• Tien beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders
    VOL


    - Cheryl Wakefield • HaIcyon
    - Antonio Francesco Giovanni • xZiall

    Beroemdheden

    - Adam Lambert • MissKaulitz6
    - Francisco Lachowski • Jaymes
    - Liam Payne • Kendizzzzle
    - Taylor Swift • xZiall
    - Ian Somerhalder • Koena
    - Lulu Antariksa • SnowHeart
    - Demi Lovato • Imagines
    - Niall Horan • IrishNialler
    -
    -

    Regels

    • Hele bands zijn niet toegestaan. Maximaal twee bandleden.
    • Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie.
    • Maximaal twee rollen.
    • Je mag personages reserveren. Deze reservering blijft 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    • 16+ mag, al is het niet echt logisch in de situatie waarin de celebs zich bevinden.
    • Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven.
    • Schelden mag in het verhaal zelf. Schelden op elkaar vind ik niet zo netjes, dus laten we dat dan ook niet doen.
    • Na twee waarschuwingen in het praattopic, bijvoorbeeld door seksueel getinte berichten of schelden, zet ik je uit de RPG.
    • Off-topic niet in het speeltopic plaatsen. Hiervoor maak ik een apart praattopic.
    • Niet geheel onbelangrijk. Geniet ervan.
    • Het originele idee komt van Fergie, maar omdat zij al langer dan een maand niet online is geweest, heb ik besloten een nieuw topic aan te maken. Hier kun je haar rollentopic vinden.

    • Praattopic

    Start
    • Iedereen begint bij het beschrijven van hun ontvoering. Hierna komen ze allemaal in de kelder terecht.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 20:05 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lulu Antariksa

    'Ah, het lieve en onschuldige meisje denkt dat ze heel stoer is om mij te beledigen. Lieve schat. Dat werkt niet bij mij. Ik ben vroeger al zovaak beledigd door die kutwijven die zich actrices en zangeressen moeten noemen dat jou zielige woorden mijn geen pijn meer doen. Zal ik je is wat zeggen lelijk eendje. Jíj bent hier degene die zo dom is om te denken dat ze kunnen ontsnappen door het luik!' ratelt Cheryl achter elkaar door. Ik blijf sterk, alsof het me niks doet, maar eigenlijk raakt ze me diep. Heel opeens rent ze naar me toe en duwt ze me op de grond, wat erg pijn doet aan mijn hoofd. Cheryl drukt haar handen tegen mijn keel, waardoor mijn luchtpijpen dicht gaan en ik niks meer kan doen. 'Alsjeblieft…' piep ik, om het te laten stoppen. 'Alsje…' ik laat mijn spieren wat verslappen, met het resultaat dat Cheryl haar handen weghaalt en ik opgelucht adem haal. Gelukkig loopt ze naar de douche en laat ze Chico eruit. Maar ik juich te vroeg, want even later trekt ze me aan mijn haar naar dezelfde, kleine douche. 'Hé! Laat me -' ik probeer me los te wurmen, wat nogal mislukt. Cheryl smijt me in de douche en aangezien ik geen claustrofobie is, ben ik best blij dat het alleen maar dit is. Heel opeens voel ik ijskoude stralen over mijn rug. Ik begin te gillen als de druppels mijn rug verlammen, ik kon nooit goed tegen koud. Toen mijn broer het leuk vond om een ijsklontje in mijn shirt te stoppen, lag ik de hele avond met warmtezoekend op de bank. Cheryl lacht nog even duivels, waarna ze me rustig achterlaat. Ik krijs het uit, want de druppels - die nu op ijspegels lijken - doen me héél veel pijn. Alles verlamt. 'Zet uit!' schreeuw ik, nooit gedacht dat een koude douche zoveel pijn zou doen. Mijn kleding raakt langzaam doorweekt, net zoals mijn haar. 'Alsjeblieft! Hou op, het doet pijn!' Tienduizenden druppels vallen overal op mijn lichaam en ik begin zachtjes te huilen. Zoveel pijn. Zoveel pijn… Ik probeerde omhoog te komen om de douche warmer te zetten, maar ik kon me gewoon simpelweg niet bewegen. Langzaam maar zeker zag ik het tekentje van Max: Mulu + Lax = Us, Max & Lulu vervagen. Dat was voor mij het teken dat het definitief over was.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne.

    'Laat hem nu eruit ja, voor hij een claustrofobie aanval krijgt!' Riep Niall. 'Gooi mij er maar in. Ik heb ook claustrofobie, maar ik wil wel voor Chico erin.' Zei Lulu verslagen. 'Het slaat nergens op dat hij wordt opgesloten door een idiote trut, die geen familie heeft die van haar houdt, die geen vrienden heeft, zoals wij. Die het criminele pad op is gegaan, omdat ze verder niks kon. Die heel stoer doet om erbij te horen. Die gewoon niemand heeft. Ze is gewoon doodeenzaam!' Riep Lulu tegen Cheryl, wat ze beter niet had kunnen doen. 'Ah, het lieve en onschuldige meisje denkt dat ze heel stoer is om mij te beledigen. Lieve schat. Dat werkt niet bij mij. Ik ben vroeger al zo vaak beledigd door die kutwijven die zich actrices en zangeressen moeten noemen dat jou zielige woorden mijn geen pijn meer doen. Zal ik je is wat zeggen lelijk eendje. Jíj bent hier degene die zo dom is om te denken dat ze kunnen ontsnappen door het luik!' Zei ze, en rende nar haar toe, en drukte haar handen strak tegen haar keel. Toen Lulu iets zwakker werd liet ze haar weer los, en haalde Chico eruit, en gooide Lulu erin, en zette de ijskoude douche aan. 'Laat haar eruit bitch!' Schreeuwde ik tegen haar, en liep pissig naar haar toe. Dit zou waarschijnlijk niets oplossen, en het erger maken, maar ik kon me niet meer beheersen. Ik ging voor haar staan, en gaf haar een flinke klap met mijn rechtervuist tegen haar kaak aan. Kwamen die kickboks lessen toch nog van pas.


    How far is far

    Niall Horan

    Met grote igen kijk ik toe hoe ze de inmiddels schreeuwende en huilemde Fransje uit de douchehok haalde. Hij jammerde en had zich opgerild. Ze sleurde Lulu naar de douche en zet hem aan op ijskoud voorze de deur dicht draaide. Liam was haar ook al aangevlogen en tierend van woede vloof ik haar ook aan vIk was er zo klaar mee met hoe wij hier behandeld werden als een stelletje honden. Ik gaf haar een vuist op haar neus die hard kraakte en tevreden zie ik hoee haar neus begint te bloeden. ' laat Lulu er verdomme uit dadelijk onderkoelt ze' krijs is aardig van mijn wegetje af. Ik begin als een gek aan de deur te trekken en te bonken. ' Lulu!?' krijs ik hard. Het idee van geen eten, geen vrienden, geen familie, ontvoerd zijn en gemarteld te worden maakte me letterlijk gek. Gek genoeg kreeg ik wel meer energie waardoor ik wonder boven wonder nog niet ineen ezakt was aangezien ik al heel veel bloed verloren had. Ik was bang, doodsbang dat ik mijn lieve moeder en vader niet meer zal ziem, mijn geweldige Neefje Theo met Greh en Denise en dat ik bovendien mijn allebeste fans en vrienden waar ik nu gewoon dag en nacht bij geweest was moest missen.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 21:58 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Adam Lambert

    Ik raakte geïrriteerd om te moeten zien hoe de één naar de ander te maken kreeg met verwondingen. Ik was één van de weinigen die zowat nog geen snee had, maar die zou ik wel krijgen als ik m'n mond te vaak los zou trekken. Ik zag Demi nog steeds op de grond liggen, maar ik zag later ook hoe Francisco uit het kleine kamertje getrokken werd en uiteindelijk op de grond belandde. Ik wilde naar hem toesnellen, maar iets in me zei dat ik het beter niet kon doen. De anderen zouden wel naar hem toesnellen, het is moeilijk om jezelf te dwingen iets niet te doen. Ik liep naar een hoekje en liet me daar zakken, ik keek levenloos uit m'n ogen en begon verveeld te raken. 'Ik ben dit hartstikke zat! Waarom zijn wij verdomme ineens het slachtoffer?' schreeuwde ik boos en begon irriterend te hijgen. Niet lang daarna kapte ik ermee, want ik had er de pest aan als mensen liepen te zeiken dat ik ermee op moest houden. Ik zette m'n ellebogen op m'n bovenbenen en verborg m'n hoofd in m'n handen. Ik had er de pest aan om te huilen, dus hield ik de tranen tegen die ik op voelde komen. Ik zuchtte diep en besloot om me rustig te houden.


