• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    You are beautiful, you are love.

    Titan schreef:
    (...)
    En hij heeft ook al gezegd waarom hij dit zei en dat het niet bedoelt was om op homosexuelen te slaan:
    " I never really equated those words..."
    "To actually mean 'homosexual'?" the reporter interjected.
    "Yeah. It was more like calling someone a bitch or a punk or asshole."

    Daarbij, ik zie Eminem dus echt niet als een gay hater, want daarvoor gaan te veel van zijn liedjes over freedom of speech en dat iemand vrij hoort te zijn te doen waar hij/zij/het zin in heeft. Het us waarschijnlijker dat de media het opgeblazen heeft, zodat ze wat te schrijven hadden :'D
    En als dit alles je niet overtuigt, nou, dan niks. Because I don't care whatcha think. Ik vind Eminem geweldig en als iemand iets anders vindt is dat niet mijn probleem.

    +1


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dorchadais schreef:
    (...)
    I hate him. Kijk maar op me profiel als je wil weten waarom

    http://music-mix.ew.com/2013/11/04/eminem-homophobia-rap-god-interview/
    Ik weet ook niet wat wel en niet klopt, maar er zitten volgens mij twee zijden aan dit verhaal.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben echt blij met mijn nieuwe haar. Volgende keer laat ik het helemaal opscheren en niet overlopen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    Ik ben echt blij met mijn nieuwe haar. Volgende keer laat ik het helemaal opscheren en niet overlopen :Y)


    zien!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb een pauzeknop op het leven nodig, heel hard. Het lukt me niet om alles bij elkaar te rapen in de weinige tijd die me amper gegund word.


    Your make-up is terrible

    Kreng.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben zó klaar met school en alles er omheen. bah.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]



    Nieuw ijzerwerk in mn oor geramd, na vijf jaar toch eindelijk gedaan ˆˆ ben er zo blij mee!
    Alleen zal wel kut slapen worden


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Facts schreef:
    Kreng.


    Wie? Wat? Who's hurting you? I'll go right after him/her! D:


    OT: Reageer nou, ik spreek je al zo weinig terwijl ik met jou het liefste praat. En het is heel lief van je dat je zo over reageerde dat je je zo'n klootzak voelde omdat je mijn verjaardag was vergeten, terwijl dat mij helemaal niet uitmaakte. You're sweet. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil mn cijfer terug! ;ooo


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    I wanna know but I'm not going to ask.

    Ik ga vanaf nu overal ; "Varekes poot in pan" op reageren.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ik ben zó klaar met school en alles er omheen. bah.

    JA.


    No growth of the heart is ever a waste

    Seriously, dan reageer je overal, maar één klein minipostje en me even laten weten hoe het gaat is teveel gevraagd? Ik word er echt ambetant voor. Dan reageer je wel op anderen maar negeer je mij. Heb je enig idee hoe ik me daardoor voel? Misschien moet ik er toch maar helemaal mee stoppen, aangezien het jou blijkbaar niet eens kan schelen om ook maar even 'hallo' te zeggen.


    help

    Ik ga vandeweek maar eens haarkleuring halen. Ik twijfel tussen; rood, mahonie, paarsachtig en zwart. Al ben ik met die laatste wel een beetje klaar.
    Ik zeg stemmen! :p

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 21:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.