• Tien beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders
    VOL


    - Cheryl Wakefield • HaIcyon
    - Antonio Francesco Giovanni • xZiall

    Beroemdheden

    - Adam Lambert • MissKaulitz6
    - Francisco Lachowski • Jaymes
    - Liam Payne • Kendizzzzle
    - Taylor Swift • xZiall
    - Ian Somerhalder • Koena
    - Lulu Antariksa • SnowHeart
    - Demi Lovato • Imagines
    - Niall Horan • IrishNialler
    -
    -

    Regels

    • Hele bands zijn niet toegestaan. Maximaal twee bandleden.
    • Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie.
    • Maximaal twee rollen.
    • Je mag personages reserveren. Deze reservering blijft 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    • 16+ mag, al is het niet echt logisch in de situatie waarin de celebs zich bevinden.
    • Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven.
    • Schelden mag in het verhaal zelf. Schelden op elkaar vind ik niet zo netjes, dus laten we dat dan ook niet doen.
    • Na twee waarschuwingen in het praattopic, bijvoorbeeld door seksueel getinte berichten of schelden, zet ik je uit de RPG.
    • Off-topic niet in het speeltopic plaatsen. Hiervoor maak ik een apart praattopic.
    • Niet geheel onbelangrijk. Geniet ervan.
    • Het originele idee komt van Fergie, maar omdat zij al langer dan een maand niet online is geweest, heb ik besloten een nieuw topic aan te maken. Hier kun je haar rollentopic vinden.

    • Praattopic

    Start
    • Iedereen begint bij het beschrijven van hun ontvoering. Hierna komen ze allemaal in de kelder terecht.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 20:05 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lulu Antariksa

    'Je mag op mijn schouders?, Niet gemeen tegenover jou Niall, maar ik denk dat ik fysiek wat meer te bieden heb dan jij,' zei Francisco. Hij had wel gelijk, Niall moest rusten. 'Misschien kan ik het beter doen, ik ben de enigste van jullie twee die niet gewond is.' stelde Liam voor. 'Ik ga wel op jouw rechterschouder staan, Liam, en op Francisco's linkerschouder.' knikte ik. 'Niall, kan jij klaarstaan om me op te vangen als ik val?' vroeg ik. Ik was niet van plan te vallen, maar je wist maar nooit. Ik had wel vaker op schouders gestaan, ik was nou eenmaal een avontuurlijk type. Bungeejumpen, jet-skiën, snowboardcrossen, ik had het allemaal eens gedaan. Maar ontsnappen uit een kelder, was toch iets nieuws voor mij. Nou ja, eens moet de eerste keer zijn, ook al is dit niet voor herhaling vatbaar.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Francisco Lachowski

    'We moeten wel, anders komen we hier nooit meer uit,' zei Liam op mijn angstige verhaaltje.
    Ik rolde mijn ogen. 'Als ze jullie zien wegrennen, of überhaupt het luik uit zien komen, denk ik niet dat ze te bang zijn om bij één van jullie een kogel door de kop te schieten,' zei ik tegen Liam.
    Ondertussen was de rest akelig stil en Liam knikte op mijn voorstel. 'Maar, misschien kan ik het beter doen, ik ben de enigste van jullie twee die niet gewond is,' stelde hij voor.
    'Heel aardig van je, maar wat denk je nou? Dat Lulu op mijn wang wilt gaan staan? Ik kan haar prima houden op mijn schouders.'
    'Ik ga wel op jouw rechterschouder staan, Liam, en op Francisco's linkerschouder.' knikte Lulu. 'Niall, kan jij klaarstaan om me op te vangen als ik val?'
    Ik schudde mijn hoofd. 'Ik ben langer dan Liam, er zit een hoogteverschil tussen onze schouders,' maakte ik haar duidelijk. 'Maar oké, als jij het wilt.. Wie ben ik om het te zeggen?' zei ik schouderophalend en ik ging naast Liam staan.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 12:16 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Liam Payne.

