• Het vorige topic was alweer volgemaakt, in amper twee weken, dus daarom alweer een vierde topic! *O*
    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.

    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".

    Bron





    Join us~! ;D





    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 11:19 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Als je zin hebt om te lachen moet je zeker deze manga lezen. :Y)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    McLovin schreef:
    Als je zin hebt om te lachen moet je zeker deze manga lezen. :Y)


    Link doet het niet D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ok, hier komen mijn anime crushes. ;D

    - Op dit moment heb ik vooral echt een enorme crush op Touji uit Tokyo Ravens. :3
    En verder:
    Gareki uit Karneval, Gil uit Pandora Hearts,Kamui Shirou (maar eigenlijk alleen die uit de Tsubasa OVA, die uit X is een beetje een eikel xd), Syaoran uit Tsubasa Chronicles maar: (echt een huge spoiler in de spoiler tagg over Tsubasa)

    Eigenlijk alleen de clone versie. :/
    , sorry - not sorry - Natsu Dragneel uit Fairy Tail ;D, Jellal Fernandes uit Fairy Tail, Haru uit Free (ja, echt waar, en ja, ik moest zo'n hair flip gif doen, ik kon het niet laten XD), Nezumi uit No. 6 en last but not least Zero Kiryu uit Vampire Knight (van wie ik geen normale gif kon vinden, damnit). :3


    Edit:
    Ik vergeet iemand.
    Damn.
    ><
    Haruto, Coppelion.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 22:26 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik kan mezelf trouwens zo vermaken met het kijken van Japanse commercials. XD
    Liiiiiiike:


    Like, hij eet zichzelf. O_________o
    En aan het einde op 2.05 is het echt Shingeki no Pudding XD


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Omg o-o Daar komt die pudding ding dus van o-o..
    Serieus je hebt geloof ik ook zo'n versie ervan en die gaat maar door en door en door en door o-o...
    Ze zijn wel raar zeg.. Zichzelf op eten..
    Puddi Pudding ;D. Het gaat maar door en door D:.. Oh vanaf 1;33 klinkt het anders o-o...



    Oh ik zou mijn crushes nog neer pleuren.. Het zijn niet echt obsesde crushes.. Meer de meest awesome dudes ;d... Omdat ik niet echt een crush heb ;D.. Blablabla.. ok die zet ik dus zo neer..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    NOOOOOOOOOO COPPELION DAMNIT DAMNIT

    HARUTO MAG NIET DOOD NEEEEEEEEEEEEEEEEE DAMNIT
    HIJ KAN NIET DOOD TOCH OF WEL HIJ IS COPPELION TOCH D:
    En hij was zo awesome deze episode meeeeeeh. T^T Als hij het niet overleeft haat ik echt alles. Damnit.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shion schreef:
    Omg o-o Daar komt die pudding ding dus van o-o..
    Serieus je hebt geloof ik ook zo'n versie ervan en die gaat maar door en door en door en door o-o...
    Ze zijn wel raar zeg.. Zichzelf op eten..
    Puddi Pudding ;D. Het gaat maar door en door D:.. Oh vanaf 1;33 klinkt het anders o-o...



    Oh ik zou mijn crushes nog neer pleuren.. Het zijn niet echt obsesde crushes.. Meer de meest awesome dudes ;d... Omdat ik niet echt een crush heb ;D.. Blablabla.. ok die zet ik dus zo neer..


    Dat is bij mij ook meer ja xd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ok en dan nu op naar de nieuwe van Kyoukai... Ik ben benieuwd of de raadsels van vorige week opgelost worden...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    NOOOOOOOOOO COPPELION DAMNIT DAMNIT

    HARUTO MAG NIET DOOD NEEEEEEEEEEEEEEEEE DAMNIT
    HIJ KAN NIET DOOD TOCH OF WEL HIJ IS COPPELION TOCH D:
    En hij was zo awesome deze episode meeeeeeh. T^T Als hij het niet overleeft haat ik echt alles. Damnit.


