• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 19:34 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    James Yaser
    "Achja... Ik wil niet schattig zijn. Dat trekt enkel mensen met verkeerde bedoelingen aan." zei ze. "Maar goed, ik ga iets anders aan trekken want mijn rug en kont zijn doorweekt dankzij jou met je sneeuw."
    Ik lachte en ze zei: "Ik zie zie je zo wel weer."
    Eigenlijk was dat best een goed idee. Ik liep naar mijn kamer en zag dat er iemand binnen was. "Heey, ik ben James. En jij bent?"
    Ik bekeek mezelf nog een keer en zag dat ik helemaal nat was, waarop ik in een lachbui uitbarst. "Let maar niet op mij, ik ben nogal een beetje nat."


    Yune van Therme
    Ik had weinig bewogen sinds ik mezelf op het bed had laten vallen behalve dat ik mijn muziek tevoorschijn had gehaald, mijn energie voor vandaag zat tegen het einde aan. Net toen ik ergens nieuwsgierig werd naar de rest van het huis werd de deur open gezwaaid. "Heey, ik ben James. En jij bent?" vroeg de donkerharige jongen terwijl ik snel overeind ging zitten. Even haalde ik opgelucht adem, hij leek me niet onaardig maar wel wel uh nat? Hij werd tenminste niet boos. 'Hey, ik ben Yune' zei ik en glimlachte even naar hem. Opeens begon James te lachen, een beetje verward keek ik hem aan maar kon het niet laten om ook een beetje lachen. 'Dat had ik nog niet gezien' bracht ik er sarcastisch uit. 'Oh, uhm. Ik slaap eigenlijk hiernaast maar, nouja het kwam erop neer dat ik hier moest gaan slapen. Als je het niet erg vindt dan.' ratelde ik snel achterelkaar waarna ik wat ongemakkelijk een hand door mijn haar haalde. Dus.

    Denise Parks
    Ik loop snel naar boven, richting mijn kamer.
    Eenmaal in mijn kamer trek ik mijn broek en shirt meteen uit. Dan zijn de gordijnen maar open, er zal nu toch wel niemand buiten zijn. En ik weet dat mijn kamergenoot een meisje is dus dat is niet zo erg.
    Dan loop ik naar mijn enorme hutkoffer en rits deze open om er een joggingbroek uit te halen en deze meteen aan te doen. Dan pak ik een handdoek uit de badkamer en haal deze over mijn rug. Als mijn rug dan eindelijk droog is trek ik een dikke trui aan. Als laatste ga ik voor de spiegel in de badkamer staan om mijn haren te bekijken. Snel haal ik er een borstel doorheen zodat er een stuk minder krul door zit en ik haal nog een beetje mascara over mijn wimpers.
    "Oké, ik ben weer klaar om onder de mensen te verschijnen" mompel ik tegen mezelf.
    Ik draai me om en loop op mijn sokken naar de deur om naar beneden te gaan. De gang door, trap af en weer de gang door. Ik heb zin om eens te kijken wat voor boeken ze hier hebben dus op de eerste verdieping loop ik door naar de bibliotheek. Als ik dan voor kamer één sta, volgens mij de kamer waar Dena het over had, hoor ik gekreun en een enorm gebonk.
    "Gatverdamme.." mompel ik met een gezicht alsof ik moet kotsen. Ik rol overdreven met mijn ogen en open de deur naar de bieb. Snel loop ik naar beneden in de bieb zodat ik dat vieze geluid niet meer hoef te horen, ik heb ineens een stuk minder zin om te lezen.. Konden ze een huis waar zoveel jongeren in gingen wonen niet wat beter geluids dichte kamers geven? Dit is gewoon niet best meer. Ineens vind ik Dena een stuk minder leuk om mee om te gaan, aangezien ik haar al erg lang niet meer gezien heb. Ik baan me een weg door het huis in de richting van de keuken, om wat drinken te pakken.


    x')


    Little do you know

    Pete Mikaelson
    Laurinda verteld me dan dat als we alle deuren open gaan doen we dingen tegen komen die we niet zouden moeten zien. Een zachte grinnik rolt over mijn lippen.
    "Okey.." mompel ik zuchtend "We gaan kijken op het briefje" vervolg ik zuchtend. Ik loop naar de trap waar ik rustig van af stap en zo langzaam richting woonkamer ga. Als ik dan eenmaal in de woonkamer ben kijk ik rond, een prikbord hangt tegen de muur met één enkel blaadje eraan. Dat zal het wezen. Ik loop er snel heen en zoek mijn eigen naam op..
    "Pete, Jeremy, Lizzy en Delilah? Oke.. hoop dat dat wat leuke mensen zijn.." mompel ik met een glimlachje "Dus, kamer Vijf" vervolg ik dan. Snel loop ik de woonkamer weer uit en kijk Laurinda met een glimlach aan "Op naar kamer vijf dan maar" zeg ik vrolijk.


