• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    You are beautiful, you are love.

    Nobody freaking seems to care. So why should I? Maybe I should just quit, then nobody annoys me and I don't annoy them either. Or maybe I should just quit my writing aswell? Maybe I should just quit everything. My drawing, my music, my writing, cause really, if nobody cares, then why should I?

    Ugh.


    help

    7555ste post *Feestje*

    Ben toe aan vakantie. Morgen gelukkig wel een dagje vrij.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het is zo vreemd om bij klasgenoten te zitten die zúlke andere interesses hebben als ik.


    You are beautiful, you are love.

    Gah. He's cute.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    I don't like clickers and I sure as hell don't like the bloaters. They'll die, no exceptions. :Y)
    YUSH. I like this game.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Awhyeah, NOG MAAR BIJNA TIEN UUR.
    Ik kan écht niet wachten totdat ik dit afgerond heb :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Chocoladespekken zijn mijn leven.


    Searching heavens for another earth

    Ik wil niet donderdag naar school. Van 9 tot 5 bij de KV werken is veeeel minder erg dan van 9 tot 5 op school zitten. :c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zo moe en word verkouden... :c


    You are beautiful, you are love.

    Je had kunnen verwachten dat je er kritiek op zou krijgen. Als je daar niet tegen kunt, stuur dan gewoon niets en hou je obsessie voor jezelf.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 22:12 ]


    The universal language of art.

    Ik snap niet waarom je wilt weten hoe laat ik naar bed ga als je toch niks zegt verder.


    Your make-up is terrible

    Goddamn, wat verslavingen als GHB wel niet met mensen doet... Fucking ernstig. o.o


    You are beautiful, you are love.

    Ja, lekker toevallig dit, uugh.
    En lekker makkelijk om te zeggen dat ik niks zeg, terwijl je zelf ook geen moeite doet een gesprek te starten.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 22:21 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik begrijp je echt niet meer... écht niet..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Waarom kan er nou nooit een dag gewoon helemaal goed gaan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered