• Voor alle geïnteresseerde in het heelal en alles erbij;

    De komeet C/2012 S1 ISON die vorig jaar[2012] ontdekt is zal de komende dagen[en dan begint het morgen de 28ste van November] langs de aarde scheren op nog geen 1,2 miljoen kilometer bij ons vandaan. Hij is met het blote oog te zien.
    Nu hopen wetenschappers dat ISON[zoals deze komeet ook wel genoemd word] de reis langs de zon zal overleven. Als dit zo is, zou het mogelijk zijn om hem te zien.
    ISON is in de positie om helderder te worden dan de maan wanneer deze vol is. Hij zou dus ook zichtbaar kunnen zijn wanneer het dag is.
    Wij in Nederland en België zouden hem moeten kunnen zien


    Nu maar hopen dat het niet bewolkt is. Want ik ga echt proberen de komeet te zoeken. Ik krijg daar altijd zo een kick van ^^

    Vragen en {mogelijk} antwoorden;

    xVixncxiex schreef:
    "Ik wil hem echt zien, lijkt me zo gaaf!
    Maar hoe laat komt ie ongeveer langs dan? (als dat bekend is tenminste)"

    -Hij zou bij zonsopgang sowieso gezien kunnen worden. En voor de rest zou je hem overdag ook gewoon kunnen zien. ^^
    ||
    Stapper schreef:
    "Gaaf. Haha .
    Misschien een domme vraag hoor, maar.. Wat moet ik precies zien? XD
    Kan ik écht zo'n bolletje verwachten, of gewoon een neppe ster x]."

    -Haha, dat is een erg goeie vraag. En helemaal niet dom. Er bestaan geen domme vragen.
    Hetgeen dat je kunt verwachten is een beetje zoals een vallende ster; een bol met een sluier erachter. Deze gaat alleen wel een heel stuk langzamer dan een vallende ster.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 21:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dimleya schreef:
    Super leuk! Ik ga zeker kijken of ik iets kan zien. (:


    take me back to the basics and the simple life

    lijkt me echt gaaf om te zien.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Dat duurde lang voordat 't op Quizlet kwam. x) Maar goed, je hebt de beste kans om 'm 's ochtends vroeg te zien en da's dan echt héél vroeg.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ben benieuwd :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Orchard schreef:
    Dat duurde lang voordat 't op Quizlet kwam. x) Maar goed, je hebt de beste kans om 'm 's ochtends vroeg te zien en da's dan echt héél vroeg.


    Vond ik dus ook. Daarom maakte ik het maar aan


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    morgen een goede reden om naar buiten te kijken!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Je kan de komeet trouwens niet meer zien, hij zit als het goed is al achter de zon. Of bijna dan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Guinness schreef:
    morgen een goede reden om naar buiten te kijken!



    Als 't niet bewolkt is. Anders heb je er niet echt veel aan. :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    (...)


    Als 't niet bewolkt is. Anders heb je er niet echt veel aan. :/
    dan nog heb ik een prima excuus tegen mijn leraar ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wauw, dat is echt zo stoer. Hopelijk zie ik het dan ook!


    Pretty is just a pretty word.

    Dorchadais schreef:
    (...)

    Hij zou bij zonsopgang sowieso gezien kunnen worden. En voor de rest zou je hem overdag ook gewoon kunnen zien. ^^


    Zonsopgang... volgens Google is de zonsopgang bij mij in de buurt morgen om 08:20.
    Dan zit ik op de fiets naar school. Ik ga zeker kijken omg


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Awesome!
    Hopen op een heldere hemel morgenochtend en op de fiets mijn ogen goed openhouden ^^


    Stenenlikker

    Gelukkig zit ik in Spanje en is er grote kans dat het morgen onbewolkt is!


    #WWED - What Would Emma Do?

    wauuww


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Er staat een dt-fout in dat artikel. :x

    Wow, wat gaaf!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it