    Laurinda Pearl
    Ik volg een zuchtende Pete richting het prikbord dat beneden aan de muur hangt en denk even na over de namen. "Lizzy is dat kind dat steeds voor iedereen wegrent. Jeremy die naam heb ik nog niet eerder gehoord en Delilah... geen idee of ik die ken.." en ik kijk hem aan. "Zijn vast wel leuke mensjes" en ik volg hem richting kamer 5 waar ik de deur open gooi en me op een willekeurig bed laat zakken.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Pete Mikaelson
    Laurinda legt uit wie wie is van mijn kamergenoten. Als ze dan zegt dat het vast wel leuke mensen zijn grinnik ik zacht.
    "Ja, vast. Een kind dat voor iedereen wegrent is vast geen leuk mens.." mompel ik zuchtend. Ik kijk er nu al tegenop..
    Als we dan naar kamer vijf gaan is Laurinda de eerste die de kamer binnen loopt en ze laat zichzelf op een bed ploffen.
    "Ik hoop dat je gelijk hebt dat die kamergenoten leuke mensen zullen zijn" zeg ik zuchtend tegen Laurinda.


    Little do you know

    Enface schreef:

    Yune van Therme
    Ik had weinig bewogen sinds ik mezelf op het bed had laten vallen behalve dat ik mijn muziek tevoorschijn had gehaald, mijn energie voor vandaag zat tegen het einde aan. Net toen ik ergens nieuwsgierig werd naar de rest van het huis werd de deur open gezwaaid. "Heey, ik ben James. En jij bent?" vroeg de donkerharige jongen terwijl ik snel overeind ging zitten. Even haalde ik opgelucht adem, hij leek me niet onaardig maar wel wel uh nat? Hij werd tenminste niet boos. 'Hey, ik ben Yune' zei ik en glimlachte even naar hem. Opeens begon James te lachen, een beetje verward keek ik hem aan maar kon het niet laten om ook een beetje lachen. 'Dat had ik nog niet gezien' bracht ik er sarcastisch uit. 'Oh, uhm. Ik slaap eigenlijk hiernaast maar, nouja het kwam erop neer dat ik hier moest gaan slapen. Als je het niet erg vindt dan.' ratelde ik snel achterelkaar waarna ik wat ongemakkelijk een hand door mijn haar haalde. Dus.


    James Yaser
    "Hey, ik ben Yune." zei Yune. "Dat had ik nog niet gezien." Lol, ik kon mijn lachen weer niet inhouden.
    "Oh, uhm. IK slaap eigenlijk hiernaast maar, nouja het kwam erop neer dat ik hier moest gaan slapen. Als je dat niet erg vindt dan?" ratelde Yune.
    "Ow, je hebt zeker al kennis gemaakt met Abigail. Prachtige meid." zei ik. "Maar ik vind het niet erg hoor. Je lijkt me wel aardig. Maar ik raad je aan, ik zou geen ruzie zoeken met Abby, Loki of Ms. Sharp."
    Ik kon mijn gevoelens voor Abby nog steeds niet opzij zetten, ik zou blijven proberen. Ook al zou ze het doen met Loki, ik zou de hoop niet verliezen. Ik zou blijven proberen. Het zou met haar niet zo verlopen als die slet.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Laurinda Pearl
    Ik grinnik zachtjes na zijn woorden. "Je kunt altijd buiten gaan slapen als ze lastig voor je zijn" grinnik ik/ of bij mij.. Nee die woorden gaan we niet hard op zeggen. Ik laat me achterover vallen op het bed waarna ik richting het plafond kijk. "Alé aankleden ik verveel me"spoort ik Pete aan de vaart erin te zetten een shirt aan te trekken.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Moet jij niet nog met Tyler reageren, Roww? En was er iemand bezig met Ethan?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, ik moet denk ik nog reageren x'D
    Maar vergeet het steeds en weet niet meer waar je reactie staat x')


    Little do you know

    [Ver, ver weg!]

