weer in mij op voelde komen. "Wat moet ik nu doen? Waar is de blik en veger? Waar is de stofzuiger? Snel snel snel, help me alsjeblieft." zei ik wanhopig.

    Delilah Gerson
    Verbaasd keek ik richting van een breekgeluid, nog verbaasder keek ik naar de ondertussen flippende Lizzy.
    "Lizz! Kalm! Kalm! " riep ik, en schoof bijna uit over de pudding waarop ik begon te gillen, na even kon ik er de humor wel van inzien en begon ik te lachen terwijl Lizzy me verbaasd aankeek.
    " ga jij je maar schoonmaken, ik zorg wel voor de troep. " zei ik toen ik uitgelachen was, dit had ik in het weeshuis zo vaak moeten doen, ook al was het daar vaak niet mijn schuld.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:

    Delilah Gerson
    Verbaasd keek ik richting van een breekgeluid, nog verbaasder keek ik naar de ondertussen flippende Lizzy.
    "Lizz! Kalm! Kalm! " riep ik, en schoof bijna uit over de pudding waarop ik begon te gillen, na even kon ik er de humor wel van inzien en begon ik te lachen terwijl Lizzy me verbaasd aankeek.
    " ga jij je maar schoonmaken, ik zorg wel voor de troep. " zei ik toen ik uitgelachen was, dit had ik in het weeshuis zo vaak moeten doen, ook al was het daar vaak niet mijn schuld.


    Lizzy Franklyn
    "Lizz! Kalm! Kalm!" riep Delilah. Ze gleed zelf ook uit, waarop ik nog meer schrok. "Ik kan ik echt niet helpen?" vroeg ik aan Delilah. "Het spijt me." zei ik tegen Delilah. "Het spijt me, dat jij nu moet helpen met opruimen. Ik kan het ook wel alleen doen, als je wil, hoor."
    Dit was te dom voor woorden van mij. Hoe kon ik die kommetjes nu laten vallen. Stom, stom, stom, stom. Grrr. wat haatte ik mezelf soms.
    "Nu zullen we nieuwe pudding moeten maken." zei ik terwijl ik spijtig naar het hoopje glas met pudding keek. "Of heb je nu geen zin meer in pudding?"

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 19:28 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    @Enface: Melody, maar daar heb je al mee gepraat


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    VitaIncoluma schreef:
    @Enface: Melody, maar daar heb je al mee gepraat


    Ik vind het goed, Yune naar Melody laten gaan?

    Euhmm even een correctie, Delilah zei dat Lizzy zichzelf moest gaan schoonmaken, niet dat Lizzy moest poetsen


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    Euhmm even een correctie, Delilah zei dat Lizzy zichzelf moest gaan schoonmaken, niet dat Lizzy moest poetsen


    Sorry, ik zal het verbeteren.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Enface schreef:
    (...)

    Ik vind het goed, Yune naar Melody laten gaan?


    Is goed


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    John Hunter Bell
    Ik duwde haar dicht tegen de muur en stootte hard, ruw en genadeloos in haar door. Nee, ik was echt nog niet vergeten wat er net was gebeurt en ik was nog lang niet klaar met haar. Mijn vingers duwden hard in haar heupen terwijl ik doorging. Even later voelde ik haar nagels in mijn rug, haar spieren rond mijn lengte verstrakken en hoorde ik een kreun uit haar keel komen. Een zacht gegrom kwam uit mijn keel, maar eerder opgewonden dan kwaad nu. Toen ze haar nagels uit mijn vlees haalde strukte ik haar nog wat harder tegen de muur en stoote ik net dat tikkie harder wat in deze positie nog kon. Waarom zou ze haar nagels weghalen? Voor mij lieten nagels in mijn rug alleen weten dat ik het meisje in mijn macht had en eerlijk gezegt vond ik het een geweldig gevoel. Ik probeerde haar dus zo goed en zo kwaad als het ging weer tot dat punt te drijven. Of ze zou klaarkomen of niet kon me echt even niets meer schelen, zolang ze zich maar zou overgeven aan mij.

    Gregory McEwan
    'Kalkoen is met thanksgiving,' Anna ontweek mijn bevel,'We kunnen we iets anders lekkers eten met kerst.' stelde ze voor.
    Ik dacht na over het menu toen ik me realiseerde dat thnaksgiving ook over een week was.
    "Waarom nodig je je broer niet uit met thanksgiving?" stelde ik voor, Anna keek even op, maar zei niets.
    "Kom op Anna , bel hem nou gewoon, het is de moeite vast waard." moedigde ik haar aan.