    Are you happy? Huh?

    Lulu Antariksa


    'Laat haar eruit, bitch!' hoorde ik Liam schreeuwen. Even later was een luide knal te horen, waar ik uit opmaakte dat Liam Cheryl een flinke klap had verkocht. De koude stralen lieten me nog steeds op de grond liggen, terwijl ik niks anders kon doen dan bij elke druppel een stoot van pijn te moeten weerstaan. Nog een klap. Tot mijn verbazing had Niall Cheryl een bloedneus geslagen, ik wilde hem roepen, maar zelfs mijn mond en stembanden leken bevroren te zijn. 'Laat Lulu er verdomme uit dadelijk onderkoelt ze.' riep Niall. Ik wilde van alles zeggen, zeggen dat ik blij was met hen als vrienden, vrienden die voor me opkwamen. Niall begint als een idioot aan de deur te trekken en erop te slaan. 'Lulu?!' krijst hij. Ik wil hem zeggen dat hij zich geen zorgen moet maken, dat ik het wel red, maar ik kan enkel zijn naam zacht fluisterend uitbrengen. Ik hoop dat dit snel voorbij is.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne.

    Niall vloog Cheryl nu ook aan, en sloeg haar recht op haar neus zodat je een harde kraak hoorde, en er sijpelde bloed uit. 'laat Lulu er verdomme uit dadelijk onderkoelt ze' Schreeuwde Niall tegen haar. Hij begon nu op de deur te bonken en krijst hard 'Lulu!?' Ik liep inmiddels naar Cheryl toe. 'Laat haar gaan! Doe dan mij er maar in. Lulu is nu al bijna onderkoeld!' Schreeuw ik tegen haar. Ik liep naar Niall toe. 'We moeten die deur open zien te krijgen.' Zei ik tegen hem, terwijl ik aan elke kant van de deur probeer m probeer open te maken. 'Zo gaat ze nog dood!' Schreeuw ik in paniek. Als Lulu daadwerkelijk onderkoeld geraakt was, dan was de eerste dode al gevallen, en we zitten hier nog geen eens 24 uur.


    How far is far

    NiaHoran

    Laat haar gaan! Doe dan mij er maar in. Lulu is nu al bijna onderkoeld!' Schreeuwt Liam en loop naar me toe 'We moeten die deur open zien te krijgen.' Zegt hij e hij begint me te trekken enzo. Zo gaat ze nog dood!' angstig begin ik haar naam te roepen en heelzacht hoor ik haar mijn naam zeggen. ' Lulu blijf tegen me praten oke, ik zal tegen je praten. Houd je ogen open sjeblieft' smeek ik haar. " Lulu pak anders mijn hand' roep ik en weet mijn magere hand onder de kier van de deur te proppen en steek hem uit naar haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    Heel zacht hoorde ik Lulu haar stem Niall zijn naam zeggen. 'Lulu blijf tegen me praten oke, ik zal tegen je praten. Houd je ogen open alsjeblieft' Smeekte Niall haar. 'Lulu, het komt wel goed, wij zorgen ervoor dat je eruit komt.' Zei ik. 'Lulu pak anders mijn hand' Riep hij, en stak zijn hand onder de kier van de deur door. Ik liep naar Cheryl toe en ging voor haar staan. 'Als jij ervoor zorgt dat Lulu dood gaat, dan maak ik jou persoonlijk dood!.' Schreeuwde ik tegen haar.