    Je bent niet de enige!!
    Serieus ik ging beetje te keer tegen iemand met wie ik praatte dat hij niet dood mocht gaan en anders haatte ik het..
    Wacht kan wel laten zien ;
    [11-12-13 21:49:06] ' Syll: Ik krijg zo'n schijt hekel aan Coppelion D:
    [11-12-13 21:50:02] ' Syll: Eerst schieten ze Haruto D: nu is Gennai ook nog eens bijna dood D: beide zijn niet goed en ze moeten goed leven anders haat ik het zo erg D:
    [11-12-13 21:50:43] ' Syll: Fck batterij werk D:
    [11-12-13 21:51:27] ' Syll: o-o Good job guy!!
    [11-12-13 21:51:58] ' Syll: Nee hea.
    [11-12-13 21:53:24] ' Syll: NEe nee nee O_O
    [11-12-13 21:53:40] ' Syll: Zeg dat HAruto nog leeft o-o windvlaag komt aan wit beeld en een fcking einde o-o
    [11-12-13 21:54:12] ' Syll: Hij hoort er tegen te kunnen tegen dat shitjesding o-o hij leeft nog o-o toch? o-o
    [11-12-13 21:54:33] ' Syll: Maar hij is al zwak vanwege die kut shcoten o-o
    [11-12-13 21:55:34] ' Syll: Hij moet leven O_O
    [11-12-13 21:59:23] ' Syll: Ja o-o MEt een windvlaag dat aankomt en het hele beeld word wit en het eind lied begint

    En toen begon ik over Catdog
    Oh en hij reageerde trouwens wel gewoon tussen door hoor XD Niet dat ik hem in 1x onder spamde.


    Kyoukai trouwens al gezien? Die was zo awesome o-o

    Oh die ga je nu zien XD

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 22:31 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Je bent niet de enige!!
    Serieus ik ging beetje te keer tegen iemand met wie ik praatte dat hij niet dood mocht gaan en anders haatte ik het..
    Wacht kan wel laten zien ;
    [11-12-13 21:49:06] ' Syll: Ik krijg zo'n schijt hekel aan Coppelion D:
    [11-12-13 21:50:02] ' Syll: Eerst schieten ze Haruto D: nu is Gennai ook nog eens bijna dood D: beide zijn niet goed en ze moeten goed leven anders haat ik het zo erg D:
    [11-12-13 21:50:43] ' Syll: Fck batterij werk D:
    [11-12-13 21:51:27] ' Syll: o-o Good job guy!!
    [11-12-13 21:51:58] ' Syll: Nee hea.
    [11-12-13 21:53:24] ' Syll: NEe nee nee O_O
    [11-12-13 21:53:40] ' Syll: Zeg dat HAruto nog leeft o-o windvlaag komt aan wit beeld en een fcking einde o-o
    [11-12-13 21:54:12] ' Syll: Hij hoort er tegen te kunnen tegen dat shitjesding o-o hij leeft nog o-o toch? o-o
    [11-12-13 21:54:33] ' Syll: Maar hij is al zwak vanwege die kut shcoten o-o
    [11-12-13 21:55:34] ' Syll: Hij moet leven O_O
    [11-12-13 21:59:23] ' Syll: Ja o-o MEt een windvlaag dat aankomt en het hele beeld word wit en het eind lied begint

    En toen begon ik over Catdog
    Oh en hij reageerde trouwens wel gewoon tussen door hoor XD Niet dat ik hem in 1x onder spamde.


    Kyoukai trouwens al gezien? Die was zo awesome o-o

    Oh die ga je nu zien XD


    Oh god, volgens mij dachten wij echt precies hetzelfde tijdens die Coppelion episode. XD Maar ik vond het echt niet leuk. Damnit.
    Coppelion vond ik wel oké eerst, maar pas toen hij erin kwam werd het echt leuk. ;D Maar serieus... Het is echt niet oké dit... Vooral toen hij tegen Naruse zei van 'I'll see you soon blabla' D:


    Kyoukai heb ik net afgezien! Die was echt heel erg awesome ja! ;O Ik vind Kyoukai sinds de laatste paar episodes echt tien keer beter dan ik het eerst vond...

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 22:54 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shion schreef:
    Omg o-o Daar komt die pudding ding dus van o-o..
    Serieus je hebt geloof ik ook zo'n versie ervan en die gaat maar door en door en door en door o-o...
    Ze zijn wel raar zeg.. Zichzelf op eten..
    Puddi Pudding ;D. Het gaat maar door en door D:.. Oh vanaf 1;33 klinkt het anders o-o...