    'Als ze jullie zien wegrennen, of überhaupt het luik uit zien komen, denk ik niet dat ze te bang zijn om bij één van jullie een kogel door de kop te schieten,' Zei Francisco, en ik haalde mijn schouders op. 'Misschien, maar er is geen andere oplossing om hier uit te komen.' Zei ik. 'Heel aardig van je, maar wat denk je nou? Dat Lulu op mijn wang wilt gaan staan? Ik kan haar prima houden op mijn schouders.' Zei hij. 'Nee, maar ik wil ook graag helpen.' Zei ik. 'Ik ga wel op jouw rechterschouder staan, Liam, en op Francisco's linkerschouder.' Knikte Lulu. 'Niall, kan jij klaarstaan om me op te vangen als ik val?' Vroeg ze aan Niall. 'Ik ben langer dan Liam, er zit een hoogteverschil tussen onze schouders,' maakte ik haar duidelijk. 'Maar oké, als jij het wilt.. Wie ben ik om het te zeggen?' Zei Francisco schouder ophalend, en kwam naast me staan. 'Je hebt gelijk, misschien kan ik beter klaarstaan om je op te vangen als je valt, en kan Niall me helpen, want ik weet niet of hij al weer sterk genoeg is om iemand op te vangen.' Stelde ik voor.


    How far is far

    Lulu Antariksa

    'Ik ben langer dan Liam, er zit een hoogteverschil tussen onze schouders,' zei Francisco. 'Maar oké, als jij het wilt.. Wie ben ik om het te zeggen?' Even voelde ik een steek van schuld door me heen gaan. 'Sorry, zo bedoelde ik het niet.' antwoordde ik voorzichtig. 'Je hebt gelijk, misschien kan ik beter klaarstaan om je op te vangen als je valt, en kan Niall me helpen, want ik weet niet of hij al weer sterk genoeg is om iemand op te vangen.' stelde Liam voor. Ik knikte. 'Goed idee. Ik denk alleen niet dat ik makkelijk op Chico's schouders kom, ik ben niet zo lang, hè.' Hoewel ik héél graag zou willen uitbreken, was ik toch bang dat als Antonio en de vrouwelijke ontvoerder me makkelijk konden onthoofden. Maar anders kwam ik misschien nooit meer thuis, en dat wilde ik ook niet. 'Willen jullie me helpen?' zei ik dan ook dapper.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Adam Lambert

    Alles ging voor mij super snel. Iedereen had blijkbaar gehoord dat ik vroeg waar ik was, want Niall zegt dan: ' Je bent ontvoerd'. Ik zie later Liam knikken. Serieus? Ontvoerd? Vanaf dat ik bij m'n armen vast gepakt werd, een klap op m'n achterhoofd kreeg en viel, kan ik me niets meer herinneren. Ik kijk om me heen en zie dat zowat iedereen verwondingen heeft opgelopen, dan richt ik m'n blik op Niall. OMG! Die is enorm toegetakeld, wat hebben ze met hem gedaan? Het bleef me bezig houden, maar ik moest eerst naar mezelf luisteren of m'n stem niet zo schor meer was. Ik deed zachtjes een aantal zangoefeningen en merkte dat na een aantal minuten m'n stem weer normaal klonk, lichamelijk voelde ik me niet zo verlamd meer. Ik zag ergens op de grond Demi liggen, die ook een aantal verwondingen had. Ik stond op en liep op haar af, ik voelde me licht verlamd niet zo zwaar meer als toen ik wakker werd. Ik ging naast Demi op de grond zitten. 'Gaat het?' vroeg ik en wreef over haar rug. Ik keek om me heen en zag dat Liam, 2 mensen die ik niet kende en Niall bij het luik staan. Ik hoorde hun gesprek, maar zelf vond ik dat ik geen hulp kon bieden. Want ik ben langer dan Liam en die andere jongen, en tegen de tijd dat ik daar ben, hebben ze hopelijk dat luik open. Ik heb er niet veel vertrouwen in, maar hopelijk lukt het.


    Are you happy? Huh?