    Dena Fields

    Onwillekeurig duwde ik mijn nagels weer in zijn rug. Er was iets wat me op een of andere manier ertoe dreef. Ach, ik vond het fijner zo. Zo had ik meer grip en als Hunter er problemen mee had, had hij een probleem met mij. Ik voelde hoe ik steeds dichter bij het climax kwam en hernieuwde energie liet mij Hunter helpen bij het stoten. Het punt van klaarkomen probeerde ik zo lang mogelijk uit te stellen, maar het kwam toch akelig dichtbij en ik kreunde onbewust.

    Anna Sharp
    'Waarom nodig je je broer niet uit met thanksgiving?' stelde Gregory voor, maar ik antwoordde niet. Hoe moest ik hier op reageren?! Als ik dit afwees leek ik een barbaar, maar als ik nu toezegde, moest het ook gebeuren. Hoe in hemelsnaam ging ik mijn broer bellen en hem vragen? We hadden al jaren niet gepraat. 'Kom op Anna, bel hem nou gewoon, het is de moeite vast waard,' zei Gregory. Ik stond op van de stoel, gaf hem een klein kusje op zijn wang, om hem te laten merken dat ik niet compleet boos was en om hem te bedanken, en ik ging naar buiten toe. Ik klopte op Melody's deur. Misschien was het een goed idee om haar eens te vragen hoe het ermee ging. Ze was vanmorgen erg kwaad op haar nichtje, maar beiden konden ze er niets aan doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    VitaIncoluma schreef:
    James Yaser
    "Noem mij nooit weer schattig, of een konijntje." zei Denise verontwaardigd. "Nooit!." Ze drukte me met m'n gezicht in de sneeuw en worstelde me los en gooide haar in de sneeuw terwijl ik zei: "Je bent een schattig, pluizig konijntje!!!"
    "Of een musje, of een puppy. Of een babytijgertje of een leeuwtje of een weet ik veel." zei ik om haar te plagen terwijl ik een hand sneeuw in haar nek gooide.
    Dat zou lekker koud zijn. "Hahahaha." lachte ik haar uit.


    Denise Parks
    James worsteld zich los en gooit mij in de sneeuw waarna hij roept: "Je bent een schattig, pluizig konijntje!!!"
    Al snel vervolgt hij zijn grapje, waarschijnlijk gewoon om me te irriteren of zo. "Of een musje, of een puppy. Of een babytijgertje of een leeuwtje of een weet ik veel." verteld hij me waarna hij me uit lacht. Ik kijk hem kort aan terwijl mijn ogen langzaam vochtiger worden, de sneeuw die hij in mijn nek heeft gedrukt begint te smelten en druipt langzaam via mijn rug naar beneden zo tegen mijn broek aan. Een eerste traan rolt over mijn wang en ik kijk weg van hem. Dan sta ik op en klop de sneeuw van me af om vervolgens naar binnen te lopen. Als ik met mijn rug naar hem toe sta krult een scheve glimlach zich rond mijn lippen, hij zal het leren me schattig te noemen.
    "Ben niet schattig" mompel ik dan zuchtend terwijl ik de deur open doe en naar binnen stap.


    Ik heb een nieuwe telefoon c;
    En een wit hoesje voor mijn mobje.. maar wil ehm versieren met nagellak, maar weet niet wat ik er op moet doen -.-


    Little do you know

    James Yaser
    Ik zie dat Denise langzaam begint te huilen en ze snelt naar binnen, terwijl ze zegt: "Ben niet schattig."
    Wowwowow, wat had ik mis gedaan? Ik had alleen maar gezegd dat ze schattig was, dat was alles. Misschien had ik een gevoelige snaar geraakt ofzo. Ik klopte snel ook de sneeuw van mij af en liep achter haar aan naar binnen.
    "Hé Denise." zei ik zachtjes. "Gaat het? Het was niet mijn bedoeling."
    Ik wou erachteraan vragen wat niet mijn bedoeling was, maar ik hield me net op tijd in, bang om haar nodig verdrietiger of bozer of wat dan ook te maken. Wat was ik toch een klojo.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Denise Parks
    Als James me dan naar binnen volgt vraagt hij me of het gaat, waarop ik knik. Als hij dan zegt dat het niet zijn bedoeling was haal ik mijn schouders op.
    "Achja.. ik wil niet schattig zijn. Dat trekt enkel mensen met verkeerde bedoelingen aan" vertel ik hem simpel. Dan kijk ik hem met een glimlach aan.
    "Maar goed, ik ga iets anders aan trekken want mijn rug en kont zijn doorweekt dankzij jou met je sneeuw" deel ik dan zuchtend mee.
    Ik schop nog snel mijn schoenen uit en hang mijn jas, sjaal en muts bij elkaar op aan de kapstok.
    "Ik zie je zo wel weer" zeg ik hem dan waarna ik de trap op snel met een natte rug en kont, alsof ik onderste boven in mijn broek geplast heb of zo..