    Rose Black
    'We're going on adventure,' riep Tyler met zijn handen omhoog. Ik plukte Tyler's hand uit de lucht en trok hem mee naar onderen. Ik had ontzettende honger en ik was dan ook op zoek naar de keuken. In de gang bleef ik staan. Uit de ene deur kwamen we net, daar was de woonkamer, maar wat was er in de andere deur. Ik opende hem voorzichtig, Tyler nog steeds meetrekkend. Er zaten mensen te eten, maar de deur daarachter was een stukje open en ik kon daar nog net een keuken herkennen. Met een ruk trok ik Tyler achter me aan en ontvoerde hem naar de keuken. 'Fooooooood,' zei ik en opende een kastje om te kijken wat er nog lag.

    Anna Sharp
    'Ja, wat is er?' vroeg Melody bot. Ze had haar hoofd krampachtig om de deur heen gestoken alsof ze iets verborg, maar toen ging de deur verder open. Er was een enorme rotzooi in haar kamer. 'Is er iets wat ik voor u kan doen?' vroeg ze me toen. 'Melody, lieverd,' begon ik toen en ik keek haar bezorgd aan. 'Je irriteert je ergens aan, is het niet?' begon ik. Ze was duidelijk gefrustreerd om iets. Maar wat het precies wat, wist ik niet duidelijk te omschrijven. 'Zullen we misschien ergens rustig gaan zitten?' Als ze zich nu maar liet helpen.

    Dena Fields
    'Kom maar,' fluisterde Hunter in mijn oor en beet me vervolgens in mijn nek. Oh nee Hunter, dacht ik toen. Ik ga absoluut niet klaar... Ik sloot mijn ogen en ik voelde het allemaal duizelen. Dit voelde simpelweg zo goed allemaal. Hoe kon ik me niet overgeven aan deze heerlijkheid. We gingen steeds harder en harder en op een gegeven moment werd het moeilijk om niet klaar te komen. Ik wilde me niet laten kennen door eerder klaar te komen, maar het werd moeilijker en moeilijker. Wie had deze hel bedacht. Ik slikte in gedachten. Dat was ik. Oh, hoe ik mezelf altijd naaide.

    Ethan Brooks
    In de badkamer kleedde ik me om in mijn pyjama en ik poetste mijn tanden. Ik liep naar mijn bed en sloeg de dekens opzij. De deken die bovenop lag, legde ik aan het voeteneinde en ik klopte het kussen wat op. Uit mijn tas haalde ik een boek en ik zette me in mijn bed. Het was een zware dag voor mij en ik was nu in een vreemde omgeving. Ik had besloten mezelf in slaap te lezen of op z'n minst te wachten totdat die andere twee terug waren. Anders zou ik toch niet kunnen slapen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Melody Black
    "Je irriteert je ergens aan, is het niet? Zullen we misschien ergens rustig gaan zitten?" vroeg die vrouw. What the fuck, moest die vrouw van mij. Kon ze me gewoon niet met rust laten.
    "Ik irriteer me inderdaad ergens aan, maar dat gaat u niets aan. En we kunnen toch ook zet zo goed hier praten?" zei ik onbeleefd. Ik voelde weer eens de woede in mij opkomen. Wedden dat dat fucking kind van een Rose haar op mij afgestuurd zou hebben. Wat een gaykind was zij, zeg. Zelfs een kleuter deed zoiets niet. Typisch Rose. Ach ja, hoe eerder hier weg, hoe beter. Ik kon maar beter boos worden en naar huis gestuurd worden, dan zoetgevooid gaan doen en hier nog eeuwenlang blijven. Ik maakte geen enkele aanstalten om voor die vrouw om binnen te komen. Als ze binnen wilde komen dan moest ze dat maar zelf doen. Ik zou haar niet naar binnen uitnodigen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    James Yaser
    "Hey, ik ben Yune." zei Yune. "Dat had ik nog niet gezien." Lol, ik kon mijn lachen weer niet inhouden.
    "Oh, uhm. IK slaap eigenlijk hiernaast maar, nouja het kwam erop neer dat ik hier moest gaan slapen. Als je dat niet erg vindt dan?" ratelde Yune.
    "Ow, je hebt zeker al kennis gemaakt met Abigail. Prachtige meid." zei ik. "Maar ik vind het niet erg hoor. Je lijkt me wel aardig. Maar ik raad je aan, ik zou geen ruzie zoeken met Abby, Loki of Ms. Sharp."
    Ik kon mijn gevoelens voor Abby nog steeds niet opzij zetten, ik zou blijven proberen. Ook al zou ze het doen met Loki, ik zou de hoop niet verliezen. Ik zou blijven proberen. Het zou met haar niet zo verlopen als die slet.