    Cheryl Wakefield

    Ik was hoogstens tien minuten in de kelder toen ik merkte dat de gevangenen weer bezig waren met een ontsnappingspoging. Ik zuchtte even. Waar was Angelo wanneer je hem nodig had? Ik liep op het groepje af en trok Francisco weg van het groepje. Daarna richtte ik me op Lulu. Ik deed de riem van mijn broek en sloeg haar er hard mee. Daarna richtte ik me op Liam en Niall en daar deed ik hetzelfde bij. Ik deed de riem weer om en wendde mijn blik naar Francisco. 'Ik had gedacht dat je je zou gedragen naar de marteling. Ik heb me blijkbaar vergist' sis ik tegen hem. Ik trek mijn mes weer en maak een snee in zijn shirt, waarbij er een kleine snee in de huid erbij komt. Dan trek ik hem mee naar de kleine kamers. Ik sluit hem op in bij de douche. Dan ga ik voor de deur zitten. 'Ik zou jullie maar gedragen, anders zitten jullie ook voorlopig vast in klein hokje of moet je een leuke marteling ondergaan' sis ik tegen hun en dan grijns ik even.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 14:05 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Lulu Antariska

    Opeens kwam Cheryl binnen. 'Shit!' riep ik. Voor ik het wist kreeg ik een klap met Cheryl's riem, waarbij ik even gilde. Liam en Niall kregen ook een fikse klap. Francisco had een ander lot. Hij kreeg een snee in zijn shirt en werd opgesloten in een hokje. EEN HOKJE. We hadden al gezien dat Chico erg last had van claustrofobie, dit kon ze niet maken. 'Ik zou jullie maar gedragen, anders zitten jullie ook voorlopig vast in klein hokje of moet je een leuke marteling ondergaan.' lachte Cheryl duivels. Voorlopig? Zou ze Chico een lange aanval geven! Wat een… Ik durfde het woord niet eens te dénken. Het kon me niks schelen of ik misschien zou worden gemarteld, Francisco móést dat hokje uit! 'Hé!' riep ik. 'Laat hem eruit! Chico, rustig aan, we gaan je helpen!' Daarna richtte ik me weer op Cheryl. 'Laat hem gaan mislukt schepsel.' zei ik haar recht in haar gezicht.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne,

    Een van de ontvoerders kwam binnen, en zuchtte. Ze trok Francisco weg bij ons. Daarna richtte ze zich op Lulu, en deed haar riem af en sloeg haar er hard mee. 'He! Blijf van haar af!' Schreeuwde ik. Daarna sloeg ze mij en Niall ook. Daarna wendde ze zich naar Francisco. 'Ik had gedacht dat je je zou gedragen naar de marteling. Ik heb me blijkbaar vergist' Siste ze tegen hem. En maakte een snee in zijn shirt, en daarbij ook in zijn huid. Ze duwde Francisco in het douchehokje, en ging er toen zelf voor zitten. 'Ik zou jullie maar gedragen, anders zitten jullie ook voorlopig vast in klein hokje of moet je een leuke marteling ondergaan' Siste ze met een grijns. ' Laat hem eruit!' Snauwde ik naar haar. 'Hé!' riep Lulu. 'Laat hem eruit! Chico, rustig aan, we gaan je helpen!' Daarna richtte ze zich weer op Cheryl. 'Laat hem gaan mislukt schepsel.' Zei ze.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 14:32 ]


    How far is far

    Niall Horan

    Na een korte discussie staan LIam en ik klaar om Lulu opte vangen. Ze duwt naar het luik gaat open door Cheryl. Snel zet LUlu zich op de grond. Ik zie hoe Cheryl haar riem uit doet en eerst snap ik het niet maar dan slaat ze Lulu met de riem en LIam en ik worden ook geslagen. " Vuile trut blijf van me af" sis ik. Fransisco word fesneden en ik in een kamertje gepropt. Lulu roept gekijk wat en ook ik ga in de aanval. Ik had doorgekregen dat Fransisco een hele erge claustrofovie had, groter dan ik. ' LAat hem gaan ja. Laay ons gewoon gaan. We hebben je niks fout gedaan teef" sis ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Adam Lambert

    Ik keek toe hoe de vrouwelijke ontvoerder binnenkwam en zich richtte op een jongen die Francisco heette en op het meisje wat het luik probeerde te openen. Als ik zie hoe hard ze met die riem slaat en hoe ze Niall en Francisco behandelt, sta ik op en begin te schreeuwen. 'Waar heb jij last van? Ik snap niet dat je ons hier vast wilt houden, want we hebben je niet eens wat gedaan!' schreeuw ik uit. Ineens voel ik een adrenaline kick door m'n lichaam gaan, ik voel die woede opkomen en sta te trillen om klappen uit te delen. Maar ja, als ik ga meppen dan krijg ik wel striemen op m'n armen van die riem. Dus laten we dat maar niet doen. Het valt me op dat ik één van de stille personen in dit kamertje ben, maar nu moet ik me laten horen.