    How far is far

    Niall HkrN

    Lulu, het komt wel goed, wij zorgen ervoor dat je eruit komt.' Zegt Liam e ik knik. ' ik blijf tot je hier verlost bwnt en dan ehm tsja zullen we je verwarmen en dan komt hetgoed' prata ik' blijf alsjeblieft pratenulu hoe mosjlijk het ook is' ik rilde toen ik de loude spetters op mijn hand voelde vallen en al snel zat er geen gevoel mder in mijn hand . ' Verdomme sit is facking koud ik voel mijn hand niet' sis ik naar Liam.. 'Als jij ervoor zorgt dat Lulu dood gaat, dan maak ik jou persoonlijk dood!.' ik knik. ' een langzame pijnlijke dood' grom ik naar Cjeryl


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    'ik blijf tot je hier verlost bent en dan ehm tsja zullen we je verwarmen en dan komt het goed' Zei Niall. 'blijf alsjeblieft praten Lulu hoe moeilijk het ook is' Zei Niall. 'Verdomme dit is facking koud ik voel mijn hand niet' Siste Niall naar me. 'We moeten iets doen!' Schreeuwde ik. 'een langzame pijnlijke dood' Verbeterde Niall me, en ik knik. 'Reken daar maar op, en laat haar er nu uit!' Schreeuwde ik recht in Cheryl haar gezicht. Ik was nu echt boos. Dat slaan is al vreselijk, maar dan ook nog iemand onder een ijskoude douche zetten, dat gaat echt veels te ver.


    How far is far

    Lulu Antariksa

    'Zo gaat ze nog dood!' schreeuwt Liam. Ik wil in paniek raken, maar daar voel ik me te zwak voor. Bij de gedachte dat ik dood ga verslappen mijn spieren steeds meer. Liam roept naar Cheryl dat hij er voor mij in de plaats in wilde. 'Nee… Liam…' fluisterde ik, hopend dat hij me zou horen. De koude druppels vielen… meer en meer ijspegels verlamde mijn lichaam. Ik hoor Niall mijn naam roepen, en Liam aan de deur trekken. 'Houd je ogen open, alsjeblieft.' zei Niall. 'I - Ik probeer…' kan ik nog maar net uitbrengen. 'Lulu, pak anders mijn hand.' Er verschijnt een hand onder de kier van de deur, die ik voorzichtig vastpak. Liam roept wat dreigementen naar Cheryl, maar ik weet dat - dat haar niks doet. 'Verdomme, dit is fucking koud ik voel mijn hand niet.' roept Niall. 'Sorry…' fluister ik zachtjes. 'Ni - Niall… Lia - am…' zeg ik nog zachtjes. 'Dank je wel.' Dan sluit ik mijn ogen.

    [ze is niet dood, hoor (;]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne.

    'Nee… Liam…' Fluisterde ze zwak. 'I - Ik probeer…' Zei ze zacht. 'Sorry…' Fluisterde ze. 'Ni - Niall… Lia - am…' Zei ze zachtjes. 'Dank je wel.' Mompelde ze. 'Lulu?!' Vroeg ik. Shit, waarschijnlijk was ze bewusteloos. Ik liep woedend naar Cheryl toe. 'Heb je nu je zin?!' Schreeuwde ik tegen haar. 'Gefeliciteerd, over een paar seconden is ze waarschijnlijk dood, en dat is jou schuld!.' Schreeuwde ik tegen haar. 'Als je haar er nu niet uithaalt, dan laten Niall en ik je persoonlijk een pijnlijke dood sterven!.' Schreeuwde ik daarna. En sloeg haar hard tegen haar rechter wang aan.