    Little do you know

    (VitaIncoluma, als je het niet erg vindt wacht ik even tot Meldoy en mvr Sharp gepraat hebben, anders zou het denk beetje raar zijn. (: )

    John Hunter Bell
    Ik ging door met stoten. Langzaam voelde ik toch ook een climax opkomen. Ik ging daardoor alleen hard verder. Voor ons bijden zou het volgens mijn niet lang meer duren. Dat wist ik vrij zeker toen ik haar nagels weer in mijn rug voelde en ze een kreun liet gaan. "Kom maar." fluisterde ik hijgend in haar oor. Ze begon zelf ondertussen mee te helpen, wat me stimuleerde zo hard mogelijk door te gaan. Degenen hiernaast zouden wel denken waarom we zo hard op de muren aan het beuken waren. Het was in elk geval beter dan een krakend bed. Ik boog mijn hoofd wat en beet zacht in haar nek. Ik was niet perse van plan een zuigzoen te zetten, dan was hrt te duidelijk voor de anderen in dit huis en vooral voor John, maar bijten kon wel.


    Bowties were never Cooler

    Roww schreef:
    Denise Parks
    Als James me dan naar binnen volgt vraagt hij me of het gaat, waarop ik knik. Als hij dan zegt dat het niet zijn bedoeling was haal ik mijn schouders op.
    "Achja.. ik wil niet schattig zijn. Dat trekt enkel mensen met verkeerde bedoelingen aan" vertel ik hem simpel. Dan kijk ik hem met een glimlach aan.
    "Maar goed, ik ga iets anders aan trekken want mijn rug en kont zijn doorweekt dankzij jou met je sneeuw" deel ik dan zuchtend mee.
    Ik schop nog snel mijn schoenen uit en hang mijn jas, sjaal en muts bij elkaar op aan de kapstok.
    "Ik zie je zo wel weer" zeg ik hem dan waarna ik de trap op snel met een natte rug en kont, alsof ik onderste boven in mijn broek geplast heb of zo..




    James Yaser
    "Achja... Ik wil niet schattig zijn. Dat trekt enkel mensen met verkeerde bedoelingen aan." zei ze. "Maar goed, ik ga iets anders aan trekken want mijn rug en kont zijn doorweekt dankzij jou met je sneeuw."
    Ik lachte en ze zei: "Ik zie zie je zo wel weer."
    Eigenlijk was dat best een goed idee. Ik liep naar mijn kamer en zag dat er iemand binnen was. "Heey, ik ben James. En jij bent?"
    Ik bekeek mezelf nog een keer en zag dat ik helemaal nat was, waarop ik in een lachbui uitbarst. "Let maar niet op mij, ik ben nogal een beetje nat."

    (James heeft het tegen Yune, aangezien hij haar kamergenoot is.)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Patholoog schreef:

    Anna Sharp
    'Waarom nodig je je broer niet uit met thanksgiving?' stelde Gregory voor, maar ik antwoordde niet. Hoe moest ik hier op reageren?! Als ik dit afwees leek ik een barbaar, maar als ik nu toezegde, moest het ook gebeuren. Hoe in hemelsnaam ging ik mijn broer bellen en hem vragen? We hadden al jaren niet gepraat. 'Kom op Anna, bel hem nou gewoon, het is de moeite vast waard,' zei Gregory. Ik stond op van de stoel, gaf hem een klein kusje op zijn wang, om hem te laten merken dat ik niet compleet boos was en om hem te bedanken, en ik ging naar buiten toe. Ik klopte op Melody's deur. Misschien was het een goed idee om haar eens te vragen hoe het ermee ging. Ze was vanmorgen erg kwaad op haar nichtje, maar beiden konden ze er niets aan doen.


    Melody Black
    Iemand klopte aan bij mijn kamer deur. Fuckfuckfuckfuckfuck, wat als het die ene leiding was en zag wat ik had gedaan. Kutkutkutkut, wat nu? Ik besloot om de deur op een kiertje te doen en mijn hoofd erdoor te steken, terwijl ik zei: "Ja, wat is er?" Ik was geïrriteerd en dat kon je ook wel aan mijn stem horen. Ik zag dat het de vrouwelijke leiding was. Nog meer kutkutkutkut. Nu zou ik zeker zeik krijgen en naar huis gestuurd worden. Nu ik het me zo bedacht, klonk dat als muziek in mijn ogen. Ik deed de deur verder open en zei ongeïnteresseerd: "Is er iets wat ik voor u kan doen?"


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||