    Yune van Therme
    "Ow, je hebt zeker al kennis gemaakt met Abigail. Prachtige meid." vroeg James me. Mhm, oke.. 'Ik weet het eigenlijk niet? Het licht was uit en tenzij Abigail een zware stem heeft denk ik het niet' zei ik en ik haalde mijn schouders op. "Maar ik vind het niet erg hoor. Je lijkt me wel aardig. Maar ik raad je aan, ik zou geen ruzie zoeken met Abby, Loki of Ms. Sharp." raadde hij me. 'Hey bedankt' glimlachte ik, toch fijn. Mijn benen trok ik in een kleermakerszit onder me, James viel gelukkig best mee tot nu toe en de kamer was ook mooi. Thuis was ik bang geweest dat ik in een soort gevangenis bed moest slapen met bakstenen muren en een wasbak in de kamer, maar dat horrorverhaal bleek gelukkig niet waar. Als ik zoveel mogelijk mensen kon mijden kwam dit best goed. Ik fronste even, dat klonk niet heel positief. 'Hoe zijn ze dan?' vroeg ik voorzichtig. Ik wilde niet roddelen maar als ze uiteindelijk mijn kamergenoot zou worden was het best handig, als ik ooit weer daar moest slapen dan. '

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 17:20 ]

    John Hunter Bell
    Ik bleef maar doorgaan. Ik heeg zwaar en kreunde af en toe vrij hees. In mijn onderbuik begon het plezierige drukkende gevoel weer te dagen. Toch begon ik moeite te doen het terug te drijven. Ik wilde niet klaarkomen voordat zij dat deed. Ik wist vrij zeker dat ze op het randje zat en ze zou me meetrekken, maar daarvoor wilde ik echt niet komen. Zij had de macht nu niet en dat moest ze ook niet denken. Een hand haalde ik onder het stoten van de muur en verplaatste die omlaag. Met mijn duim begon ik snel rondjes over haar clitoris te wrijven onder het stoten. Ik wilde haar tot het uiterste drijven. Dat ging me wel lukken. Niet dat het waarschijnlijk een flink aantal van dit soort rondes werdenmet een gevecht om dominantie, maar ik ging echt niet zomaar mijn touwtjes uit handen geven.


    Bowties were never Cooler

    Enface schreef:

    Yune van Therme
    "Ow, je hebt zeker al kennis gemaakt met Abigail. Prachtige meid." vroeg James me. Mhm, oke.. 'Ik weet het eigenlijk niet? Het licht was uit en tenzij Abigail een zware stem heeft denk ik het niet' zei ik en ik haalde mijn schouders op. "Maar ik vind het niet erg hoor. Je lijkt me wel aardig. Maar ik raad je aan, ik zou geen ruzie zoeken met Abby, Loki of Ms. Sharp." raadde hij me. 'Hey bedankt' glimlachte ik, toch fijn. Mijn benen trok ik in een kleermakerszit onder me, James viel gelukkig best mee tot nu toe en de kamer was ook mooi. Thuis was ik bang geweest dat ik in een soort gevangenis bed moest slapen met bakstenen muren en een wasbak in de kamer, maar dat horrorverhaal bleek gelukkig niet waar. Als ik zoveel mogelijk mensen kon mijden kwam dit best goed. Ik fronste even, dat klonk niet heel positief. 'Hoe zijn ze dan?' vroeg ik voorzichtig. Ik wilde niet roddelen maar als ze uiteindelijk mijn kamergenoot zou worden was het best handig, als ik ooit weer daar moest slapen dan. '