    How far is far

    Cheryl Wakefield

    Ik negeer alle opmerkingen die ze naar mijn hoofd smijten en blijf voor de deur zitten. Ik negeer het geschreeuw van Lulu. Dan krijg ik opeens de vuist van zowel Niall als Liam tegen mijn neus. Ik voel het bloed uit mijn neus stromen en ik kijk de twee furieus aan. 'Willen jullie haar er nog uit krijgen? Ga dan vooral mijn neus breken!' schreeuw ik naar de twee. 'Heb je nu je zin?!' schreeuwde Liam tegen mij toen we Lulu niet meer hoorde. 'Gefeliciteerd, over een paar seconden is ze waarschijnlijk dood, en dat is jou schuld!' schreeuwde hij toen tegen mij. Ik rol met mijn ogen. Dramaqueen voor me. 'Als je haar er nu niet uithaalt, dan laten Niall en ik je persoonlijk een pijnlijke dood sterven!' Was hij nog niet klaar met zijn tirade? Toen kwam zijn hand naar mijn rechterhand. Ik blokkeerde zijn aanval net optijd en draaide zijn hand op zijn rug. 'Ik haal die bitch van je er wel uit. Volgende keer kom je er niet zo makkelijk vanaf' sis ik tegen zijn oor. Ik gooi hem op de grond en pak mijn sleutel uit mijn achterzak. Ik open de deur en zet de douche uit. Ik trek Lulu eruit en gooi haar op de grond neer voor Liam. 'Hier heb je dat wijf van je' sis ik tegen hem. Ik sluit de douche weer en loop de kamer uit om mijn neus te verzorgen.

    | Ja. Ik heb heel veel weggelaten, maar ik had anders geen idee hoe ik mijn post zou moeten maken. Voortaan zou ik het ook fijner vinden als ik soms zelf de kans heb om te bepalen of mijn char geraakt wordt of dat ze de aanval blokkeert. |

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 16:18 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Antonio Francesco Giovanni

    Ik heb echt geen zin om hier tussen al deze hopeloze gevallen en loop dus naar buiten. Daar leun ik tegen een muurtje aan en luister ik naar muziek. Ik zie opeens Gio, mijn broer. Ik loop naar hem toe. 'Wat doe jij hier dan?' vraag ik. Hij grijnst. 'Ik kwam je enkel vertellen dat de maffia hun prijs verlaagd heeft. De vorige leider heeft het loodje gelegd en in ruil voor mijn diensten heb ik de schuld lager gemaakt,' zegt hij. Das goed nieuws. Ik hoor opeens allemaal geluid van beneden. 'Oke, geweldig nieuws! Ik zal het bedrag zo snel mogelijk over maken. Moet nu gaan, doei,' zeg ik, en ik loop het gebouw in. Ik zie opeens Cheryl met een bloedende neus. 'Wat? Welke.. Horan en Payne,'zucht ik, en ik loop door, op zoek naar die twee. Ik vind ze, samen met die Lulu. 'Jullie denken stoer te zijn he? Nou, ik ben stoerder,' zeg ik, en ik trap Horan hard tegen zijn neus zodat die ook scheef staat. Daarna begin ik gewoon op ze in te rammen vanuit blinde woede. Ik weet niet waarom, maar ik ben echt ongelooflijk boos. Ik wil ze laten boeten, hoewel ik niet eens weet waarvoor. Ach, wat boeit het, ze moeten gewoon pijn lijden. Na een tijdje is het echt genoeg. 'Iemand nog een klap? Ik ben echt woedend!' schreeuw ik. Ik wil iemand echte pijn laten voelen. Ik kan me er net van weerhouden mijn mes te trekken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam Payne.

    Ze weerde mijn vuist af, en draaide mijn hand op mijn rug. 'Ik haal die bitch van je er wel uit. Volgende keer kom je er niet zo makkelijk vanaf' Siste ze in mijn oor. Ze gooide me op de grond, en pakte de sleutel uit haar zak. Ze haalde Lulu uit de douche, en gooide haar voor me. 'Hier heb je dat wijf van je' Siste ze. 'Lulu?! Gaat het? Word wakker.' Zei ik tegen haar, en probeerde haar wakker te maken, en warm te houden door haar te knuffelen. Even later liep Cheryl de kamer uit, en kwam Antonio woest binnen, hij had blijkbaar Cheryl haar neus gezien. 'Wat? Welke.. Horan en Payne,' Zuchtte hij. 'Jullie denken stoer te zijn he? Nou, ik ben stoerder,' Zei hij, en sloeg volop op Niall zijn neus, die nu ook scheef stond, en begon daarna gewoon op ons in te rammen. 'He! Blijf van Niall af klootzak!' Riep ik naar hem. 'Iemand nog een klap? Ik ben echt woedend!' Schreeuwde hij. 'Nog even en jij bent degene die hier klappen krijgt.' Sis ik tegen hem, en kijk bezorgd naar Niall zijn neus, die nu dus scheef staat.


    How far is far