    Are you happy? Huh?

    Cheryl Wakefield

    'Hé!' riep Lulu. 'Laat hem eruit! Chico, rustig aan, we gaan je helpen!' Daarna richtte ze zich weer op mij.. 'Laat hem gaan mislukt schepsel.' zei ze recht in mijn gezicht. Ik begin hard te lachen. Dacht ze echt dat ze me hiermee aan het huilen kreeg? Dat soort beledigingen doen me al jaren niks meer. Ik kijk haar kil aan. 'Goed gedaan. Nu blijft hij langer zitten' en de duivelse glimlach komt weer tevoorschijn. 'Laat hem eruit!' snauwde Liam toen naar mij. Niet veel later staat Adam ook op en begint hij te schreeuwen. 'Waar heb jij last van? Ik snap niet dat je ons hier vast wilt houden, want we hebben je niet eens wat gedaan!' Ik rol even met mijn ogen. 'Wat is jullie probleem?' Schreeuw ik naar hun. 'Heeft hij claustrofobie ofzo? Waarom jullie zo doen. Nou weetje, dan haal ik hem er wel uit en gooi ik jullie er wel in, geen probleem' sis ik tegen hun.


    That is a perfect copy of reality.

    Niall hOran

    LAat hem gaan ja. Laay ons gewoon gaan. We hebben je niks fout gedaan teef" sis ik naar haar. 'Goed gedaan. Nu blijft hij langer zitten' grijnst ze gemeen maar haar ogen kijken Lulu kil aan. 'Laat hem eruit' roept Liam snauwend. Ook Adam staat op 'waar heb jij last van ? ik snap niet dat je ons hier wilt vasthouden want we hebben je niet eens wat mgedaan' roept hij. 'wat is jullie probleem' schreeuwt ze. 'Ons probleem is dat je hier ons zonder enige reden vast houd en pijn doet trut' scheld ik naar haar en dodelijk kijk ik haar aan. 'Heeft hij claustrofobie ofzo? Waarom jullie zo doen. Nou weetje dan haal ik hem er wel uit en gooi ik jullie er wel in, geen probleem' sist ze en ik krimp even ineen. Nee ik wou liever ook niet in dat kleine hok. 'Laat hem nu eruit ja, voor hij een claustrofobie aanval krijt' zeg ik mompelend maar hard.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lulu Antariksa

    Iedereen begint door elkaar te roepen om het op te nemen voor Francisco. 'Heeft hij claustrofobie ofzo? Waarom jullie zo doen. Nou weetje dan haal ik hem er wel uit en gooi ik jullie er wel in, geen probleem.' sist Cheryl. 'Laat hem nu eruit ja, voor hij een claustrofobie aanval krijgt.' Ik sta de jongen bij. 'Gooi mij er maar in. Ik heb ook claustrofobie, maar ik wil wel voor Chico erin.' zeg ik verslagen. Ik weet dat ik lieg, want ik kan gerust tegen kleine ruimtes. 'Het slaat nergens op dat hij wordt opgesloten door een idiote trut, die geen familie heeft die van haar houdt, die geen vrienden heeft, zoals wij. Die het criminele pad op is gegaan, omdat ze verder niks kon. Die heel stoer doet om erbij te horen. Die gewoon niemand heeft. Ze is gewoon doodeenzaam!' Ik hoop dat dat haar raakt. En het kan me niks schelen of ik word gemarteld. Als dat vreselijke mens maar weet dat niemand haar mag.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Cheryl Wakefield

