• Het vorige topic was alweer volgemaakt, in amper twee weken, dus daarom alweer een vierde topic! *O*
    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.

    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".

    Bron





    Join us~! ;D





    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 11:19 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shion schreef:
    @Ubi, Ik weet ook niet meer hoe ik er op kwam.. Maar vond het zo lach wekkend dat ik die andere 2 ook ging kijken.. ook al moet ik dat eigenlijk niet bij vertellen.. Mensen vinden mij dan gelijk raar XD... Zo raar... Herinner er mij vrij weinig van.. Herinner mij alleen iets over een ijsje in de auto en dat ze zich druk gingen maken -nja die pico dan- dat de bank vies werd of zo.. I dunno.. Ze hielden ook erg van crosdressen..

    @Parachutes, Uhu elke dinsdag komt hij ;d. Maar vertel maar wat je er van vind ;D


    Oké, wat wás dat voor episode zeg? XD
    Maar ik vond het eigenlijk wel grappig, hehe. (':
    En ik blijf Touji geweldig vinden met z'n opmerkingen en dat hij altijd net alsof doet dat alles niks met hem te maken heeft. ;d


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Oké, wat wás dat voor episode zeg? XD
    Maar ik vond het eigenlijk wel grappig, hehe. (':
    En ik blijf Touji geweldig vinden met z'n opmerkingen en dat hij altijd net alsof doet dat alles niks met hem te maken heeft. ;d

    Hij was inderdaad grappig maar ik zat er ook even van; Wat..
    Maar hij had een verklaring waarom Tora moe was.. Wat was zijn verklaring dan XD Hij sliep xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    Hij was inderdaad grappig maar ik zat er ook even van; Wat..
    Maar hij had een verklaring waarom Tora moe was.. Wat was zijn verklaring dan XD Hij sliep xd.


    Ja dat snap ik dus ook niet XD. Hij wil gewoon interessant zijn met zijn 'This is just my guess, but ...' Dat heeft hij serieus minstens drie keer gezegd in deze episode, als het er niet meer waren. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ja dat snap ik dus ook niet XD. Hij wil gewoon interessant zijn met zijn 'This is just my guess, but ...' Dat heeft hij serieus minstens drie keer gezegd in deze episode, als het er niet meer waren. (':


    Ik kom even niet verder dan 2... Met dat slapen en waarom Kon niet meer terug kon.. -Haha.. Ok dat was slecht-
    Wat was de derde?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Ik kom even niet verder dan 2... Met dat slapen en waarom Kon niet meer terug kon.. -Haha.. Ok dat was slecht-
    Wat was de derde?


    Dat het Harutora's vest was dat daar verbrand lag te zijn. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    No. 6!? ;D ;D ;D
    Omg, nog meer fans! *O*
    Ik ben echt helemaal weg van die anime en inderdaad ook helemaal verliefd! <3



    [WHOOOO!
    Ik ga gewoon... Nezumi stalken... 8)

    Ik cosplayde hem (geïmproviseerd) naar school. p; ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Avalerion schreef:
    (...)


    [WHOOOO!
    Ik ga gewoon... Nezumi stalken... 8)

    Ik cosplayde hem (geïmproviseerd) naar school. p; ]


    Oeeeeh, hoe? ;o Dat cosplayen bedoel ik. ;o
    Trouwens... Die hoe-vraag kan op zich ook wel van toepassing zijn op je eerste opmerking, want hoe wil je Nezumi gaan stalken. :'D Als je een manier weet, vertel het mij, dan ga ik mee naar de anime wereld. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dat het Harutora's vest was dat daar verbrand lag te zijn. (':


    Oh oh ja ;o. Stom dat ik dat vergat..
    En wacht wie houd er van No,6 o-o...
    Mag ik mee met stalken? o-o.. Ik mag ik ben Shion! ;O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oké! Ik weet het goed gemaakt.

    Ik creëer de poort. Topsecret. Alleen ik kan het.

    Zorgen jullie dat jullie om precies 22.30 op mijn dak staan, en breng Myrthe ook. *^*

    Mijn vraagprijs is: Nezumi. Oh, en ik wil L hebben. 8)
    Er zijn er nog wel wat, maar ik zal doen alsof ik genereus ben. (:

    Jullie mogen de rest. Voorlopig.
    *evil laugh*

    *suddenly turns into cute little girl and dances, whilst singing "We're going to anime wooorlddd, lililiiii!"*

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 22:20 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Oeeeeh, hoe? ;o Dat cosplayen bedoel ik. ;o
    Trouwens... Die hoe-vraag kan op zich ook wel van toepassing zijn op je eerste opmerking, want hoe wil je Nezumi gaan stalken. :'D Als je een manier weet, vertel het mij, dan ga ik mee naar de anime wereld. :Y)


    Ennumm...
    Even zien.
    *foto zoekt*
    It kind of sucked, actually, to be honest.
    Verkeerde haarkleur, voornamelijk, en nog wel wat meer verkeerde kleuren en vormen, maar het haar irriteerde me het meest.
    (Jas, broek.)

    Myrthe had een jas aan die precies op die van Shion leek! ^-^
    Dat vond ik cool, maar toen deed ze hem uit. XD

    Later had ik mijn staart hoger gedaan, toen was het een pietsje beter, maar dan nog...



    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 22:31 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ik vind het awesome. (:
    Jouw haren zijn echt nice trouwens! ;o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dankjedankjedankje! ö ^-^
    Het is nu roze. (:


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Avalerion schreef:
    Dankjedankjedankje! ö ^-^
    Het is nu roze. (:


    Hehe, graag gedaan! ;D
    Helemaal roze? ;o Of delen?
    Ik heb paarse en blauwe verf staan voor m'n haar, omdat ik al heel lang eens gekleurde plukken door mijn haar wil, maar ik durf het niet. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Hehe, graag gedaan! ;D
    Helemaal roze? ;o Of delen?
    Ik heb paarse en blauwe verf staan voor m'n haar, omdat ik al heel lang eens gekleurde plukken door mijn haar wil, maar ik durf het niet. ><


    Hihi doeeenn! ^^ En anders doe je het toch in de vakantie?
    En durf je niet omdat je bang bent wat andere denken of omdat het misschien niet mooi word?
    Ja ik meng me in dit gesprek sorry ._. Ghehe, ik ben asian en heb zwart haar dus kleuren gaat beetje moeilijk,
    en het zou me wss ook niet staan wil het wel proberen though. Toen ik de foto's van Avalerion zag dacht ik WANT 0.0
    En dan moet ik het eerst blonderen en dan pas kleur en adfjaslfsa

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 22:57 ]

    Parachutes schreef:
    (...)

    Hehe, graag gedaan! ;D
    Helemaal roze? ;o Of delen?
    Ik heb paarse en blauwe verf staan voor m'n haar, omdat ik al heel lang eens gekleurde plukken door mijn haar wil, maar ik durf het niet. ><


    Gewoon doen, gekkie. I mean...
    Je bent jong, je leeft maar een keer...
    Make it worth it!
    Do whatever the fuck you want!
    Wat is nou het ergste dat er kan gebeuren? ;p


    Helemaal roze. C:
    Like in the video from last page (17).
    Ik heb in mijn kast naast roze ook nog blauw, paars, groen en rood staan, en ik had een competitie bij missalternative.nl gewonnen,
    dus daarvan krijg ik ook nog geel en oranje.

    OP NAAR REGENBOOG!









    Ik ben te druk...
    Ik sliep gisteren maar drie uur en nu kan ik mezelf er niet toe brengen naar bed te gaan.
    Het leven is triest. :'D


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.