• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    You are beautiful, you are love.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 15:39 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Taka schreef:
    Top gedaan dat RPG forum! :)
    Maakt Quizlet een heel stuk overzichtelijker in het forum.
    Dat is inderdaad echt awesome. Al had ik er weinig last van met mijn GM.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ugh. Geschiedenis vond ik een geweldig vak, maar met deze leerkracht is het gewoon verschrikkelijk.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Taka schreef:
    Top gedaan dat RPG forum! :)
    Maakt Quizlet een heel stuk overzichtelijker in het forum.


    Nou nog hopen dat de RPG topics ook nog uit de actieve verdwijnen en ze een eigen actieve topics krijgen.


    Your make-up is terrible

    Yess, al voor de helft aangenomen op het conservatorium! Nu alleen nog theorie examen! *O*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ligt het nu aan mij of werkt actieve topics niet meer?

    Gadver, dat wilde ik helemaal niet zien. Welke idioot haalt het in zijn hoofd om dat te blijven filmen en daarna op het internet te plaatsen?


    Take me to wonderland

    Endorphin schreef:
    Ligt het nu aan mij of werkt actieve topics niet meer?

    Gadver, dat wilde ik helemaal niet zien. Welke idioot haalt het in zijn hoofd om dat te blijven filmen en daarna op het internet te plaatsen?


    Nope, ik heb 't ook.

    OT: Dit gaat me echt nooit lukken. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Column 'moderator' in where clause is ambiguous

    Hahaha. Goed om te weten :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Endorphin schreef:
    Ligt het nu aan mij of werkt actieve topics niet meer?

    Gadver, dat wilde ik helemaal niet zien. Welke idioot haalt het in zijn hoofd om dat te blijven filmen en daarna op het internet te plaatsen?


    Volgens mij is Rutger bezig met de site, dus je kan enkele veranderingen/problemen zien.
    Gelukkig kan die dat doen nu de site online is, want als hij het offline zou moeten doen, hadden we helemaal geen quizlet meer xd
    Maar wacht een paar minuten dan is het denk ik zo weer goed. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Eh, wtf is happening with Quizlet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    Eh, wtf is happening with Quizlet.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik zou het liefst in mijn bed willen gaan liggen en deze dag vergeten


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hah yes, me achterstand officieel ingehaald!!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    En toen zat er een scheur in het scherm van me telefoon :( gelukkig werkt het nog allemaal! Sorry telefoon! :$


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Dat is zo schattig c:


    :)