    'Laat hem nu eruit ja, voor hij een claustrofobie aanval krijgt!' roept Niall tegen mij. Ik negeer Niall en richt me op Lulu.'Gooi mij er maar in. Ik heb ook claustrofobie, maar ik wil wel voor Chico erin.' zegt Lulu dan verslagen. 'Het slaat nergens op dat hij wordt opgesloten door een idiote trut, die geen familie heeft die van haar houdt, die geen vrienden heeft, zoals wij. Die het criminele pad op is gegaan, omdat ze verder niks kon. Die heel stoer doet om erbij te horen. Die gewoon niemand heeft. Ze is gewoon doodeenzaam!' roept Lulu tegen mij. 'Ah, het lieve en onschuldige meisje denkt dat ze heel stoer is om mij te beledigen. Lieve schat. Dat werkt niet bij mij. Ik ben vroeger al zovaak beledigd door die kutwijven die zich actrices en zangeressen moeten noemen dat jou zielige woorden mijn geen pijn meer doen. Zal ik je is wat zeggen lelijk eendje. Jíj bent hier degene die zo dom is om te denken dat ze kunnen ontsnappen door het luik!' roep ik tegen haar. Ik ren naar haar toe en duw haar op de grond. Ik druk mijn handen strak tegen haar keel. Het is niet dat haar woorden me iets doen. Dit is alleen haar straf voor haar ontsnappings poging. Als ik merk dat ze al iets zwakker wordt laat ik haar weer los. Ik vermoord niet, nog niet. Ik open de deur van de douche en trek Chico eruit. Dan trek ik Lulu aan haar haren mee en gooi ik haar erin. Ik zet de douche aan en zet hem op het koudst. Dan doe ik de deur dicht en sluit ik haar op met een sleutel. Die steek ik dan diep in mijn zak. Ik lach even sadistisch. Het zal niet lang meer duren voordat Lulu onderkoeld is.


    That is a perfect copy of reality.

    Francisco Lachowski

    Ken je het gevoel dat je krijgt als je iets doet wat niet mag, en iemand betrapt je daarop? Dat gevoel kreeg ik toen Cheryl eraan kwam, terwijl wij bezig waren met onze ontsnappingspoging, die naar mijn idee waarschijnlijk toch niet lukte.
    Ze trok me weg van het groepje, waarna ze de riem uit haar broek haalde.
    Vlak voordat ze Lulu ermee raakte, keek ik weg. Ik hoefde dit niet te zien. Akelig vond ik dit.
    Ik hoorde een klap en bijna tegelijkertijd hoorde ik Lulu kort gillen. Niet lang daarna hoorde ik hoe ze, waarschijnlijk, Niall en Liam sloeg.
    Niall begon haar uit te schelden, en in mijn gedachten wenste ik hem te stoppen. Zo maakt hij het alleen maar erger.
    Ook Adam Lambert begon zich ermee te bemoeien, terwijl Cheryl naar mij toe liep.
    'Ik had gedacht dat je je zou gedragen naar de marteling. Ik heb me blijkbaar vergist,' siste ze.
    'Het spijt me,' zei ik uit automatisme, maar eigenlijk speet het me helemaal niet.
    Ze trok haar mes en sneed mijn shirt doormidden. Ook sneed ze een ondiepe snee in mijn lichaam. Mijn shirt viel aan flarden op de grond en het bloed liep over mijn buik naar beneden.
    In mijn hoofd vloekte ik.
    Ze pakte me bij mijn pols en sleepte me mee naar een deur. Daarachter was een te kleine ruimte waar ze me ingooide en ze deed de deur dicht.
    Hier zat ik dan, in een ruimte van één vierkante meter. Mijn ademhaling begon onregelmatiger te worden en ik betastte de muren.
    Ik zou jullie maar gedragen, anders zitten jullie ook voorlopig vast in klein hokje of moet je een leuke marteling ondergaan,' hoorde ik Cheryl tegen de rest zeggen.
    Ik hoorde Niall, Liam en Lulu in de verte het voor me opnemen. Er kwam een hoge piep in mijn oren en ik zakte via de muur op de grond. Mijn knieën trok ik op en sloeg mijn handen voor mijn oren.
    Alles begon te draaien en de piep werd alleen maar harder en hoger. Hierdoor begon ik hard te schreeuwen. Mijn ogen hield ik gesloten, zodat ik niet kon zien dat de muren alleen maar dichter naar me toe kropen en me uiteindelijk zouden pletten.
    Ondertussen snikte ik verschillende keren. Huilde ik en schreeuwde ik weer.
    'Haal me eruit!'
    De deur ging open en Cheryl trok me eruit, waarna ik op de grond belandde. Nog steeds opgerold tot een propje en huilend, met mijn handen voor mijn oren.
    Lulu werd in het kamertje gesmeten en Cheryl zette de douche aan, waarna ze de deur sloot en deze op slot draaide.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 21:42 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf