• Ik was van het weekend bij een vriendin van me in Den Haag (Voor de iets oudere Quizletters onder ons, kennen jullie Lisa nog? JoJudicious? Zij dus.) En toen ik bij haar aankwam was ik verbaasd over hoeveel ze in een korte periode was afgevallen. Ze vertelde me dat ze dit heeft gedaan door enkel te sporten, en zei dat als ik ook weer in mijn oude figuur wilde komen, ik het ook moest gaan doen omdat het zeer effectief is. Eerlijk gezegd ben ik sinds de zomervakantie heel erg aangekomen. Ik zie het zelf en mijn ouders zeggen het ook.
    Dus na een paar dagen erover nagedacht te hebben (?) heb ik gisteren besloten om te beginnen met de 30 Day Squat Challenge. Ik heb zojuist mijn eerste set achter de rug en besloot ook de Crunch Challenge aan te gaan. So far, so good. Ik hoop dat ik het volhoud. Ik heb een paar weken geleden mijn voeding al aangepast, ik ben gezonder gaan eten en in minder grote porties. De crunches gingen me aardig goed af, al moest ik daarvoor bij de squats wel even op mijn kiezen bijten. Ik doe het samen met een vriendin van me, en ik hoop echt dat we het volhouden en het kunnen afmaken. Ik ben ook van plan na de challenges nog verder te gaan met andere Challenges, zoals de Yoga challenge, ik ben benieuwd of dit me gaat lukken en anders pak ik mijn spitzen weer op en ga ik in mijn kamer gewoon wat balletoefeningen doen. Voor degenen die zich afvragen wat de Challenges inhouden, hieronder staan ze.




    Edit: Warming up en Cooling down videos hier onder.

    Warming Up:


    Er zitten squats in, maar ik vervang ze voor high-kicks, misschien een idee?

    Cooling Down:


    10 verschillende soorten squats!:

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 20:15 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ja, doe maar. ;3


    Your make-up is terrible

    Alstublieft! :3


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dag 6 zit er op voor mij! Ik begin nu echt te zweten als ik m'n oefeningen doe. Maar nog steeds niet opgeven en we gaan gewoon door! Heb afgelopen nacht een astma-aanval gehad waardoor ik nu kleine pauzetjes van een paar seconden tussendoor heb gehouden, maar ik weiger op te geven. Ik begin een thigh-gap te krijgen! :'D
    So far, so good.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Wauw, respect dat je dat doet (: dat vergt toch heel wat uithoudingsvermogen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Valentino schreef:
    Zo, mijn benen ook hoor! Maar met de warming up en cooling down die ik heb gevonden op internet bij geen last meer dat ik vlak na de oefeningen bijna door m'n benen zak, of nou ja, het gevoel heb. Ik zal ze even in de beginpost zetten, misschien hebben jullie er ook wat aan?


    Warming Up en vooral de Cooling Down zijn ook ontzettend belangrijk bij het sporten :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zeg tegen mezelf dat ik weer moet beginnen aan sit-ups, maar oh wat ben ik lui en houd ik me slecht aan mijn planningen.
    In ieder geval jij veel succes!


    Alleen maar tranen van geluk

    Vandaag zestig squats en voor de AB challenge een rustdag, gelukkig want ik ben misselijk en ik heb hoofdpijn. ;c

    DATASS.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Waar zijn die squats trouwens goed voor? :Y) Krijg je slankere benen en een mooi kant? haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Waar zijn die squats trouwens goed voor? :Y) Krijg je slankere benen en een mooi kant? haha.


    Tot nu toe merk ik alleen de immense spierpijn op. ;c

    Ik voelde helemaal niks na mijn 70 squats. ;c


    Your make-up is terrible

    Oh oh oh!
    It does, whoe, ik ga het ook maar doen dan, hehe. Plus ik wilde al heel lang iets van een simpele training doen, want niksen vind ik ook niks en mijn motivatie is nul om met dit weer te beginnen weer met hardlopen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Die plaatjes op internet van before and after zijn waarschijnlijk nep, maar wel motiverend. Vanavond ga ik starten! hehe.

    Holy, heb er 50 gedaan _O_ Ik heb alleen last van mijn armen die ik steeds naar voren moest doen, wtf, hahahaha.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 19:28 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dag 1 beviel me zwaarder dan ik zou willen toegeven.


    My life would be so much better if you just dropped dead. - Marshall Mathers

    Ik ben begonnen met de crunches!

    Bevalt wel goed^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."