    Oh ik zou mijn crushes nog neer pleuren.. Het zijn niet echt obsesde crushes.. Meer de meest awesome dudes ;d... Omdat ik niet echt een crush heb ;D.. Blablabla.. ok die zet ik dus zo neer..


    Hahaha jaaa, je hebt een tien uur durende versie van Puddi Pudding XD.

    Tadaaaaam:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    NOOOO TUMBLR IS KILLING ME O_________o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Crushheid Cuteheid.. -Ja dat krijg een eigen rijtje want dat crush is anders..-
    Nai uit Karneval,

    Ok, dat was het voor die.. Dacht dat hij langer werd..
    Nu dan maar de gewone crushes?..

    * Nezumi -Ok stiekem Shion ook.. Shion is diegene met wit haar-. Beide komen ze uit No.6
    * Nanase Haruka -Diegene met blauwe ogen- van Free!
    * Kiryu Zero -Wit haar.. Die andere ook awesome...- van Vampire Knight.
    * Kuroko Tetsuya van Kuroko no Basket
    * Gareki & Yogi uit Karneval -.. ik zoek ander keer wel iets beters voor Yogi ipv alleen zijn achterhoofd-
    * Miyamura Izumi -de dude natuurlijk xd- van Horimiya een manga ;d.

    En dit is mijn stiekem lijstje;
    * Frau -de blonde- van 07-Ghost.
    * Kurosawa Yamato van Sukitte Ii Na Yo
    * TakigawaYoshina -links- & Fuwa Mahiro -rechts- van Zetsuen no Tempest

    Damn plaatjes zoeken was niet leuk.. ... ...
    Best lastig plaatjes zoeken waar ze alleen op staan..
    En het is gevaarlijk als iemand anders naast je zit en de internet vol fanservice is o-o...
    Ben dus maar overstapt op de plaatjes die ik op mijn tumblr.. Dat is veiliger..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Parachutes schreef:
    (...)

    Oh god, volgens mij dachten wij echt precies hetzelfde tijdens die Coppelion episode. XD Maar ik vond het echt niet leuk. Damnit.
    Coppelion vond ik wel oké eerst, maar pas toen hij erin kwam werd het echt leuk. ;D Maar serieus... Het is echt niet oké dit... Vooral toen hij tegen Naruse zei van 'I'll see you soon blabla' D:


    Kyoukai heb ik net afgezien! Die was echt heel erg awesome ja! ;O Ik vind Kyoukai sinds de laatste paar episodes echt tien keer beter dan ik het eerst vond...


    Ga weg met je tumblr plaatje o-o.. Wil je me dood hebben? D: ergste einde ooit D:...
    Ben het wel met je eens over Kyoukai.. Alles is nu zo veel duidelijker o-o..
    & die 10 uur durende iets ga ik maar niet bekijken.. Uit mijn eigen veiligheid..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Crushheid Cuteheid.. -Ja dat krijg een eigen rijtje want dat crush is anders..-
    Nai uit Karneval,

    Ok, dat was het voor die.. Dacht dat hij langer werd..
    Nu dan maar de gewone crushes?..

    * Nezumi -Ok stiekem Shion ook.. Shion is diegene met wit haar-. Beide komen ze uit No.6
    * Nanase Haruka -Diegene met blauwe ogen- van Free!
    * Kiryu Zero -Wit haar.. Die andere ook awesome...- van Vampire Knight.
    * Kuroko Tetsuya van Kuroko no Basket
    * Gareki & Yogi uit Karneval -.. ik zoek ander keer wel iets beters voor Yogi ipv alleen zijn achterhoofd-
    * Miyamura Izumi -de dude natuurlijk xd- van Horimiya een manga ;d.

    En dit is mijn stiekem lijstje;
    * Frau -de blonde- van 07-Ghost.
    * Kurosawa Yamato van Sukitte Ii Na Yo
    * TakigawaYoshina -links- & Fuwa Mahiro -rechts- van Zetsuen no Tempest

    Damn plaatjes zoeken was niet leuk.. ... ...
    Best lastig plaatjes zoeken waar ze alleen op staan..
    En het is gevaarlijk als iemand anders naast je zit en de internet vol fanservice is o-o...
    Ben dus maar overstapt op de plaatjes die ik op mijn tumblr.. Dat is veiliger..


    We hebben nog aardig wat overeenkomsten... xd


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)