    James Yaser
    "Ik weet het eigenlijk niet? Het licht was uit en tenzij Abigail een zware stem heeft denk ik het niet." zei Yune. "Hey, bedankt."
    "Oh, uhm graag gedaan. Dan zal het vast en zeker wel Loki zijn geweest." zei ik verbaasd, nou ja, ze moesten het maar zelf uitzoeken als ze weer zeik met Sharp kregen.
    "Hoe zijn ze dan?" vroeg Yune voorzichtig.
    "Nou, ik zal beginnen met Sharp: ze is een soort ouwe strenge schooljuf, waar iedereen een hekel aan heeft. Loki: Hij is een vreemde, aparte jongen, waar je liever niet met in aanraking of vrienden met wordt, als je begrijpt wat ik bedoel? En nou ja, Abigail, een sterk, pittig meisje, soms nogal opvliegerig, maar ze is een schat. Alleen ziet ze het goede in mij nog niet."
    Ik werd er even stil van, ik hoopte dat Abby ooit nog eens het licht mij zou zien. Ik had er ook weer geen zin om eeuwig op haar te wachten, ik wachtte wel af.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    James Yaser
    "Ik weet het eigenlijk niet? Het licht was uit en tenzij Abigail een zware stem heeft denk ik het niet." zei Yune. "Hey, bedankt."
    "Oh, uhm graag gedaan. Dan zal het vast en zeker wel Loki zijn geweest." zei ik verbaasd, nou ja, ze moesten het maar zelf uitzoeken als ze weer zeik met Sharp kregen.
    "Hoe zijn ze dan?" vroeg Yune voorzichtig.
    "Nou, ik zal beginnen met Sharp: ze is een soort ouwe strenge schooljuf, waar iedereen een hekel aan heeft. Loki: Hij is een vreemde, aparte jongen, waar je liever niet met in aanraking of vrienden met wordt, als je begrijpt wat ik bedoel? En nou ja, Abigail, een sterk, pittig meisje, soms nogal opvliegerig, maar ze is een schat. Alleen ziet ze het goede in mij nog niet."
    Ik werd er even stil van, ik hoopte dat Abby ooit nog eens het licht mij zou zien. Ik had er ook weer geen zin om eeuwig op haar te wachten, ik wachtte wel af.


    Yune van Therme
    "Oh, uhm graag gedaan. Dan zal het vast en zeker wel Loki zijn geweest." zei James. 'Ik denk het dan' bevestigde ik.
    "Nou, ik zal beginnen met Sharp: ze is een soort ouwe strenge schooljuf, waar iedereen een hekel aan heeft. Loki: Hij is een vreemde, aparte jongen, waar je liever niet met in aanraking of vrienden met wordt, als je begrijpt wat ik bedoel? En nou ja, Abigail, een sterk, pittig meisje, soms nogal opvliegerig, maar ze is een schat. Alleen ziet ze het goede in mij nog niet." vertelde James, en ik knikte begrijpend. Mevrouw Sharp viel me tot nu toe anders best mee, ze zag er inderdaad autoritair uit maar zolang ze dat maar terecht was had ik er geen problemen mee. Nadat James klaar was met vertellen viel hij even stil, waarschijnlijk dacht hij aan Abigail of zoiets. Zachtjes beet ik op de binnenkant van mijn wang, hoorde ik nu iets te vragen of iets positiefs te zeggen? 'Misschien gaat ze dat nog wel zien' besloot ik na even denken te zeggen. Misschien had ik toch maar niets moeten zeggen.

    Enface schreef:


    Yune van Therme
    "Oh, uhm graag gedaan. Dan zal het vast en zeker wel Loki zijn geweest." zei James. 'Ik denk het dan' bevestigde ik.
    "Nou, ik zal beginnen met Sharp: ze is een soort ouwe strenge schooljuf, waar iedereen een hekel aan heeft. Loki: Hij is een vreemde, aparte jongen, waar je liever niet met in aanraking of vrienden met wordt, als je begrijpt wat ik bedoel? En nou ja, Abigail, een sterk, pittig meisje, soms nogal opvliegerig, maar ze is een schat. Alleen ziet ze het goede in mij nog niet." vertelde James, en ik knikte begrijpend. Mevrouw Sharp viel me tot nu toe anders best mee, ze zag er inderdaad autoritair uit maar zolang ze dat maar terecht was had ik er geen problemen mee. Nadat James klaar was met vertellen viel hij even stil, waarschijnlijk dacht hij aan Abigail of zoiets. Zachtjes beet ik op de binnenkant van mijn wang, hoorde ik nu iets te vragen of iets positiefs te zeggen? 'Misschien gaat ze dat nog wel zien' besloot ik na even denken te zeggen. Misschien had ik toch maar niets moeten zeggen.


    James Yaser
    "Misschien gaat ze dat nog wel zien." zei Yune.
    'Misschien wel, ja." zei ik twijfelend. "Misschien ook niet." Ik kom met moeite mijn tranen inhouden. Waarom moest het altijd zo met mij lopen? Waarom kon ik niet eens een normaal leven hebben?
    "Hoe was je reis?" vroeg ik maar aan Yune, om toch nog een beetje beleefd te zijn. Toen schoot me iets te binnen. "Ik ben nu toch al nat, wil je misschien gaan zwemmen? Ze hebben hier een best chill zwembad."


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||